Flori pentru voi

Ce sa fac cu ele?Doar sa vi le daruiesc voua,dragi prieteni.

Zinca Beiu, Gina, Gabi , Maryanne, Constantin , Ioana , Mirela , Vania , Theodora0303, Natasha , Manole , CELLA , Andi , Victoria , Lilick , Matilda , Madalina , Lucia Verona , Oana , Laura , Diana Alzner , Gina , Carmen , Ghiocel07 , Cristal , Sibilla , Renata , Moshu si Ioska , Shari , Lia , Ninu , Nemessis , Adrian Voicu Nelinistitu‘  , Amellia , AnaAyana , Belle de Jour , Ciupercutza , George Serban , Gabriela Stavitski , Floris , Imparateasa , Papa , Nea Costache , Aripidezapada , Adinuca.

Am amintit pe cei care comenteaza la mine sau, macar o data,de doua ori am comentat eu pe blogurile lor.Cu siguranta ca as fi amintit pe toata lumea,insa sa nu mire pe nimeni daca pe   cei care au comentat mai demult si s-au oprit i-am uitat,pe bune  .Nu,nu am luat nicio lista de la comentarii,doar ce tin minte.

Pe urma,cum vreti sa ne cunoastem daca nu mai treceti pe aici? Florile sunt pentru toata lumea,cu drag.

Acest articol a fost publicat în bloggerind și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

54 de răspunsuri la Flori pentru voi

  1. Diana Alzner zice:

    Mulţumesc, Elisa, sunt splendide, mi-au bucurat inima! 🙂

  2. Constantin zice:

    Foarte frumoase.Eu le primesc si iti multumesc.Coincidenta sau nu,si eu ti-am daruit ieri niste flori dar cred ca nu le-ai primit.

  3. Sarut mana! Am fost primul si mi-am ales ce mi-am dorit 🙂 Imi place tare mult!

  4. ghiocel07 zice:

    Multumesc pentru flori. Am ales violetele, sunt preferatele mele. Pupici.

  5. Vania zice:

    Mulţumesc! Duc şi albinelor câteva…

  6. Mirela zice:

    Elisa, sunt superbe! Ce culori, ce minunății…se simte pimăvara în aer, sperăm că nu mai fentează de data aceasta, au chemat-o florile tale aici. Mulțumesc frumos! 🙂

  7. Pingback: Premiul Pușca și Cureaua Blogosferică « Andi Bob

  8. Andi zice:

    Mulțumesc, sunt foarte onorată și îndatorată!
    Azi am avut de dat (doar)10 premii și pragmatismul m-a chinuit la maxim, i-am ales pe cei cu care ne comentăm și ne pinguim cel mai des. Dar asta nu înseamnă că acest blog are strălucirea știrbită sau că nu-i sunt intacte toate miresmele.
    Revin cu plăcere de câte ori mi se face dor.
    Seară plăcută

  9. Săru’ mâna! 🙂
    Frumoasă şi vie e primăvara în grădina ta… 🙂

  10. Elisa, sunt atat de emotionata- astazi a fost ziua mea norocoasa!

    O sa-mi aleg din fiecare buchet , pentru ca tu ai o gradina de vis!
    Toate florile sunt superbe!

    Iar tu , pentru ca le cresti si ni le daruiesti , esti minunata!
    O seara frumoasa!

  11. oana zice:

    ce mod frumos sa-mi inchei seara!!!!!!!!!!! multumesc Elisa!!!
    pot sa le iau pe cele albastre?

  12. Elisa zice:

    Diana Alzner,
    sa te bucuri si de lucruri simple tu stii.Seara frumoasa!

    Constantin,
    bada si eu le-am primit si-s frumoase tare si-ti multumesc.

    George Serban,
    cu mult drag.Acesta-i rostul florilor,sa fie oferite 🙂

    Ghiocel07,
    oricare si pe care le vrei,cu drag.Si mie-mi plac azi violetele fiindca nu mai avusesem de vreo 15 ani cand mi-am pierdut niste ghivece minunatae cu violete,dar violet si chitate…

    Vania,
    Doamne da soare sa vina si la pomii mei albinele!!!

    Mirela,
    primavara a venit negresit insa aici langa munte oricand mai pot fi nopti sub zero si bruma,cam pana pe 20 mai 🙂

  13. Vaai, ce frumos! Multumim >:D<

    Cel mai multa imi placea cea cu "gradinuta" 😀

  14. AnaAyana zice:

    Frumos. Multumesc si primesc. Pe cele albastre le-am ochit 🙂

  15. Elisa zice:

    Andi,
    tu nu esti datoare cu nimic, eu iti multumesc si tie si tuturor care m-ati amintit in postarile voastre.Mai mult decat orice simt o solidaritate,simt ca asa cu aceste pingbackuri suntem uniti,stim unii de altii,ne citim,ne cunoastem si mai mult decat orice aflam de la fiecare cu totul altceva decat la ceilalti.

    Nelinistitu’
    este si colorata ,numai caldura sa se instaleze definitiv, atat mai trebuie 🙂

    Gina,Incertitudini,
    atunci primeste florile mele in semn de pretuire.Mult noroc in fiecare zi,draga mea 🙂

    Oana,
    tu ia-le pe cele albastre,pe violete si eu iti mai asez in brate si panselutele albastre si rosii.Seara cu odihna binemeritata!Pup.,

  16. Elisa zice:

    AnaAyana,
    violetele? siguuur,cum sa nu,vad ca-s cele mai dorite 🙂

    Aripidezapada,
    bine,gradinuta sa fie a ta…toata,cu mult drag 🙂

  17. madalina zice:

    Multumesc mult, tare frumoase!

  18. Manole zice:

    Multumesc, Eli! Io cu primulele..
    Tare mult mi-au placut primulele pe care le ai tu, atata culoare… 🙂

  19. Elisa zice:

    Madalina,
    cu tot dragul sa va bucure 🙂

    Manole,

    da,dar sunt tufe asa de mari fiindca sunt de vreo 15 ani si pe unele nu le-am despartit niciodata.Am spus intotdeauna ca multe flori la un loc,adica tufa…dau tot efectul.

  20. Adinuca zice:

    Multumesc draga mea. De mult nu am mai primit floricele autentice de gradina. Multumesc

  21. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Căutări

  22. Victoria zice:

    Am reusit ieri sa vad postarea ta,dar nu am reusit sa intru si sa iti multumesc. 😦
    Iti multumesc acum.Sunt minunate.

  23. Lilick zice:

    Multumesc, Elisa! 🙂

  24. Elisa zice:

    Adinuca,Victoria,Lilick,
    cu tot dragul 🙂

  25. CELLA zice:

    hi, hi… unde-i Cella MEEEAAA? 😀
    eu, când mulţumescul nu-i acoperitor, zic doar SUFLET… apoi tac
    Săptămâna Luminată e!

  26. Elisa zice:

    CELLA,
    a ta s-a trecut demult,au dat 2 zapezi peste ea dar atunci am prins o perioada si am aratat-o.Eu arat doar pozele curente,rar ,iarna pun cate ceva anacronic de dor doar…:)

    Sa ne tamaduiasca Dumnezeu! 🙂

  27. Pingback: Serbia nu va recunoaste niciodata Kosovo « Hai ca se poate!

  28. floris zice:

    Multumesc , Elisa

  29. CARMEN zice:

    Multumesc mult Elisa! minunate flori si gest! te pup 🙂

  30. Elisa zice:

    Floris,
    sa fii sanatoasa!

    Carmen,
    si tu sa fii sanatoasa si eu sa fiu sanatoasa si sa ne bucuram de flori(dar mai intai de copiii nostri )

  31. AnaAyana zice:

    violetele albastre, da 🙂 sper că au şi puţin parfum, că nu mai ştiu cum miros

  32. Elisa zice:

    AnaAyana,
    nu-s albastre dar nu vrea nici aparatul sa mi le redea cum sunt…violet inchis spre indigo.Nu draga,violetele nu miros,asa stiu eu 🙂

  33. zincabeiu zice:

    Multumes mult, draga mea.Ce-mi place sa primesc flori.Acu’ nu-mi mai aduc decat fiii si nurorile mele.Domnii m-au cam uitat, ha,ha,ha,

  34. Pingback: Stupul VIII « Ioan Usca

  35. gabriela zice:

    Salut! E prima mea vizita pe acest blog. Imi place sa ma plimb pe aici. Ai dreptate cand spui ca o casa nu are viata fara flori. Si eu credeam ca doar eu am obsesia cu plantele. O sa te adaug la blogroll-ul meu.

  36. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa, iti multumesc pentru flori.Mi-ar placea sa fac cu florile daruite de tine un videoclip.Daca-mi permiti sa le culeg pe toate! 🙂

  37. Maryanne zice:

    multumesc mult Eliza!sunt minunate de-a dreptul!

  38. Pingback: Galerie de pictura Dante Gabriel Rossetti « my heart to your heart

  39. Elisa zice:

    Zinca,
    ha,ha…asa deci,domnii grizonati credeam eu ca-s mai gentelmeni,deci ai demolat un mit,ha,ha,ha!

    Gabriela,
    bine-ai venit! Am inceput primul mei blog cu gradina pe blogspot ca sa am o motivatie in plus sa muncesc…altfel m-as fi lenevit si nu da bine la anii mei sa fiu grasuta,hahaha!

    Gabi,
    draga mea,cum sa nu? Desigur ca poti face ce vrei cu florile mele…dar sa-mi arati si mie,haha!

    Maryanne,
    am mai spus,tu deasemenea ai flori acum si daca le postezi te rog sa scrii care sunt de anul acesta fiindca ai multe pagini si nu prea am timp sa caut,ori pe cele vechi le-am vazut.M-as bucura sa-ti vad florile de acum,cred ca-ti dai seama…

  40. Nea Costache zice:

    Ooo, ce frumoase flori! Multumesc mult! O seara frumoasa!

  41. Elisa zice:

    Nea Costache,
    noapte buna! 😀

  42. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa, iti multumesc.Le voi copia si-ti voi arata clipul imediat ce-l fac.Trebuie sa aleg o melodie la fel de frumoasa ca florile.
    Un weekend minunat!

  43. Pingback: Leapsa de la Elena « my heart to your heart

  44. Maryanne zice:

    si eu le am pe anul 2010 pe cele de anul acesta.PRIMAVARA 2010,IRISI 2010

  45. Pingback: Derbedeul nenumit « Ioan Usca

  46. g1b2i3 zice:

    Elisa, l-am facut.Sper sa-ti placa! 🙂

  47. Elisa zice:

    Maryanne, bine,ma voi uita cu placere 🙂

    Gabi,draga mea Gabi…ce mi-au dat lacrimile…am primit si eu ceva…ceva un manunchi de florile mele inmanunchiate cu sufletul tau…m-ai facut sa plang…este minunat sa se gandeasca cineva sa-ti faca o bucurie,nu pot sa descriu,dar ..lasa-ma… ca acum plang cu suspin :(((((( de bucurie sa stii.
    Multumesc mult de tot.

  48. gina zice:

    Multumesc si eu. Am sa-mi aleg panselutele fiindca imi amintesc de mama….

  49. Elisa zice:

    Gina,
    panselute,da…mi-amintesc.Anul asta am o sumedenie,inca nu le-am repicat pe toate,de luni sper sa ma ocup.Tot gardul va fi plin de jardiniere cu panselute,acolo le merge bine ca-i soare.
    Dumnezeu s-o odihneasca pe mama ta!

  50. Maryanne zice:

    Am vazut si eu videoclipul,e superb!

  51. cammely zice:

    Superbe flori, îţi propun şi eu câteva minunate imagini asociate unei voci divine!

  52. Elisa zice:

    Cammely,
    multumesc.Salcamii…??? pe la bacalaureat 🙂 🙂

  53. Amellia zice:

    Multumesc mult 🙂 Sunt superbe

  54. Elisa zice:

    Amellia,
    in sfarsit te-ai uitat pe zelist? 🙂

Lasă un comentariu