Arestati-l pe videanu

fiindca nu are cum justifica averea ce-o detine decat prin frauda. (google imagine)

Am preluat de pe Blogu’lu’Marcus:

De Ce Esti Gainar, Videne ? !

Înscris în: Revista presei in versuri naive — Marcus @ 10:03

Pe mal de lac ghertoiu’, ajuns milionar,
Isi incepu o vila, pe cand era primar.
Cu-arhitectura aleasa si scari in evantai
Sa-i aminteasca loazei, minunea din Versailles.

S-auda rata-n trestii si clipocit pe lac
Cand apa-i despicata de prova de caiac.
Iar iarna pe patine s-alunece el vrea
La brat cu-a sa sotie, urmati de beizadea.

Etaje fara numar, cat pentru un hotel,
Ghertoiu’ vru sa aiba, si camere la fel.
Garaje subterane pentru masini bengoase,
Debarcader la scara cu-ambarcatiuni luxoase.

Teren are viloiul, intins pe un pogon,
S-admire tot ghiolbanu’ band whisky in balcon.
La cati bani are melteanu’, de-ntoarce pe lopata
Se naste o-ntrebare, perfect justificata:

De ce ghertoiu’ nostru, pe cand era primar,
Isi procura terenul prin spil de gainar,
Si fraieri un popa c-o suma de tot rasu’
Precum Hagi Tudose, cand galbenii si-a plansu’?!

Mai umbla-o vorba-n urbe, cum ca ar fi o mita,
Lucrata-n taina mare cu lumea Prea Popita.
Deci spune-ne, Videne, si jura-te pe mama,
Ca pentru Catedrala, n-ai pus-o de o vama !!!!??

Poezeaua,cum spune Marcus,exprima  o palma,din partea mea,pe obrazul rosior al videanului.Cââââhh!!!!

Acest articol a fost publicat în Romania și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Arestati-l pe videanu

  1. Lulutza zice:

    Un adevarat „Vărsai”, un „mozoleu” demn de asemenea „parvenitura” de… Ptiutankamanelika printre oranjgutani! Vindene, iti urez noi si rasunatoare „succesuri” in lupta ta neinfricata impotriva boborului care te-a votat, pe tine si pe seful tau – oranjgutanul suprem!!!

  2. Pingback: Racila – 1 « Ioan Usca

  3. matilda zice:

    Aşa viloi visa el la Videle, cînd era tînăr şi nepolitician de va(r)ză…
    Să-l aresteze, da, dar nu singur, să nu-i fie urît !

  4. CELLA zice:

    offf…
    iar politică?
    am fotografiat pentru tine florile mele dar azi… 😦
    am să-ţi „dau” brânduşe săptămâna ce vine dacă toate or fi … bine(?)

  5. Elisa zice:

    CELLA,
    drraga mea,daca hotia si minciuna ,demagogia si indifirenta fata de cetatean,este politica si daca astea imi afecteaza viata mea de zi cu zi,atunci da…iar politica si ma gandesc sa continui tot asa fiindca doi ani de gradinarit cu detalii cu tot pentru oricine doreste sa invete…exista la arhiva.
    Ma tem ,scumpa mea ,ca nu o sa pot sa fac doar vitrina din blogul meu ,care sunt eu in persoana.Ma vei ierta 🙂

    Matilda,
    da, dar trebuie sa-i ia pe rand sa nu se calce in picioare la inghesuiala care va fi,nu?

    Lulutza,
    unde aii fost pana acum,chiar m-am gandit la tine…
    …niste parveniti de comunisti care „condamna” comunismul,hahahahahaha!

  6. theodora0303 zice:

    Elisa, am crezut ca am gresit blogul 🙂
    Sigur ca nu are justificare.
    Cati au?

  7. Elisa zice:

    Theodora0303,
    atunci e musai sa-ti doresc sa ai timp ca sa citesti postarile mele de la categoria Romania…
    Romania nu este a lor ci a mea,a parintilor mei si a bunicilor mei…in vecii vecilor .Amin! 🙂
    ps. „a mea” este generic 😀

  8. Lulutza zice:

    Offff, viata meaaaaa! Am avut probleme mari cu alergiile mele. Inca ma refac – incet – dupa efectele colaterale perverse ale medicamentelor. De-acum incolo, numai leacuri babesti! 🙂

  9. Elisa zice:

    Lulutza,
    am citit in loc de alergiile…alegerile si m-am crucit 🙂

    Ai facut testele necesare?Stii cauzele?Eu sunt alergica la polen,doar la polenul anumitor flori care miros puternic.
    Sper sa-ti treaca…cronicizarea este rea 😦 Sanatate,draga mea !

  10. George zice:

    fetelooor!
    nu fiti rele…
    Videanu a facut avere de mult, nu acum.
    din cate stiu detine 70-80% din afacerile cu marmura si granit din tara.
    si asta… dinainte cu mult de a deveni primar.
    ramane de vazut cum a pus mana pe „marmura”.
    asta e de cercetat!!
    somn usor!

  11. George zice:

    prin `92 a inceput afacerile cu diverse firme iar in `94 a cumparat 70% din societatea Marmosin. prin `92 a infiintat firma Titanmar..
    deci, nu mai credeti chiar tot ce se scrie. oricum,o mare parte din avere a facut o pe vremea psd ului..
    nu aruncati cu piatra.. 😛
    si apoi… toate partidele isi au bogatii lor…
    psd pe Nastase, mitrea,sechelariu, culita tarata, sechelariu, Mazare, etc.
    pnl pe Patriciu, Tariceanu,l recentul demis.. ce lapsus am… cel care detine Elvila..
    asa ca… toti o apa si un pamant…

  12. George zice:

    asta ca sa stiti…
    nu ma ascund.. 😛
    sunt membru PNL si am votat cu Antonescu in turul I
    in turul II nu zic cu cine.. 😆

  13. Elisa zice:

    George,
    asta-i parerea ta.A mea este alta.Cine lucra la guvern trebuie sa dea socoteala cum cheltuie banii nostri.Acum suntem intr-o situatie incomparabila cu cea de pe vremea lui Nastase,deci acum nu ne mai comparam cu trecutul ci doar cu ei insisi,ei de la putere.
    Apoi,de Patriciu nu-mi amintesc sa fi fost vreodata la guvernare.
    Si nu mai pot sa ascult sintagma:”toti sunt asa”…nu mai pot,deci nu mi-o mai spune.Ai citit cele doua articole ce vi le-am propus in ultima postare?
    Si,daca tot esti membru PNL de ce nu faceti ceva sa-l scoateti din barlog pe Crin ???Ha????Nu credeti ca iese cam rar la rampa???Chiar mai rar decat scriu eu la categoria Romania…. 😦
    Trist,tare trist.Pacat,tare pacat!

  14. George zice:

    Elisa…. nici tu n ai somn???
    despre ce articole zici???

  15. Elisa zice:

    George,uita-te la posturi recente si vezi ultimul,acela de ieri seara….

  16. George zice:

    Elisa…. nici tu n ai somn???
    despre ce articole zici???
    si eu zic ca iese rar, dar ce sa i fac..
    eu sunt mic…
    pareri… asa e! fiecare avem.. si pnl istii mei au aruncat cu banii pe ultima suta de metri.. de aia am zis ca toti sunt o apa…
    nu stiu daca apucam noi sa vedem macar o luminita a binelui in tarisoara noastra…

  17. George zice:

    noapte buna!
    ne mai auzim…

  18. Elisa zice:

    Nu accept sa ne vaicarim ca nu se poate face nimic.S-ar putea ,insa opozitia doarme in front ,doar blogosfera ce mai ia atitudine si initiaza actiuni …asa ca nu trebuia sa-mi spui ca esti PNL-ist fiindca nu-mi place lamentarea mai ales la cei pe care i-am sustinut eu.
    N.B.

  19. Pingback: Romania pierde cioara de pe gard pe mana lui Videanu « Hai ca se poate!

  20. Dumi zice:

    Elisa Doamna, iar sunt pe trotuarul de visavis. Stii teoria. Dar nu e Mausoleu, E un fel de Palatul Ghica, Mogosoaia, Elisabeta sau alte palate sau „palati” ce se viseaza multi. Copie de „Think big”. Vremea surogatelor nu s-a terminat. Eu le spun copii „Cantarii Romaniei”. E cultul „companiei”. Personal cred ca fiecare face ce stie iar finalul este pe masura”produsului”. Si sper ca nu voi sta din nou pe „coji de nuci” si nu de alta, ca doar acolo mai pot si eu sa ma gandesc la una-alta si cine stie ce mai iese. Metoda e „uneori-deseori” contra productiva cum ar spune Poetul.
    P.S. Din cate am constatat, „din auzite” bineinteles si nu are nici o legatura cu realitatea virtuala in care traim, personajul cu pricina e ultra, ultra, econom cand e vorba de salariile angajatilor. Asta ca sa intelegi cum sta treaba la nivel”macro”.

  21. Elisa zice:

    Dumi,
    pe mine nu ma intereseaza ce lasa astia in patrimoniu imobiliar,haha…nu-mi pasa,in acest caz,daca e surogat sau nu,intelege „la ce bate vorba Tasitii” 😀 (ARTICOLUL 384)
    Da,multumesc pentru comentariu..credeam ca te-am „dezarmat” definitiv si chiar regretam.E bun un divertisment la…blogul omului,nu-i asa?
    Duminica placuta!

  22. zincabeiu zice:

    Parca e un cavou,Parca e Crematoriu Uman de la Vitan-Barzesti ! Ce prost gust ! Cel mai tare ma supara dispretul cu care ne trateaza si autosuficienta cu care iese in public. N-am nici un dubiu, va da socoteala.Aseara., Corina Dragotescu a observat ca notarul care a certificat actul dintre Videanu si Biserica Ciofliceni este unu’ Atanasoaie, nimeni altul decat actualul prefect al Capitalei. ” Serviciile” se intorc, la fel ca razbunarile. Doamnei Costiniu trebuia sa i se dea o lectie .

  23. Elisa zice:

    Zinca,
    sper ca baselu va da verde si pentru videanu cat de curand,asa face el,se descotoriseste de cei care-ar putea sa-l traga pe el in jos.
    Capitala mai are si prefect??Si ce face el in contul functiei?
    Doar presa poate schimba ceva in Romania si asta daca vor sa scoata la lumina si insista pe cate cineva.Acum a venit randul lui videanu 😀

  24. zincabeiu zice:

    Da, Capitala are un prefect , care face exact nimic.Da’ e un post de oferit.

  25. Elisa zice:

    Draga Zinca,asa cred si eu ca asta fac toti astia din functii(nimic pentru noi si mult pentru ei 😦 ) doar duduca ce mai face sau facea…si uite ce degeaba facea…nimeni nu se-nghesuie la noi dupa ce a cheltuit un purcoi de bani pentru reclame..

  26. Dumi zice:

    Gand la gand cu bucurie.
    Dar sa stii ca nu sunt „armurier” ca sa ma „dezarmezi”
    Eu sunt „sculer” (adica produc „scule” ca sa nu ma intelegi gresit si sa fie veselia prea mare)

  27. Elisa zice:

    Auzi…,tanti Spam,sau nenea???..ma rog,ce conteaza (ba) secsul? ha,ha,ha!
    De ce nu te duci tu la media,la televizor sa-i tii partea videanului? si sa spui ineptii?Patriciu o fi fost la guvernare precum videanu si berceanu vostri???20 de ani?
    Vii aici ,la mine,crezand ca ma dai gata cu comentariul tau de 2 lei doar ca sa-ti lasi mizeria ce ii caracterizeaza si va caracterizeaza.La inchisoare cu voi,toti cei imbogatiti pe spatele contribuabilului!Aroganti,misei si ticalosi si cel mai rau este ca sunteti incompetenti,ca de aceea nu faceti nimic pentru tara asta,ati imbolnavit-o grav dar uitati ceva…totul este trecator,deci si voi.

  28. Escu zice:

    Lumea intra in politica nu pentru a face un bine acestei tari, sunt doar interese, cat mai multa influenta si afaceri la greu cu statul pentru ca sunt cele mai profitabile ! Nu va mai imbatati cu apa rece ca PDL -ul e mai bun k PNL-ul sau PSD-ul e mai bun ca X , sau PNL-ul o sa fac ceva pentru tara asta, toti au un singur scop banul si noi ca fraierii ne agitam ca pestii pe uscat ! Cand vad ca cineva inca mai crede ca unele partide sunt mai breze decat altele ma ingrozesc!

  29. Elisa zice:

    Escu,
    bine,bine.Mai citeste inca o data comentariul meu de deasupra ta,poate nu ai inteles ce zic eu mai sus si mereu cand scriu la categoria Romania.

  30. G. zice:

    Aveti un site grozav pentru un gradinar incepator ce sunt (mai am de citit o tona din arhiva Dv.)… si merg si condimentele politice, mai ales ca suntem pe aceeasi lungime de unda.

    Cat despre casa baiatului asta… imi vine sa vomit cand o vad. Uneori raman masca vazand cat de diferiti suntem in ganduri si simtiri. Pana una-alta, sa ne fie de bine, 50% din noi i-au preferat.

    Sa traim bine!

Lasă un comentariu