Isabelle,La multi ani!

Isabelle.Ea uita de sine.Are un tel.Lupta ei este pentru viata.Viata copiilor.Lupta pentru zambete.Zambetele copiilor si ale mamelor.

Florile mele la picioarele ei cu inclinare si respect pentru tot ce face.

LA MULTI ANI,ISABELLE!

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Isabelle,La multi ani!

  1. Mulţumesc frumos, Elisa!
    O zi frumoasă şi ţie, în grădinuţa ta minunată!

  2. Elisa zice:

    La multi ani,draga mea!Sa-ti dea Dumnezeu sanatate si sa te poti bucura de realizarile tale.

  3. matilda zice:

    La mulţi ani, dragei noastre luptătoare !
    Şi ţie, Elisa, cea cu suflet mare !

  4. Elisa zice:

    Matilda,
    cred ca nu te-ai mai uitat la updatul meu de la Florii(dupa ce mi-ai zis ca-i ziua ta atunci..).dar eu m-am gandit la tine si ti-am daruit floarea mea preferata.Sa fii sanatoasa si la multi ani,draga mea 🙂

  5. zincabeiu zice:

    La multi ani, Isa !

  6. matilda zice:

    Îţi mulţumesc din suflet ! Într-adevăr, nu m-am uitat, au fost nepoţeii la mine şi îţi dai seama….Te îmbrăţişez cu drag.

  7. Se consuma atatea aniversari care trec pe langa noi fara sa stim si e pacat. De aceea, cand aflam nu trebuie sa ratam.
    La multi ani, isabellelorelai!

  8. g1b2i3 zice:

    La multi ani si din partea mea!
    Si sanatate!

  9. Pingback: John La Farge,artist american(1835 – 1910) « my heart to your heart

  10. Elisa zice:

    Va multumesc pentru urari pentru IsabelleLorelai 🙂
    Da,George,asa-i…eu sunt florareasa principala a blogosferei si mi-e de-ajuns sa stiu cine cand s-a nascut ca -mi face placere sa vin cu florile,iar ei cu sampanie,fireste 😀
    Gabi,Zinca, va multumesc si la multi ani si voua,dragelor!

    Matilda,te pup.

Lasă un răspuns

