Cum să nu-ţi placă luna aprilie

Asa era atunci curtea mea,petale albe la  picioare si pe cer,culorile azuriu si rosu imbinate perfect,umbrele si luminile intretaiate si timp   putin pentru admiratie.De aceea exista fotografia.Azi stau in casa,este canicula,dar ma incanta ceea ce vad.Oare chiar aici la mine era asa de frumos?

Acest articol a fost publicat în Amintirile mele, Gradina si gradinuta și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Cum să nu-ţi placă luna aprilie

  1. irenadaiana zice:

    uitandu-ma la ele parca uit de nenorocita asta de canicula si parca simt o adiere racoroasa si parfumata. Mi-au rasarit si mie cateva fire de nu-ma-uita anul asta , sper la anul sa fie mai multe. Nesuferitii astia la Giurgiu nici seminte de flori nu mai au prin market-uri.

  2. Elisa zice:

    IrenaDaiana,
    cate-au rasarit si au crescut atatea vei avea anul viitor,caci asa este la ele,acum sunt deja mari,ale mele si vor ierna asa verzi,se mai ciufulesc ele de la ger dar stau bine sub zapada si la primavara isi revin de parca atunci au fost semanate.
    Am spus la toata lumea sa le semene anul asta,am si trimis ,nu mai stiu la cine,seminte,daca-mi dai adresa ta ,pe mail, iti pun intr-un plic seminte de anul asta.Dar nu semana la primavara,se seamana in iunie ca sa creasca pana toamna si abia la primavara 2011 vei avea flori.Ele sunt plante bienale,asta-i necazul 🙂

  3. Pingback: Filantropică « Ioan Usca

  4. Pingback: O noua diversiune marca Sebastian Lazaroiu « Hai ca se poate!

  5. Victoria zice:

    Zau ca pana si eu,care ador vara,ma gandesc cu dor la luna Aprilie.Ieri la ora 11 dimineata nu se mai putea respira afara.Azi …………….si mai rau au spus.La ora asta e cel mai frumos.m-am trezit de la 6 si am iesit pe afara ca sa simt si eu ca respir.

  6. Pingback: Comentarii la Ieşirea – 6 | Ioan Sorin Usca

  7. irenadaiana zice:

    eh , la mine cu adresa-i mai complicat. ca strada noastra nu figureaza si in nomenclatorul postei. asa ca o sa-ti dau adresa de la serviciu. de fapt va aparea pe semnatura mail-ului. iti multumesc mult de tot. Spune-mi le place la umbra sau la soare ca sa stiu unde le seman.

  8. irenadaiana zice:

    era sa uit , Elisa ai seminte de stevie? Am cautat pe la vecini dar astia cumpara de la piata. 😦

  9. Elisa zice:

    Buna dimineata,prieteni 🙂

    Victoria,
    trebuie sa incerc si eu figura cu sculatul de la 7,de fapt m-am sculat azi la 7 insa m-am culcat la loc din lipsa de ocupatie(nu sunt genul care sa trebaluiesc numai ca sa-mi fac delucru si cum caldura ma oboseste….somnul mi-este necesar).

    IrenaDaiana,
    bine,ma uit la yahoo acuma,dar nu,stevie nu am cultivat niciodata si nici samanta de cumparat nu am vazut pe nicaieri.
    Nu ma uita se seamana la soare,insa repet nu cred ca acum mai este timp sa creasca pana vine inghetul si zapada,deci ,daca ti le trimit ar fi bine sa tii din ele si pentru anul viitor caci astea de le semeni acum nu au sanse,dupa parerea mea.
    Daiana,se seamana asa prin imprastiere,poti in mai multe locuri caci apoi ele dupa inflorire se scutura si oriunde vei arunca un brat de plante terminate vor rasari,la mine si prin gazon,sub mar sunt rasarite destule numai fiindca atunci acolo le-am aruncat gramezi si acolo le-am selectat,taiat varfurile pe care le-am pus la uscat(adica partea cu seminte).
    Au rasarit o gramada si sub cires,desi e mai umbra insa in luna aia cu ploi multe ,zi de zi ,s-au topit,nu mai sunt,in schimb aici in pozele astea sunt multe si mari.
    Hai,ca ti-am scris un kilometru 😆

  10. Pingback: Carlos Schwabe (21 iulie 1866 – 1926), pictor si grafician simbolist « my heart to your heart

  11. Pingback: Tainicul vârtej « Ioan Usca

  12. irenadaiana zice:

    hei Elisa , au sosit semintele. Multumesc. o sa-ti urmez sfatul si seman doar jumatate din ele acum. pastrez si pentru anul viitor ca mi-ai trimis un vagon. Inca o data , multumesc. 🙂

  13. Elisa zice:

    OK.Tocmai te intrebam la celalaltpost unde ai comentat.
    Seamana-le mai rar,prin imprastiere fiindca fiecare samanta face o tufa cam de 30 cm diametru.Se potrepica,replanta daca-sprea dese dintr-un loc in altul.

Lasă un comentariu