Vremea prognozata până in 3 iulie

Vremea azi in Fagaras

acum: 24°C Cer mai mult noros Minim: 15°CVant: dinspre Maxim: 25°COra: 11:00 12:00 13:00 14:00 15:00 16:00 Grade: 24°C 24°C 24°C 25°C 24°C 24°C

Prognoza meteo pentru urmatoarele 14 zile

Luni, 21 iunie

Minim:14°C Maxim:25°C Furtuna cu descarcari electrice

Marti, 22 iunie

Minim:13°C Maxim:24°C Cer mai mult noros

Miercuri, 23 iunie

Minim:14°C Maxim:21°C Ploaie

Joi, 24 iunie

Minim:14°C Maxim:23°C Furtuna cu descarcari electrice

Vineri, 25 iunie

Minim:16°C Maxim:26°C Soare, putin noros

Sambata, 26 iunie

Minim:16°C Maxim:24°C Furtuna cu descarcari electrice

Duminica, 27 iunie

Minim:16°C Maxim:26°C Soare, putin noros

Luni, 28 iunie

Minim:17°C Maxim:27°C Furtuna cu descarcari electrice

Marti, 29 iunie

Minim:14°C Maxim:27°C Furtuna cu descarcari electrice

Miercuri, 30 iunie

Minim:15°C Maxim:29°C Soare, putin noros

Joi, 01 iulie

Minim:16°C Maxim:28°C Soare, putin noros

Vineri, 02 iulie

Minim:15°C Maxim:27°C Furtuna cu descarcari electrice

Sambata, 03 iulie

Minim:10°C Maxim:27°C Cer mai mult noros

Vremea.rol.ro

Citim

Muzica verii-Mirela Pete Blog

De centru –  IOAN USCA

Nu am nici timp nici chef si nici putere sa simt compasiune pentru Udrea-Hai ca se poate

Premiile Lili,anunt important-Lucia Verona- Blog  ca sa fiu trendy

Povesti de la Snagov-Gabi-Supravietuitor’s Blog

21 iunie,Ziua muzicii europene-Gabi-Supravietuitor’s Blog

Odovada ca sepoate-Theodora0303-Hai ca se poate

Basescu lupta pentru ei-Lilick-Auftakt

Vedere de pe pod-IOAN USCA

Alimente ce au grija de inima noastra-Gabi-Supravietuitor’s Blog

Ma haiducesc-Matilda-Altfel de respirari

Inca o Duminica umeda-CARMEN2-Vis si realitate  2

Mai razi,paiata !-Lilick-Auftakt

Toate pietrele stau linistite la locurile lor-MADALINA  IONESCU

Profetii de la Cambridge.2014,anul care va schimba lumea-Supravietuitor’s Blog

Comparatii de la I la  XI -Blogul lui Ninu

Acest articol a fost publicat în Prognoza meteo și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la Vremea prognozata până in 3 iulie

  1. matilda zice:

    Trist, cam multe ploi…

  2. Elisa zice:

    Matilda,
    sunt dezolata.Nu mai stiu daca are vreun rost sa mai muncesc.Ploile ce vor veni vor strica tot,deja ciresele incep putregaiul :((((((
    Asta este,ma bucur sa nu fie grindina 🙂

  3. CARMEN zice:

    Oh Elisa,
    si eu sufar la fel pentru florile din gradina, care devin fade si ruginii, pentru ciresul care arunca fructele pe jumatate coapte, pentru capsunii care nu mai ajung sa cunoasca pârguirea…Asta este…
    Dar în comparatie cu Brasovul, la mine, temperaturile maxime nu depasesc mai mult de 13°C!
    Nu avem ce face… Sanatosi sa fim. Duminica frumoasa Elisa!

  4. Elisa zice:

    CARMEN,
    de maine incep sa culeg ciresele si le fac compoturi,asta pana nu se crapa toate.Pacat,altfel aveam o luna,zilnic cate un kilogram,doua… 😦

    De flori ce sa mai zic?Mi-este de rosii si celelalte din gradina sa nu se strice.
    Acum este soare,deci cald dar zapuseala si ma gandesc cu groaza ca pe la 4-5 incepe iar furtuna de ieri si alaltaieri….
    Ce chestie!Am ajuns sa ne fie frica si de vreme??Niciodata nu ne era frica de vreme,doar de vremuri,insa acum iata ca teama pune stapanire pe noi pe toate directiile 😦
    Si eu iti doresc numai bine,draga CARMEN 🙂

  5. Ieri a fost potopul la noi.
    M-am bucurat ca n-am iesit din casa, cred ca as fi fost luata de ape. 😦

  6. Pingback: Alimente care au grija de inima noastra « Supravietuitor's Blog

  7. Pingback: Profetii de la Cambridge.2014, anul care va schimba lumea. « Supravietuitor's Blog

  8. Elisa zice:

    Gabi,
    draga mea,am vazut ce-a fost la Hunedoara…cumplit!
    Alaltaieri eram in trepte mutand o jardiniera in care florile stau sa moara de atata apa…sa o asez la scuteala de ploaie si deodata aud un pocnet teribil deasupra mea si o para de foc,cam la cativa metri deasupra,asa am vazut.Adica suntetul si lumina deodata.Am crezut ca am patit ceva,de fica a inceput sa-mi tremure carnea pe mine si din 2 pasi am intrat in bucatarie.Doamneeee…ce sperietura mare cum niciodata nu mi s-a intamplat.A doua zi am vazut o creanga rupta in marul din curte,probabil ca socul l-a luat el si m-a salvat pe mine,dragul meu mar 🙂

  9. zincabeiu zice:

    Ai dreptate, Elisa, de ce ne este teama de vreme?Sunt atatea fenomene pe care nu le mai recunoastem…La noi, aseara, a fost furtuna serioasa, dar numai in zona de nord.Aici, in sud, au fost doar cateva picaturi.
    Imi pare rau pentru gradina ta, pentru munca ta.Fidelitatea marului, ce mai m-a bucurat. Sa nu ne suparam prea tare, Dumnezeu stie ce face.

  10. Elisa zice:

    Nu,Zinca,nu sunt suparata ci doar ingrijorata si speriata de furtunile astea.Am recitit niste comentarii de anul trecut si ziceam si acolo de furtuni si ploi de care nu mai scapam,insa ceea ce se intampla acum este inedit.
    Asa o fi,s-au schimbat si vremurile si vremea,nu mai este nimic la fel,trebuie sa ne adaptam sau sa disparem,ca toate speciile,nu?
    Seara buna,draga mea 🙂

  11. Elisa zice:

    Este ora 7 seara si incepe ploaia.Asta dupa ce am stropit rosiile cu piatra vanata,nici nu s-a uscat pe frunze,deh…mai dam inca o data caci n-o sa le las prada ciupercilor 😀
    Problema este ca nu mai stiu de unde sa cumpar piatra vanata din aceea,sulfat de cupru ,fiindca eu in aceea am incredere si vanzatorii ne baga pe gat alte toxine,nu mai aduc piatra vanata,din pacate 😦

  12. Mirela zice:

    Dragă Elisa, indiferent de cum e vremea, sufletul prietenilor e frumos și cald! Mulțumim pentru urări și îți dorim o zi cât mai reușită…de fapt, o seară cât mai frumosă! 🙂

  13. Elisa zice:

    Mirela,
    inca o data iti spun LA MULTI ANI ! pentru fiica ta 🙂
    Seara buna si frumoasa si voua ,dragilor si petrecere frumoasa 🙂

  14. Constantin zice:

    Elisa,acum stii ca cineva acolo sus te iubeste si mai are ceva treburi pentru tine pe aici.Pentru ca putini sunt cei care vad fulgerul si aud tunetul in acelasi timp si mai apuca sa si povesteasca despre asta.Daca e asa cum spui,multumeste-i marului,vorbesc serios,imbratiseaza-l si multumeste-i si te vei simti si tu mai bine.

  15. Pingback: O DOVADA CA SE POATE « Hai ca se poate!

  16. Pingback: 21 iunie, Ziua muzicii europene, Fête de la Musique « Supravietuitor's Blog

  17. Pingback: Povesti de la Snagov « Supravietuitor's Blog

  18. Elisa zice:

    Constantin,draga,nu ma speria caci eu ma sperii si cu intarziere 🙂 Chiar asa grav era sa fie?!
    Multam’il imbratisez si-i multumesc si marului si Lui D-zeu ca ma lasa sa-mi vad nepotica 🙂

  19. Pingback: Rockwell Kent, pictor si ilustrator american s-a nascut in 21 iunie, ziua solstitiul de vara « my heart to your heart

  20. Maryanne zice:

    Muncim atat si vremea nu ne lasa sa ne bucuram de munca noastra.Toate se imbolnavesc si se umplu de ganganii.M-am saturat sa le stropesc.

  21. anca zice:

    salutare!
    m-am intors cu forte proaspete,sa va inviorez nitel! v-am adus un pic de soare si de mare 🙂
    hai sa aveti o zi frumoasa!

  22. Constantin zice:

    Hopa,ai scăpat-o sau te-ai hotărât să vorbeşti şi despre asta?Să vă trăiască!Tii minte ca am fost primul de pe blog care s-a prins,la o postare de prin decembrie?Dar petuniile si inima ta roz din ultima vreme m-au facut sa fiu sigur ca e vorba de o printesa.Sanatate tuturor !

  23. Pingback: Nu am nici chef nici timp si nici putere sa simt compasiune pentru Udrea « Hai ca se poate!

  24. Elisa zice:

    Anca,
    asta era?Ai fost in concediu?Ce fain!!!! Bine-ai revenit,draga Anca :)La mine zi frumoasa inseamna sa nu ploua 😆

    Constantin,
    stiu ca tu te-ai prins din prima,dar si altii,cei care citesc comentariile insa ati inteles cu totii ca atunci cand va fi cazul o sa scriu.Pai de ce-as face eu marea calatorie,ha?Deocamdata,asa mai pe sest,sa fie de bine,nu ne laudam, dar bucuria-i mare 🙂
    Sanatate si voua!

  25. Elisa zice:

    Maryanne,
    draga,nu dispera,o sa fie si bine .
    Eu nu pot cu manusi,vai de unghiile mele…se rup si longitudinal,desi sotul meu mi-a luat spe perechi de toate dimensiunile 😦

  26. Pingback: De centru « Ioan Usca

  27. Maryanne zice:

    Trebuie sa speram ca o sa fie bine altfel nu am mai munci atat.Imi pare rau ca nu poti cu manusile,eu nu pot fara ele.Obisnuinta,ce sa-i faci?Eu sunt norocoasa ca am unghii tari si sanatoase,ca asa mult imi plac!!!Din clasa a 7-a ,am vazut la profesoara de istorie si de atunci imi plac unghiile mari.

  28. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Muzica verii

  29. anca zice:

    neata buna!
    elisa n-am apucat sa-ti spun:petuniile m-au asteptat sa plec,ca sa explodeze! sunt pline de flori 🙂
    si aici ploua in disperare,acum face o pauza.aseara a fost o furtuna serioasa,a blocat complet circulatia si n-am avut curent vreo 4 ore…dar parca nici 40grd temperatura n-as vrea!

  30. Elisa zice:

    Maryanne,
    am vazut mainile tale,bravo tie!
    Ma gandesc sa incep un tratament cu ulei de masline la unghii sa se intareasca…
    Si cum faci?Srtai tot timpul cu manusile sau le dai mereu jos-sus-jos-etc??
    Cand am folosit secera au uitat sa le schimb cu altele si desigur ca mi le-am intepat/taiat,iar cele de gradinarit nu stau fixe pe maini iar eu daca simt ca curge ceva de pe mine nu ma simt confortabil.Asta este…cand oi termina cu gradina ma voi ocupa de unghii,ce altceva sa fac?

    Anca,
    dragele de ele,ai vazut cat te iubesc si se bucura ca te-ai intors?
    Eu am dus-o pe rozalia mea in balcon s-o feresc de furtuni si ploi nebune si acolo a ramas,dar nu mai este in ochii mei,asta-i…. 😦

  31. Pingback: Diversiunea Dan Diaconescu « Hai ca se poate!

  32. Pingback: Activia « Ioan Usca

  33. Pingback: Cai verzi – Sânge balcanic (96) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  34. Maryanne zice:

    le schimb dupa cum e cazul.Doar la legat rosiile si via le dau jos ca nu simt rafia,dar la plivit,copilit le pun pe alea de menaj.La sapat ,smuls iarba ,pe alea de gradina.

Lasă un comentariu