La revedere

Ramaneti cu bine!

Si daca va plictisiti ,clickuind aici, m-am gandit sa va dau de  lucru,sa ma ajutati,sau sa-l ajutati pe  sotul meu la niste treburi 😀

Iata,puteti numara semintele de  rosii

astea fiind numai a zecea parte din toate si in final trebuie sa arate asa:

sau  puteti numara merele din pom

ori rosiile ramase neculese :

dar mai bine  aplecati-va peste stratul de ardei cu   puternica mireasma de busuioc

sau udati-l pe acesta din ghiveci care incepe inflorirea acum

vedeti si de  petunia roz combinata cu cea violet

mai  culegeti cate-o lamaie care se  coace inainte de a-l duce in casa pe lamai

dati o   tura prin gradina ca-s  oamenii flamazi si cauta de mancare

si dupa ce rasare spanacul trebuie descoperit

apoi va intoarceti pe la rosiile gigant sa vedeti daca s-au mai inrosit,caci de muraturi ne-am cam saturat

vedeti ca daca vine bruma trebuiesc culese rosiile si  ardeii ,deasemenea,dar si busuiocul,desi inca nu are seminte de aceea l-am lasat.Apoi,obositi de  atata treaba, intoarceti-va in curte si odihniti-va, un pic, pe balansoar

de aici se  vad siragurile de  ardei din balcon

unde stau si muscatele si craciuneii care fac frunze noi la caldura

si treceti in celalalt  balcon sa udati floarea de pastrav caci tare harnica a fost la inflorit

Intr-un final,cand  se vor coace strugurii si merele, ajutati-l pe  sotul meu  la cules

vedeti, ca are obiceiul sa se urce pe ultima treapta a scarii si daca nu-s eu sa tin de   scara….

Acum va multumesc pentru toata treaba,raman datoare,deocamdata si va spun la revedere pana in decembrie,aici in gradina,iar daca am timp….

Ramaneti cu bine dragi prieteni care mi-ati trecut mai usor niste ani de viata cu copiii departe de noi.Va imbratisez cu drag si iertati daca v-am gresit cu ceva.

BYE,BYE!

Acest articol a fost publicat în Calatorii, Gradina si gradinuta, Vizitati gradinaelisei și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

58 de răspunsuri la La revedere

  1. Dumi zice:

    Sa-ti fie drumul lipsit de neprevazut si sa gasesti numai bucurie. Si mare atentie la schimbat avioane. cauta gate-ul cat poti de repede, nu te baza ca ai timp. Eu am consumat la Londra 2,5 ore din cele 3 intr-e 2 gate-uri si eram in acelas terminal. Control la iesire, control la intrare, ascensoare, metrou 2 statii. Basca incaltat,descaltat. cam asta e.
    Drum linistit si sa ne auzim cu bine

  2. Drum bun Elisa!
    Si sper sa functioneze netu’ si in Australia, macar din cand in cand, sa nu ne simtim complet abandonati 😀

  3. Pingback: Maurice Quentin de La Tour (5 septembrie 1704 – 17 februarie 1788), portretist francez « my heart to your heart

  4. Pingback: Caspar David Friedrich (5 septembrie 1774 – 7 mai 1840), cel mai important pictor romantic german « my heart to your heart

  5. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa, drum bun!ma bucur ca vei fi langa copiii tai si nepotica pe care o astepti cu drag!
    Vom vizita gradina ta si vom ajuta la cules daca e nevoie! 🙂
    te asteptam cu drag de Craciun, cu povesti frumoase si poze multe!
    Cu drag,
    Gabi.

  6. victoriacus zice:

    Drum bun Elisa draga.sa fii fericita alaturi de copiii si de nepotica ta frumoasa si sa te intorci sanatoasa.Sanatate multa si familiei tale, de aici si de acolo.Te pupam cu drag si te imbratisam tare de tot ca sa ne ajunga pana te intorci…….desi nu prea cred,tot o sa ne fie foarte dor de tine 🙂

  7. madalina zice:

    Drum bun, Elisa ! Sa vii sanatoasa si sa iti fie toate bune !

  8. Constantin zice:

    Elisa,iti urăm şi noi drum bun!Să ai zbor lin şi cer senin până la antipozi şi să ne dai un semn că ai ajuns cu bine.Domnule Costică,atentie la scara,rabdare si tutun,trei luni singur ar trebui sa fie un fel de vacanta nu un chin 🙂 Vă imbrăţişăm cu drag.

  9. Maria Ionescu zice:

    Drum bun iti spun si eu,sa le aranjezi gradinuta copiilor (daca te-or lasa, stiu eu ce stiu)ca bobocelul nou venit sa se bucure din plin.Sa stai linistita ca o sa facem tot ce ne-ai rugat, pe cand vei veni, sa fie totul ca si cand le-ai fi facut tu si poate chiar mai bine.Poate totusi ne mai arunci cate un semn, o vorba ceva acolo….Cu bine,Maria

  10. Alexandra zice:

    Elisa, tu esti in poza? Maaama, ce gagica misto esti!!
    Drum bun, distractie placuta, sa nu te gandesti deloc la amaratii pe care ii lasi in tara, o sa ai timp cand te intorci, daca ne mai gasesti in viata! ha,ha! Ai internet si acolo, sa nu ne lasi chiar pe sec, daaa? Te pup, te imbratisez, ai grija de tine!!

  11. Theodora zice:

    Drum bun!
    O sa imi fie dor de tine.

  12. Lucia Verona zice:

    Dragă Elisa, îţi doresc drum bun, să te bucuri de cei dragi şi de tot ce vei vedea, să fii sănătoasă şi să ne reîntîlnim cu bine în grădina ta de vis!

  13. Pingback: Romania trezeste-te!!! « Hai ca se poate!

  14. CELLA zice:

    offf…
    ce nu-mi plac despărţirile
    mă bucur pentru tine că pleci da’… cum am mai zis: un ochi rîde, celălalt ochi plînge. şi inimioara tic- tac… de drum drag şi bun. să te întorci sănătoasă draga mea

  15. Elisa zice:

    Dumi,
    iti multumesc,imi prinde bine ce mi-ai zis,o sa am grija.La Munich ajung si plec de pe acelasi terminal,insa la Singapore schimb terminalul insa am 3,5ore intre.
    Si tie sa-ti mearga bine pe unde esti 🙂

    Laura,
    multumesc,sa fie 🙂
    Nu promit nimic 😀

    Gabi,
    ramaneti cu bine,sanatosi si sanatoase si ne revedem curand,trei luni inseamna o clipa 🙂
    Multam’Gabi draga 🙂

    Victoriacus,
    chiar tie nu pot sa cred ca o sa-ti fie dor caci ai ocupatie minunata,asemanatoare si o sa treaca repede,odata e Craciunul aici 🙂 Va pup si eu .

    Madalina,
    sa dea Domnul sa fie bine 🙂 Multumesc de urari,eu iti doresc toate cele bune 🙂

    Constantin,
    o sa scriu un I arrived cand ajung 😛 Multumesc, bune sfaturi,i le-am citit,sper sa aprecieze linistea de „cu fara mine” 😆

    Maria Ionescu,
    multumesc pentru urari 🙂
    Da,da,sunt sigura ca le veti face mai bine 😉

  16. zincabeiu zice:

    Draga mea, vom fi tare harnicuti, da’ pe mine la flori sa nu te bazezi, stii ca sunt paralele. Eu ma bag la mere, sa ma urc pe scara , cu un cosulet alaturi. Nu-ti face griji !
    Sa te bucuri de Cosmin si de Andreea si ce minunatia care o sa va bata la usa.Sa vezi alte locuri, alti oameni si o alta realitate.Si, spre Craciun, sa-ti fie dor si sa te intorci.
    Drum bun, ciresari.

  17. Elisa zice:

    Alexandra,
    asa-i?!Si sa vezi ce ma mai fac!!! (deja am dat jos colaceii,far’sa vreau,hahahaha!)
    Vedem,o sa vedem,sa ma vad acolo intai 🙂
    Multumesc,draga mea,te imbratisez si eu 🙂

    Theodora,
    te imbratisez cu drag si sa scrii despre brambureala romaneasca sa stie lumea adevarul vazut de unii dintre noi 🙂

    Lucia Verona
    ,
    multumesc mult, eu sa fiu sanatoasa ca apoi pot sa ma bucur de tot.Ramaneti cu bine si multa sanatate si ne revedem curand 🙂

    CELLA,
    dragaaa….nu ma fa sa plang ca nu-i de plans,e de ras,de bucurie si de implinire a unui vis adevarat.Intotdeauna am spus ca doar copilasul lor ma va duce la ei,altfel de ce atata zdroaba?!Si ,iata ca a venit si vremea asta,cu rabdare multa din partea mea (nu ca as fi avut alternativa,hahaha)
    Va las cu bine,dragelor,aveti grija de voi toti:)

  18. Elisa zice:

    Zinca,
    asa,asa,stiu eu pe ce maini las toata treaba 😛
    O sa mi se impietreasca fata intr-un zambet permanent,stiu cum este si sunt pregatita pentru orice 🙂
    Multumesc draga Zinca,ramai sanatoasa si cu bucurii de la nepoteii si copiii tai 🙂 Te pup.

  19. Pingback: Alexandru Vlahuță (5 septembrie 1858—19 noiembrie 1919).Poezii « Supravietuitor's Blog

  20. gina zice:

    Draga mea, iti urez drum bun si usor, sa te reintorci cu bine.
    Nu vreau sa fiu in pielea ta stiu ca sunt doua sentimente opuse bucuria revederii celor dragi si tristetea despartirii de Stapanul inelului . Casuta si gradinuta ta sunt pe maini bune , ne-am oferi noi ajutorul dar sigur nu va fi cazul. Noi ne vom ostoi dorul de tine facandu-ti vizite prin gradina si timpul pana la revedere va trece mai usor. Te vom astepta cu mult drag sa ne povestesti si sa ne impartasesti impresiile din lunga ta calatorie. Sanatate si bucurii iti doresc.

  21. Pingback: Cârmacii de Alexandru Vlahuţă « Supravietuitor's Blog

  22. Elisa zice:

    Gina,
    iti multumesc pentru urari,asa sa fie si da,ma rup putin in doua,dar am mai facut asta,stiu ca ma pot baza pe el si plec linistita.Totusi…din 2003 s-au schimbat atatea…avem mai multa nevoie de grija celuilalt.
    Te imbratisez si asteptati-ma cuminti,voi veni cu colinde dar si cu cantec de leagan 🙂

  23. Pingback: Freddie Mercury(5 septembrie 1946-24 noiembrie 1991) « Supravietuitor's Blog

  24. CARMEN zice:

    Elisa draga, drum bun si sa ne scrii de la copii! gradina…ok, mai aruncam noi câte-un ochi pe acolo 🙂
    Savureaza concediul acesta alaturi de copiii tai si bucura-te de fiecare clipa!
    Te pup si astep vesti noi!

  25. mona zice:

    Elisa draga iti dorim drum bun, sa mergi cu bine!Dumnezeu sa te ocroteasca, sa te bucuri de copiii si de nepotica ta, sa fie intr-un ceas bun tot ce se va intimpla!Noi o sa te asteptam cu drag si dor si poate ca o sa-ti faci timp printre picaturi sa ne mai dai ceva vesti de pe acolo!Te imbratisam cu drag si te pupam!

  26. Elisa zice:

    CARMEN,
    multumesc pentru urari,sa fie bun drumul caci lung este oricum,ha,ha Imi aduc aminte de poanta cu pensia,o stii?Cica daca-i mica macar sa fie lunga 😛
    O sa mai intru,sper 🙂

    Mona,
    cred ca deja mi-e dor de voi toti,m-ati facut sa lacrimez,doamnee,ce prieteni am!!!Cat de fericita sunt sa aud atatea urari si ce bine-mi prind…. 🙂
    Te imbratisez si eu cu mare drag .

  27. maryanne zice:

    Ce bine arati Eliza!esti atat de tonica si frumoasa!!!iti urez zbor usor,sa ajungi sanatoasa la copii si sa te intorci cu bine acasa.Vorba Alexandrei,trebuie sa ai net si acolo si din cand in cand sa ne spui cum esti.Te pup si o sa-mi fie dor de tine!

  28. La bună şi veselă revedere! Să ne recitim cu bine!

  29. demeter antonia zice:

    drum bun viitoare bunicuta

  30. victoriacus zice:

    Ba sa stii ca o sa imi fie.De cate ori fac cate ceva in gradina ma gandesc la tine.Zau.Ai tu ceva care m-a facut sa te indragesc. 🙂 Te pupam cu drag.

  31. Drum bun Elisa!
    Sa ai parte de momente minunate alaturi de copii si nepotica!
    O primavara de neuitat!

  32. Lia zice:

    Domnul sa fie cu tine Elisa!
    Iti doresc sanantate multa sa te poti bucura din plin de calatoria pe care o faci si mai ales de prezenta copiilor tai dragi si a printesei mult asteptata.
    La buna si draga revedere!

  33. Liviana zice:

    Drum bun, Elisa!
    Sejur placut in Australia alaturi de copii si de nepotica!
    Te asteptam cu mult drag sa revii online, cand vei putea.

  34. Pingback: Remaniere | Caius

  35. Elisa zice:

    Maryanne,
    ramaneti cu bine,dragelor! Ne revedem curand 🙂

    e-killer/agnosticus,
    cu bine,dara 🙂 Si nu slabiti surubul 😉

    demeter antonia,
    asa sa fie,ramai sanatoasa!

    Victoria,
    toate cele bune 🙂 Timpul trece repede.

    Dana/gradinardupaureche,
    multumesc,sa fie!
    Da,a doua primavara din acelasi an…este un unicat,cel putin pentru mine 🙂

    Lia,
    la revedere draga mea 🙂 asa sa fie ! ramai sanatoasa !

    Liviana,
    da,revin si Doamne ajuta !

  36. Pingback: Majoritatea romanilor sunt rasisti « Supravietuitor's Blog

  37. Pingback: Cateva stiri proaste pentru noi « Supravietuitor's Blog

  38. Pingback: Cartea – II | Ioan Usca

  39. cammely zice:

    Leapşa


    Sa ne reintalnim cu bine, salutari copiilor

  40. maryanne zice:

    mergi cu bine si sa fii sanatoasa!!!!!!!!

  41. Pingback: Vera Rockline (1896-1934), pictorita rusoaica « my heart to your heart

  42. Adinuca zice:

    Drum bun si sa ne auzim cu bine!
    Toate bune

  43. Fla zice:

    Drum bun! Si sa te intorci sanatoasa si plina de enegie>Sa ne arati si noua frumusetile pe care o sa le vezi!! Te pup, cu drag, Sofia

  44. Pingback: Cartea – III | Ioan Usca

  45. Pingback: Icar – Sange balcanic (130) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  46. Pingback: La benzinărie | Caius

  47. Pingback: Ecranul imaginației – Sânge balcanic (131) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  48. anca zice:

    drum bun,elisa,desi presupun ca ai ajuns deja, cu bine. sanatate multa sa te bucuri alaturi de copii si nepotica!

  49. Ghiocel07 zice:

    Nu cred ca trebuie sa-ti mai spun drum bun, dar bine ai ajuns merge. Sa ai parte de zile minunate alaturi de copiii dragi, sa-ti incarci sufletul de minunatia vremurilor si a locurilor , sa te bucuri de fiecare clipa petrecuta pe meleaguri straine. Sa faci tot ceea ce doresti acolo si sa te intorci sanatoasa acasa. Vad ca ne-ai lasat de lucru, asa ca nu o sa ne plictisim in lipsa ta. O sa-mi lipseasca scrierile tale pline de farmec si intelepciune, dar pentru ca lipsesti motivar te iert. Toate cele bune, draga mea.

  50. Pingback: Oara « World of Solitaire's Blog

  51. Elisa zice:

    No news,good news 🙂
    Tuturor va multumesc pentru urari.
    Cred ca visez .
    Doar ca am visat ca ceva s-a schimbat in Ro, de cand am plecat,fara sa citesc stiri.
    Va imbratisez.Sincer,nu-mi trebuie computer,dar va salut si cred ca pot sa uit Romania o vreme si sa-mi traiesc viata fara televizor pe stiri.Este un test pe care-l putem face fiecare dintre noi.Viata este mult mai frumoasa cand nu te intereseaza politica asta neghioaba din Romania.Cand ma voi intoarce,decat sa-mi reiau viata aia de dinante,cu televizorul pe stiri toata ziua mai bine divortez,hahaha!
    Lumea,lumea este atat de diferita si de frumoasa!
    Viata trece ingrozitor de repede.
    Pa,pa!

  52. body zice:

    super frumoase pozele…uiti de probleme cand te uiti la ele
    chiar ar trebui sa uitam de problemele astea care le ofera societatea si sa ne uitam mai mult la ce a lasat dumnezeu pe pamant

  53. Pingback: Mama m-a cumpărat « World of Solitaire's Blog

  54. Pingback: Interviu – II | Ioan Usca

  55. Pingback: Jurământ | Caius

  56. Pingback: Bilanţ | Ioan Usca

  57. Lilick zice:

    Drum bun, Elisa! Si te asteptam cu drag inapoi. 🙂

  58. Elisa zice:

    Lilick,
    multumesc,viu,n-am ce face 😉

    Body,
    toate trec,
    si bune si rele,
    toate trec,
    trecem si noi cu ele… 🙂

Lasă un comentariu