Premiul special

Iata o situatie asupra careia chiar merita sa ne oprim.Cand intervine ceva legat de viata si de moarte toate celelalte nimicuri par intr-adevar ,cum spunea cineva la comentarii,stupide.

Ma invart(in cap) de dimineata sa ies din situatia de ieri.Nu gasesc nimic si totusi trebuie sa ies,trebuie sa trec de postarea cu aproape o suta de comentarii,ea ma capteaza dar ma si agaseaza.Si nu stiu cum sa ies.Ma uit la poze,as avea ceva,dar nu pot.Nimic ,din ce am eu la indemana ,nu-mi poate muta gandurile.Doamne fereste de mai rau nu este chiar o vorba-n vant.Si deschid a treia oara la Lucia Verona si-mi spun:ce ti-e si cu viata asta…iata pentru ce merita intr-adevar sa te zbati si sa lupti!

]…[Am anunţat din titlu că este vorba de o leapşă. Leapşa merge la toţi cei care vor să-l ajute pe Daniel. Nu uitaţi să puneţi şi bannerul lui pe blog. Poate cuiva îi vine o idee. Oricum, în acest fel află mai mulţi şi cresc şansele de a aduna suma necesară.
Daniel are nevoie de noi. Să-l ajutăm.[…]

Fiind o leapsa o dau mai departe acelora care vor sa-l ajute pe Daniel Raduta.Noi putem sa-l ajutam,in afara de donatie, prin preluarea lepsei si a bannerului corespunzator.

Sa vedem cine va lua acest premiu.

Acest articol a fost publicat în bloggerind, utile și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Premiul special

  1. Mariana zice:

    Eu vreau sa+l ajut pe Daniel,cine stie? poate,poate…

    Un placut si linistit,sfirsit de saptamana Elisa!

  2. Elisa zice:

    Doamne ajuta sa se adune banii si sa-i salveze viata! 🙂
    Si eu multumesc.

  3. Elisa zice:

    Mariana,
    noi stim ca orice dar cat de mic ti se intoarce inmiit inapoi,asa-i?
    Si tie la fel ,draga Mariana 🙂

  4. ba_laura zice:

    ciudat este ca se inmultesc momentele in care regret ca nu am si eu un blog.
    stiu insa ca leapsa va merge mai departe si fara mine.
    ajutorul banesc l-am transmis deja.
    eu nu gandesc in termeni de „poate, poate”, eu stiu (pe pielea celor dragi) ca daca lupti, esti ajutat, si mai ai un dram de sansa…reusesti.

  5. Elisa zice:

    Ba_Laura,
    nu am inteles unde se doneaza,am citit la el si am inteles ca inca nu a finalizat sistemul de colectare a donatiilor.Tu cum ai facut? nu are inca un cont…sau are?
    Asa este,daca are bani sansele sunt enorme,fara bani…din pacate 😦

  6. ba_laura zice:

    Donaţii prin transfer bancar
    În conturile deschise la Banca Transilvania, agenţia Panduri, pe numele Răduţă Daniel Mădălin. Conturile sunt in format IBAN (inclusiv cei doi X de la final):

    EUR: RO72BTRL06404201F02712XX
    RON: RO57BTRL064013HAF02712XX
    Cod SWIFT/BIC: BTRLRO22

    cred ca poti sa platesti la ghiseul oricarei banci.

    (eu am internet banking, asa ca am facut plata on line.)

  7. Elisa zice:

    Nu,Laura,daca nu am cont la banca respectiva nu se poate,asa mi-au spus altadata ca tre sa-mi fac cont la ei din care sa scoata ei si sa transfere spre donatie 😦 din pacate.

  8. Elisa zice:

    am inteles de la el ca a cautat sa se poata plati prin paypal si se lucreaza inca…
    Totusi a strans o suma,inseamna ca se doneaza cum zici tu…

  9. ba_laura zice:

    la voi este banca transilvania?
    pentru ca daca te duci direct la banca la care are deschis contul chiar nu ar trebui sa fie nicio problema.

  10. ba_laura zice:

    acuma-mi dau seama ca e cam tarziu si mai bine ma duc acasa 😉
    daca la noi banca transilvania e pe toate ulitele nu inseamna ca e la fel si-n restu’ lumii…

  11. Elisa zice:

    Ba da este caci acolo imi platesc eu 4 dintre facturi dar n-am cont la ei.Probabil ca se poate,ma voi duce dar nu maine ca-i sambata,poate nu e deschisa.
    Avem,Laura,avem banci doar ING nu aveam si vroiam sa donez la BRD si aia mi-au zic ca tre sa-mi fac cont ca sa transfere la ING..complicat.
    Erai la srrvici? Doamneee,ce mai faci tu acasa azi, doar mananci si te odihnesti,what alls?

  12. Shari zice:

    Elisa , am preluat…

    da’ ia vino tu pe blog’sor sa vezi ce premiu ti-a pregatit Teddy 😛

  13. Lia zice:

    Preluat!
    O seara buna…si un week-end minunat, Elisa!

  14. Victoria zice:

    Am preluat si eu.Nici nu as fi putut face altfel.

  15. CARMEN zice:

    Elisa draga,
    eu am preluat…si nu pentru premiu! ci pentru ca e omeneste sa ne ajutam! Ce bine ar fi daca prin a prelua un banner pe blog am putea salva vietile celor cu o soarta mai putin fericita ca a noastra…O seara linistita tuturor!

  16. BlogWidget zice:

    BlogWidget – ALEGE CEVA COOL PENTRU BLOGUL TAU !
    Am implinit un an de activitate. Te asteptam la noi pentru a-ti oferi un widget, banner, plugin-wp, sau doar o idee pentru a adauga un plus de look si functionalitate blogului tau.
    Sau un posibil parteneriat reciproc avantajos, Sustine BlogWidget, detalii si bannere la alegere la pagina de contact.

  17. Victoria zice:

    Buna dimineata Elisa.Am intrat din nou sa vad ce se mai petrece.
    Ce premiu Carmen?
    Premiu ar trebui sa primeasca Daniel pentru ca este un luptator.Putini dintre noi au curajul sa nu se dea batuti in fata unui asemenea diagnostic.Eu stiu foarte bine,caci am avut cazuri in familie.
    Sper din toata inima sa stranga banii de care are nevoie si sa aiba o viata frumoasa si lunga.O merita din plin.Am citit blogul lui.

  18. Elisa zice:

    Buna dimineata,lume draga!

    Shari,
    ti-am scris pe google ca nu pot comenta la tine pe blog dar de fost am fost 🙂 Multumesc frumos ca ai preluat,Doamne ajuta!

    Lia,
    te pup si-ti multumesc mult.Sa dea Domnul numai bine la toata lumea! 🙂

    Victoria,
    draga mea,ai citit titlul ?si apoi postarea Luciei Verona acolo unde duce linkul pus in text?Pai este vorba si de un premiu chiar special pentru cel care doneaza cel mai mult,despre asta e vorba.Multumesc ca ai preluat,sa ajute Dumnezeu! 🙂

    Carmen,
    multumesc draga Carmen,multumesc,o sa fie de ajutor,nustiu cat de mare dar o sa fie.Daca stiti sa postati pe facebooke o puteti face sa inscrieti blogurile voastre,care il ajuta pe Daniel ,acolo.Are pe pagina lui pe care se ajunge cu click pe banner.
    Premiul special este oferit de Lucia Verona celui va face donatia cea mai mare,eu asa am inteles 🙂

  19. Victoria zice:

    Eu am citit doar inceputul postarii d-nei Lucia Verona,apoi am intrat direct pe blogul lui Daniel si l-am citit de la cap la coada.

  20. Elisa zice:

    Hahaha,pai vezi?Trebuie sa incepi intotdeauna,dar intotdeauna cu titlul si autorul,hahaha!
    E bine,e foarte bine 🙂 Mobilizarea blogosferei este exemplara 🙂

  21. Elisa zice:

    Draga lume,
    sotul meu ,azi si maine, scoate ursul la plimbare(gata cu hibernarea,hahaha) asa ca oi inchide computerul si plec ,macar acum ca ma”obliga” 😉
    Nici nu stiti cat m-am anchilozat iarna asta stand si stand si …iarasi stand!!!!
    Deci,lasati computerele si plecati,oriunde,pe strazi,prin parcuri,in jurul cuiva doar hai sa ne miscam 😀 Eu dau tonul si m-am dus PA,PA!

  22. Victoria zice:

    Eu ma bag la somn ca am dormit doar vreo 5 ore azi-noapte.Te pup si iti doresc plimbare placuta 🙂

Lasă un răspuns

