Azi e ziua mea

Azi e ziua mea si  ma bucur pentru ea,pentru ca am o viata frumoasa ca asa mi-am randuit-o eu impreuna cu Cel de  Sus,pentru ca suntem sanatosi atat cat suntem,pentru copiii nostri dragi care se gandesc la noi,pentru tot ce mi-a dat Dumnezeu sa traiesc ,pentru ca aseara am citit in pat pana dupa  ora 24 si sotul meu mi-a spus la multi ani,pentru ca de dimineata mi-a zambit dandu-mi parul de pe frunte la  o parte ca sa puna el un sarut acolo pe fruntea dincolo de care poate el are inca mistere.

Azi e ziua mea si dupa cafeluta am mers sa leg rosiile si sa le rascolesc pamantul umed.

Azi e ziua mea si abia am asteptat sa deschid computerul sa va intalnesc pe voi dragi prieteni la care ma gandesc des,cu care impartasesc ganduri si fara de care as fi mult mai trista.

Azi e ziua mea si voi face strudel cu mere si voi merge la farmacie sa-mi cumpar o alifie pentru arsurile de  pe maini.

Azi e ziua mea si sunt chiar bine dispusa,vremea este frumoasa,florile imi  zambesc, astept sa vad cine-si mai aduce aminte de mine si ii multumesc Mesterei mult de tot pentru darul ei neasteptat,da,sincer nu ma asteptam sa stie nimeni fiindca nici eu nu stiu decat daca ma uit pe arhiva si Madalinei ii multumesc pentru urare si de-a Domnul ca urarile sa se implineasca si sa se rasfanga asupra voastra.

Multumesc celor care m-au gratulat deja dar si celor care vor veni in gradina mea cu un gand bun.

LA MULTI ANI SA TRAIESC

SI IN   AUSTRALIA SA CALATORESC!

Muzica o alegeti voi si eu cu drag o sa ascult de la comentarii. Si strudelul  

il savuram spre seara impreuna cu un pahar de sampanie.

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

101 răspunsuri la Azi e ziua mea

  1. Manole zice:

    Draga Elisa, aici ne-am cunoscut, in mediul asta virtual. Impresia gresita a multora e ca virtuali fiind, in spatele ecranului…nu-s oameni, nu-s suflete.
    Am petrecut impreuna aproape 3 ani, e imposibil sa nu-mi amintit, sa nu fi stiut, mai ales cand legaturile se fac intre suflete.
    Om bun, sa-ti dea Dumnezeu toate cele bune, zile senine si multe zambete pe buze!
    La multi ani, Eli! Sa traiasca Nea Costica si sa te imbratiseze si din partea mea! 🙂

  2. Manole zice:

    Ha! Muzica ti-am lasat-o pe peretele FB… 😛

  3. Mana zice:

    La multi ani, draga Elisa! Sa fii fericita! Te pup.

  4. Gabi zice:

    Un sincer La Multi Ani!
    Dumnezeu sa te aiba in paza si sa te ocroteasca!

  5. siana zice:

    La multi ani! Multa sanatate si bucurie in suflet

  6. Theodora zice:

    LA MULTI ANI!
    SANATATE, NOROC, LINISTE SI FERICIRE!
    SA ITI IMPINEASCA BUNUL DUMNEZEU TOATE DORINTELE!

  7. La multi ani Elisa!
    Si sa te bucuri de ei asa cum te bucuri de ziua asta!

  8. Ninu zice:

    La multi ani Elisa, sa ai o viata plina de bucurii si fericire !
    Buchetul de flori te asteapta pe facebook impreuna cu sampania.
    Cu drag iti sarut mainile.

  9. nonalina zice:

    La multi ani,Elisa!
    Iti doresc sa ai nepotel(ica)!
    Felicitari,pentru edenul tau!

  10. Pingback: TARA MOARE DAR STOLOJAN TRAIESTE BINE « Hai ca se poate!

  11. CELLA zice:

    LA MULŢI ANI!, draga 😀

  12. Lia zice:

    La multi ani Elisa!
    Dumnezeu sa fie cu tine oricand, El sa-ti dea sanatate si binecuvantarea Lui.
    Cu drag,
    Lia

  13. Fla zice:

    LA MULTI ANI!

    Din toata inima un sincer”La multi ani” , multa sanatate, liniste si fie ca tot ceea ce-ti doresti D-zeu sa te ajute sa se implineasca!

    Te imbratisez, cu drag , de la Arad,
    FLA

  14. Mirela zice:

    Draga Elisa, La multi ani foarte fericiti! E atat de reconfortant sa citesc ca te simti fericita, ca ESTI fericita, implinita, ca aspiri sa calatoresti in Australia si ca zambetul florilor tale dragi iti e suficient (uneori) pentru a te face si mai fericita! ma bucur de dragostea ta pentru frumos, pentru natura, pentru flori si viata! Din suflet iti urez: Multi ani fericiti, pana la adanci batraneti! Sa traiesti si sa-nfloresti! Mult noroc!
    Pentru tine:


    „Tu sais, je n’ai jamais aussi heureux que ce matin”! (N-am fost niciodata mai fericit(a) ca in dimineata aceasta!).

  15. CRI zice:

    La multi ani cu sanatate , fericire si liniste sufleteasca !

    Sa ai o zi plina de soare, lumina sa te inconjoare, cei dragi sa te iubeasca, inima sa-ti infloreasca. Sa-ti dea Dumnezeu sanatate, bucurie,prosperitate,viata lunga , impliniri si de lume sa nu-ti pese. LA MULTI ANI !!!!
    O calda imbratisare si un buchet mare de trandafiri roshii(virtuali) iti lasa aici la zi aniversara CRI !

  16. Elisa zice:

    Mirela,
    ei,nici chiar asa 🙂
    Imi amintesc de o declaratie,nu stiu unde am auzit-o,cum ca n-a fost niciodata mai fericita, in cuplu ,decat atunci,la o varsta matusalemica,hahaha…
    Si mai e ceva,nu mi-am dorit niciodata imposibilul,ba mint,o singura data,adica mai multi ani la rand ,mi-am dorit dar mi-a trecut,asa ca eu nefiind o fire vaicacioasa,pe mine n-ai sa ma auzi cu offfff si vaaaiii din orice fiindca sunt intamplari pe care nu le bag in seama ca sa nu ma vaet mai apoi,haha !
    Mirela,iti multumesc mult pentru urari.Dea Domnul la fel 🙂

  17. Elisa zice:

    Fla,
    si eu te imbratisez si cu mult drag iti multumesc si-ti doresc sa fii fericita!

    Lia,
    multumesc draga mea,la multi ani si tie si Dumnezeu sa ne aiba in grija Lui 🙂

    CELLA,
    multumesc frumos,iti doresc tot ce-ti doresti si tu.Pup.

    Nonalina,
    multumesc,asa sa fie,dea Domnul numai bine la toata lumea!

  18. CRI zice:

    La multi ani Elisa!

  19. CRI zice:

    offf…nu stiu ce se-ntimpla…am 2 comentarii care nu mi-au aparut !!!
    te pup si te imbratisez cu drag Elisa si-ti mai spun inca o data La multi ani !

  20. Elisa zice:

    Ninu,
    multumesc si eu iti doresc sa fii fericit,sa nu mai scrii pe blog ca sa ma faci sa plang,sa-ti dea Dumnezeu ce meriti,caci mult meriti 🙂

    Ba_Laura,
    pai sper sa ma bucur chiar mai tare decat azi atunci cand mi se vor indeplini si alte importante dorinti 😀
    Multumesc draga Laura si eu iti doresc binele 🙂

    Theodora,
    si tie la fel,Doamne-ajuta!
    Multumesc tare mult,draga Theodora 🙂

    Siana,
    multam’fain si tie la fel,toate bune 🙂

    Gabi,
    la multi ani si tie si sanatate familiei tale!Multumesc mult.

  21. Elisa zice:

    Mana,
    Maritaaaaaa.…multumesc tare mult,ma bucur ca ai postat,chiar nu ma asteptam 🙂 Vezi,ce faine-s surprizele? 😛
    La multi ani casniciei voastre !

    Manole,
    draga Manole, cata dreptate ai!
    Iti multumesc pentru gestul de a-mi dedica o postare,trebuie sa facem ceva ca sa pot continua si eu traditia,al meu a vrut azi sa ma duca la cumparat camera foto dar am amanat.Te imbratisez cu draga inima si iti doresc numai impliniri 🙂

    Dragi prieteni,va imbratisez pe toti si va multumesc c-ati fost cu mine azi si mai mereu,prajitura este in cuptor,dupa apa a plecat al meu acu’deci..o facem lata ha,ha,ha!

  22. floris zice:

    La multi ani ,Elisa.
    Sa iti dea Domnu sanatate,oameni dragi in jur,prieteni dupa sufletul tau frumos.

  23. Elisa zice:

    Floris,
    draga mea Floris,lasa-ma sa mi se usuce lacrimile un pic ca sa vad tastele,ce mai faci,cum iti mai este,de ce nu mai vorbim????
    Multumesc frumos si eu iti doresc sanatate tie si sotului tau,fericire de la copii si tot ce-ti mai doresti tu sa se implineasca.Te pup.

    Multumesc tuturor pentru videoclipuri si daca nu va e cu suparare …mai vreau,da 😆

  24. Elisa zice:

    CRI,
    draga mea CRI,pai vezi,nici aksimetu nu te mai recunoaste,erai la spam,hahaha.Ce dor mi-e de tine,de Lia si de Sanda!!!!!
    Multumesc tare mult pentru urari si eu iti doresc la fel.Te imbratisez cu draga si te mai astept.Merci pentru videoclip 🙂

  25. CRI zice:

    mai incerc a 4-a oara sa las un comentariu….nu stiu de ce nu apar…
    Sa ai o zi plina de soare
    Lumina sa te inconjoare,
    Cei dragi sa te iubeasca
    Inima sa-ti infloreasca
    Sa-ti dea D-zeu sanatate, bucurie, prosperitate
    Viata lunga si succese si de lume sa nu-ti pese !
    LA MULTI ANI !
    O calda imbratisare si un buchet de trandafiri roshii( virtuali) pentru tine draga Elisa astazi la ceas aniversar de la CRI !

  26. Deci, foicică de cicoare,
    LA MULŢI ANI şi la mai mare! 🙂
    Să trăieşti să să înfloreşti ca grădina-ţi! 🙂

  27. Elisa zice:

    CRI,
    multumesc pentru trandafiri,multumesc pentru videoclip si pentru tine,pentru ca tu esti acum aici,asta e cea mai mare bucurie si te imbratisez cu mult drag.

  28. Elisa zice:

    Nelinistitu’
    oooo,as vrea sa fie ziua mea
    de fiecare data
    ca sa-mi urati de ziua mea
    si sa o facem lata 😀
    Imi place albastrul florii de cicoare 🙂 Multumesc frumos si tie tot la fel,la mai mare ! si la multi ani !

  29. CRI zice:

    Scuze Elisa, acum au aparut toate!
    Inca o data te pup si iti doresc tot binele din lume si sa fi la fel de vesela toata viata si fericita cel putin cum esti astazi de ziua ta !
    LA MULTI ANI!!!

  30. Elisa zice:

    CRI,
    nu ai de ce,mi-a placut ca ai postat mai multe,ai restante,hahaha,dar tu nu citisi ca ti-am raspuns 😦 Erai la spam fiindca a trecut un an de cand nu ai mai postat,sau cat? Si nici nu am de unde sti daca vii pe aici asa in umbra 🙂
    Iti multumesc si eu inca o data.Pup.

  31. dmd zice:

    La multi,buni ani!Sa fii iubita mult.Dan

  32. mona zice:

    Eiiiiiiiiii Elisa cum ai putut sa crezi ca prietenii n-o sa-si aduca aminte ca azi e ziua ta?La multi ani ! sa ne traiesti , multe flori sa mai sadesti!Muzica ti-am postat-o pe facebook, ca aici nu stiu sa pun!Te pup si de-abia astept sa gust din strudel si din sampanie…

  33. Theodora zice:

    @Elisa si CRI
    Nu stiu ce se intampla dar comentariul lui CRI a ajuns si la mine pe blog. 🙂
    Cred ca este identic cu cel pe care l-a scris la tine DAR PENTRU CA LA TINE TREBUIA SA AJUNGA il mai pun si eu o data.
    Uite o sa fac un copy/paste:
    Sa ai o zi plina de soare
    Lumina sa te inconjoare,
    Cei dragi sa te iubeasca, inima sa-ti infloreasca.
    Sa-ti dea Dumnezeu sanatate,bucurie,prosperitate,viata lunga si succese si de lume sa nu-ti pese. LA MULTI ANI !!!!
    Un gand bun , o calda imbratisare si un buchet de trandafiri roshii (virtuali) astazi la ceas aniversar de la CRI pentru tine Elisa!

    Inca o data si de la mine:
    LA MULTI ANI, SANATATE si IMPLINIREA TUTUROR DORINTELOR
    Cu drag
    Theodora

  34. Mirela zice:

    Elisa, eu nu faceam decat sa traduc primul vers al melodiei! Dar sper ca nu eram departe de adevar! 🙂
    Stiu ca nu ai obiceiul sa te vaieti si sa oftezi, chiar de aceea am ales o melodie care facea deliciul anilor ’70.
    Si pentru ca mai vrei melodii, mai primesti! Noi primim strudel? Stiu ca esti experta! 😛

  35. xaba zice:

    Imi permit si eu sa va urez: La multi ani!
    Ascultand-o pe Lara Fabian, aleasa pentru dumneavoastra de Mirela, m-am ridicat si am aplaudat si eu, alaturi de privilegiatul public din acea sala. Se intampla in cazul acelor artisti, care nu au nevoie de artificii pentru a face arta.
    La multi ani, stimata doamna!

  36. CRI zice:

    Theodora imi cer scuze pentru ca mesajul meu a ajuns la tine pe blog…am tot incercat sa scriu aici si nu imi apareau comentariile…am intrat prin mai multe ,,odaite,, ale blogului Elisei si cred ca nu mi-am dat seama ca unde am dat eu clik era de fapt o trimitere la blogul tau !
    Iti multumesc pentru bunavointa de a reposta aici mesajul meu ajuns la tine …intre timp am ,,bombardat-o,, pe Elisa cu acelasi mesaj de cateva ori
    oricum mai multe urari si pupaturi nu strica asa ca…La multi multi ani Elisa !!!!

  37. CARMEN zice:

    Draga Elisa,
    numai sanatate si bucurii! LA MULTI ANI! sa ne traiesti prietena draga, sa ai numai flori pe drumul vietii!

    te pup 🙂

  38. CARMEN zice:

    am atasat si :

    dar vad ca nu a aparut 😦

    am trimis martienii sa-ti cânte în locul meu… Te mai pup o data :-*

  39. Ciupercutza zice:

    Eu iti doresc sa calatoresti peste tot, nu numai in Australia (desi stiu eu ca acolo ti-e gandul).
    La multi ani, draga prietena! Sa fii sanatoasa si fericita!
    Te imbratisez cu mult drag! :-*

  40. Elisa zice:

    dmd,
    multumesc, Dan si bine-ai trecut prin gradina mea la ceas de impliniri 😀 Si eu iti doresc la fel.

    Mona,

    multam,multam,multam si am vazut pe FB si am raspuns insa mai devreme.Ma voi uita si iti multumesc ca te gandesti la mine.Chiar m-am simtit rasfatata azi de catre voi,vamultumesc tuturor mult de tot 🙂

    Theodora,
    iata ca misterul s-a lamurit.Iti multumesc ,draga mea 🙂

  41. Elisa zice:

    dmd,
    multumesc, Dan si bine-ai trecut prin gradina mea la ceas de impliniri 😀 Si eu iti doresc la fel.

    Mona,

    multam,multam,multam si am vazut pe FB si am raspuns insa mai devreme.Ma voi uita si iti multumesc ca te gandesti la mine.Chiar m-am simtit rasfatata azi de catre voi,vamultumesc tuturor mult de tot 🙂

    Theodora,
    iata ca misterul s-a lamurit.Iti multumesc ,draga mea 🙂

  42. g1b2i3 zice:

    La multi ani cu sanatate, draga Elisa!ce rau imi pare ca n-am fost pe faza sa-ti urez mai devreme.
    Acum am intrat pe internet si am venit repede la tine sa-ti urez tot binele din lume, La multi ani!, distractie placuta!
    ce bun e strudelul facut de tine.
    Din partea mea, o floare.

  43. Elisa zice:

    Mirela,
    superba muzica anilor 70 si 80,nemuritoare,daca am ramane numai cu ea si ar fi deajuns 🙂
    Nu,nu-sexperta in nimic,chiar in nimic,dar,nah,fac si eu ce facea mama mea ca sa mi-o amintesc.Uite cat de „expert” a iesit 😛 insa este fff gustoasa,lagust si miros,ei bine aici sunt experta,lesimt adica la maxima intensitate si le deosebesc 😀
    Multumesc ,Mirela,acum am timp sa ascult tot ce mi-ati daruit de ziua mea,chiar ca imi doream muzica dela voi si acum am si mai astept 🙂

    Xaba,
    La multi ani si voua ,dragi prieteni clujeni,sa va bucurati de tot ce aveti si sa fiti fericiti 🙂 Multumesc tare mult .

    CRI,
    😛 😛 ce ma bucur ca te-am auzit,draga mea CRI.Ce mai face fetita ta?

    Carmen,
    te pup si eu si-ti multumesc din suflet pentru caldura sufltului tau,emana,sa stii,nu te poti ascunde 🙂

  44. Elisa zice:

    Mirela,
    superba muzica anilor 70 si 80,nemuritoare,daca am ramane numai cu ea si ar fi deajuns 🙂
    Nu,nu-sexperta in nimic,chiar in nimic,dar,nah,fac si eu ce facea mama mea ca sa mi-o amintesc.Uite cat de „expert” a iesit 😛 insa este fff gustoasa,lagust si miros,ei bine aici sunt experta,lesimt adica la maxima intensitate si le deosebesc 😀
    Multumesc ,Mirela,acum am timp sa ascult tot ce mi-ati daruit de ziua mea,chiar ca imi doream muzica dela voi si acum am si mai astept 🙂

    Xaba,
    La multi ani si voua ,dragi prieteni clujeni,sa va bucurati de tot ce aveti si sa fiti fericiti 🙂 Multumesc tare mult .

    CRI,
    😛 😛 ce ma bucur ca te-am auzit,draga mea CRI.Ce mai face fetita ta?

    Carmen,
    te pup si eu si-ti multumesc din suflet pentru caldura sufltului tau,emana,sa stii,nu te poti ascunde 🙂

  45. Elisa zice:

    Carmen,
    trebuie luat embedu si nu linkul si „paste” la comentariu si gata.Frumos videoclip,nostim si dragalas totodata 🙂 Multumesc.

  46. Elisa zice:

    Gabi,
    n-am vazut in viata mea o floare mai delicata in roua diminetii precum trandafirul daruit mie.Te pup si iti multumesc mult de tot si iti intorc urarile,sa fii sanatoasa si fericita cu familia ta minunata cu copiii tai dragi si sa ai bucurii,mereu 🙂
    Multumesc ,draga mea 🙂

  47. Elisa zice:

    Ciupercutza,
    deocamdata am bilet pentru Australia si chiar imi ajunge fiindca pana acolo voi vedea Singapore,Munich,prin aeroporturi,desigur,dar mie-mi place asa de mult in aeroporturi….
    Iti multumesc frumos si iata ca,desi nu vad din statistici ca te plimbi prin gradina mea ,ai stiut 😀
    Draga mea,multa sanatate si tie si tot ce-ti doresti sa se implineasca,La multi ani ! Te imbratisez si-ti doresc tot binele din lume 🙂

  48. Pingback: Paul Delaroche(17 iulie 1797 – 4 noiembrie 1856), pictor francez « my heart to your heart

  49. Victoria zice:

    Draga mea Elisa LA MULTI ANI!!! Sa iti dea Dumnezeu sanatate si zile multe si fericite alaturi de sotul tau si de copii.Te imbratisam cu drag si iti doresc tot binele din lume.

  50. Elisa zice:

    Victoria,
    draga mea si eu iti doresc la fel alaturi de frumoasa ta familie,de bebelasul cu care v-ati innoit,sa creasca mare si sanatos si voi sa fiti sanatosi si sa va bucurati de copiii vostri.Te pup.

  51. g1b2i3 zice:

    Elisa, ma bucur atunci.Am cam cautat dupa trandafir, stii ca-mi place sa caut poze frumoase.
    Iti mai daruiesc niste trandafiri, macar doi. 🙂


    La multi ani !

  52. Elisa zice:

    Manole,draga mea,sunt perplexa,am postat un raspuns pentru tine si nu-l mai gasesc aici…si nu-s beata,zau…inca nu,hahaha!
    Nimic,chiar nimic?O fi acolo ceva ,am mai marturisit o data,prin vreo postare,dar cine le mai baga-n seama pe toate???!
    Deci nu,in primul am zis altceva dar nu mai stiu ce, 😛

  53. Alexandra zice:

    La multi ani, Elisa! Iti doresc multa sanatate, viata lunga si frumoasa alaturi de cei dragi!

  54. Maryanne zice:

    LA MULTI ANI ,Eliza!Din suflet iti doresc multa sanatate si toate cele bune.
    Ce-ti fac mainile?ti-au mai trecut?

  55. Luminita zice:

    La multi ani, Elisa! Sa fii sanatoasa si sa ti se implineasca toate gandurile bune!

  56. renata zice:

    La mulţi ani, Elisa!
    Îţi dăruiesc un cântec pentru copii care pe mine mă înveseleşte de câte ori îl ascult. E vorba despre o căsuţă oarecum asemănătoare acesteia virtuale, în care ne întâlnim noi, cu un simplu clic.

  57. Elisa zice:

    Alexandra,
    multumesc frumos si eu iti doresc sanatate si la multi ani 🙂

    Maryanne,
    si tie la fel,multa sanatate si tot ce-ti doresti 🙂 Multumesc mult.
    Pai,nu prea,dar poate trece pana la urma,nu este o catastrofa desi dr mi-a zis arsura chimica 😦

    Luminita,
    multumesc 🙂 La multi ani si tie si tot ce iti doresti !

  58. Lilick zice:

    La multi ani fericiti, draga Elisa. 🙂

  59. Elisa zice:

    Oau,Gabi,ce minunati sunt ! Esti o scumpa,sa-ti dea Dumnezeu sanatate 🙂

    Renata,
    ce ma bucur de oaspeti noi!Bine-ai venit si cu drag ma voi uita la videoclip,oricum trebuie sa incep sa ma pregatesc pentru povestit 😉
    Iti multumesc mult si doresc sa te pot citi multi,multi,zeci de ani de acum inainte.Sa fii sanatoasa ! la multi ani!

  60. Elisa zice:

    Lilick,
    doamneee,ce de oaspeti speciali am eu in seara asta!Te imbratisez si-ti doresc impliniri pe toate planurile 🙂
    Multumesc mult de tot.Sa dea Domnul bine la toata lumea 🙂

  61. Sotul Elisei zice:

  62. DianaEmma zice:

    La mulți ani, multă sănătate și multe clipe frumoase alături de cei dragi!

  63. Vania zice:

    La mulţi ani, cu grădini pe măsură!

  64. jurnalulanei zice:

    La multi ani cu sanatate!

  65. Pingback: Hyacinthe Rigaud(18 iulie 1659–29 decembrie 1743), pictor baroc francez « my heart to your heart

  66. Elisa zice:

    DianaEmma,
    multumesc frumos si eu iti doresc la fel,sanatate si La multi ani!

    Vania,
    multumesc tare mult, La multi ani cu sanatate !

    Jurnalulanei,
    asa sa fie si eu iti doresc la fel .Multumesc pentru urare 🙂

  67. zincabeiu zice:

    Iarta-ma ca am sosit cu intarziere la sarbatoarea ta.Aduc motivare scrisa !Omule, si eu sunt puternica, dar vreau sa-ti marturisesc ca esti,pentru mine , un ” stalp al casei”, cand mai fac cate ceva(mai putin gradina, ha,ha,ha) ma gandesc ce-ar zice Elisa despre asta. Exigenta ta cordiala este pentru mine un reper. Principiile tale ma inalta si ecoul lor ma trage de maneca in multe situatii.Umorul si buna ta dispozitie sunt surorile gemene ale clipelor mele de revelatie.Si, nu in ultimul rand,la multi ani,DOAMNA PROFESOR.

  68. Manole zice:

    Dumi m-a rugat sa-ti spun : La multi ani, si din partea lui ! 🙂
    Deci, LA MULTI ANI, ELI! semnat DUMI 😀

  69. zincabeiu zice:

    As vrea sa-ti fac si eu un cadaou, un videoclip, dar nu stiu cum sa procedez, asa ca te rog sa cauti tu pe youtube Pink Martini, superba melodie ” Amado mio”(tocmai i-am vazut aseara in concert aici in Buc.)Tin mult la acest cantec, asa ca ti-l ofer, cu drag.

  70. Manole zice:

    Zinca, iote ashea se face: se da pe youtube, se alege o melodie si ii dai drumul sa cante(pe youtube, asa cum faci tu cand asculti ceva) apoi cu copy iei adresa de sus din bara si ii dai cu paste in comentariul pe care-l vrei sa-l scri. Automat, wordpress-ul il transforma in video clip 😀

  71. zincabeiu zice:

    Multumesc,Manolica !

  72. Constantin zice:

    La mulţi ani,Elisa.Speranţă,incredere si linişte in suflet să-ţi dea Dumnezeu.Imi cer iertare pentru intârziere,dar de vreo doua saptamâni sunt tot pe drumuri.

  73. Elisa zice:

    Zinca,
    am lasat raspuns pentru tine la urma ca sa ma linistesc fiindca m-ai emotionat tare,tare si m-au podidit lacrimile.
    Draga mea,iti multumesc mult pentru ca esti aici fie momentan fie permanent fiindca odata ce ai scris ceva pentru mine prezenta ta devine permanenta.
    Multumesc pentru urari si sper sa mai traiesc si-n Mai 2011 sa-ti spun si eu ce reprezinti tu pentru mine.Te imbratisez cu drag , sa fii sanatoasa si La multi ani !
    Ai scris vorbe mari care ma obliga 🙂

    Manole,
    multumesc pentru mesaj,dar vad ca nu ai luat in considerare replica:”nu trageti in mesager” ha,ha,ha! Dar ce-are Dumi,e cumva bannat peblogul meu ca nu l-am pedepsit de curand 😛

    Constantin,
    stiam ca nu esti pe-acasa sau asa credeam si ma mai gandeam si la ceva rau,ca asa fac eu referitor la persoanele dragi,imi fac griji 🙂
    Iti multumesc si sa deie Domnul sa fie asa cum mi-ati urat voi toti prietenii mei 🙂 Tie si celor dragi numaibine si la multi ani !

  74. Pingback: Inocentul – VII « Ioan Usca

  75. anisor30 zice:

    La multi ani ! sanatate si spor in toate

  76. Elisa zice:

    anisor30,
    multam’fain si tie la fel,multa sanatate si la multi ani !

  77. iulia zice:

    La multi ani cu sanatate si de toate.
    Cu respect, Iulia

  78. Elisa zice:

    Iulia,
    bine-ai venit la comentarii 🙂 Multumesc frumos si eu iti doresc la fel .

  79. Liviana zice:

    Cu putina intarziere iti urez La Multi Ani si eu, draga noastra Elisa, profesoara tuturor gradinarilor-elevi! Iti multumim ca existi, ca ne scrii, ca esti sincera si ca te gandesti la noi! 🙂
    Sa te tina Dumnezeu sanatoasa, puternica si optimista. Sa ne traiesti intru multi ani! Mult noroc si…. daca imi permiti un sfat, nu te mai necaji atat de tare din motive politice, nu face bine nimanui!
    Eu am renuntat la TV si la multe alte activitati contemporane. M-am intors cu mult drag la pamant, la esenta noastra de romani cu suflet mare, cu maini murdare si batatorite dar cu trup ne-otravit! Nu ma pricep prea bine la scris, dar am grait aici pt tine cu sinceritate!
    Te imbratisez cu multa caldura – valoarea ta este mult dincolo de cuantumul pensiei!

    Liviana

  80. Elisa zice:

    Oau! M-ai terminat 🙂 O sa incep sa umblu cu nasul pe sus 😀
    Multumesc frumos ,Liviana,chiar ma bucura ce-ai spus si ma intreb daca chiar asa sunt.,fac si misto in cate-un comentariu,ma si burzuluiesc daca el mi se pare nepotrivit deci cu indulgenta stau rau,insa la atatea calitati…..un defect acolo este insignifiant,nu? ha,ha!
    Te pup si iti doresc Duminica placuta 🙂

  81. Dragă Elise,

    Să -mi cer scuze, m-aș acuza, așa că- din tot sufletul, iți doresc multă sănătate, implinirile pe care le gândești, iubire de unde o aștepți, clipe speciale in fiecare minuțel, putere pentru a-ți ocroti CEA MAI FRUMOASĂ GRĂDINĂ PE CARE AM VAZUT_O!!!
    Să fii fericită!!!

  82. Elisa zice:

    Liviana,
    „daca imi permiti un sfat, nu te mai necaji atat de tare din motive politice, nu face bine nimanui!” tocmai ma pregateam sa scriu ce-mi trece prin cap.Asta inseamna ca ma necajesc?Cred ca realizezi dimensiunea fiintei mele si dincolo de gradinarit,sau asa sper eu ca face orice persoana care citeste blogul meu.
    Deci,din moment ce am atatea categorii pe blog tu despre ce ai vrea sa mai scriu,haide,spune-mi 🙂

  83. Elisa zice:

    Gina,
    Iti multumesc pentru urari.Da,s-ar putea sa fie si ultimul an cand ma ocup de gradina,dar ea ramane in suflet si-n aer,haha si ne mai uitam s-o vedem cand ne-o fi dor 🙂

  84. tamara zice:

    Multă fericire, sănătate în primul rând, o călătorie cu peripeții fericite și o întoarcere cu povești aborigene.
    ( niciodată nu e prea târziu, dar abia azi am deschis compu` )

    Pentru că am văzut că ai un lup exact ca Tilk al meu ( care mi-a fost furat acum 4 luni), sper că-ți place cadoul acesta

    Și când vei zbura deasupra australiei să te simți așa:

  85. tamara zice:

    sper că acum am pus bine primul cadou…

  86. Elisa zice:

    Tamara,
    imi place specia asta.Sunt puternici,determinati si respectuosi in haita si frumosi…doamne ce frumosi sunt! Cu ceva vreme in urma am vazut un documentar,de BBC,parca facut si de acolo am inteles ce-am spus mai sus fiindca n-am vazut in viata mea un lup in carne si oase 🙂

    Iti multumesc frumos si da,sper sa avem timp si pentru amintiri de care zici tu si sa le memorez cu pixelii.La celalalt clip nu m-am uitat inca,desertul pare sa nu ma fascineze 😀

  87. tamara zice:

    mă bucur că-ți plac lupii. de fapt, ochii… ai văzut? ochii câtorva, sunt la fel ca cei ai ciobănescului tău, care pot spune că este identic cu al meu (fost, din nefericire, dar sper să am din nou, și acum voi vrea pereche ! ) până și poziția din care te privește este identică ! dacă aș știi că suntem din același oraș, aș zice că după ce a plecat pe la diferite „nunți”, a ajuns la tine… 🙂 🙂 …
    exact cu poziția pe care o are câinele tău în poza postată pe blog, am o poză pe care am pus-o pe un card personalizat la bancă !

    la al doilea cado` este vorba despre zbor, despre eliberare din mizeria din țară și de care vei scăpa călătorind, iar muzica este liniștitoare și numai bună pentru meditație.

  88. Elisa zice:

    M-am uitat de 2 ori,este incredibil ce-am vazut..capra in ghearele vulturului si nu i-a dat un branci ci a carat-o unde era puiul ca sa- hraneasca o luna,doua…
    Superb videoclip,cata maiestrie in zbor si cata gratie,desila dimensiunile alea este aproape nonsens sa vorbesti de gratie si totusi…
    Da,imi place sa zbor cu avionul si sper sa vad tot felul,am 2 locuri la hublou,2 din 3 la dus 🙂

  89. ghiocel07 zice:

    Draga mea. Stiu ca 7 zile este valabil sa fac o urare sau poate „niciodata nu e prea tarziu”. Nu ne cunoastem fizic dar sigur ne cunoastem sufletele, poate si pentru ca suntem de-un neam si-o tara. Iti doresc sanatate, sa ai parte de o calatorie lina in micul continent , o intalnire pe masura si o vacanta pe cinste. Sa ne incanti in continuare cu pasiunea ta, sa ne incarci cu pofta ta de viata si sa fi mereu ceea ce esti. La Multi Ani, prieten drag!

  90. anca zice:

    neata si LA MULTI SI FERICITI ANI!
    scuze de intarziere,am lipsit cateva zile 😉
    si cadoul,chiar daca e cu intarziere mare:

  91. Elisa zice:

    Ghiocel07,
    sigur ca asava fi doar ca sepoate intampla ca ceea ce sunt acum sa nu mai fiu sau sa fiu si alceva peste catva timp,oamenii se schimba insa le ramane firul,adica felul de-a fi.Sper sa nu dezamagesc pe multa lume 😀
    Draga mea,iti multumesc pentru urari si pentru videoclip,doamneee…ce demult imi pare c-a fost Olimpia Stoian! (nu ca n-ar mai fi,zic de aparitia ei si a melodiei asteia ).

    Anca,
    buna dimineata 🙂 La multi ani si tie,draga Anca si multumesc. Cred in tine…nu am ascultat pana acum si ma grabesc s-o ascult.

  92. Liviana zice:

    Elisa, acum ca m-ai intrebat, iti raspund dar nu e musai sa si urmezi sfatul meu.
    Eu as scrie numai de bine, numai de aspectele BUNE, care inspira, care ne indruma spre optimism si asta tocmai pt ca viata e atat de plina de…. celelalte.
    E un lucru formidabil de ex ca pe langa aspectele ce tin de gradinarit, ne impartasesti retetele tale bio si ne indrumi catre un mod de viata cat mai natural, cat mai orientat catre Dumnezeu pana la urma. Hai sa curatam si sufletele, sa lasam sa curga in noi doar ce-i bun, sa ignoram mizeria din jur si sa promovam adevaratele valori.
    Te imbratisez cu caldura.
    Liviana

  93. Elisa zice:

    Liviana,
    nu sunt genul care sa-si puna cenusa pe cap,sunt o luptatoare,cu metode neagresive rup raul care ma atinge fie el si politica stupid de mizerabila ce o fac astazi „inaltimile lor”
    Pregateste-te,draga mea,o sa scriu iar despre baselu fiindca trebuie.
    Eu sunt o imbinare de contrarii,tu ia doar partea aia care iti place.
    Te pup.

  94. Cristal zice:

    E inca luna iulie ….
    LA MULTI SI BUNI ANI ELISA !!!!

  95. Elisa zice:

    Cristal.
    da,mai este o ora si jumatate din luna iulie.Ce mai trece vremea….!
    Multumesc draga Cristal.Ma bucur ca mai aud de tine.Sper ca ti-e bine si fiul tau la fel 🙂 Toate bune!

  96. cartheeaH zice:

    azi e ziua mea. dragoste mi-as fi dorit…cum are orice vietuitoare…se face doar tarziu insa…

  97. Elisa zice:

    CarheeaH,
    este devreme,5;31Ce-i cu tine?Dece esti asa pesimista?Abia incepe ziua ta si sa vezi ce surprize frumoase vei avea.Eu iti spun LA MULTI ANI! Sa fii iubita!
    Nicio dragoste nu este ultima pe care o traim,asa sa stii de la mine 😉
    Pe de alta parte dragoste inseamna,daca este profunda si adevarata,multa,multa suferinta.Deci,uneori e bine sa mai facem si pauza de suferinta,nu?
    Te imbratisez si te mai astept 🙂

  98. cartheeaH zice:

    ……..multumesc de gandul bun ! 🙂

  99. gina zice:

    Am ratat si anul acesta ziua ta 😦 e drept din alte motive ca anul trecut…
    Cum cred ca niciodata nu e prea tarziu pentru o urare venita cu tot dragul din inima, iti spun abia acum La multi ani si sa ti se indeplineasca tot ce ti-ai propus 🙂

  100. Elisa zice:

    Gina,
    ai postat al 100-lea comentariu 😆
    Multumesc si tie la fel,la multi ani fericiti !

Lasă un răspuns

