Reţeta lui Constantin,Ilustrată

DSC05199DSC05197DSC05198

DSC05200 DSC05203DSC05202

DSC05204

DSC05205

DSC05206

DSC05207

Reteta   aici

Acest articol a fost publicat în Mancaruri, utile și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Reţeta lui Constantin,Ilustrată

  1. Ninu zice:

    Tare frumos arata :)si sint sigur ca e si buna 🙂 am copiat-o si eu pentru Zefi, poate o induplec 😀 ..cine stie…pe lume mai sint si minuni 😀

  2. starsgates zice:

    Arată foarte bine.

  3. Elisa zice:

    Ninu,
    normal ca arata bine,Constantin este pasionat de fotografie ceea ce se si vede 🙂
    Pai,de ce sa nu faca?

  4. Elisa zice:

    Starsgates,
    asa-i? Are el un secret ca mie mi-a iesit mai fluida desi el cumpara rosiile 🙂

  5. yo yo zice:

    interesanta ideea..eu am facut tocatura pt ciorba, la rece…
    poate anul viitor, o sa incerc shi aceasta varianta…

    Elisa,am o mare rugaminte.. imi poti spune cum ash putea sa adaug shi eu in bara laterala ”Crin Antonescu presedinte”?
    imi surade ideea 😛

  6. cirese amare zice:

    Pai nu prea face ca nu are timp..are 2 locuri de munca, ca doar cu unu nu isi putea tine baietii in facultate 😦 cind vine de la un serviciu merge la celalaltul..mi-e si frica sa nu moara pe drumuri 😦

  7. Ninu zice:

    ăsta „Cirese amare ” fiind eu de pe blog de la serviciu 😀 ..lu peste unde lucram fara bani din Februarie 😦

  8. Elisa zice:

    yo yo,
    1.click pe Crin de aici,te duce pe blogul lui
    2.pe stanga este o poza a lui Crin si click pe „alege”
    3.apare o pagina cu mai multe variante de poza cu tot cu codurile respective
    4.copiezi codul si-l pui la „text” din widget
    5.salvezi si apare pe pagina ta.(titulatura pozei CRIN ANTONESCU PRESEDINTE am scris-o eu,deci scrii tu ce vrei,acolo iti propune alte variante.
    Draga mea,eu nu am text in widget-uri sus si nu stiu sa schimb pozitia in widget-uri,de aia este asa de jos,unde aveam liber” text”
    Pup draga Lia 🙂

  9. Elisa zice:

    Ninu,
    Zefi,prietena ta, arata foarte bine,nu pare extenuata de munca de la 2 joburi,ii doresc sanatate si numai bine sa-si implineasca menirea de mama 🙂
    Eu nu m-am complicat ,pana acum,cu atatea conserve si uite ca am trait si asa 😀 si parca vad ca uit de ele,de borcane,ca nu-s obisnuita sa pun adausuri in ciorbe si mancari ,din borcane,ori daca deschid un borcan…ce fac cu ce ramane? ca mie-ni tine o ciorba cateva zile si apoi fac supa si ,ma rog,am facut fiindca aveam produsele si nu mai stiam ce sa fac cu ele nu pentru ca imi trebuia neaparat aceasta conserva,ma intelegi?
    So, toate bune!
    Iar esti la jobul acela desfiintat? 😉

  10. Ninu zice:

    De fapt Job-ul ala desfiintat s-a transformat, e o Mărie cu alta palarie 😀 … dar recunosc ca stau mai mult de plictiseala ca altceva nu am ce face 🙂

  11. yo yo zice:

    am venit intinsa, sperand ca gasesc raspunsul, dar uitasem pe ce articol te-am rugat sa ma ajuti…
    multumesc din suflet!

  12. ioana zice:

    zarzavatul pentru ciorbea lui Constantin l-am prestat de mult de cand a dat reteta dar maine am sa desfac un borcan sa vad opera ce a iesit caci la cald nu am putut aprecia adevarata valoare gustativa.

Lasă un comentariu