Violete

este indigo toata ziua….

iar cea  primita de Craciun de la Violeta acum infloreste si sper ca-i mov-roz

sunt bucuroasa ca am gasit fertilizator Vita Flora pentru muscate si alte flori .

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Violete

  1. CELLA zice:

    mi-e tare dor de tine, Elisa, într-un fel pe care nu ştiu să-l „spun”…
    😦
    dor! şi atât!

  2. Elisa zice:

    CELLA,
    da,inteleg,mi se intampla si mie destul de des,dar eu sunt,ma uit la tine,nu comentez ca sa nu spun prostii 🙂 Postarile tale sunt atat de elaborate,de elevate incat ti-am mai spus,ma apropiu aproape cu smerenie si in tacerea necesara momentului …plec.
    Te imbratisez,draga mea 🙂

  3. madalina zice:

    Ai o leapsa de la mine

  4. CARMEN zice:

    O violeta „mutanta” 🙂 exista si roz si albe…pe toate le cheama „Violete de Parma” Dragut nu?
    te pup Elisa

  5. Elisa zice:

    Madalina,multumesc dar crede-ma,chiar nu am pacate culinare,eu nu mananc mai nimic cu placere deosebita ci pe toate la fel,doar sa fie gustoase,insa cum de la o vreme nu mai pun nici sare in bucate….cum sa pacatuiesc???
    Sau,gresesc,da mi-ar placea sa mananc ceea ce gatesc altii,asta-i pacatul pe care nu-l mai fac demult,decand nu am mai fost la sora mea caci de mama…de 23 de ani…hmm,asta-i.

    Carmen,
    care este mutanta? Te referi la faptul ca ea este indigo si in poza a iesit albastra?Toate aveau aceasta culoare,un violet inchis,inchis este de fapt indigo 🙂
    Te pup si eu.

  6. zincabeiu zice:

    ” Violete pentru fete…”

  7. ghiocel07 zice:

    Si eu am 6 ghivece cu violete: mov, albe, roz, alb cu mov. In poza asa mi-au iesit si mie cele mov, albastre. Le merge foarte bine la mine in bucatarie.

  8. gina zice:

    Imi plac violetele indiferent de culoare dar in special cele violet ca doar de aceea se cheama asa…sau de la ele e denumita culoarea…:) ce-o fi fost mai intai oul sau gaina?

  9. Elisa zice:

    Zinca,
    buna dimineata,draga mea 🙂

    Ghiocel07,
    deci le plac vaporii grasi din bucatarie?Eu le-am asezat pe hol pe pervazul ferestrei insa nu prea stau bine acolo,pot sa pice 😦

    Gina,
    sa stii ca asa am vazut eu cele mai multe exemplare,indigo caci violetul…ma rog…care-i de fapt violetul?si de unde pana unde tine?trebuie sa ma uit e spectru sa-mi amintesc intervalul de lungimi de unda pentru violet dar sa si vad pe google imagine toate aceste nuante.
    Liliacul,de ex,este violet?
    Ce-a fost mai intai?Mai intai au fost culorile din spectru si apoi lucrurile si fiintele care aveau acele culori,nu?

  10. Pingback: Nici săptămâna asta! « Nataşa

  11. Pingback: Daca nu aduci laude guvernului inseamna ca dezinformezi « Hai ca se poate!

  12. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,m-ai fermecat cu violetele tale.Imi vine sa le imbratisez mult de tot,dar teama mi-e sa nu le rup. 🙂
    Cu drag,
    Gabi.

  13. Pingback: Dumnezeu si stiinta « my heart to your heart

  14. Elisa zice:

    Gabi,draga mea,si tu pe mine cu pingurile si-ti multumesc.Te pup.

  15. ghiocel07 zice:

    Nu stiu ce le place, dar o data le-am mutat intr-o camera pe aceeasi pozitie si nu le-a placut. Asa ca le tin cu mine in bucatarie. Cred ca le place programul de la TV sau poate prezenta mea….

  16. Victoria zice:

    Sunt foarte frumoase.Eu le-am pierdut pe ale mele.Aveam 2.Dar nu indigo 🙂
    Am hotarat ca,pana nu o sa am conditii sa le mentin in viata,sa nu mai tin flori la ghiveci.Cele pe care mai am, le daruiesc.

  17. Elisa zice:

    Victoria,
    am vazut acum la tine mai bine spatiul din jurul casei si foisorului si eu ti-as sugera,daca imi permiti,sa-ti plantezi pe acolo tot felul de tufe,tufe de flori perene care sa infloreasca succesiv si care se intretin mai usor decat florile din seminte.De ex,am vazut ca exista magnolii la supermarket,trandafiri de toate felurile.
    Eu,daca as avea spatiul tau as face parcele …una cu lalele,alta cu bujori,alta cu trandafiri,alta cu panselute(ca astea fac flori tot timpul) si asa mai departe.Altfel,daca pui pe ici si pe colo cate o floare….arata saracacios spatiul,saracacios in flori,bineinteles.
    Ai vazut la mine ce dese sunt toate si-si tin umbra una alteia si cat de frumos e cand sunt toate inflorite?
    Scuza-ma daca am exagerat spunandu-mi parerea. 🙂

  18. Maryanne zice:

    sunt superbe!daca stateam aproape de tine,adica ,daca eram vecina ta,iti ceream frunze.Toate violetele mele le-am prins din frunze.Am multe,inca nu au inflorit toate.Ale tale arata f bine,au rozeta frumoasa .

  19. Elisa zice:

    Stiu ca asa se inmultesc dar acum imi pare rau sa rup frunze,desi daca-mi spui in ce perioada este mai bine o sa incerc.

  20. Maryanne zice:

    primavara e recomandat sa tai frunzele cele mai de la baza ,pt o inflorire abundenta.Si eu treb sa intru cu cutter-ul in ele.Sunt prea stufoase si se hranesc frunzele in detrimentul florilor.

  21. Elisa zice:

    Deci,asa? O sa operez si eu..le operez daca asta le face bine florilor 🙂 Multumesc draga mea 🙂

  22. gina zice:

    Sigur ca da, mai intai au culorile spectrului, altele s-au denumit dupa flori, bauturi, pesti, caramizi, soareci s.a. un exemplu e si culoarea lila (dupa liliac) 🙂 Este si liliac violet (mai deschis la culoare putin decat violetul din spectru) dar si un liliac albastrui care duce mai mult spre indigo. Liliacul nemtesc e violet.

  23. Elisa zice:

    Gina,
    orice culoare ar avea sunt minunate.,a intreb cat ma vor tine fiindca azi deja am gresit 😦

Lasă un răspuns

