Flori pentru Maria

LA MULTI ANI , MARIA !

buchet de dantela

FLORI

IN FEREASTRAFLORI PENTRU MARIACREASTAMARIA FLORISUSPENDATELA MULTI ANI!

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, flori, Sarbatorim și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Flori pentru Maria

  1. madalina zice:

    Multumim, doamna profesoara! Nu-s Maria, dar simt ca-s un pic si pentru noi, ceilalti, florile astea. Daca as fi invatat fizica impreuna cu dumneavoastra, precis as fi inteles-o mai bine si as fi avut numai 10 🙂 Asa, m-am oprit undeva pe la 8…

  2. Elisa zice:

    Madalina,
    nu fii chiar asa de sigura.Erau momente cand ma urau chiar si ei,nu era simplu deloc,dar in vremurileacelea altceva nu aveam ce face,nici noi ,nici ei 🙂

    Povestile mele sunt despre un alter ego, de odinioara,acum suntem per-tu sa ma simt si eu ca-n suflet 😆

    Ma bucur ca-ti plac florile mele,e tot ce mai pot oferi 🙂

  3. Manole zice:

    Ca de obicei, cele mai frumoase flori 🙂

  4. Elisa zice:

    La multi ani Mariilor si Marianilor si tuturor, care poarta nume derivat din MARIA !:)

  5. Mariana zice:

    Multumesc! am si luat o floare!!

  6. Elisa zice:

    Cu tot dragul ,pentru tine Mariana..toate florile mele 🙂 La multi ani!

  7. Ninulescu zice:

    Elisa, florile tale sint cele mai superbe din lume !

    PS. te rog frumos spune-mi cum se numeste floarea din poza nr.4

  8. Elisa zice:

    Ninu,
    nu stiu.Mi-a zis cineva ca e RUDBECKIA insa aia e cu tuberculi ca napii asta e cu rizomi ca si lacramioarele asa ca nu stiu ce floare este atat stiu ca nenea din piata din care am cumparat cateva fire de rasad mi-a zis ca-i margareta galbena.Este foarte inalta,creste si 2 metri si face ramificatii florale.

  9. Elisa zice:

    Iata ca amgasit si ma bucur ca m-ai intrebat ca altfel ramaneam in ignoranta mea…nestiutoare :)Multumesc Ninule si sa-ti dea Dumnezeu sanatate! Articol nou…

  10. Ninulescu zice:

    Si eu iti multumesc mult Elisa, pina acum nu am mai vazut, e superba, si cred ca o sa caut si eu sa-mi plantez linga casa, daca o sa gasesc, ca si Clematis caut de 2 ani si nu gasesc, adica am gasit la vecina mea da a zis ca ea a mai dat la cineva si apoi si-a dat norocul su nu mai risca 🙂 iar de undeva pe bani nu am gasit niciunde 😦

Lasă un răspuns

