Flori si fructe

IMPATIENS

PIERSICA MARE

AZALEEA ARE BOBOCI

UN FEL DE BONSAI

PIERSICI

IMPATIENS IN TREPTE

IMPATIENS IN CASA NOAPTEA

FRUCTE DE LACRAMIOARE

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Flori si fructe

  1. yo yo zice:

    m-ai ucis, cu piersicile astea…
    am apa’n gura…

  2. Elisa zice:

    yo yo,
    astea le-am mancat,erau apetisante,nemaipomenite,au o structura spongio-cremo-delicato-nemaivazuta la alte fructe,ha,ha,ha!Deci,asta e..le-am mancat,nu mai trebuie sa salivati,insa,stati asa…mai am un pom,asta din fata intrarii la bucatarie,cu crengile ,rupte, la pamant,maaaama ce fructe mari are in varf si rosii ,ma duc chiar acum sa pun scara inalta sa iau cateva, ca-mi facui singura pofta 😆
    Scumpa mea,din vailingul ala plin 5 kg am pus in 3 pungi la congelat,restul le-am papat.
    Imi pare rau ca s-au copt asa toate deodata si perele la fel,le-am aruncat,asta e… 😦
    Mai vreau sa fac opraji cu piersici,pe fundul tavii un pachet de unt,apoi piersicile,una langa alta si in 2 straturi ,apoi un ceva ca de chec peste ele…si rasturnata,pudrata cu vanilie si scortisoara si…asa…

  3. yo yo zice:

    acum imi faci pofta shi de prajitura..nu-i drept
    😆 😆 😆
    merg sa-l aplic pe Crinu 😉
    pusilici!!!

  4. Elisa zice:

    Te sarut, Lia draga si spor la treburile tale!(am vazut cat esti de ocupata 😦 )

  5. yo yo zice:

    multumeeeeesc…am reushit!!

  6. ioana zice:

    Elisa,ma duc in piata sa cumpar numai 2 kg de piersici ca nu pot dormi la noapte!!!!!!!!!

  7. matilda zice:

    Elisa dragă, cum se numeşte planta din imaginea postată înaintea vasului cu piersici ? Şi te rog spune-mi unde o ţii iarna ? Am şi eu una la fel, eu o numesc „norocel” , o ţin lîngă calorifer iarna, dar nu-i prea place. Îţi mulţumesc cu anticipaţie !

  8. Elisa zice:

    Matilda,uite ca amgasit…ha! Ce ma bucur 🙂
    http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.robertorossi.ro/images/produse/76/1952_1.jpg&imgrefurl=http://www.robertorossi.ro/Crassula_ovata-1952.html&usg=__t3_rKQwvFZFdZ8EFFgl0gN6hIPs=&h=370&w=280&sz=18&hl=ro&start=789&sig2=_zXPD61EJno1GuKThNQfpg&tbnid=yzMKPtT47C342M:&tbnh=122&tbnw=92&prev=/images%3Fq%3DPLANTE%2BDE%2BGHIVECI%26gbv%3D2%26ndsp%3D20%26hl%3Dro%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:en-US:official%26sa%3DN%26start%3D780&ei=O6G7SsrtMYKQmwOw44G7DQ

    CRASSULA OVATA-ARBORELE DE JAD,UN BONSAI.
    Draga mea,abia l-am gasit si ma bucur ca m-ai intrebat,tocmai am 2 ghivece mai mariputin in care vreau sa le mut,ca am doua.
    Eu le tin la rece iarna,la 15 grade si le ud rar.Cred ca langa calorifer nu-i place cand este deschis si emana caldura.Am sa postez despre el,acum ca l-am gasit si voi copia tot ce ne intereseaza,dar poti vedea cu denumirea de arbore de jad…

  9. Elisa zice:

    yo yo,
    fain! 🙂

  10. Elisa zice:

    Ioana,
    doamneee,fetelorrrr! Ce-i cu voi?Pai cum,nu stiti ca eu postez poze cu bunatati pe blog? ;)Crede-ma ca nu cunosc acest …aceasta stare,mie nu mi-e pofta niciodata,poate doar de inghetata 😛

  11. Ninu zice:

    Flori si fructe… cînd eram io tînar, aveam un coleg Gica Petrescu, si flori si fructe se numea ” flori fete sau băieţi filme sau poveşti ” 😀 … dar e tare mult de atunci 😦

  12. Manole zice:

    Ce-mi mai plac pozele tale cu gradina ta!
    Fac bine, in principiu! 😀

  13. Elisa zice:

    Ninu,
    n-am inteles nimic, ce-ai zis?

    Manole,
    bine draga mea,dar in afara de principiu? 😉

    E destul de trista toamna,mai ales acum ca mi-a luat si strugurii 😦 ,in curand nu voi mai avea la cesa ma uit 😀

  14. Ninu zice:

    Elisa, nu mai citi pe fuga, citeste apoi stai si cugeta. 😀 … bineinteles ca daca nu uitam sa-mi iau medicamentele nu scriam, da nu stiu cine mi le-a ascuns 😦 😀 😀

  15. Elisa zice:

    „-Ce faci,bade?Stai si cujeti?
    -Nu,numa’stau”
    😉

  16. STEFAN zice:

    frumoase si florile si fructele,si cred ca au gust piersicile,eu am mancat una era de la magazin era uriasa dar gust ioc,

Lasă un răspuns

