Dragi prieteni


M-am gandit sa va scot din „amorteala romaneasca” si sa participati activ,ha,ha,la alegerea numelui noului site pe care il dospim acuma,fiul meu si cu mine.

Cu acesta voi fi in legalitate cu vanzarea capsunilor ,la primavara,dar si cu orice mai imi trece mie prin minte sa vand,ha,ha,ha!

Deci,iata propunerile pentru noul site(domeniu privat):

Elisasblab.com

Elisasplaza.com

Elisascloud.com

Elisasplace.com

Elisasorbit.com

Elisasicon.com

sau:

Elisaszone.com

Elisasyard.com

Elisaspoint.com

Elisascycle.com

Elisasguild.com

Elisasleague.com

Elisasmob.com

Elisaism.com

Elisasphere.com

Elisaslane.com

Elisaspass.com

Elisastique.com

Elisazzle.com

Mai ramane sa vad ce inseamna cele mai multe sufixe si sa vedem care se potriveste activitatii blogului meu:gradinarit cu vanzare de produse,familie cu amintiri,preocupari politico-sociale,valorificarea produselor de gradina,opinii,etc.

Va rog sa votati pentru unul sau mai multe(cel mult trei) nume de site,care va plac..Multumesc si sper sa-mi dati concursul  😉

Acest articol a fost publicat în Australia, Calatorii, utile și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

50 de răspunsuri la Dragi prieteni

  1. Sorin zice:

    Buna dimineata,

    Topul meu ar fi:
    1. Elisastique.com
    2. Elisaszone.com
    3. Elisasyard.com

    Succes!

  2. CELLA zice:

    m-ai ameţit şi băgat în ceaţă cu sufixele alea…….
    am priceput demersul da’ trebuie să ne explici, după ce te lămureşti şi tu, să „votăm” în cunoştinţă de sufix 🙂

  3. Pingback: Carusel – 4 | Ioan Usca

  4. mona zice:

    Mie imi place denumirea veche , nu stiu de ce vrei sa o schimbi;daca asa vrei tu…Eu oscilez intre Elisaspoint sau Elisasplace.

  5. Manole zice:

    Elisasplaza
    Elisaspoint

  6. Pingback: Sabahattin Kudret Aksal (1920-1993) – A fi singur « Orfiv

  7. irenadaiana zice:

    ce-ai zice de Elisasgifts sau Elisaspresents?

  8. anysor zice:

    Mie imi place Elisasplace.com

  9. Elisa zice:

    Mona,
    blogul este continut in site.Numele blogului ramane asa,intelegi?

    Everybody: multam’fain,continuati va rog 🙂

  10. Ninu zice:

    Elisaszone.com

  11. Pingback: Miting | Caius

  12. Elisa zice:

    CELLA,

    blab-BLA,BLA,BLA
    plazza-piata
    cloud-NOR
    orbit-ORBITA
    icon-PICTOGRAMA
    zone-ZONA
    yard-CURTE
    point-PUNCT
    cycle-CICLU
    guild-BREASLA
    league-LIGA
    mob- MAFIE
    ism-?ISM
    phere-ATMOSFERA
    lane-CULOAR
    spass-SPATIU
    tique-? TIQUE
    zzle-? ZZLE
    cam asta zice google translate

  13. victoriacus zice:

    Elisasgarden sau elisasplace sau elisasyard 🙂
    au oricum vrei tu ca pentru mine nu conteaza denumirea ci omul .Te pupam

  14. Alexandra zice:

    Elisa. am votat si-ti mai propun: Elisa’s dream garden, gardening with Elisa, Elisa’s dream, Elisa-the gardner,Elisa’s plants.

  15. nonalina zice:

    1.Elisaism

    2.Elisasgarden.

    Lara Nicole,ce spune?

  16. Elisa zice:

    Alexandra,
    cica la site-uri nu e cu apostrof,ma rog, astea cu vis sunt deja atatea si oricum ramane elisagradinameadevis ca blog.Iar sa restrang la gradina iar nu as vrea,am si alte categorii care n-au nimic cu gradinaritul.Site-ul va fi ca o televiziune cu circuit inchis,iar blogul va fi un buton.Multumesc .
    Nonalina,
    Lara mormaie ca un ursulet,deci „gradina ursului ” zice, hahaha!
    Victoria,
    bine,multumesc frumos.
    Sunt necajita ca nu m-a lasat sa fac modificari la dimensiunea poll-ului de pe pagina si nu vreau sa-l sterg sa fac altul.

  17. Elisa zice:

    Vania,
    suna cam prea religios.Fiul meu le-a propus,eu doar ultima.Dar imi plac si mie vreo cateva,vedem la urma….
    Ninu,
    multumesc frumos.

    Manole,
    da,ambele imi plac,dar voteaza si pe poll,te rog 🙂

    Irenadaiana,

    o doamneee,de ce cadou?Eu nu prea fac cadouri 😀
    Sorin,
    te rog sa votezi una in poll,bine?

  18. g1b2i3 zice:

    Elisasplace mi se pare cel mai potrivit.
    Succes, Elisa!

  19. Elisasgarden.
    E reprezentativ.

  20. Pingback: S-a înnoptat devreme, Eusebiu Camilar « my heart to your heart

  21. scorpio72 zice:

    Elizasplaza
    Elizasgarden…astea mi-au placut mie.

  22. Pingback: Eusebiu Camilar (7 octombrie 1910 – 27 august 1965), scriitor și traducător român « Supravietuitor's Blog

  23. Pingback: Ziua Mondială a Muncii Decente « Supravietuitor's Blog

  24. Constantin zice:

    Elisasplaza.Am si votat.

  25. zincabeiu zice:

    Elisaszone, elisasplaza mi se pare ca ti se potrivesc ” manusa” !

  26. CARMEN zice:

    …daca e sa aleg… atunci Elisaspoint.com mi se pare potrivit 🙂 Doar blogul va fi punctul de vedere al Elisei in „gradinarit cu vanzare de produse,familie cu amintiri,preocupari politico-sociale,valorificarea produselor de gradina,opinii” Pai nu?
    Ce face nepotica? Pupicuri :-*

  27. Pingback: Reactii dupa decizia lui Basescu de a nu promulga Legea pensiilor – Traian Băsescu, de ce ţi-e frică, nu scapi! « Hai ca se poate!

  28. gina zice:

    Eu am votat : Elisasgarden si Elisasplaza, dar cred ca mi-ar place si Elisasyard 🙂
    Oricum cred ca alegerea trebuie sa va apartina:)
    Spor la treaba.

  29. maryanne zice:

    eu am votat Elisasgarden.Asta mi se pare cel mai potrivit.

  30. Pingback: Apatia | Ioan Usca

  31. Elisa zice:

    Gabi,
    imi place Elisasplace.chiar imi place 🙂

    Laura,
    da,dar nu as vrea sa aiba si site-ul acelasi nume ca si blogul,intelegi?Blogul ramane asa cu numele acesta si este continut in site 🙂

    Scorpio72,
    suna bine si Elisasplaza,imi aminteste de mama mea care era mereu la piata sa faca bani pentru noi 🙂

    Constantin,
    multumesc,este bun,vom vedea…

    Zinca,
    de ce mi se potriveste?Zi-mi de ce? Multumesc

    Carmen,
    imi pare rau ca mi-a venit mai tarziu :Elisaspointofview (punctul de vedere al Elisei),asa mi-ar place 🙂

    Gina,
    da,si mie imi place plaza,dar desi este in engleza suna italieneste 🙂

    Maryanne,
    blogul este de si cu gradina si va fi continut in site,de aceea nu as vrea sa fie toate denumirile cu garden,dar mi-a placut fiindca de aia l-am propus 🙂

    Everybody: va multumesc si astept sa votati in continuare,am 1500 de vizitatori /zi,deci haideti,va rog,ce-i asa de greu ?
    Multumesc frumos 🙂

  32. irenadaiana zice:

    draga Elisa „gift” mai inseamna si talent – de care nu duci lipsa Slava Domnului si nu doar pentru gradinarit ci si pentru pamfletul politic pe care ni-l servesti din cand in cand in gradina ta- iar cadouri faci mereu prin postarile tale , prin sfaturile tale , prin fotografii , prin sufletul minunat pe care-l ai.
    oricum va fi numele site-ului te vom vizita cu drag.

  33. Pingback: Serafina visătoare. Fotografii de Enya « Mirela Pete. Blog

  34. Pingback: Domnul Chihleanu de la Margina – 1 | Ioan Usca

  35. Pingback: Gustave Loiseau(3 octombrie 1865- 1935), pictor impresionist francez « my heart to your heart

  36. aA zice:

    te-am regasit, am crezut ca nu mai postezi, fiind prea ocupata cu micuta. superbe pozele, sa va traiasca minunea-e o dulcica!
    am votat elisaspace, desi imi place si elisasplace.
    mult succes si inspiratie in alegeri!

  37. Pingback: Dinu Patriciu versus marii retaileri « Hai ca se poate!

  38. Pingback: PDL va vota Legea pensiilor în Parlament în forma cerută de preşedintele Băsescu « Supravietuitor's Blog

  39. Pingback: La Serafina | Nataşa

  40. Pingback: Unicameral | Caius

  41. Fiind unul dintre dragii prieteni, când să te vizitez, Dragă Elisa, îmi spun:merg în Universul astral al Elisei(elisasplanet).Şi aşa rămâne, pentru mine!
    Iată-mă şi astronom-naş!Cu bine, Finuţo!
    Onu

  42. Pingback: Richard Billinger (1890-1965) – Lună plină « Orfiv

  43. Elisa zice:

    Daiana,
    sincer?Nu m-as fi gandit niciodata ca eu am vreun talent,crede-ma,sunt cu totul si cu totul anosta 😦 Insa am deja cristalizata o idee,cred ca va fi….Elisas*******

    aA,,multumesc.Si fata ta sa traiasca sa te te faca bucuroasa din ce in ce mai des !
    draga mea,acasa sunt/eram de trei ,patru ori mai ocupata decat aici si tot aveam timp pentru blog.Sunt unele zile mai acupate,altele mai legere,depinde de mai multi factori.Bine ca te-ai reintors 🙂

    Onu,
    ha…mi-ai dat o idee.Stiu numele site-ului,va fi pe aproape,insa si mai cuprinzator.Cum de nu m-am gandit dinainte la asta?! 😀

  44. zincabeiu zice:

    Ti se potriveste elisaszone pentru ca esti un om special si ” stapanesti” un teritoriu, o mica particica din univers numai si numai a ta.
    Iar elisasplaza pentru ca blogul tau este un loc de intalnire intre prieteni, oameni care nu s-au cunoscut niciodata, dar care poposesc des si cu drag in „Poiana lui Iocan”.

  45. Elisa zice:

    Zinca,
    imi place ce spui,asa o fi,ma bucur sa fie asa 🙂 Multumesc,draga mea 🙂

  46. Mirela zice:

    Să-ți trăiască nepoțica!
    Votez pentru Elisagarden!
    Sună bine și și se potrivește! 🙂

  47. Elisa zice:

    Mirela,
    nu pentru blog este denumirea ceruta,nu,ci pentru un alt site care va contine si blogul.
    Eu,sincer,eu m-am cam plictisit de gradinarit,viata mea ,cata mai este,trebuie sa contina multe altele,multe altele ce n-am facut inca,asa gandesc acum si site-ul va trebui sa ilustreze totul,universul meu,amintiri despre viitor,ha,ha!

  48. manescu gina zice:

    buna seara, Elisagarden s ar potrivi cel mai bine

  49. Elisa zice:

    Manescu gina,
    da,dar totusi nu 😀

Lasă un comentariu