Dacă vreţi să revedeţi

o poza de-a mea dati click pe Agenda(nr.din 16 iulie ) din Timisoara din blogroll.E frumoasa nu-i asa?

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Dacă vreţi să revedeţi

  1. Pingback: Inocentul – V « Ioan Usca

  2. g1b2i3 zice:

    Elisa, unde e poza?

  3. Pingback: Sir Joshua Reynolds (16 iulie 1723 – 23 februarie 1792), pictor englez « my heart to your heart

  4. g1b2i3 zice:

    Cred ca am vazut poza.e cea cu panelutele, nu-i asa?

  5. Pingback: Proprietarii de locuinţe sunt obligaţi să încheie poliţe de asigurare obligatorie a locuinţelor « Supravietuitor's Blog

  6. Pingback: FLUIERATURI HUIDUIELI SI OFERTE DE MUNCA « Hai ca se poate!

  7. Pingback: Pe strada Brancusi din Hunedoara locuiesc ucigasi de animale « Supravietuitor's Blog

  8. Pingback: Pe strada Brancusi din Hunedoara locuiesc ucigasi de animale « my heart to your heart

  9. mona zice:

    Am recunoscut balansoarul albastru!Da’ poza le-ai dat-0 tu sau au smanglit-o(furat-o)?

  10. Elisa zice:

    Lilick,
    da si multumesc ca tu ai gasit si ai demonstrat ca nu vorbesc prostii.Si,culmea,cu agenda am maiavut o situatieidentica si am facut un post special in care ii certam,doamna care a scris articolul zicea ca poza din articol nu-i raspunderea ei,hahahahaha! si totpe mine m-a certat,m-a tras de urechi ca dece am scris ce-am scris.
    Doamneee,cum regasesc in astefel de situatii ceea ce ni se intampla noua tuturor,tot hotii sunt revendicativi,specific perioadei basescu :(((((((

    Gabi,uite Lilick a pus link..De-acum ma distrez cu chestiile astea,sa nu credeti ca mai ma enrvez…nuuu,daca pot ii ridiculizez pe cei care facasta sa-i doar peei nu pe mine.

    Mona,
    pai da,dar eu le recunosc si fara balansoar.
    Culmea este ca articolul vorbeste despre jardiniere si jardinierele mele nu se vad,doar florile,hahahaha!

  11. anca zice:

    buna seara!
    nu te mai necaji ,elisa. pt unii a fost mereu mai usor sa fure,decat sa creeeze ceva. meritul tau nu-l ia nimeni!

  12. Elisa zice:

    Buna seara,Anca:)
    Nu ma mai supar din acest moriv,rad de ei si ma bucur ca pozele mele sunt atat de reusite incat reviste de marca,de succes le folosesc,chiar daca nu precizeaza asta…Nu am orgolii asa de mari,nu,nu-mi trebuie nici glorie,nimic,doar motive sa „ma rad” „D

  13. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Creație de diplomă, premiu și creație de parfum

  14. Pingback: o zi de 17… « MesterulManole's Weblog

  15. Manole zice:

    La multi ani, draga mea! Sa-ti dea Dumnezeu multa sanatate , tie si familiei tale! 🙂

  16. Elisa zice:

    Manole,
    multumesc tare mult si sa-ti implineasca Dumnezeu dorintele si rugamintile catre El !Te pup.

Lasă un comentariu