Castraveţi muraţi reţetă de la Ioana

ioana spune:
august 9, 2009 la 5:09 pm modifică

RETETA MEA DE CASTRAVETI,

5 KG.CASTRAVETI- SPALATI SI SCURSI DE APA.FIERB APA CU SARE -1 LINGURITA LA LITRUL DE APA,PUN CASTRAVETII INTR-UN VALING MARE DE PLASTIC SI TORN PESTE EI APA FIARTA SI ACOPAR VALINGUL PANA A DOUA ZI.A DOUA ZI II SCOT SI -I ASEZ IN BORCANE DE 3-4 LITRI IN CARE AM PUS PE FUND:FINHEN (MARAR TARE ),FRUNZE DE TELINA CU TIJA CU TOT, CATIVA CATEI DE USTUROI IAR PE LA MIJLOCUL BORCANULUI ADAUG 3-4 TIJE DE TARHON FARA FRUNZE,1-2 ARDEI IUTI,O CRENGUTA DE BUSUIOC SI BINEINTELES FASII DE HREAN IAR DEASUPRA TORN DIN PUNGA CAM O LINGURA BUNA DE SEMINTE DE MUSTAR SI NU MAI PUN NICI O CRENGUTA DE NICI O PLANTA DECAT 2 SCANDURELE DE BRAD CA SA-I TINA ACOPERITI CU LICHID.FIERB ALTA APA CU :SARE,1 LINGURA DE ZAHAR,BOABE DE PIPER, 2 FOI DE DAFIN LAS APA LA RACIT SI O TORN IN BORCANE SI LE LAS PANA A DOUA ZI CAND COMPLETEZ APA DACA A SCAZUT ,LE PUN CAPACE SI LA BECI CU EI.O BABUTA DE LA CARE AM CUMPARAT TARHON ANUL TRECUT M-A INTREBAT CE FAC CU TIJELE DE LA TARHON,I-AM SPUS CA LE ARUNC SI EA MI-A SPUS : PUNE-LE PRINTRE CASTRAVETI CA -I TINE TARI SI LE DA GUST BUN SI ASA AM FACUT.

Acest articol a fost publicat în Retete de la vizitatorii mei și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Castraveţi muraţi reţetă de la Ioana

  1. gina zice:

    Buna draga mea Elisa,. Nu te-am parasit dar am trecut printr-o grea incercare… mi-am pierdut Mama… tu stii ce simt cand trebuie sa vorbesc la trecut despre prima fiinta draga din viata mea. Totul s-a petrecut repede, pe neasteptate si… in bratele mele asa ca aceasta povara e mai mare decat trasnetul unei astfel de vesti.
    Chiar daca nu voi scrie de fiecare data sa stii ca incep sa te vizitez, te pup

  2. Elisa zice:

    Doamnee,Gina ,draga mea,cum se poate asa ceva? Cat de rau imi pare :((((Am simtit eu ca ceva nu-i bine la tine,dar tot am sperat ca esti plecata undeva mai departe…Te imbratisez draga mea si sunt cu sufletul alaturi de tine….
    Dumnezeu sa o odihneasca pe Mama ta,draga de ea! Gina,scumpa mea,eu mi-am gasit alinarea vorbind despre Mama mea de cate ori am avut ocazia,am pomenit-o si o pomenesc mereu si asa parca simt ca este cu mine.
    Te pup si ma voi ruga pentru sufletul Mamei tale dragi.
    Ai grija de tine 🙂
    Si mama mea tot in bratele mele s-a prapadit,dupa ce o viata am trait departe de ea si mi-a dus dorul…Mare-i Puterea Ta,Doamne!

  3. NICALINA zice:

    doamna ELIZA AM O GRIPA REA CUM O POT TRATA FARA MEDICAMENTE

  4. Elisa zice:

    NICALINA,
    mai intai vezi la dr cefel de gripa este,nu vreau sa te am pe constinta 😦 Doamne fereste!
    Daca este o gripa obisnuita faci frectii cu otet de mere pe tot corpul(cineva sa-ti faca) ca un fel de masaj,adica sa te traga cu otet cum zic batranii.In acest timp sa fie pregatit ceai fierbinte,mult ceai(ca sa transpiri) de plante medicinale,o sa ma uit sa vad ce fel de plante sunt mai indicate.Ceaiul il bei doar cu lamaie,multa lamaie stoarsa direct in cana si baut cu inghitituri mici si dese.
    In acest timp stai in pat sub plapuma,chiar daca ti-e cald stai asa cat poti,dupa care te stergi de transpiratie,schimbi pijamaua cu una uscata si repeti…adica bei ceai.Eu as lua si 2 aspirine deodata,ca alea nu au ce rau sa faca,tamponata,inghitite una dupa alta,inainte de a incepe cu ceaiul.
    Apoi dormi,incearca sa dormi,iar daca iti curge rau nasul ia 1/4 de peritol ca usuca si poti respira fara sa te tot stergi la nas si sa-ti faci rana.
    Dupa astea ar trebui maine dimineata sa te simti mai bine,insa repeta acest tratament,frectii si ceaiuri calde,aspirina si pat.Mancare usoara,supa de preferat,supa de orice,poate de pui/piept de pui niste zarzavat si legume prin ea.

    Cred ca m-am prostit de cap de ti-am raspuns si mi-am luat asa o responsabilitate 😦 Du-te la dr,sa nu fie gripa porcina,te rog eu.Cati ani ai,de-mi zici doamna….?
    Multa sanatate si te astept cu rezultatul 🙂
    Eu ma duc dupa rezultat la dr…deh…fiecare cum poate si crede de cuviinta 🙂

Lasă un comentariu