fARA cANGURI,o carte la care visez

s6307700mica2

Doamna Lucia Verona si-a lansat,  in 20 februarie ,cartea Domniei sale  fARA cANGURI.Felicitari Doamna!Am fost si eu acolo ,cu sufletul si apoi cu privirea si emotiile in timpul difuzarii.De fapt,fusese o avanpremiera la lansare pe blogul Dumisale si la Gala Lansarii fARA cANGURI , am participat cu mare bucurie si da,am castigat si un premiu…sorry, Madelin,tu il meritai, cu siguranta  .Premiul Voltaire,Sa ne cultivam gradina.Sigur ca aceasta categorie se refera la gradina sufletului si a mintii,am inteles aceasta de la bun inceput,insa cum ,pentru preocuparile mele pe blog ,nu era categorie(de ex ..blog util si frumos) ce era sa fac?  😉 M-am nominalizat la aceasta categorie si,culmea,din lipsa de contracandidati am castigat,desi se putea si nu.Acum,sa nu ma intelegeti gresit,sunt tare bucuroasa sa fi cunoscut, chiar si numai pentru o seara, lumea cititorilor si scriitorilor contemporani cu mine…sau cel putin o parte din ea.M-am simtit in al noua-lea cer si cred ca s-a si vazut din comentarii .

Acuma, mai este problema intrarii mele in posesia cartii cu autograful Luciei,cu care ma mandresc si care sta in sufletul meu undeva ..la roz.Toata lumea care a intrat in posesia cartii a si citit-o si unii au recenzat-o pe blogurile lor.Cand eu o sa scriu despre fARA cANGURI,dupa ce-o voi citi,o sa fie un Remember,dar sunt sigura ca si atunci va fi o bucurie.

Lumea blogului meu s-a imbogatit, un pic, de a doua zi, cu lumi noi…Lumi-La gura sobei, Lilick, Arhi, Simona_Ionescu, Stefania Cosovei, Mos Califar si BLOG,CA SA FIU TRENDY…bineinteles.

Doamna Lucia,in poza aceasta va recunosc.In cealalta,parca toate greutatile lumii erau pe umerii dumneavoastra.

Frlicitari!

LE: draga de CELLA pompeaza ,de zor ,tonifiant in mintea mea  😆

CELLA Says:
februarie 24, 2009 at 12:18 pm e

măi, şi eu te-am nominalizat dar n-ai văzut :lol:
deci nu te-ai autonominalizat, erai dinainte
c-ai luat premiu este meritul gustului desăvîrşit al juriului şi prilejul a fost minunat pentru noi toţi
mă repet spunînd : ce poate fi mai frumos decît pretextul unei cărţi ? :lol:
felicitări încă o dată şi las’c-ajunge ea (cartea şi la noi), sare cangureşte :lol:

Acest articol a fost publicat în bloggerind, Romania, Sarbatoare in blogosfera și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la fARA cANGURI,o carte la care visez

  1. CELLA zice:

    măi, şi eu te-am nominalizat dar n-ai văzut 😆
    deci nu te-ai autonominalizat, erai dinainte
    c-ai luat premiu este meritul gustului desăvîrşit al juriului şi prilejul a fost minunat pentru noi toţi
    mă repet spunînd : ce poate fi mai frumos decît pretextul unei cărţi ? 😆
    felicitări încă o dată şi las’c-ajunge ea (cartea şi la noi), sare cangureşte 😆

  2. Lucia Verona zice:

    Elisa, dacă-mi dai adresa, trimit mîine cartea.

  3. Elisa zice:

    Lucia,multumesc.Dac-as ajunge si la canguri tot asa de simplu… 🙂
    Elisa Vasu
    str.Negoiu Nr.89
    Fagaras

  4. Elisa zice:

    CELLA,
    n-am putut sa ma abtin,mai ales ca tu nu ai blog…Sper ca nu te-am suparat,oricum lumea citeste si comentariile 🙂

  5. floris zice:

    Elisa,macar tu si CELLA stiti ca aveti cartea.
    Da’ eu?
    In cluj nu e,sa comand de pe net nu am curaj si incredere.Si comandata pe net nu e placerea aia.Sa intri in librarie,sa mirosi cartea proaspata,sa mergi la casa si sa o platesit si apoi cu cartea in geanta sa mergi grabita acasa frematand de emotie si sa te asezi in fotoliu la citit.Si bineinteles sa uiti mancarea pe foc

  6. CELLA zice:

    măi, pe tine nu mă supăr şi să vrei 😆
    poate nu ştii da-s în blogroll la doi prieteni 😉
    au făcut categorie specială pentru mine, sunt umflată-n pene de nu-mi ajunge virtualul 😆
    îţi dai seama ce Oameni am întîlnit blogherind
    şi ţine cont, totul a început de la cărţi … deci … eu îs aia care repetă-ntruna NIMIC NU-I ÎNTÎMPLĂTOR
    @Floris – la început şi mie mi-a cam fost cumva să comand cărţi pe net, acuma numai aşa fac, îi super …
    spune-mi, spune-mi … de Librăria Universităţii de pe colţ, şi despre Croco şi … şi … mi-e aşa de dorrrrrrrrrrrrr

  7. CELLA zice:

    erată – 😆 de „uMflată” ce-s tastai pe vecinu’ lui „m”, nea'”n”, hi, hi, hi

  8. Elisa zice:

    CELLA,
    las’ca-l pun eu, la locul lui, pe „n”
    cum au facut asta?ai adresa?pai mie nu mi-o dai?
    nu vreau sa scap de nimeni,cu atat mai( mult,sau mai putin,ca nu pot gandi acum) 😛
    de tine…

  9. Elisa zice:

    Floris,
    asta-ar fi o mare noutate pentru mine ca-o orasul de cultura Cluj nu vei gasi ceva de…cultura,adica aceasta carte 🙂

  10. Lucia Verona zice:

    Floris, în librării n-o să fie, dar poţi să comanzi la Tamada, e un buton pe blogul meu care te duce direct la carte. Sau aştepţi pînă fac o lansare în Cluj… la primăvară, sper.

  11. floris zice:

    E o vreme de primavara in Cluj in momentul asta…Ceva de nedescris.
    Si in boschetul de langa geamul birouasului meu (chetret cum il alinta unii) canta vrabiile ceva de nedescris….(ma repet). 😀
    Pana la urma o sa o comand pe internet.
    Dar lansarea tot nu am s-o ratez.

  12. CELLA zice:

    @F-L-O-R-I-S !!!
    da mie nu-mi răspunzi ?
    ce mă oftici, măiiiiiiiii 😆

  13. Elisa zice:

    Floris,cred ca poti sa nu platesti pe net,doar pui in cos si comanzi,iti vine colet si-l platesti la ridicare.Nu-i asa Doamna Lucia?

    CELLA,unde i-ai scris lui Floris,ca nu vad 😦 A…la ea?! Am inteles 🙂

  14. CELLA zice:

    nu măi, la tine (6)
    la librăriile on line trebuie citite cu atenţie condiţiile : unele n-au plata ramburs, altele nu primesc comenzi sub o anumită valoare, la unele trebuie să te loghezi, altele trimit inacceptabil sau nu-şi fac modificări în stoc, comanz şi peste n zile-ţi trimit mail că le parerău dar n-au, etc.
    eu n-am a mă plînge, acuma m-am obişnuit şi nu mă mai pot opri, la fiecare salar, după banii pentru caritabile, urmează : comenzi cărţi 😆

  15. floris zice:

    Iertare CELLA.Imediat ai sa vezi de ce nu ti-am raspuns.

  16. Lucia Verona zice:

    Elisa, ţi-am trimis cartea, o primeşti săptămîna viitoare.

  17. Elisa zice:

    Lucia,
    plecaciune.Respect.Astept 🙂 Multumesc frumos.

Lasă un răspuns

