Asta-s eu

Nu-mi place

-sa nu mi se raspunda la vorba(fie pe vreun blog fie in real)

-sa vad gunoaie pe strazi sau in curti(cea de langa mine)

-sa se pipi pisica vecinilor in gradinuta mea

-sa le aud pe vecine vorbind la mobil si plimbandu-se prin curtile lor, fiindca striga si chiar nu ma intereseaza ce striga

-sa fiu prin preajma unora care se cearta sau doar vorbesc tare-strigat

-sa sara laptarul gardul fiindca nu vrea sa sune(la poarta sau la mobil)

– sa tai cu foarfecele de vie care-mi fac basici chiar daca port manusi

– sa raman fara baterie la Plus si sa nu pot suna taxi

– sa car plase grele cand merg fara bicicleta

– sa stau la cozi(insa pot sa merg ore in sir)

-sa recunosc ca eu sunt de vina

-sosul vanatoresc

– sa las o treaba pentru a incepe alta

-sa spal geamurile dupa ce au fost pospaite cu solutia de stropit ciresul

-sa mi se   impute lucruri neadevarate(presupuneri)

– frigul

-sa dorm la peste 18 grade C

-sa fie zile in sir fara soare

-sa dau cu aspiratorul(fiindca e vechi si nu stiu de care sa cumpar ca sa mearga usor si eficient)

– sa calc rufe

Si or mai fi si altele insa daca nu-mi plac asta nu inseamna ca nu le fac sau ca nu mi se intampla.

Consider ca, pentru o buna comunicare intre oameni, ei,oamenii ar trebui sa spuna ce nu le place,macar apropiatilor si astfel pot fi,prin bunavointa,evitate multe din neplacerile pe care le provocam altora.Problema este ca oamenii se supara daca le spui ce nu-ti place tie fiindca asa-s facuti oamenii.

Voua,dragi vizitatori si prieteni,voua ce nu va place?

Acest articol a fost publicat în Opinii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Asta-s eu

  1. Victoria zice:

    Buna dimineata Elisa.
    Si eu am multe lucruri care nu imi plac.In primul rand nu imi place minciuna.Eu nu stiu sa mint.Si nu imi place nici ipocrizia.
    Dar,mai ales zilele astea,nu imi place deloc ca trebuie sa stau degeaba,offf.
    Si cica o sa fie si mai si.Deci, si la asta cu frigul ne potrivim.Nici mie nu imi place.
    Dar un lucru e sigur ca imi place(desi nu e subiectul postarii tale 🙂 ),si anume sa intru zilnic pe blogul tau. 🙂
    Ar mai fi multe care nu imi plac dar iar as scrie o lista cat o zi de post.haha Chiar este zi de post

  2. Victoria zice:

    Apropo,superbi crocusii albi.Eu am luat anul trecut din padure,dar numai galbeni.

  3. Elisa zice:

    Victoria,
    cred ca ai observat ca am scris mizilicuri,chestii care pot fi ,cu bunavointa ,corectate,insa ce ai zis tu reprezinta niste principii de morala si etica..haha,necomuniste.
    Si ce,lista mea e scurta?Vezi,asa e omul,mai bine nu spune decat sa-i para rau ca a facut-o,hahahaha!

  4. Lucia Verona zice:

    Ce nu-mi place?
    Nu-mi place prostia. Nu-mi place dictatura – decît atunci cînd dictatorul sunt eu, desigur 🙂
    Nu-mi plac plăcintele cu brînză – deşi îmi plac toate brînzeturile!
    Nu-mi plac guliile, varza creaţă şi agrişele.
    Nu-mi place ceea ce mă plictiseşte, fie că e vorba de cărţi, de muzică sau de oameni.
    Nu-mi place iarna.
    Cred că mai găsesc şi alte lucruri care nu-mi plac, dar cred că ajunge.

    P.S: Ziua mea e pe 4. Mulţumesc pentru urare!

  5. madalinam zice:

    Foarte buna idee ai avut cu postarea asta, te-am citat si am raspuns 🙂

  6. Elisa zice:

    Multumesc,Lucia 🙂
    La multi ani!

  7. Elisa zice:

    Madalina,
    ma bucur ca ai preluat.Si da,o sa scriem si ce ne place,dar mai lasam lumea asa…in suspans 😆

  8. Onorat de adăugire, Doamnă! Vă pupez şi numai bine vă urez! 🙂

  9. Elisa zice:

    Nelinistitu’
    cu deosebit interes si cu nevoia de …extindere 😆 Sunt cu ochii (si) pe tine 🙂

  10. oana zice:

    nu-mi plac oamenii aroganti, oamenii pe care nu te poti baza pana la primul colt, oamenii care n-au doua vorbe la un loc, nu-mi place mizeria de pe strazi si camerele cu aer inchis, URASC tot ce are mai mult de patru picioare (da, chiar si fluturii – viermi cu aripi), URASC rautatea gratuita, cearta, nu-mi place sa fiu luata de proasta (din cand in cand chiar si eu am sclipiri de inteligenta deci, va rog, nu ma subestimati), nici mie nu-mi place sa nu mi se raspunda, mai ales pe bloguri. dupa umila mea parere blogul in primul rand inseamna comunicare. daca ma lasi sa vorbesc ca proasta-n targ, indiferent ce enormitate am zis, inseamna ca tu ca posesor de blog nu vrei decat sa te auzi vorbind si putin iti pasa ce cred altii. concluzia: vorbeste singur in continuare, pe mine m-ai pierdut de client.
    eu zic sa ma opresc aici desi lista e muuuuuuuuuuuuuult mai lunga! 😉

  11. Elisa zice:

    Oana,
    hahaha! asa e,vrei sa dau nume de blog la care nu mi s-a raspuns decat poate dupa 3 saptamani? hahaha!
    Si da,”nu ne luati de proaste caci,chiar si noi avem sclipirile noastre de inteligenta”…

    Si am uitat sa spun ca nu suport sa aud sintagma asta intercalata intr-o fraza de raspuns:” daca vreti” 😦 o spune bietul hoara cel bogat din 2 in 3 secunde fiindca nu are ce spune decat fraze goale si trage de timp.

    Si mai sunt multe dar eu le-am luat doar pe cele maruntele…alea din comunicarea mea imediata cu lumea reala si virtuala.
    Multumesc ,draga Oana 🙂

  12. oana zice:

    am bloguri unde doar citesc si nici moarta nu as comenta pentru ca stiu ca nu ma baga nimeni in „zeama”. nici nu stiu ei ce perle geniale pierd! hehe 😛

  13. theodora0303 zice:

    Doamne, sunt impresionata cat de mult semanam. 🙂
    Mie nu imi place:
    -sa vad gunoaie in jurul meu
    -sa faca pipi pisica vecinilor pe rasadurile mele
    -sa ii aud pe vecini vorbind la mobil prin curtile lor, fiindca nu ma intereseaza ce probele au.
    -sa fiu prin preajma unora care se cearta sau doar vorbesc tare-strigat
    – sa car plase grele pe distante mari. De cand nu mai am masina car plasele cu mana. 😦
    – sa stau la cozi (si eu pot sa merg pe jos ore in sir)
    – sa las o treaba pentru a incepe alta (asta ma scoate rau din sarite)
    -sa mi se impute lucruri neadevarate(presupuneri) Nu ma las pana nu spun tuturor care este adevarul
    – frigul
    -sa dau cu aspiratorul (si al meu este vechi si nu stiu de care sa cumpar ca sa mearga usor si eficient)
    – sa calc rufe. Sunt un dezastru. 😦
    O zi buna!

  14. Vania zice:

    Pisicile au voie pretutindeni!…

  15. Elisa zice:

    Vania,
    numai cele educate,nu-i asa?

    Theodora0303,
    suntem obsedate de curatenie,asta trebuie sa fie,asa vor spune cei care ne nemultumesc…inclusiv Natasa,hahahaha!Eu recunosc,sunt obsedata fiindca am simtul mirosului extraordinar de dezvoltat 😦 din pacate…dar asta nu inseamna ca toata ziua curat si frec,mai bine pastrez 😀

  16. Pingback: De 8 Martie « Ioan Usca

Lasă un răspuns

