Siniştrii sinistrează toată ţara

Cutremur.Distrugeri,morţi,răniţi,oameni păgubiţi de tot ce aveau.Într-o zonă restrânsă a ţării.Inundaţii,la fel,oameni morţi,răniţi şi lipsiţi de adăpostul ce-l aveau,casele şi gospo dariile lor.Zone restrânse cu oameni sinistraţi.Restul ţării sare în ajutor.Se adună ajutoare pentru sinistraţi.Ei sunt afectaţi pe rând,ba în 2005,ba în altă perioadă,ba într-o zonă,ba în alta.Ne rugăm pentru ei,le săream în ajutor cu bani şi obiecte de imediată folosinţă,mâncare şi haine,pături şi corturi.Solidaritate.Oamenii ştiu să se ajute la greu,căci greul căzuse doar pe unii pe care noi ceilalţi îi compătimeam şi cărora le săream în ajutor.

Astăzi,după o conducere defectuoasă a ţării, timp de când preşedintele ţării este Băsescu Traian,astăzi se pare că suntem toată ţara sinistraţi.Se crează fondul solidaritatea=mila pentru milogii care nu au ştiut să fure.Milă pentru oamenii cinstiţi ce şi-au câştigat tot ce au prin muncă şi nu prin hoţie.Am ajuns la mila lor,a HOŢILOR DE LA CONDUCEREA ŢĂRII.Ei îşi donează salariile ca să ne ajute pe toţi,pe toată ţara fiindcă ei au din ce trăi,ei au averi,afaceri care merg strună în condiţii de criză,ei pot să se lipsească de salariile lor uriaşe,iar noi nu ne putem lipsi de 25 la sută din salar şi nici de 15 la sută din pensie.

Noi suntem nişte milogi,milogi ai netrebnicilor pe care voi cei 5 milioane i-aţi votat prin votul al doilea dat basescului.

Guvernul.Această instituţie a ajuns să aibă,în regimul băsescu,o singură îndeletnicire,aceea de împărţire a banilor de la buget.Nici măcar nu le pasă că bugetul putea fi sută la sută şi nu 25 la sută din cât ar trebui să fie fiindcă ei ştiu că nu se colectează tot ci minimul posibil atât cât dăm noi din pensii şi salarii,atât cât este impozitul pe proprietăţi şi gata.Evaziunea fiscală este uriaşă în aceşti ani.Pe nimeni însă nu interesează asta.De ce? Fiindcă tot ei,ei,oamenii politici de la guvernare,ei sunt şi afaceriştii cu evaziunea fiscală.Ei sau clientela lor politică.Banii cheltuiţi în campaniile electorale ca să iasă din nou preşedinte băsescu sunt enorm de mulţi.Cineva i-a pus la bătaie iar acum trebuie să şi-i recupereze.Cum?Simplu.Asa cum vedem.

De fapt suntem două ţări întruna singură.Ei şi noi.Ei,hoţii ,conducătorii pedelisti,cei care învârt milioane de euro chiar şi acum când,chipurile,nu mai sunt bani pentru pensii şi salarii integrale şi noi,ceilalţi,sinistraţii,cărora ei ne sar în ajutor cu propriile salarii.

Câtă umilinţă!!!!

No basescu day

Guvernul actual al Romaniei  trebuia sa ia masuri pentru a asigura venituri la buget pentru a putea plati pensii si salarii si sa aduca prosperitate  fiecaruia si tuturor.

Guvernul actual al Romaniei   nu-si asuma nicio raspundere fata de poporul roman.

Guvernul Romaniei modifica legi pentru a absorbi banul public in buzunarele propri.

Guvernul Romaniei modifica legea pensiilor astfel ca  pensiile sa reprezinte restul care ramane dupa marea lor hotie din fiecare an.

Guvernul Romaniei a desfiintat  licitatiile pentru lucrari publice pentru ca sa nu mai existe contestatii.Ca sa fure mai usor si fara dureri de cap.

BASESCU ESTE MARELE CONDUCATOR AL

TUTUROR INSTITUTIILOR FUNDAMENTALE ALE

STATULUI,LEGISLATIVA,EXECUTIVA SI

JUDECATOREASCA.EL ESTE PRIMUL

RASPUNZATOR DE TOATA ACESTA SITUATIE IN

CARE SE AFLA TARA SINISTRATA.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata, Opinii, Romania și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

36 de răspunsuri la Siniştrii sinistrează toată ţara

  1. Ninu zice:

    Am ajuns exact ca in timpul dictaturii nemernicului de Carol II cu care au spurcat tara asta cretinii care l-au adus inapoi, nu e nici o diferenta.. asa era si atunci o democratie aparenta, dar care de fapt nu exista, toate resursele erau la cheremul clicii conducatoare, si toate mijloacele de opresiune ii apartineau regelui, macar atunci Romanii au avut sansa sa scape..
    Acum nu stiu ce sansa mai avem, privesc cu ingrijorare pe zi ce trece cum se stringe latul tot mai mult.. Nimeni nu credea ca un Presedinte care trebuie sa fie APOLITIC va avea tupeul sa mearga sa se intilneasca pe fata cu propriul partid ca sa isi aranjeze afacerile si sa jefuiasca tot ce mai e de jefuit.. basescu si clica lui e un cancer pentru tara asta binecuvintata de Dumnezeu, si sa speram ca-l vom putea extirpa pina nu e prea tirziu…

  2. zincabeiu zice:

    iToata vina pentru situatia in care ne aflam ne apartine IN EXCLUSIVITATE ! Sunt vinovati cei 5 milioane care l-au votate, cei opt milioane care au stat acasa si se mandreau tare pentru lenea lor, noi ceilalti care suntem lasi , lenesi, iresponsabili si inerti.Un popor vegetal, vorba poetei.Am gresit si trebuie sa suportam.

  3. Elisa zice:

    Zinca,
    atunci o sa vorbim pana ragusim,pana nu mai avem voce,asta ca sa echivaleze cu o actiune de masa 🙂

    Ninu,
    sa speram 🙂

  4. Toni zice:

    Da! Nu la vinovaţi trebuie să ne gândim, ci la soluţii.
    În stradă nu ies decât o mână de oameni, plus unii aduşi de sindicate, Parlamentul şi-a atins limitele, ciuma oranj a metastaziat statul de drept, ce mai contează cine ce-a votat?!
    Oricum nu mai recunoaşte nimeni!
    Ce aşteptăm, ca metastaza să-şi termine lucrarea?!
    Nu cea a statului, cea a chiombului!
    Let’s fuck the bastard! NOW!

  5. g1b2i3 zice:

    Elisa, nici nu stiu daca ce traim noi se poate numi viata.Nu stiu si nu inteleg cum de unii sunt asa de fanatici si sustin tot ce face si spune conducatorul lor.Iar daca noi criticam sau atragem atentia la nereguli, nedreptate, la pericolul ce ne pandeste, imediat vor sa ne inchida gura.Ne-ar lua si viata doar sa aiba parte doar de laude, osanale.
    Ticalosii, ne omoara cu zile!

  6. Pingback: Poezii « my heart to your heart

  7. Pingback: Cai verzi – Sânge balcanic (96) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  8. anca zice:

    neata buna!
    traim vremuri grele si natura si politica…sa dea D-zeu sa fie bine peste tot!

  9. Elisa zice:

    Toni,
    nu stiu ce sa mai zic.Nu stiu cine si ce ar trebui sa faca doar imi flutura o negura prin minte:romanii vor dictatura :((((( nu toti,aia care conteaza la vot.

    Gabi,
    azi sunt trista,trista…nicio raza de pe cer nu ajunge la mine si far’de soare sunt o fleasca.Azi sunt trista si pesimista,pesimista pentru tara asta in care si noi vietuim 😦

    Anca,
    buna dimineata 🙂 Sa dea Domnul!

  10. Maryanne zice:

    si eu sunt trista Eliza.Fara soare sunt ofilita rau de tot.Oare ce face Victoria?Nu a mai dat semne de cateva zile.

  11. Elisa zice:

    Maryanne,
    ultima data cand am vorbit cu Victoria mi-a zis ca daca pana in 26 nu sunt semne atunci se va duce la spital,asa a zis.
    Posibil ca micuta ei copila a fi venit pelume.Victoria nu a mai postat de voineri la ea.
    Draga mea,am vrut sa ma imbrac si sa ma duc la magazinul de la care am cumparat camera foto sa-l intreb pe unul de acolo ce sa fac,unde sa ma adresez dar mi-e greu sa ies .Azi fac si de mancare pentru mai multe zile si este deja 11.Trebuie sa ma duc in gradina sa-mi culeg ceva(mazarea trebuie culeasa zilnic ca sa nu se maturizeze) si niste marar.Fac ciorba de gaturi de curcan si un pui…habar n-am cum sa-l gatesc.
    Tu ce mai faci de mancare?

  12. Pingback: Adriean Videanu si subventiile la energie « Hai ca se poate!

  13. victoria zice:

    Bine v-am gasit doamnelor.S[pun v-am,pentru ca vad ca si Maryanne intreaba de mine.
    Nu am nascut inca.Doar ca sotul meu s-a apucat de instalat alt Windows pe calculator si alte o mie si unul de programe,asa ca nu am mai avut acces la calculator.
    Plus ca am avut treaba.Am mai facut ordine prin lucruri,am mai sapat in gradina :)))) si am mai facut mancare din ce am inceput sa culeg din gradina.
    Asa de bucuroasa sunt ca au inceput sa se faca fasolea,dovleceii,rosiile si castravetii ca nu stiu ce sa mai inventez din ele.Sunt foarte gustoase toate.
    Se pare ca voi merge luni la spital ca printesa nu vrea sa dea nici un semn deocamdata.Oricum,imediat ce pot,va anunt 🙂
    Va pup,va imbratisez si va urez o zi mai frumoasa decat vremea care este afara.Desi,la mine,e chiar frumos,ca ploua in reprize,linistit,si mai iese si cate o raza de soare la 1-2 ore.

  14. Maryanne zice:

    Ma bucur Victoria ca esti bine.Asa este,sunt foarte gustoase legumele din gradina.
    Eliza,azi fiica-mea a cules un lighean da fasole verde si dat comanda de fasole verde cu maioneza.Acum fierbea fasolea si oul pt maioneza.Ptr masa de seara cred ca fac o salata de dovlecei cu usturoi si marar ca garnitura la piept de pui.Eu puiul il bag la cuptor si se face el acolo in legea lui,iar garnituri din ce am in gradina deocamdata:mazare,dovlecei,fasole verde ca tare le-am mai dorit.Ciorba de fasole verde am facut ieri si am acrit-o cu corcoduse.A iesit delicoasa!!!!!!

  15. Elisa zice:

    Dragelor,asa-i,hai sa mai spunem si de bine caci de rau ne-am saturat 🙂 Noroc cu Victoria,optimista lu’mama asa vad si eu cate motive de bucurie am.Da,culeg mazare si gatesc de multisor,aproapeeste pe terminate.Dovlecei am zilnic de cate-o salata ala Jammie Oliver,chiar daca azi la pui am pilaf de ieri tot cu salata de dovlecel mancam.
    Castravetii mei cei pe care ii am din balcon am cules doar unu.Sunt mici insa nu cresc,este ceva in neregula caci se usuca asa mici la varfuri,iar ceilalti nu au inca nici flori decat barbatesti.
    Fasolea oloaga(pitica) este pastai insa nu am cules inca.
    Sunt necajita din cauza rosiilor ca nu cresc gogonelele mai repede,anul trecut la data asta erau mari si anul asta nu le-am pus in cuib,laplantare,ingrasamantul solid ca de obicei si se vede.Trebuie sa incep sa le pun acum la fiecare cuib,adica sa-l ingrop.
    Cm astea-s ale mele si mai incepe si zmeura sa se coaca insa nu-i gustoasa de laploi.
    Victoria,sper sa-i lasi sotului tau directiva””””sa ne zica,sa stim cand ai nascut.Te pup.
    Maryanne,
    si puiul meu este la cuptor impreuna cu un gat de sectiune mare de curcan.Apoi fac spanac,mazare,fasole,ca si garnitura si gata 🙂
    Am auzit ca in Dobrogea sunt si azi ploi mari,sper sa nu te afecteze prea mult,voi aveti un teren mai sus,asa cred din ce-am vazut.Te imbratisez 🙂

  16. victoria zice:

    Elisa,o sa ii spun,desigur.Sau poate imi va aduce el laptopul la spital si va scriu chiar eu :))
    Acum m-am trezit si eu,ca de o saptamana si ceva ma trage bebelusa la somn ce n-am vazut.Si tocmai vroiam sa merg in gradina sa iau ceapa,rosii si fasolea care s-a mai facut.Dar a inceput sa ii toarne cu galeata,asa ca nu ma mai duc.

  17. demeter antonia zice:

    dragele mele la noi a fost potopul aseara.Eu loc .in loc Ciumbrud dar aici uni oameni au casele in apa pana la ferestre.E groaznic ce se intampla.Munca oamenilor e vraiste speram sa nu mai ploua.

  18. Maryanne zice:

    si aici ploua si ploua,de aia stau eu la calculator,dar nu ne inunda pe noi.Chiar daca creste apa,e in fundul gradinii lacul si nu imi afecteaza gradina.Casa nici atat,e mult mai sus.Ai vazut bine.Acum ma uit la stiri si vad ce e la Ocna Mures.Sarmanii,e groaznic ce li se intampla.

  19. Maryanne zice:

    da ce-mi place blogul nou!!!

  20. Elisa zice:

    Maryanne,
    hahaha…este singurullucru pe care mai pot sa-l fac,deocamdata 😦 Am vazut varianta noua pe wordpress si am incercat si cum vad ca are tot ce-i trebuie…doar culoarea fondului as modifica-o eu dac-as sti 😀
    Demeter Antonia,
    Ciumbrud,in ce judet este?Cumva in Alba?Imi pare rau si pentru mine dar cand vad ce li se’ntampla celor inundati ma ingrozesc si zic Doamne fereste de mai rau!

    Victoria,
    si eu am vrut sa stropesc dovleceii ca s-au cam ingalbenit unele frunze si ardeii ca-i mananca acarienii la frunzele noi de sus insa ploaia nu-mi lasa un culoar nici sa culeg niste cirese inainte de a se strica 😦

  21. demeter antonia zice:

    da in judetul alba e ciumbrudul de aseara oameni nu mai contenesc cu scoaterea namolului din curte pe noi nu ne-a inundat prea tare un pic gradina curtea si putina apa in beci insa alti ….e vai de ei

  22. Theodora zice:

    Eu am scapat de ultimile ploi.
    Gradina este frumusica.
    Nu am caise si visine anul asta. 😦
    Mie imi place tare mult compotul de visine… vara cand este foarte cald.
    Zincabeiu are dreptate.
    Dumnezeu sa ne aiba in paza lui!

  23. Elisa zice:

    Buna dimineata !
    Theodora0303
    ,
    compotul de visine este un foarte bun medicament,un fel de no-spa sau colebil.Eu nu ma pot lipsi de compot de visine iarna,dar la noi inca nu-s coapte.
    Bine,nici la noi nu se vad inca semne de la prea multa ploaie,inca,insa cum o da caldura cum se va vedea 😦
    Draga mea,de ce nu faci poze cu gradina ta sa-mi trimiti,ha?Imi plac gradinile pozate….. 😀

    Demeter Antonia,
    imi pare rau si Doamne da sa se opreasca ploile !

  24. Pingback: Racila – 1 « Ioan Usca

  25. anca zice:

    neata buna!
    f frumoasa noua fata a blogului 😀
    aici s-au oprit ploile,dar nivelul apei in sol e extrem de ridicat.avem boxele inundate si la case scot apa cu pompa din beciuri.vecinii mei au gradina sub ape…e trist ,atata munca in van…
    important e ca suntem sanatosi,altii o duc mult mai rau!
    sa aveti o zi cu soare!

  26. Maryanne zice:

    Buna dimineata ,nu mai ploua dar e un vant si e rece!!!!Nu stiam de compotul de visine ca e medicament.Si asa il mancam cu mare placere,dar de acum mai mult imi va placea.Eu am unul timpuriu care deja e copt de o saptamana si unul mai tarziu ,care nu e copt.Saracii oameni care le-a luat apa totul!ce-o fi in sufletele lor!ce mi-e mila…

  27. gina zice:

    Draga mea bine te-am regasit in „straie” noi, din pacate nu si cu „stare „noua. Cica speranta moare ultima, mie mi se pare ca e un neadevar, sau cel putin s-au gasit metode care reusesc sa o omoare. Pentru cei care nu cred ii invitam pe plaiurile mioritice, ca nu degeaba Miorita e de pe la noi.
    Cred ca verbul a spera ar trebui inlocuit cu verbul a face si doar atunci va fi bine.

  28. siana zice:

    buna ziua aveti o gradina foarte frumoasa eu sunt incepatoare

  29. Elisa zice:

    Anca,
    multumim Lui D-zeu ca nu suntem oropsiti si de natura .Si aici parca,parca iese o raza timida dar eu am fost sa vad de camera foto,mi s-a spus ca are defect la senzori deci n-o mai repara nimeni si nu merita reparata,asa ca ,deocamdata gata cu pozele,desi abia asteptam soarele sa fac poze.
    La toamna cand o sa plec o sa-mi cumpar alta noua.
    Si tie,draga mea,numai bine si bucurii 🙂

    Maryanne,
    da,asta cu visinele este verificata de mine de zeci de ani si mi se pare ca daca facem o cura de visine este si mai bine decat sa consumam numai cand avem probleme,deci zilnic un pumn de visine daca ai coapte,e minunat.

    Gina,
    am mai spus ca ma tem ca romanii vor din nou dictatura insa doar cei fara minte fiindca nu se gandesc ca ceea ce au avut in dictatura vor avea si acum,foame,frig si intuneric insa nu vor avea case si servicii sigure.
    Bine-ai revenit draga Gina 🙂
    Actiunea,da,sunt de acord,dar nu ai cu cine,lumea este intepenita in fotolii la televizoare si apoi se sinucide.Ma rog,Doamne fereste,dar nu mai stiu ce sa spun decat ca zicala aia de pe vremuri:”bucura-te azi caci maine va fi si mai rau” este de stricta actualitate,din pacate 😦
    Iti doresc o zi placuta si ferita de griji 🙂

  30. Elisa zice:

    Bine-ai venit,Siana 🙂 si sa ai mult noroc in ceea ce tocmai ai inceput sa faci,gradinarit!

  31. demeter antonia zice:

    salut tuturor!vesti bune nu mai ploua la noi si e…soare ,e nemaipomenit!

  32. Pingback: Racila – 2 « Ioan Usca

  33. Pingback: 25 iunie, Toronto, reuniune la vârf a G8, urmată sâmbătă şi duminică de o reuniune a G20 « Supravietuitor's Blog

  34. siana zice:

    buna dimineata a iesit soarele am reusit sa scot apa din rindurile de rosii sper sa nu se usuce de la atita apa. ar trebuii sa le stropesc cu ceva? multumesc

  35. Elisa zice:

    Demeter Antonia,
    ce bine!!!! Azi cum este?
    Siana,
    eu le-am stropit cu piatra vanata si ieri am dat si peel cu dithane ca mi-a ramas solutie de la altele.Dar,daca vrei sa vezi,sa urmaresti lucrarile din gradina mea si fiindca nu mai pot face poze si sa scriu articole,uita-te la pagina „Calendarul lucrarilor in gradina mea” aici actualizez zilnic.Bine?

  36. Pingback: Negociere fara granite – Sange balcanic (98) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

Lasă un răspuns

