Statornicie

Credeam ca voi putea sa nu scriu despre asta azi,credeam ca  pot sa tin doar pentru mine sarbatoarea inimii mele,o zi de nastere nedorita de nimeni nici chiar de el si nici acum si niciodata,o zi de nastere pentru care sortii spun ca nu-i bine sa  apari in lume caci iubirea parintilor iti va fi o durere straina. Azi ii spun La multi ani  sotului meu la   o varsta frumoasa impreuna cu urarea de a participa,in viata asta  si la majoratul nepoatei lui care va sa vina la noi pe  lume. L a multi ani, dragul meu,sa traiesti pentru mine,pentru fiul tau,pentru nora ta,pentru nepotii tai care-ti vor insenina batranetile si pentru neamurile mele care tin la tine. La multi ani cu sanatate si cu ajutor de la Dumnezeu sa poti trai fara amintirile dureroase,sa te lase sa traiesti si sa imbatranesti ,asa cum vrei tu,in liniste si pace.

LA MULTI ANI CU SANATATE SI  CU  BUCURII!

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Statornicie

  1. matilda zice:

    Să-ţi trăiască, să vă bucuraţi împreună, pînă la adînci, adînci bătrîneţi, de tot ce v-a dăruit Dumnezeu ! Să fiţi sănătoşi şi bunici bucuroşi !

  2. Alexandra zice:

    La multi ani, cu sanatate si bucurii, deie Domnul sa va vedeti nepotii si stranepotii!

  3. Ninulescu zice:

    La multi,multi ani sotului tau Elisa !!!
    Sa fiti fericiti si sanatosi !

  4. zincabeiu zice:

    La multi ani, domnule Costica !
    Sa fiti sanatos, fericit , alaturi de o sotie precum Elisa si de copiii pe care-i adorati. Cum inteleg ca urmeaza sa va intre in viata un mic sufletel de fetita, va doresc sa va bucurati si sa traiti la intensitate maxima starea de bunic.Este o experienta, unica, va asigur.

  5. Constantin zice:

    Domnule Costel,La multi ani fericiti alaturi de Doamna dumneavoastra si de cei ce va iubesc si va pretuiesc,sanatate si numai bine!

  6. madalina zice:

    Să-ţi trăiască, să fie sănătos ! La mulţi ani!

  7. Diana Alzner zice:

    La mulţi ani! Aniversările în familie sunt cel mai frumos lucru din lumea asta. Mai ales când familia e mare. Să trăiţi, să vă bucuraţi cu toţii împreună! 🙂

  8. Theodora zice:

    La multi ani din tot sufletul va urez!
    Sanatate pentru ca este foarte importanta!
    Liniste si spor in tot ce vreti sa intreprindeti!
    @Elisa draga mea, nu stiu daca ti-am spus pana acum si bunicii mei din partea tatalui sunt din Serbia.

  9. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa, ii urez sotului tau La multi ani cu sanatate si din partea mea!Multe bucurii, tot binele alaturi de tine si familia voastra!

  10. CELLA zice:

    LA MULŢI ANI! multă sănătate şi să vă bucuraţi de voi şi de copiii copiilor voştri şi de toate cîte le aveţi împreună

  11. Fla zice:

    La Multi Ani! Si fie ca dorintele sa-i devina realitate! Multa sanatate, liniste si fericire alaturi de cei dragi!

  12. Elisa zice:

    Dragi prieteni,multumim tare mult pentru urari,ne bucuram de urari,Dumnezeu sa va ocroteasca pe voi si pe familiile voastre si sa fiti fericiti!
    Scuze pentru intarziere,nu am avut acces din cauza,zic ei,unor erori.
    Va imbratisez si va doresc o Duminica placuta cu bucurii 🙂 🙂 🙂

  13. Vania zice:

    La mulţi ani!

  14. Pingback: “The Door to Hell” « my heart to your heart

  15. Pingback: De ce nu pot eu sa mananc eu paine cu ceapa? Raspuns corect: de grija relatiei lui Basescu cu PDL « Hai ca se poate!

  16. Pingback: De ce nu pot eu sa mananc paine cu ceapa? Raspuns corect: de grija relatiei lui Basescu cu PDL « Hai ca se poate!

  17. CARMEN zice:

    La multi ani Sot de Elisa! sa traiesti sanatos si sa te bucuri de fiecare zi alaturi de minunata ta sotie!

  18. Elisa zice:

    Vania ,
    multumesc.Iti dorim la fel !

    Carmen,
    ei,nici chiar asa…minunata oi fi eu dar nu pentru cineva care m-a suportat 37 de ani,hahaha!
    Multumesc,draga mea,sa fii sanatoasa si tu si ai tai 🙂

  19. La multi ani, sotului! Multa sanatate si bucurii nenumarate!

  20. Pingback: Inocentul – XXVIII « Ioan Usca

  21. Elisa zice:

    Multumesc, Dana ,la fel si voua sa fiti sanatosi la multi ani !

  22. Maryanne zice:

    La multi ani cu multa sanatate !si din partea mea

Lasă un comentariu