Da,este alegerea mea

Eurovizion 2010

Dupa ce le-am ascultat pe toate m-am culcat.Las’ ca vad eu dimineata care-i castigatoare.Dar eu am ales piesa si interpreta Germaniei.Undeva pe scara valorilor,din punctul meu de vedere,era la nivelul ALTCEVA SI ALTFEL.

Asa ca am un motiv de bucurie.Da,piesa  este altceva si altfel decat am vazut pana acum.

Multumesc publicului  din lume care a votat aceasta melodie.

Vedeti aici

Si,pe aceasta pagina ,ma veti gasi, aproape zilnic, cu ceea ce fac eu in gradina(cu extensie in functie de chef si la alte informatii,cred eu utile) .

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Da,este alegerea mea

  1. victoria zice:

    Buna dimineata Elisa.
    Si mie mi-a placut melodia Germaniei.
    Si ma bucur ca Romania a luat locul 3.

  2. Elisa zice:

    Si locul 2 cine l-a luat?
    Buna dimineata,Victoria!

  3. Pingback: Felicitari Paulei si lui Ovi!Lista melodiilor « Supravietuitor's Blog

  4. CARMEN zice:

    Felicitari Lenei dar si Paulei & Ovi!
    🙂 O duminica placuta Elisa draga!

  5. CARMEN zice:

    Locul doi l-a luat Turcia 🙂

  6. Elisa, m-am uitat si eu la Eurovision.pana la sfarsit.Au fost cateva melodii care mi-au placut foarte mult si nu m-am putut hotari care va fi castigatoarea.Ma bucur ca Paula si Ovi au castigat, chiar acum am reascultat melodia lor si spun ca merita locul 3.
    Cat priveste melodia Germaniei, intradevar, e altfel , asa cum spui tu.

  7. Pingback: Multumim, Paula & Ovi! « my heart to your heart

  8. Da, a fost frumos si eu m-am uitat aseara la tv dar nu pana la final ca am picat de somn , dar chiar ca cei din Germania au fost deosebiti. Ma bucur si pt Romania. Va doresc o duminica frumoasa !

  9. Elisa zice:

    Carmen,
    este si dulce fata asta,Lena si te cucereste numai din vorba,daramite din cantare 🙂
    Da,felicitari tutror care au intrat in finala!

    Gabi,
    e adorabila melodia si interpretarea,numai ascult-o…
    Trebuie sa gasesc textul in romaneste,pe undeva.Daca il gasesti tu te rog sa ma anunti,da?

    Praf de Stele
    ,

    mi-a placut Germania si fiindca era doar muzica si nu muzica+ circ.Influentele hip-hop in muzica asta moderna mie nu-mi plac,back groundurile ale cu toate scamatoriile pe langa si in spatele interpretului ma dezgusta.
    Duminica frumoasa si tie 🙂

  10. mihaella1 zice:

    Felicitari reprezentantilor nostri-locul 3 la ESC este foarte bun.O asemenea performanta a mai avut in anul 2005-cu melodia Let me try-L.A&System.

Lasă un comentariu