Vizită la bătrâna doamnă

Ţââââir,ţâââr….la usa din fata.

Eu incerc sa adun ciorapi,sandale si alte obiecte risipite pe unde nu trebuia ,ca apoi sa deschid usa.Intre timp aud din spate voci si trec in bucatarie.Vad ,coborand pe trepte, un spate imbracat in camasa alba ,care spunea ceva despre Elisa,doamna Elisa.Imi zic,chiar tare, cine mi-a fi trimis pachet,caci numai atunci mi se spune asa.Cateva fractiuni de secunda si vad un pachet cu surprize de pe net.Helloooo,netule,de unde stii adresa mea,imi zic cu uimire?

Ies pe trepte,domnul cu fata la mine intreaba,de parca nu ar sti,de parca nu as fi pus eu poze cu  mutra mea , sa nu mai aiba lumea curiozitatea asta-cum o arata Elisa asta?!-  doamna Elisa?

Eu,da…de unde ma stiti,de pe  blog,vorbim pe blog?

Da,zice si vad putin mai la coltul casei,cu mult bun simt si ramanand in semiumbra, un copil,un fecior de vreo 13 ani.

Deci,vorbim,ne cunoastem,insist eu?

Da,zice domnul cu camasa alba si rade.

Constantin,zic,doar Constantin din Iasi are baiat de varsta asta dintre  prietenii mei de pe blog.Si nu-mi vine sa cred si rad si dau din colt in colt cu haideti inauntru.Nu,nu vrea sa intre,se scuza ca a dat buzna,caci de fapt aseara trecuse pe  strada si azi erau sa plece insa daca tot a ajuns aici si pe Transfagarasan cum o sa-mi spuna el  mie ,pe   blog ,c-o fost la 10 metri de mine si nu a intrat?Asa ca s-a hotarat sa ma uimeasca.

A urmat o serie de intrebari,fulger, de genul:

Pisum sativum ????=mazare?

Phaseolus vulgaris ????= fasole

Cucumis sativus????=castravetele

Solanum lycopersicum????=rosia,tomata

Capsicum annuum ???= ardeiul

Ocimum basilicum ?????= busuioc

Allium cepa ???? =ceapa

Allium sativum ?????=usturoiul

A raspun corect la toate intrebarile si am spus:da,esti  Constantin !

Da,Constantin (cu care ne-am domnit tot timpul neputand nici eu nici el sa ne tutuim, face to face ) m-a vizitat ieri seara.Mare bucurie pe  mine .A facut poze florilor si gradinii,rosiilor mele  uriase si i-am dat un buchet de busuioc sa-i aminteasca, in drumurile   lui, mireasma de gradina elisei.

Dragilor,cum sa va spun,eu insami sunt o imbinare de contrarii,asa ca si imaginea pe care eu mi-am format-o despre fiecare dintre voi cu cea reala,daca e cazul sa ne  vedem,sunt doua impresii contrare.Din persoana care te tine la  distanta,putin glaciala si scurta la vorba,care comenteaza pe blog din an in Paste si totdeauna la obiect,pe care mi-o imaginam mai mult tacuta decat vorbareata si care sa sara intotdeauna in ajutor atunci cand aveam nevoie de un raspuns am vazut in fata mea o presoana calda,zambitoare,calda si  placuta(nu ca imaginea formata nu era placuta,insa era rezervata ) ,cu  vorba moldoveneasca si parca ,stiind ca timpul asta, poate,nu o sa se mai repete niciodata vroia sa profite la maxim sa-mi spuna tot ce n-ar fi  putut scrie,nefiind ontopic si uite asa se facu intuneric si telefonul lui il intreba cat mai intarzie pe  la (ne) cunoscuti.

Despre flacaul crescut mai mult de dansul  jos palaria.Un baiat de nota 10 ca atitudine,comportare rezervata pana cand am luat eu taurul de coarne si-am vorbit cu el ca si cu om mare si asta cred ca i-a placut.Copiii nostri,cat de mici ar fi,trebuiesc bagati in seama,altfel se vor simti anexe ceea ce nu-i adevarat.

Bravo,domnule Constantin din Iasi!Bravo pentru curajul tau,caci iti trebuie curaj,cred,pentru o vizita neanuntata,bravo  pentru ca stii sa fii si tata si mama pentru copilul tau ,pentru educatia pe care   i-ai dat-o si va doresc mult,mult noroc in viata si multe bucurii.Pentru ca meritati.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata, Vizitati gradinaelisei și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Vizită la bătrâna doamnă

  1. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Pe Riviera venețiană. Bibione (Jurnal de vacanță II)

  2. Theodora zice:

    Intrebarile fulger m-au lasat fara cuvinte. 🙂
    Daca gresea ceva de emotie?

  3. zincabeiu zice:

    Ce frumos ! Si mie mi-ar placea sa sune cineva la usa(ma rog, sa bata, ca n-am sonerie) si sa vad in prag pe Elisa, sau pe Cella, sau pe Matilda, sau pe Theodora sau pe Ninu…
    Iarta-ma, Manole, ca nu ti-am mai sunat de mult la poarta !

  4. Pingback: Afirmatie ridicola « Hai ca se poate!

  5. Victoria zice:

    Draga mea Elisa cum asa?……… „doamna” sigur dar batrana de unde ai mai scos-o????
    Ma bucur de bucuria ta pe care o citesc printre aceste randuri.E frumos sa vina la usa ta o persoana pe care crezi ca o cunosti bine…………..dar pe care abia sa o descoperi cu adevarat.

  6. CELLA zice:

    mi-ai minunat seara
    cînd sunaţi la poarta mea ? 🙂

  7. Dumi zice:

    E de bine.

  8. Ghiocel07 zice:

    Asta da surpriza! Da cum a aflat adresa? Surprize, surprize….

  9. Elisa zice:

    Theodora,
    era singura modalitate suta la suta de recunoastere,Constantin vorbeste latina pe blogurile cu gradini ajutand la identificarea plantelor de ne rasar noua prin curte sau pe carelecumparam fara sastim cum se numesc. Sper ca stii c-am glumit cu testul 😆 dar,da, s-avorbitlatineste in gradina mea in seara aia 😀

    Zinca,
    chiar??/Eu mereu zic sa nu-ndrazneasca cineva sa ma caute in realitate…era cineva care s-a tinut mult de capul meu sa-si ia zacusca chiar din pivnita,hahahaha…si am spus un NU categoric.Deci,nu ma intrebati daca vreau sa veniti la mine,apareti doar :))))))

    CELLA,
    da,surprizeleastea sunt grozave,chiar daca nu am curat in casa,sau chiar de aia,fiindca daca se anunta ma strofoc sa fie totul bine si ma obosesc de nu mai ader la bucuria vizitei,deci nu sestie,CELLA , draga,nu se stie :))))))

    Dumi,

    daca zici tu…..

    Victoria,
    nah,acuma,ma alint si eu caci stii bine ce suflet tanar am 🙂 Ba mai mult,din spate,zice al meu…liceu hahahaha!

    Ghiocelo7,
    asta era a doua intrebare din testare,hahaha…si mi-a indrugat el ceva ca din poze,ca Laguna Albastra,ca…am impresia ca a topografiat orasul inainte,le stia ,pe toate, mai ceva ca mine,toate bisericile le-a pozat si mi-a spus cum se numesc,habar n-aveam…deci…ca sa vezi cum e omu’ pasionat de drumetie ?!Si de adevarata bogatie a tarii asteia care trebuie vazuta 🙂

  10. bravo voua!
    lui ca a avut curajul, tie ca i l-ai apreciat…
    adevarul e ca si eu ti-as recunoaste foarte rapid gradina 😀 la cat am studiat-o …

  11. irenadaiana zice:

    tare-as da si eu o fuga sa iau niste stoloni de capsuni. Cat despre a veni cineva la mine , oricand si in orice conditii. Imi place sa primesc musafirii anuntati sau ne. Asa ca , daca aveti drum prin giurgiu , nu ezitati.

  12. Elisa zice:

    Bine,asteapta-ne ca venim,dar stai in alerta tot timpul ca aparem noi,hahaha!
    Sarbatori fericite,draga mea !
    Luni te duci la servici sa-ti iei plicul de la mine,ori este liber ?

  13. Elisa zice:

    Laura,
    ei nah,ziceam si eu asa de curaj fiindca,da,eu deasemeni aveam obiceiul sa nu sun laprieteni ci apaream in poarta,se minunau si apoi am ramas proverbiala cu asta,motiv de amuzament …. 😀

  14. Maryanne zice:

    ce frumos!!!Dar titlul cu batrana doamna nu prea merge.Tu batrana?Nuuuu.Vorba Victoriei,doamna da,dar nu batrana.Foarte frumos ne-ai povestit.

  15. Constantin zice:

    Sarut mâna,Elisa!Iata-ne din nou acasa dupa un drum de 1100 km prin tara,cu multe amintiri placute,peste 500 de fotografii,2 GB de video,fara evenimente neplacute si fara nici un strop de ploaie si in plus cu un buchet de busuioc care ne-a inmiresmat drumul de la Fagaras incoace si care acum sta frumos la mine in vaza..Nu pot sa nu recunosc faptul ca m-am emotionat citind postarea aceasta,ma asteptam sa scrii dar nu ma gandeam ca povestea va fi asa de frumoasa.Mi-ai demonstrat o data in plus ca esti o buna povestitoare si depun marturie ca toate s-au intamplat exact asa.Acum pot sa spun si faptul ca gradina ta in realitate este mai frumoasa si bogata decat in fotografii si ca am avut placerea sa cunosc o familie deosebita,oameni veseli si primitori.Multumim pentru scurta gazduire,multumim pentru gandurile bune si pentru urari,multumim pentru tot si ne inclinam in fata domniilor voastre. P.S.Da-mi putin ragaz si o sa revin cu fotografii.

  16. Elisa zice:

    Constantin,
    bine ca ati ajuns acasa sanatosi si cu atatea amintiri imprimate pe biti 😀 Trebuie sa ne povestesti ce-ai vazut pe Trasfagarasan caci eu n-am fost ever pe acolo…inca.
    Nah,acuma noi putem sa zicem ce vrem mai ramane sa ne si creada lumea 😛 😛
    Ai fost pe faza,asa se procedeaza cu mine,sa nu ma intrebati daca puteti sa treceti sa ma vedeti caci raspunsul este categoric NU 😆
    Astept pozele 🙂

  17. Elisa zice:

    Maryanne,
    dupa vremea aia cu ploi nu mai stiu nimic de tine,ce mai faci , draga mea ?

  18. Maryanne zice:

    Ce sa fac Eliza?compoturi,gemuri,zarzavaturi pt iarna.Ne mai si plimbam ca de,avem copil si trebuie plimbat ca e vacanta.Intru doar dimineata la cafea pe net ca peste zi ……Acum am intrat tarziu ca aseara m-am culcat tarziu,am fost la spectacol de ziua Marinei.O zi frumoasa si racoroasa va doresc!!!

  19. Elisa zice:

    Bravo,e bine ca mai si plecati,cel putin pentru tine cred ca este tare necesar sa te mai desprinzi de casa,cate-un pic 🙂
    Eu iti doresc la fel .

Lasă un răspuns

