Am observat că

1.Impatiens este o planta careia ii place companie in ghiveci.Cele care au companie au inflorit minunat, cum ar fi cea cu creasta cocosului fiindca a rasarit acolo nu am mutat-o si acum desi creasta cocosului este uscata impatiens este frumoasa tare.

se vede ceva uscat sub ea,deci se hraneste din creasta cocosului,poate.Asta e o poza mai veche,acum este mult mai inflorita.

Mai este una rasarita in ghiveci cu muscata

2.ardeiul s-a polenizat in casa desi nu am muste sau alte insecte,hahaha

3.Kalanchoei nu-i place companie in ghiveci,este o planta solitara.Eu totusi am plantat-o ,de cate ori s-a rupt cate-o ramura,prin alte ghivece decat unul propriu  si asa se chinuie sa infloreasca si asta.Nu am cum sa scot afara mirabilis ca are radacina pivotanta ca si ridichea si daca o smulg deranjez.

si iata mirabilis cat se lungeste.Ea afara creste si la 1 metru inaltime.O stiti ca are flori galbene,violet si galbene cu picatele violet mici ,multe si in forma de palnie

4. Doar vreo 2 ghivece cu impatiens cele de anul trecut,cele mari mai infloresc si mai au frunze.Una are multe frunze si culmea este taman cea care mi-a cazut de la vant si i s-a spart ghiveciul si-i atat de frumoasa!!

5.Desi am rinita alergica dorm cu florile astea deasupra nasului fiindca nici eu nu pot sa ma mut si nici pe ele nu am unde sa le mut ca-s mari si acolo le este locul dintotdeauna iarna.

Anul acesta infloresc treptat,nu toate deodata asa ca au inceput in noiembrie si pana in martie tot fac cateva flori.Anul trecut erau inflorite deodata si am scapat mai usor cu …rinita  🙂

6.Cactusilor le place la umina.Cei de pe scara nu fac flori ca-i prea intunecos insa astia de langa ferestre da.

Astfel ,am inghesuit multe pe langa ferestrele de pe holul de sus,la unele nu ajung dect greu sa le si ud,cum ar fi Spinul Domnului care are multe flori,de fapt au ca-s 4 ghivece.

7. Ingrasamantul  pe care l-am pus in apa cu care am udat impatiensii cei tineri,de pe pervazul ferestrei, a iesit sub forma de transpiratie a plantei si s-a cristalizat pe frunze .Ca niste turturi dar in forma de bobite.Cand am vazut asta am incetat sa le mai dau ingrasamant.

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

50 de răspunsuri la Am observat că

  1. Lia zice:

    Am citit undeva, ca e recomandat sa plasezi un cactus in preajma pc’ului, tv’ului..cica, ar capta undele electromagnetice… 😉

  2. Elisa zice:

    Zau? Pai anul trecut mi i-am adus pe toti aici pe pervaz in spatele monitorului si mi-a zis cineva ca nu-i bine,ca superstitie,sa ai cactusi prin apropiere si i-am luat,hahahaha!
    Hai,ca-i aduc inapoi ca eu nu-s supertitioasa doar daca-mi intra o idee in cap…e cam stabila hahaha!
    Pup,Lia 🙂

  3. Shari zice:

    PUPICI

    De-aia!

  4. Shari zice:

    😛 😛 😛

  5. gina zice:

    Mi-am „clatit” ochii in sera ta, acum ma duc sa fac o placinta cu mere si nuca, o duminica placuta chiar daca se anunta geroasa.
    Multi pupici:)

  6. zincabeiu zice:

    Cum nu ma pricep deloc la flori, ma gandesc ca-i ca la oameni:stau in ghiveci cu cine-mi place si comunic cu omologi intru cuvant ,ha,ha,ha.

  7. Pingback: Simona Ionescu » Start la «Cele mai bune bloguri din 2009»

  8. Elisa zice:

    Shari,
    Duminica frumoasa si tot ce iti doresti 🙂 Si eu te pup.

    Gina,
    pai cum cu nuca si mere.Eu…ori cu nuca ori cu mere 😀
    Te rog sa lasi ingeniozitatea si aici,macar asa…o mostra.Pup.Si hai sa dam mana cu mana 😛

    Zinca,
    asa-i , de cele mai multe ori vrem sa mai fie cineva in ghiveciul nostru macar de la care sa luam hrana,nu? 😀

    Simona,
    sunt magulita de nominalizare dar,draga mea Simona :)Stii ca am castigat anul trecut si asa v-am cunoscut pe voi,pe tine,pe Madalina,pe Lilick,pe Lumi-la gura sobei si desigur pe Lucia Verona.Eu apreciez tare mult acest concurs ,spre deosebire de altii si in primul rand pentru ca voi cunoaste lume(bloguri) noua si la sfarsit voi fi mai bogata,castigata in acest sens.
    Iti multumesc.

  9. gina zice:

    Nu am invartit hora in piata Unirii, nu ca n-as fi „patrunsa” de evenimentul istoric , nici macar din cauza gerului, dar de 34 de ani de cand sunt ieseanca am lipsit de la cele doua evenimente importante de peste an : 24 Ianuarie si 15 Octombrie, am lasat loc turistilor 😀
    Mostra cu placinta nu am cum sa mai las din cauza ca s-a mancat toata:( asa de „rea” a fost.
    Foi de placinta asezate in tava unsa cu unt ca cea de friptura(nu prea mare si mai inalta) intercalat incat sa depaseasca marginile, unse cu unt topit, dupa 4-5 se presoara nuca macinata (cat te lasa inima) si pitin zahar apoi mere(cca1,5kg) curatate si rase pe razatoatea mare amestecate cu zahar si zahar vanilat. (Nu le-am calit si nici scortisoara nu am pus, asta e alta poveste la tarta de mere) . Pe deasupra merelor se presara iar nuca si se acopera cu marginile foilor in ordine inversa tot ungand foile intre ele astfel incat umplutura ramane la mijlocul pachetului format.Operatia se repeta paana ce se termina foile, dar sa nu depaseasca inaltimea tavii :). Deasupra se unge cu unt. Cand e gata se scoate de la cuptor si se acopera cu o hartie pane se mai raceste , se presoara cu zahar vanilat.A iesit insiropata ca o baclava dar nu atat de dulce incat sa-ti faca rau:) Pofta buna!

    Tot modul asta de impaturire al foilor il am si la urmatoarea umplutura cu specificatia ca se folosesc toate foile din pachet, se pune umplutura si apoi se acopera formandu-se numai un „pachet”. Cand e aproape gata placinta se inteapa cu un betisor de frigarui sau o scobitoare si se mai lasa in cuptor pana se rumeneste.
    Umplutura: 5 oua, 6-7 linguri de zahar, 5 linguri de faina, 1kg. iaurt,4-5 pachetele zahar vanilinat, stafide (eu le inmoi si cu putin rom), putina sare. Se bat albusurile cu sarea pana se intaresc, apoi se adaoga zaharul, galbenusurile, faina si la urma iaurtul. In compozitie se amesteca stafidele si se toarna in tava pregatita cum v-am spus : unsa cu unt si foile asezate astfel incat sa depaseasca marginile tavii cu cel putin 1/3 din fiecare si puse alternativ peste toate laturile. Fiecare foaie se presoara cu zahar tos dupa ce e pusa in tava. Deasupra se unge cu unt topit. Se inteapa cand e aproape gata (cand are usoare urme de rumenire si se umfla) se lasa pana se rumeneste peste tot. Dupa ce s-a scos din cuptor se lasa sa se raceasca in tava, se pudreaza , apoi se taie. Daca iaurtul e de calitate(si acum cam toate sunt bune) cand e rece parca e un cremsnit 🙂 Pofta buna!

  10. Elisa zice:

    Ooo…grozav de pofta mi-ai facut!Modul de impaturile imi scapa sau mai bine zis imi scapa necesitatea acestei imbinari a marginilor foilor de deasupra marginilor tavii insa poate ca este asa ca sa nu se desfaca,da?
    Totusi,ultimele foi de deasupra nu trebuie sa fie cat tava,tot asa se impaturesc deasupra?
    Vezi ce bine prinde sa fie pozat procesul mai ales cand spui cuiva-mie-care nu le prea am cu placintele 😀
    Inteleg ca ai avut musafiri care au apreciat munca ta.Poate chiar copiii?
    Sa stii ca voi incerca,mai am niste nuci din nucul meu si mere deasemenea si foi pot lua de la Plus asa ca daca ma mai lamuresti un pic,un pic cu impaturirea si cate straturi ies din 12 foi,cam 12-13 foi avand un pachet Linco,voi aborda „tema de casa”
    Multumesc frumos Gina,merci draga mea 🙂

  11. matilda zice:

    Doamne, Elisa, tu ai vara în casă, e aşa de cald la tine…Cald din inimă, evident. O seară minunată !

  12. Elisa zice:

    Matilda,
    cand este 20 de grade Celsius deschid geamuri ca-i deja cald.Peste 20 de grade este doar in bucatarie cand gatesc pe 3 ochiuri +cuptor 😀
    Iar florilor sa stii ca le place pe a 16-18 grade,nu mai mult.
    Am vazut ca cineva,nu mai stiu cine,zicea ca traieste la 26 de grade.Auuu,mama mea…as fi fripta coapta la temperatura aia,mi s-ar face rau.In casa,bineinteles,ca afara…e altceva vara 🙂
    Multam’frumos si eu iti doresc la fel 🙂

  13. Elisa zice:

    Lilick,
    am inteles ,sa traiti! haha!
    La -26 grade am intepenit cu mana la chipiu…haha…caci sarbatoriram 😀

  14. Victoria zice:

    Buna seara.Bine te-am regasit.Superbe florile tale.Imi inchipui cat este de frumos sa stai toata ziua printre ele.

  15. Pingback: Simona Ionescu » Am invatat sa ajutam

  16. Elisa zice:

    Victoria,
    bine-ai revenit,chiar imi era dor de tine 🙂
    Nu mai este nuimic interesant cand asta este starea de fapt din octombrie si cine stie pana cand…poate martie-aprilie .
    La tine toate-s bune?

  17. Vania zice:

    Plantele par stinghere fără un pisoi care să le-anime…

  18. Elisa zice:

    Vania,
    asa e.Dar,poate ca lenea pisoilor este molipsitoare nu numai…animatoare 😀

  19. amalia zice:

    Elisa ce dor imi era de florile tale! Se vede ca se pregatesc incet pentru zilele calde. La Cluj e un frig patrunzator dar macar e soare (cu dinti ce-i drept).
    Am primit in toamna o specie de orhidee nu stiu exact denumirea, e mai mica, adica nu are tija inalta. Din pacate nu ii merge bine… A iesit o tija noua, face boboci insa se usca inainte de a se deschide, se stafidesc inainte de a inflorii. Poate ma ajuti cu un sfat te rog.

  20. gina zice:

    Ai cam inteles si fara poza 🙂 E bine sa pui 1-2 foi intregi deasupra dar din experienta iti spun ca tot soarta aia o au- se rasucesc de la margini in sus 🙂
    La placinta cu mere mi-au iesit 2 pachete(am avut foi Morarita si de data asta erau lipite cate doua ca nu le-am putut deslipi fara sa se rupa asa ca le-am lasat cum erau) Am folosit sistemul asta de impachetare ca sa nu se scurga zeama de la mere in tava, asa ca foile au iesit insiropate toate ca la baclava. La cea cu iaurt se face un singur „pachet” deci se pun toate foile (minus una -doua pentru deasupra) apoi compozitia si apoi se impaturesc, zaharul dintre foi ef. important 🙂
    Nu am avut „musafiri” pe gerul asta:) ca pe ficiorasul cel mare nu-l consider musafir, e drept a venit singur ca jumatatea a plecat putin peste ocean:). Sambata si duminica mancam impreuna cand nu sunt plecati 🙂

  21. Elisa zice:

    Gina,
    da,mi-am inchipuit ca de aceea se impatureste asa.
    La noi copiii nostri sunt cei mai dragi si importanti musafiri,asta intotdeauna,doar pentru ei ne pregateam in mod cu totul si cu totul deosebit asa ca de aia am zis asa.
    Vai,Gina,mi-a inghetat si creierul,nu mai am idee despre ce sa mai postez,ma uit la tembelizor si iar ma enerveaza aia,as scrie de politica dar iar ma trezesc ca-mi fac unii observatii ca sa ma rezum la „florile mele” fiindca nu le place sa ridiculizez si ironizez pedeleii ceea ce ,pe frigul asta,mie mi-ar prinde bine,hahaha!Te pup 🙂

  22. Elisa zice:

    Amalia,
    poate e prea cald in casa.Lor le place cam la 18 grade.Dar faprul ca se ofilesc bobocii,mi-a zis cineva anul trecut,este din cauza adaptarii.Imi zicea sa nu ma astept sa se deschida toti bobocii daca am adus-o dintr-un climat in altul si ca va fi bine data viitoare.Dar data viitoare n-a mai fost,a pierit in vara din cauza ca s-a scurs apa la baza frunzei.
    Este atat de dificil sa nu ramana apa atunci cand ud frunzele si sa nu se scurga mai ales spre baza incat doar cu aspiratorul nu am incercat.Ma rog,una,aia mova,s-a dus,iar cea galbena pistrita nu stiu ce face,nu-i mai vad radacinile prin ghiveci.De cand i-am schimbat substratul nu-i prea merge,de inflorit nu sper sa infloreasca.
    Ce sa-ti mai spun?Nu am experiente fericite cu orhideele,din pacate.Azaleele deasemenea le=am pierdut.Asa ca am ajuns sa-i inteleg pe cei din lumea civilizata care cumpara orhideele cand sunt minunate,inflorite si le arunca dupa ce le trec florile,ii inteleg fiindca este cumplit de greu sa intretii aceste flori.
    Cat de rau imi pare ca nu pot sa te ajut,nici nu stii cat de trista sunt :(((((

  23. oana zice:

    heeeeeeeeei!!

    i’m back! (kinda…)

    trebuie sa ma pun la curent cu blogosfera si apoi poate mai postez si eu cate ceva. iti multumesc ca te-ai gandit la mine, esti o dulce ca intotdeauna! 🙂

  24. Elisa zice:

    Heeeeeeiiii!!! Bine te-ai intors! Am vazut eu ceva miscari pe la Referenti hahaha….e bine,e foarte bine si ma bucur de vesti bune fiindca sincer eram ingrijorata.Stii tu de ce.Cu atat mai mult ma bucur,pare ca ai depasit ceva greu.Eu abia acum intru in…sevraj hahaha,incerc sa schimb cate ceva si nu-mi place nimic.Singurul lucru care-mi place este ca tu ai revenit si-ti doresc idei multe si amuzante asa cum te stiu..Pup,draga Oana 🙂

  25. oana zice:

    cum reusesti tu sa-i faci pe toti sa se simta ca acasa pe blogul tau? va trebui sa ma inveti si pe mine tehnica asta intr-o buna zi! 🙂

  26. Elisa zice:

    Oana,
    incing monitoarele,hahaha 😛
    Este in capul si sufletul meu ceva care trece dincolo de ecran. si eu simt asa la multe bloguri cum este al CELLEI de exemplu.Iar tu,daca ai sti cat de tare ma amuzai,dac-ai sti ce umor ai si mai ales fiindca nu stii este de nepretuit.O sa vezi ce se bucura lumea ca te-ai intors….
    Am fost la tine,credeam ca omu’e din ceara,parea o figurina de portelan.

  27. oana zice:

    nuuuuu e zapada adevarata!!!! nu prea ninge des in constanta asa ca m-am bucurat ca un copchil. doar ca sotul din dotare nu a vrut sa iasa cu mine in fata blocului sa facem un om de zapada asa ca m-am hotarat sa fac unul la scara mai mica…

    ce vrei? am mult timp liber…creierul odihnit… 😛 😛 😛

  28. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,ai niste flori minunate.Unele imi sunt cunoscute de pe vremea cand aveam serviciu.
    Le ingrijeam cu multa dragoste.
    Am primit o planta de la baietii mei si sper sa creasca frumos.Voi urma instructiunile.
    Nu i-am facut poza,dar am gasit pe net.Cica ii spune:Guzmania ‘Luna’

  29. Elisa zice:

    Oana,
    imi amintesti de copilarie.Eram 3 fete,eram destul de mari si vroiam sa ne jucam(ca nu prea avuram copilarie fericita 😦 ) si cand sa facem om de zapada, in curte, mama ne-a certat,oprindu-ne,zicand ca rad trecatori(se vedea prin poarta in curte).Fiind la tara am inteles ca mama se temea sa nu ne aduca , chestia asta,faptul ca am facut om de zapada ,repercursiuni neplacute,barfe,nah…stii cum e la tara 😀
    Asa ca acum vremurile alea au apus demult,sotul meu nu s-a burzuluit la mien,drept e ca nu m-a ajutat dar cum are open mind nici nu m-a oprit ca sa nu rada vecinii.Eu sunt genul care nu ma inregimentez niciodata si nu-mi prea pasa de impresia pe care o las celor care…ma rog,ai inteles ce-am vrut sa zic 🙂
    Ce faci? De ce zici ca esti odihnita?Nu mai te duci la scoala,nu mai esti asa de ocupata ca anul trecut?Zi-mi 🙂

  30. Elisa zice:

    Draga Gabi, am vazut si la noi floarea asta,stiu ca tine mult,cateva luni ,dar nu am avut niciodata.N-ar fi rau sa ma duc si sa-mi infrumusetez si eu viata dar acum e prea ger si chiar de la masina pana in casa poate suferi de frig.
    Ii doresc florii tale sa fie sanatoasa si sa te bucure mult timp de acum incolo.
    Si iti multumesc pentru premiu insa nu pot sa-l iau cu copy-paste.Asa cum ti-am scris mi-ar placea sa iau partea din premiu care acum mi se potriveste cel mai mult,aia cu trasul de coada :((((( insa am dat click si am descoperit siteul cu caricaturi si uite,am pus bannerul caricatura zilei in sidebar si ma amuz si eu cum pot,ca lumea nu prea mai trece pe la mine si-s atat de singura…doar eu cu omu de zapada 😉
    Te imbratisez.

  31. amalia zice:

    Draga Elisa stiu ca daca aveai cum ma ajutai ca inima ta e asa de buna! Mie mi-e mila de flori cand pier ca ne fac viata mai frumoasa, mai vesela. Poate si caldura e de vina, insa mamei mele de ziua ei (a fost ieri) i-am cumparat o orhidee minunata plina de boboci, mov si scria pe instructiuni ca prefera temperaturi intre 18-23 grade… Orhideei mele inca i se vad radacinile, sunt verzi, carnoase si planta face boboci tot mereu insa ce folos daca nu infloresc?! Mai sper ca isi va reveni, poate am sa cumpar ingrasamant special pentru orhidee. Nici eu nu am amintiri placute nici cu azaleele nici cu begoniile, nu au rezistat. Si mai am o nelamurire: oare de ce nu infloreste craciunelul meu niciodata??? Il am de vreo 5 ani, e frumos, frunzele sunt verzi, creste mereu insa nu infloreste…

  32. Shari zice:

    Elisa, simt nevoia sa iti multumesc inca o data pentru nominalizare si mai ales pentru cuvintele lasate la mine 😛 😛 😛 .. Nu ma intreba de ce, ar fi mai mult de scris..

    Gata, las acum emotiile la o parte si pentru ca nu ai avut timp, ti-am adus eu aici declaratia Sandutei pentru tine….e una taaare frumoasa ….A zis ca te iubeste mult

    Pupici

  33. Elisa zice:

    Shari.eu trec mereu pe la tine ca am timp si-mi place insa nu pot comenta caci de cele mai multe ori nu-mi apare rubrica cu comentarii sau daca apare scrie lamga chenar…ghici ce??sa plec hahahaha! adica”Deconectati-va” Uaaaau ce ma ‘nervez atunci si dau inapoi si iar inainte si uite asa pana plec fara sa-ti las „urma” c-am fost. 😦 Crede-ma ca-i asa cum zic,nu am „inflorit” nimic (cum draq sa infloresc pe frigul asta!!! 😛 :P)

    Si eu va iubesc si trec pe la toate trei,adica doua si o caut acolo si pe Sanda insa de cele mai multe ori nu o gasesc.Ehhh,asta-i,ce sa fac? 😆

    LE:uite acum vin de la tine si scria:Comentati ca: si in casuta nimic 😦

  34. Elisa zice:

    Amalia,
    azi m-am plimbat pe perioada cand ziceau astia ca-i maxima la noi adica -2 grade si am intrat in florarie am vazut orhidee dar nu ma mai incumet.Daca as gasi/nimeri ceva cu totul deosebit si foarte bogat in flori as cumpara chiar numai pentru lunile astea de iarna 😦

    Sa nu uit,LA MULTI ANI MAMEI TALE SI SA FIE SANATOASA!
    Craciunelul,astuia-i place sa-l lasi in acelasi loc macar jumate de an si nu prea multa apa si nici schimbat substratul.Eu il am pe primul din 86,deci de 23 de ani si din el cum s-au rupt ramuri din diferite motive(a mai cazut de la balcon,etc )le-am pus la inradacinat direct in pamant sau in apa si acum mi-au inflorit si acelea de anul trecut,nu multe flori dar totusi,au facut.Am 8 ghivece si inca vreo 2 ramuri prinse pe ici pe colo(si alea au facut flori) si 3 fire in apa desi au radacini mari nu le-am plantat ca nu mai stiam de mine cu atatea craciuneluri/craciunele hahaha
    Eu nu prea le-am pus ingrasamant decat poate de vreo 2 ori insa numai de curand.Ani intregi au inflorit minunat fara sa le pun ingrasamant.Deci,nu stiu.Stiu insa ca vad pe la cabinete medicale ca au putina lumina si fara flori,deci asta ar fi,sa aiba lumina destula.
    Aaa..eu nici nu ma uit la substrat,cred ca nu mai e pamant ci numai radacini si nu am rascolit niciodata pamantul din ghivece asa cm fac la alte flori.

  35. Shari zice:

    Ciudat, Elisa, nimeni nu mi-a mai spus de problema asta pana acum, ma gandesc sa nu ai vreun nepoftit prin computer…

    Oricine poate lasa comentarii fara sa fie conditionat de ceva, sigur e o problema cu pc-ul..Pupici

  36. Elisa zice:

    Ar fi asa dar nu mi se intampla peste tot doar la unele si precizez unele bloguri de pe blogspot,in rest nu am probleme.Daca vrei sa glumim zic ca de intrat intru usor la voi dar cand vreau sa ies tre sa dau 10 clickuri de parca se tine ca scaiul de mine…hahaha!Pe cuvant 🙂
    Am mai avut o problema cu virusi pe un anumit blog,nu peste tot si tot asa mi s-a spus ca io-s de vina,hahahaha! Moooor de ras.Divina de mine (moldovinesce 😉 )

  37. Pingback: 27 Ianuarie « Ioan Usca

  38. tasha zice:

    Buna ziua Elisa,am venit sa-mi clatesc ochii cu frumusetile de pe blogul tau,si eu am 100 de ghivece la Negresti ,o multime si la apartamentele fetelor,mor de dragul florilor,dar se pare ca gerul din iarna asta a facut victime la casa din Negresti, au murit cateva din cauza frigului,sunt trista…o vecina a spus”lasa ,doamna la astea nu le trebuie popa…nu le plange…”,din pacate ma gandesc serios sa vand casa sa nu le mai chinuiesc asa….:(

  39. Pingback: Cele mai bune bloguri din 2009 – Liber la nominalizări! « Noaptea iguanei

  40. Amalia zice:

    Elisa draga iti multumesc, am sa incerc sa ii gasesc alt loc craciunitei, o tin in bucatarie iarna si vara pe balcon (insa acolo i-a mers foarte bine). Poate, poate v-a inflori… Pana atunci am luat 2 frunze de la cineva care are craciunita cu flori cu culoarea ciclamen-o splendoare- si le-m pus direct in pamant, poate cu acestea voi avea mai mult noroc.
    Multumesc frumos de urarea facuta mamei mele!!!

  41. MIRA zice:

    Buna ziua,Elisa!
    Te rog,in masura posibilitatilor,fireste,sa postezi imagini cu recipientele pe care le folosesti de regula ca ingrasamant pentru plantele tale.Eu nici macar nu am avut cunostinta ca se gasesc substante stimulatoare distincte pentru plante cu flori si pentru acelea cu frunze.N-am folosit niciodata ingrasaminte chimice nici in gradina iar catorva plante de interior le-am acordat doar un strict necesar – lumina,udare,stropire si-un…praz verde!Nu stiu de ce dar mereu am asociat completarea „chimica” cu adaosurile de Delikat,Vegeta si alte „gustarii” pa care le folosesc extrem de rar.Cum asocierea nu-si are rostul voi proceda ca atare…astept sugestiile tale

  42. Elisa zice:

    Tasha,
    100 de ghivece neudate toata iarna?De ce nu le-ai dat la vre-un magazin sa le tina in vitrina? Am vazut ca in locatii din astea ale unor institutii florilor le merge tare bine daca au lumina si angajatii le uda.
    Imi amintesc ca mi-ai spus depre supararea ta cu florile „abandonate” la Negresti.Ce sa faci?Macar vara esti pe acolo?

    Amalia,
    da,nu-i pretentioasa,am 2 fire la frig si vad c-au inflorit si alea…
    Din toata inima,La multi ani!

    MIRA,
    draga,pai florile nu le mancam sa nu le dam chimicaleee 🙂
    Scrie pe flacoane daca este ingrasamant pentru flori sau pentru frunze.Parca cel pentru flori trebuie sa aiba in compozitie mai mult fosfor…asa cred,iar cel pentru frunze mai mult azot.
    Eu am din acela Universal pentru toate florile ,cica ,insa nu-s multumita de el si nu-l recomand.Cand am avut FERTILIZATOR Vita flora parca le mergea mult mai bine insa n-am mai gasit 😦

  43. Elisa zice:

    Amalia,
    poti sa-i pui ingrasamant cu fosfor,poate ca nu are ce-i trebuie ca sa faca flori.Da,se prind foarte usor si in pamant si in paa facand radacini.

    Cu tot dragul si din inima La multi ani mamei tale!

  44. Iulia zice:

    Buna,
    Sunt foarte frumoase florile tale. Am si eu specia de catusi care am vazut-o la tine in poze… mie nu mi-a inflorit niciodata… oare de ce? am citit pe unele site-uri ca trebuie facut o pauza in sezonul rece, cu apa… adica cactusii nu trebuie udati din luna noiembrie pana in martie… este adevarat?
    Astept raspuns.
    Multumesc anticipat!

  45. Elisa zice:

    Iulia,
    la 23 ianuarie ai mei erau infloriti si la lumina,in hol,deci cam de acuma tine-i la rece si nu-i uda o vrem sa se odihneasca si ei un pic,apoi scoate-i la inflorit,adica la lumina si apa mai rar,chiar foarte rar sa le pui apa.Se zice ca apa opreste inflorirea la cactusi,ei sunt ca scaietii de Baragan,infloresc in seceta.
    Si,inca ceva,iarna trecuta mi-a ramas un ghiveci pe suport,pe scara,cam la intuneric si acela nu a inflorit,deci musai lumina pentru floare.Poti sa incerci,dupa repausul asta si cu ingrasamant pentru cactusi,caci exista.Eu le-am pus din acela universal putin.

  46. Iulia zice:

    Elisa,
    Iti multumesc mult pentru sfaturi… o sa tin cont de ele, pe forte multe site-uri m-am interesat de modul de ingrijire al cactusilor… dar nu am primit nici un raspuns…
    O saptamana minunata iti doresc

  47. Elisa zice:

    Iulia,
    multumesc Lui Dumnezeu ca mai e cineva care sa se bucure de raspunsurile mele 🙂
    La fel si tie !

  48. Iulia zice:

    🙂
    Eu iubesc toate florile, imi place sa le vad VERZI, „fericite” si am incercat sa caut informatii despre flori prin carti, pe internet, ma bucur tare mult ca in sfarsit cineva mi-a raspuns.
    :*
    Weekend Placut!

  49. Elisa zice:

    Iulia,
    vreau sa-ti spun ca fiul meu m-a pus sa sterg comentariile care au atasate de nume linkuri care nu duc nicaieri.Lui Google nu-i place si voi avea probleme din aceasta cauza.Deci,nu mai pune linkul de la pozele mele de pe google images pe numele tau,te rog…. 🙂

Lasă un comentariu