Nişte flori răcoritoare

Din blogosfera:

Cat tupeu are videanu- Hai ca se poate-Theodora0303

Orasul vazut de sus-IOAN USCA

Thomas Sully ,pictor portretist american-My heart in to your heart

Donatiile in fondul Solidaritatea-Supravietuitor’s Blog

Un pic de cult al personalitatii mele-Blog ca sa fiu trendy

Almada- Portugalia-Ghiocel07

D-ale ochelaristilor (2)- Gara pentru noi

Angel Botello,pictor si sculptor portorican-My heart in to your heart

Viziune cosmica-IOAN USCA

TRANDAFIRI PENTRU MATILDA SI BLOGUL EI DE 1 AN.

LA MULTI ANI!

si ciresele incep sa se coaca si niste trandafiri din Timisoara

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

37 de răspunsuri la Nişte flori răcoritoare

  1. Pingback: Eutanasiati-ne! « Supravietuitor's Blog

  2. Draga Elisa, bine ai revenit!Ti-am simtit lipsa, sa stii.
    Am uitat sa-ti spun ca am vazut trandafirul tau frumos pe care mi l-ai ‘imprumutat'” si mie pe un site de fotografii cu flori.
    La noi a fost potopul , inca mai picura acum.

  3. Maryanne zice:

    ce trandafiri frumosi ai Eliza!!!Bine ai revenit!Si eu ti-am simtit lipsa.De cirese,ce sa mai zic?mi-ai facut o pofta!!!!

  4. Pingback: Maurits Cornelis Escher, artist plastic olandez « my heart to your heart

  5. Viatalatara zice:

    Tare frumoase sunt. Am ramas fermecata in fata gradinii tale. Sper ca odata sa resusec s-o aduc si pe a mea la un stadiu apropiat macar 🙂

  6. demeter antonia zice:

    buna !florile sint cu adevarat racoritoare’dar ciresele sunt ademenitoare vorba lui Mariane ”mi-a facut o pofta’ merg in gradina sa cer si eu cateva de la vecina

  7. Pingback: CUM II DESTEPTAM PE PROSTI « Hai ca se poate!

  8. Elisa zice:

    Gabi,
    am vazut si eu alt trandafir dar era deja insemnat cu un anumit nume,desi este pe si pe blogul meu la postarea „La multi ani,Isabelle”.
    Nu mai conteaza,m-am tocit,nu-mi mai pasa 😀
    Aseara a turnat si la noi si acum 0 ora din nou o rapaiala…asta este 🙂

    Maryanne,
    daca mai ploua mult se vor strica ciresele,nu avem ce face…. 🙂

    Viatalatara,
    iti doresc succes cu gradina ta de flori si cu blogul deasemenea 🙂

    Demeter Antonia,
    poate nu ma crezi dar nu am avut nici timp sa gust vreuna,astept sa se coaca de tot ca sa fie bune,deci eu doar le admir,deocamdata si nu,nu mi-s pofticioasa,pot sa vad orice si pe oricine si nu-mi doresc 😀

  9. victoria zice:

    Buna dimineata.Bine ai revenit Elisa.
    Dupa poze imi dau seama ca esti bine si ma bucur.
    Frumoase toate……………mai ales ciresele 🙂

  10. nuclearrr zice:

    Minunata gradina asta, draga Elisa!

  11. Dumi zice:

    Buna Elisa. Cand pleci dupa cumparaturi sa te vizitez in lipsa si sa ma sui putin in cires?. Nu le fac nimic, doar le mananc. Las si bilet de multumire la plecare.
    Uite, marturisesc cu nostalgie ca m-a prins prin clasa 4-a directoarea in dudul scolii intr-o duminica cand toti erau la biserica. Si m-a dat exemplu pe scoala sa faca toti ca mine pentruca i-am argumentat cu probe „ca eu cresc viermi de matase”. De unde, cand m-a prins eu eram la mancat dude.
    P.S. Si acum rautatea pe care nu ar fi trebuit sa o spun. Dar „mi-a zburat mintea” si asa de antiteza. Nu seamana povestea mea cu alta poveste la fel de reala, pe care o traim? E drept fara nostalgie. Sper ca nu te-am necajit prea tare.

  12. Ninu zice:

    In zona mea ciresele au trecut… vecina mea de 70 de ani iar nu si-a cules ciresul :(..ea e prea in virsta sa o faca si pe altii nu-i lasa sa se urce in el ca nu cumva sa-l rupa.. Copii ei sint in Italia..asa a facut si anul trecut..s-au uitat toti copii de pe strada cum se coc ciresele in ciresul ei..apoi s-au inegrit..apoi au venit pasarile si le-au mincat..anul asta nici pasari nu au venit..s-au stafidit in el 😦 …

  13. Pingback: Tabloul “Garoafe” de Ştefan Luchian, adjudecat la licitaţie pentru 140.000 de euro « Supravietuitor's Blog

  14. irenadaiana zice:

    Buna Elisa, bine ai revenit. Te invit prin gradina mea. Poate gasesti ceva interesant. Dupa ploaia de alaltaieri seara s-a inviorat , mi-au inflorit daliile si rosiile incep sa se coaca.Te astept.

  15. Pingback: Cred ca ar trebui sa incepem sa ne numaram mortii « Hai ca se poate!

  16. mona zice:

    Eliza bine ca ai venit !Florile s-au facut si mai frumoase, parca stiu ca le-a venit stapina acasa!La noi au fost niste furtuni grozave.Eu am tot mutat petuniile si muscatele care le aveam pe afara, ca mi le-a cam zdentuit ploaia.Si noi avem un cires mare in curte, dar ciresele le-au mincat mai mult ciorile si graurii si Tano cu Capi care au cazut pe jos!La noi nici nu se inverzesc bine , ca si apar stoluri, stoluri de zburatoare care le dau gata.Pacat de ele!

  17. Pingback: Dioramă – Sânge balcanic (95) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  18. Elisa zice:

    Buna,draga mea 🙂 Victoria
    Mai poti?
    Eu am patit ceva la camera foto,nu mai scoate pozele corect,oi fi umblat la vreun buton si am dereglat-o,habar n-am,insa nu mai pot posta poze,deocamdata si altceva nu am inspiratie 😦

    nuclearr,
    bine-ai venit si multumesc pentru apreciere.Acum chiar este faina gradina mea,am cam muncit zilele astea sa o fac buna de pozat insa din pacate…..

    Dumi,
    da,da,da….seamana,astia manca dudele si sper sa bolanzeasca de la ele sau,ma rog,sa li se intample ceva de prea plinul ce l-au insfacat 😦

    Ninule,
    biata batrana,biata zgarcita….doamne iart-o ca nu stie ca face 😀

    Irenadaiana,
    bine=ai revenit la comentarii 🙂
    Da,ma uit cu placere pe blogurile cu flori si gradini de legume 🙂

    Mona,
    incredibil!La noi doar o cioara se ghiftuie zilnic gasesc pe jos cam 10 samburi si cirese incepute care-i scapa,insa nu se cunoaste.
    Pacat ca nu puneti niste sperietori si clopotei care sa le alunge,pacat sa ai pomi si sa nu te folosesti de roadele lor .

  19. ghiocel07 zice:

    Ce ma bucur ca i revenit!!!!! Am nevoie de sfatul tau. In balcon am pus acum o luna in jardinire garofite. Erau de toate culorile si felurile, o minunatie. Acum s-au terminat florile. Ce sa fac in continuare? Se regenereaza, vor mai inflori, le las acolo, le mut???? Multumesc anticipat.

  20. Elisa zice:

    Ghiocel07,
    cred ca la orice floare daca ii rupi semintele,adica florile trecute si nu lasi sa se maturizeze semintele[care este principalul scop al unei plante(inmultirea) ]atunci va da alte tulpini noi care vor face flori si tot asa.Doar daca s-au uscat cu totul si cu radacini atunci nu se mai regenereaza.Eu stiu ca garofitele infloresc tot timpul nu ca lalelele,doar o data 🙂

  21. Mirela zice:

    Trandafirii tăi sunt o minunăție!
    Toate florile sunt frumoase, dar trandafirul acela roz deschis, mă vrăjește, îi simt parfumul și noblețea, e trandafirul lui Belle din Frumoasa și Bestia! Ce bine e să ai grădină, să-ți trăiască! 🙂

  22. Dumi zice:

    De fapt venisem sa-ti multumesc deoarece m-am pricopsit cu Septorioza si am recunoscut boala dupa ce am vazut pozele tale legate de subiectul cu pricina. Dar stii cum sunt unii: uita dece au plecat de acasa. Asa ca m-am reintors sa-ti las bilet de multumire „pe bune”.

  23. Elisa zice:

    Mirela,
    trandafirul roz in degrade este superb,intradevar,de la tatal meu il am si nu am prea vazut des asa ca acesta.De aceea mi l-a si insemnat unul VOICU si nu mai stiu cum,si-a scris numele pe trandafirul meu,hahahaha!

    Dumi,
    ai gradina?Bravo! Dar ce plante s-au imbolnavit?

  24. Dumi zice:

    Pai sa fac inventaru. Am 2 balcoane inchise si o terasa de 4×3 tot inchisa (gradina mea de baut cafeaua si loc de taifas vara) cu vedere la nord spre curtea, gradina interioara a blocului, cu banca, gratar si toate cele pentru noi ce locuim in blocul cu pricina, ca suntem 6 familii iubitoare de frumos. In gradina de toate. Un coltisor mic cu aromatice uzuale,marar,patrunjel de2 feluri, leustean, menta etc. Flori: zambile, narcise, lacramioare, lalele ,phlox,crini imperiali,de toamna,irisi, hortensie nu le mai numar pe toate ca sunt multe, forsythia, caprifoi, iasomie, dar si doua tufe de liliac (unul violet si altul alb). 2 trandafiri unul rosu cu flori mari si unul galben (New Dawn). Ca pomi un visin pitic, un prun asisderea, dar si un tei care tocmai si-a scuturat florile. Era sa uit un dud negru si unul alb (probabil pusi de tata dupa isprava cu pricina), si mure. Pe balcoane anul acesta am foarte putine. 3 muscate curgatoare, 2 crini imperiali, zambile de toate culorile care infloresc in februrie ca si crinii de altfel, 2 ghivece cu garofite si un crin rosu (nou achizitionate), Hibiscus, o iasomie mica 2 ghivece cu menta, busuioc, un leustean si o colectie de ardei iuti de toate culorile si formele. Cam toate de pe terasa s-au inbolnavit dar in special menta, iasomia, si un ghiveci cu garofite. Probabil de prea multa umiditate. Le-am stropit azi dar si pamantul din ghivece, mai vad eu. In afara de crinul rosu din olanda toate celelalte sufera. Am dat de belea. Ma tem sa nu le pierd. Pana anul acesta nu am avut o astfel de problema.

    Apropo, pentru Ghiocel07, la garofite am smuls florile uscate care au iesit cu tija mica pana la primul nod de sub ele. Bineinteles tinute cu cealalta mana mai jos de nodul cu pricina. Au inbobocit deja a treia oara. Acum experimentez cu butasitul lor fara despartire de planta mama. Unul pare ca a inradacinat deja.

    Gata m-am laudat destul, dar sa stii ca am pus ochii pe trandafirii tai buni si de dulceata si pe capsuni asisderea. Sa vedem, traindo sperando, murindo ….. Mai ales ca trebuie sa fac un trip cat de curand. Si omul stie cand pleaca

  25. victoria zice:

    Buna dimineata Elisa.Sincer……….nu prea mai pot.Abia astept sa nasc.Din mai multe motive,primul pe lista fiind acela ca vreau sa o vad :))
    Daca pana saptamana ce vine nu se intampla nimic,ma duc la spital pe 28 si gata :)De ziua lui tati :))
    te pup si iti doresc un we minunat.

  26. Elisa zice:

    Vad eu cat de greu iti este Victoria,draga 🙂
    Iti doresc sa nasti usor si sa vina pe lume un copilas cuminte,sa nu planga si sa manance si sa doarma iar tu sa ai timp si pentru gradinarit,cam la o luna,nu inainte.Sper ca vine soacra ta sau cineva sa stea cu voi macar un timp 🙂
    Te pup si iti doresc ce-i doresc si nurorii mele,binele 🙂

  27. Elisa zice:

    Dumi,
    ooo..esti boier,ce mai… 😀
    Stropeste florile si toate cele ce-s bolnave cu TILT.Ale mele se inzdravenesc tare bine dupa ce le-am stropit ci tilt.Incearca.
    Legat de ce am eu de dat nu pot da pana la primavara,sper ca ai inteles,dupa dezghet cand pot intra in gradina sa-i scot.
    Trandafirii se butasesc in august,deci dai tu adresa de la casuta postala si-ti trimit prin posta niste butasi bine inveliti si umeziti la sectiune si tu ii pui in gradina blocului sub pet.Bine?

  28. Dumi zice:

    1. Mai, tu vrei sa ma pacalesti.
    2.Voi incerca. De fapt Tiltul e foarte bun intradevar.Dar il pastram pentru trandafiri unde e foarte eficient poate chiar unic, dar nu m-am gandit sa-l folosesc ca „universal”. Acum i-am vazut deja toate avantajele
    3. bine, sau mai bine spus sa speram ca mai apucam.

  29. matilda zice:

    M-ai lăsat fără cuvinte…Doar atît : MULŢUMESC ! Din tot sufletul !
    Un poet spunea că, uneori, şi frumuseţea poate să doară.

  30. Pingback: Cat tupeu are Videanu « Hai ca se poate!

  31. ghiocel07 zice:

    Multumesc pentru raspuns. Am indepartat ceea ce era uscat, in rest sunt verzi di frumoase. O duminica placuta.

  32. Pingback: Viziune cosmică « Ioan Usca

  33. Pingback: Ángel Botello, pictor si sculptor portorican « my heart to your heart

  34. Elisa zice:

    Dumi,
    nu,eu nu pacalesc.
    Sa speram 🙂

    Matilda,
    durere este in toate,mai ales in iubire 🙂

    Ghiocel07,
    bine,cu mare drag si sper sa ai flori toata vara de la ele 🙂

  35. Pingback: Vedere de pe pod « Ioan Usca

  36. victoria zice:

    Multumesc mult Elisa.De venit,va veni soacra mea,dar nu va putea sta prea mult ca nu avem spatiu,din pacate.
    Oricum isi va lua Marius concediu si ma bazez pe el.Si cu David m-a ajutat enorm.Se pricepe la orice,asa ca stau linistita in privinta asta.
    Te pup si iti doresc o seara cu vreme linistita.

  37. Elisa zice:

    Victoria,
    seara frumoasa si relaxanta si tie/voua 🙂
    Sper ca maipostezi macar tu poze cu gradina caci mie nu-mi mai ies :(((((((

Lasă un răspuns

