La mulţi ani,Lucia Verona !

Astăzi este ziua ta/mâine cartea-ţi va apărea/de sezon,flori vei primi/cu trandafiri eu voi veni/ să-ţi urez de sănătate/şi să fii bogată-n toate!/în cărţi ce cu drag le scrii/deasemeni în călătorii/în ani care vor urma/sens la toate tu vei da!/La mulţi ani şi fericiţi/ce e bun să împliniţi!

LA MULTI ANI FERICITI,DRAGA DOAMNA LUCIA  VERONA  !

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la La mulţi ani,Lucia Verona !

  1. Victoria zice:

    La multi ani si din partea mea,multa sanatate si cat mai multe bucurii!!!

  2. Elisa zice:

    Multumesc,Victoria! La multi ani!

  3. Nea Costache zice:

    Si eu ii urez multa sanatate, fericire si mult succes in activitatea sa! La multi ani d-nei Lucia Verona!

  4. Elisa zice:

    Sa traiasca la multi ani! Si eu multumesc pentru urari ,Nea Costache 🙂

  5. Lucia Verona zice:

    Elisa, mulţumesc pentru urări şi pentru florile minunate! Să ai şi tu parte de tot ce-ţi doreşti!

  6. Elisa zice:

    LA MULTI ANI,DOAMNA! Cu drag din toata inima si cu respect.
    Multa sanatate!

  7. theodora0303 zice:

    La multi ani si din partea mea!
    Implinirea tutror dorintelor!

  8. Elisa zice:

    Sa traiasca ani multi si fericiti! Multumesc Theodora0303 🙂

  9. Fla zice:

    La multi ani, cu sanatate si multa putere de munca! doamnei Lucia Verona!Am intrat si eu pe blogul doamnei Verona .Un OM minunat, un OM bun , un OM de cultura.

  10. Pingback: Producatorul de vin Mugur Isarescu « Hai ca se poate!

  11. La multi ani si din partea mea,chiar daca cu intarziere!
    Multa sanatate si tot binele din lume!

  12. Elisa zice:

    Gabi,
    multumesc de urari…sa fii si tu sanatoasa !LA MULTI ANI!

    Fla,
    doamna Lucia este scriitoare,muzician si blogger de mare valoare si o iubim pentru tot ce face 🙂 La Multi Ani!

  13. Lucia Verona zice:

    Mulţumesc mult tuturor celor care m-au felicitat. Vă doresc şi eu numai bine.

  14. Elisa zice:

    Lucia Verona,
    La multi ani cu sanatate! Sa fii fericita,draga noastra 🙂

Lasă un răspuns

