Plouă

* flori de corcodus

* fotomodela

era o zi cu soare si albinele polenizau florile.Ea,vedeta,era concentrata doar la ele si la zumzetul lor,pe mine nu m-a sesizat.

* lamaiul de afara

sunt curioasa daca fructele astea vor cadea.

* si ploua de ieri de la 3 pm , aproape intruna

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Plouă

  1. Pingback: Geografii neîmblânzite. Katyn « Andi Bob

  2. Diana Alzner zice:

    La noi plouă aproape în fiecare zi. După câteva ore de soare şi vânt, pământul prinde crustă. E mult de lucru…
    Aţi scos lămâiul deja? Eu n-am îndrăznit, dar cred că i-ar prinde bine puţină ploaie, este mai eficientă decât metodele mele de combatere a dăunătorilor. 🙂

  3. CARMEN zice:

    La noi astazi a nins doua ore! acum e doar lapovita si ploaie 😦
    Dar vad ca plantele/ florile tale, nu au un stadiu mai avansat ca ale noastre! Credeam ca la voi e mai cald!?!
    Noi sa fim sanatosi 🙂
    Duminica placuta Elisa!

  4. Victoria zice:

    Si la mine a plouat usurel azi-noapte.Spre dimineata s-a oprit si acum e cald si frumos desi nu e foarte senin.Tare mult imi plac corcodusii infloriti.La mine in sat sunt o multime.
    Imi place tare mult dupa ploaie,cum stralucesc toate de la picuri.primulele tale sunt tare vesele.Eu nu am reusit sa o plantez pe a mea,dar maine o s-o fac negresit.
    Tocmai ce am venit de la targ cu cateva achizitii pentru gradina si abia asteptam sa imi postez noutatile si sa intru la tine.O Duminica frumoasa iti doresc.

  5. Elisa zice:

    Diana Alzner,
    l-am scos in balconul deschis inainte de Paste fiindca trebuia sa fac curat acolo unde erau florile si el…si de frig s-au innegrit fructele,insa vad ca florile nu i-au cazut ba mai face si altele,deci se adapteaza.
    Eu,anul trecut,l-am stropit de cate ori stropeam cate ceva de insecte…harsti si pe el si asa…pare ca nu mai are testosi,dar nu-s sigura.

    Carmen,
    oauuu,la noi se vede zapada pe munte pana in mai,mai poate veni frig dar noi nu putem astepta in loc,mergem inainte,cine rezista bine,cine nu…(la plante si flori ma refer)

    Victoria,
    foarte bine 🙂 Sa le plantezi seara sa nu se ofileasca de la soare cele fara pamant la radacinio si mocirlite ca si pomii,cred ca stii 🙂
    Cum,vrei sa zici ca nu-s pleostite primulele??Atunci nu stii cum aratau cand era soare…. 🙂
    Duminica odihnitoare si tie!

  6. matilda zice:

    Prin Bucureşti este mai cald, au înflorit caişii, magnoliile, vişinii, e un madrigal de culori şi arome… Plouă şi la noi, apoi stă, iar plouă, dar e bine pentru florile mele din grădină, se vede că se simt bine.
    O seară liniştită îţi doresc, cu drag

  7. Elisa zice:

    E bine si aici doar ca maine as vrea sa nu ploua ca sa pot lucra ce am ,caci ploaia ne-a intarziat cu lucrarile .Altfel e buna ploaia,inca nu-i prea multa 🙂
    Multumesc,Matilda,iti doresc la fel !

  8. Manole zice:

    Am facut si eu poze astazi visinului si palcurilor de primule. Am luat modelul de la tine de grup :))
    Acum sa-ti povestesc, ce n-am zis cand :
    Anul trecut cand am primit sfaturi despre niste piersici, i-am copilit corespunzator…anul asta n-am mai asteptat sfatul potrivit, asa ca cum au aparut muguri in afara de cei din varf cum pac si eu cu ei pe jos… Vine Eli si-mi zice: unii muguri, se fac roz…aia sunt flori…Degeaba m-am uitat, n-am ratat nicio floare, dar am niste frunze=))
    Acum stiu pentru la anul 😀

  9. Elisa zice:

    Doamneee…n-am auzit in viata mea de copilit piersici,cine-i ******* care te-a invatat??Sa inteleg ca ai rupt mugurii de flori,aia roz??? Mai bine nu-mi spuneai,nu stii cat sufar 😦 Pe bune!
    Nu pot sa cred…m-am enervat ingrozitor..sa rupi mugurii de floare???!!!
    Stii ceva,mai bine scoate-i si da-i cuiva…altcuiva ,este ca si cand ai provoca avort unei tinere desi ea-si doreste copil 😦
    Dar,m-am linistit,Manole,pomii ii ai de la mine si tu asculti sfaturile altora…asa-ti trebuie…!!!!!

  10. Pingback: Racila – 2 « Ioan Usca

  11. Pingback: Padurea care danseaza « my heart to your heart

  12. gabriela zice:

    Sunt bune ploile de primavara chiar daca uneori ne mai dau indispozitii. Aduc dupa ele zile mai calde si spala rugina pamantului. Si la noi a plouat in ultimele doua zile in reprize dar mi-a placut ca a crescut iarba si au inflorit copacii. Miroase a flori ude toata atmosfera.

  13. Elisa zice:

    Gabriela,am o colega care are si numele si prenumele tau.. si care are pasiunea florilor,le stie,le cunoaste,le inmulteste,le vinde,dar ea sta la blog asa ca isi facea rasadurile in laboratorul de chimie,pe cand era nefunctional din diverse motive.
    Poza ta insa m-a linistit…nu esti Gabi …hahaha…
    Ce ziceai?Saa…e buna ploaia,nu ploaia ma indispune pe mine ci …altceva.
    Gabriela,tu zici copaci la pomi??? 😦
    O zi insorita,ca la mine 😛

  14. gabriela zice:

    le zic copaci cand vorbesc in general, cand particularizez nu…stiu care e diferenta. Nu mi-a placut chimia nicioadat si nu am inteles-o…doar literatura si limbrile straine. Dar cum viata iti ofera drumurile pe care sa pasesti acum ma ocup de vanzari. Florile sunt insa prima mea natura.

  15. CARMEN zice:

    […] Mi-ar place sa preia premiul si aceasta leapsa: Belle de Jour, Alina, Mariana, Elisa, Vania […]

  16. hot_tequila zice:

    Si pe noi ne „ameninta” in fiecare zi cu ploaie 😀 pana la urma, chiar o sa vina;
    Mi-au placut mult pozele 🙂

  17. Pingback: Leapsa deconspirativa :) « Vis-si-realitate

  18. Pingback: Racila – 3 « Ioan Usca

  19. Maryanne zice:

    ce frumos miros corcodusii infloriti!!!

  20. Elisa zice:

    Maryanne,
    anul asta a plouat peste flori si nu miros ca altadata,de fapt sunt si putine….

    hot_tequila,unde „la voi” ? 😀

    Carmen,
    ma vei ierta,deocamdata nu pot.In general nu pot sa spun lucruri despre mine decat cand simt eu s-o fac(e prea personal…) .Nu te supara,te rog frumos,intelege-ma si pe mine,am o fire fff independenta,nu prea pot sa ma”grupez”,”asociez” ,”incolonez”,etc….dar cu toate astea am spus mult mai multe despre mine decat altii,doar ca presarate peste tot blogul…cum presari petalele de trandafir care-a trecut (sau faci dulceata din ele??? 😉 )

    Gabriela,
    eu m-am referit la coincidenta de nume,rar gasesti in afara de Popescu Ion asa ceva ,nu?

Lasă un răspuns

