La sfârşit de aprilie

S-ar putea sa fie acesta momentul de maxima frumusete,s-ar putea sa nu.Acestea de acum vor trece ,altele vor veni, insa acum mi se pare ca-i mai frumos decat a fost sau va fi.

L.E. Ma bucur tare mult pentru Daniel Raduta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

31 de răspunsuri la La sfârşit de aprilie

  1. Toni zice:

    Superb! Ar trebui şi un fond muzical. Cam ca ăsta:

  2. g1b2i3 zice:

    Minunate culorile din gradina ta!
    Iti multumesc ca ne arati si noua florile din gradina ta de vis!
    Un weekend minunat!

  3. fla zice:

    E gradina? sau e un vis albastru? E GRADINA DE VIS!!!!! Mersi ca ne imbeti cu minunatia de culori( multa admiratie si un pic de invidie de la Arad)

  4. Dumi zice:

    Ce poti sa spui cand treci pe aici? Vorbeste Elisa? Vorbeste Gradina? Amandoua? Sau Amandoua, Una.

  5. Elisa zice:

    Hello ,lume! Bucurati-va de vreme buna si mergeti prin parcuri si paduri doar sa va plimbati,nu va asezati pe iarba(e prea devreme, pentru ovare si rinichi e daunator,deci doar umblati,mergeti si desculti,asta nu strica daca este soare si incarcati-va cu energia de la ea,de la natura asta minunata.Nu fumati in natura,zau…nu mai fumati,va rog eu…sigur aveti vointa asta,mestecati iarba hahahaha mai bine 😆

    Toni,
    da,se potriveste,imi place :)Multumesc mult.

    Gabi,
    cum sa nu va arat,ce altceva sa fac eu decat sa va arat voua tot ce iubesc si sa va spun despre astea toate…:)

    Fla,
    secretul la mine este ca-s tare inghesuite 🙂 Cand se vede pamant gol efectul nu mai este acesta.Poti sa-ti faci,arunci acum seminte de numa uita si pana la vara vor rasari si la anul vei avea covorul azuriu si bulbii de lalele ii sadesti in august in pe aceeasi parcela.Merg sio tufele de trandafiri,deci incearca si vei avea la tine acasa…

    Dumi,
    Una mai buna ca mine….ntz 😆 la gradini cu flori,fireste 🙂

  6. Pingback: Cum au ajuns interceptarile telefonice instrumente de baza in anchetele din Romania « Hai ca se poate!

  7. matilda zice:

    Su-per-bă ! N-am alte cuvinte…

  8. Pingback: După o seară de chef « Nataşa

  9. Pingback: Filosofia « Ioan Usca

  10. stefan zice:

    buna elisa, frumos,cea ce vad,nu am mai facut comentarii,doar ma m uitat pe aici,nu am mai avut timp,mi am mai luat un servici,si cu gradina,sa dus tot timpul liber,vreau sati trimit niste poze cu gradina de anul asta,am facut si o mica inventie pt flori,eu zic ca este frumos,dar voiam si parerea altora,ce zici ?trimt

  11. Elisa zice:

    Stefan.
    sigur ca o sa le public,sigur ca sa le trimiti.Deci asa…mai multe joburi,offf,Doamne!!banii astia fir’ar sa fie 😦

    Matilda,
    asa e si acum petale de flori de mar peste tot pe iarba si pe trotuar…parca a nins 🙂

  12. stefan zice:

    am trimis elisa,sper ca nu te stresez,poate cuiva,o sai fie utile,eu asa am invatat.

  13. Victoria zice:

    Minunat.Imi place de lesin.la anul cumpar si eu seminte de „Nu ma uita”. 🙂

  14. Elisa zice:

    Stefan,
    nu inteleg de ce iti iei atatea masuri de siguranta 😀 eu am spus tuturor sa-mi trimita pozele lor de gradina si le voi publica la categoria „alte gradini” si in plus imi place de mor sa vad gradinile altora si sa-mi fie de folos si mie .Le-am primit si o sa le descarc si apoi public.Multumesc si astept florile tale 🙂

    Victoria,
    nu la anul,daca vrei sa ai anul viitor atunci acum semeni,adica le imprastii pe unde vrei sa ai fiindca,la mine acum se scutura semintele si in iunie deja rasar si cresc pana la toamna.Dar,ma tem ca eu ti-am trimis seminte de Nu ma uita,ia vezi…poate le gasesti 😀

  15. Pingback: Galewrie de pictura Károly Patkó, pictor maghiar « my heart to your heart

  16. Maryanne zice:

    minunat!trebuie sa cumpar si eu seminte de Nu ma uita.Arata bestial!

  17. stefan zice:

    ce,masuri de precautie?ce sunt poze nud?nu voiam sa te deranjez,ai fost draguta anul trecut,si mi ai postat acee foto,care sunt si acum,la cat gradini,si nu voiam sa abuzez,eu asa sunt,prima intreb de doua ori ,dupa actionez,sper ca ai primit tot,nus asa frumoase ca ale altora,dar am muncit mult ,si am sacrificat tot timpul liber,asa ca eu sunt multumit,tinand cont ca exsperienta mea ,este doar de doi ani.

  18. Victoria zice:

    Nu,din pacate seminte de Nu ma uita nu erau .Dar nu-i nimic.Oricum tot ce mi-ai trimis am semanat si au iesit 🙂
    Cu siguranta ca mai gasesc prin hypermarket la jumatatea lunii cand voi merge in Bucuresti.Am inteles ca si semintele de panselute tot asa se seamana?Ca vreau sa seman si din astea ca sunt foarte frumoase.

  19. Elisa zice:

    Haidi,bre,ca-ti trimit io seminte(noroc c-am adunat anul trecut),in plic,sper ca mai gasesc mailul cu adresa voastra 🙂 ( pentru Victoria)

    Maryanne,
    daca scrii adresa din Tulcea pe un mail o sa-ti trimit in plic,nu multe,le imparti cu Victoria,dar cateva sute de seminte tot sunt 😀 ,in total…

    Stefan,sa-mi spui daca am facut bine caci pot corecta,asta-i avantajul meu 😛

  20. Victoria zice:

    eee,stai linistita,ce sa te mai deranjezi pentru atata.Sigur gasesc eu pe aici.Dupa ce ca ai atata treaba mai faci si drumul pana la posta pentru mine.
    Tu esti o draguta ca intotdeauna. 🙂

  21. Maryanne zice:

    iti multumesc din suflet,eu chiar nu am vazut pe aici si m-am uitat in mod special,pt ca de anul trecut le-am remarcat.Iti trimit adresa prin mail.O saptamana frumoasa iti doresc !!!!

  22. Elisa zice:

    Victoria,
    bine,cum zici tu 🙂

    Maryanne,
    ok. S-aveti bucurii de tot felul 🙂

  23. gina zice:

    Bine te-am regasit, am fost putin plecata si mi-ai lipsit:) Dau o raita prin gradinuta dar nu m-am putut abtine sa comentez innainte de a vedea tot 🙂 E superb fiecare coltisor al gradinei tale, aproape ca-i simt si miresmele si cantecul pasarelelor 🙂

  24. Elisa zice:

    Gina,
    bine-ai revenit!
    Stii cum se zice…ce-i prea mult nu-i sanatos,asa si cu astea de pe aici,miresme de liliac si de pomi infloriti de te taie la nas…pasarelele canta non stop,ba ieri au venit si 2 randunele sa ma salute,s-au asezat pe usa si pe lampa si s-au odihnit vreo 10 minute.Sunt sigura ca este o pereche din cele de anul trecut.

  25. Mirela zice:

    Dragă Elisa, într-o astefl de grădină ți se încarcă bateriile pentru multă veme! Știu că e muncă, dar răsplata e pe măsură…Mi-o amintesc pe bunica în grădina ei, aplecată cu grijă deasupra pământului, cu ochii pierduți în visare parcă…,cu mâinile ostenite, dar sufletul și inima ușoare. Se întorcea din grădină mai tânără, mai frumosă, mai drepată și cu două coșuri pline de bunătăți: unul cu fructe și flori, altul doldora de zarzavaturi proaspete. Se bucura de bucuria noastră, când dădeam iama în coșurile cu bunătăți!
    Ai dreptate, niciodată grădina nu e mai frumosaă decât acum și asta pentru că frunzișul e încă tânăr, transpare printre frunze atât cerul și soarele, cât și florile de la baza copacilor. Florile primăverii sunt mai frumoase pentru că sunt trecătoare și fine, subtile, de satin (lalele) sau de mătase (fină-fină) petalele mici ale pomilor sau narcisele ce strălucesc în soarele blând! Abia aștept să văd căpșunile gata de cules! Să ai vreme bună și rod pe măsură!

  26. Elisa zice:

    Multumesc,Mirela draga,asa este bucuria este mare insa sa stii ca in curte,la ce se vede acum in pozele astea nu am nicio contributie,nu am muncit la ele fiindca sunt bienale si perene.In gradina de legume da,acolo muncim un pic dar nu ne spetim fiindca noi avem gradina f.mica,pot s-o sap toata intr-o singura zi,buruiana nu prea este .
    Sa fie roade la toata lumea!

  27. stefan zice:

    multumesc frumos elisa,este super bine,nus pozele reusite,am facut cu telefonul,o sati mai trimit cand se mai schimba ceva,acu lucrez la instalatia de apa,si la plasa pt grindina,se vede in poza,cate sarme am intins pe sus,am avut probleme anul trecut cu grindina ,asa ca previn anul asta,ai vazut rosile sunt imense au doua randuri de flori,ma avantajat minisolarul meu,

  28. Elisa zice:

    Stefan,daca mai trimiti poze sa tii,te rog,seama de niste lucruri:
    -o poza sa nu depaseasca 150 KB ca astea au fost de 400 si a trebuit sa le reduc eu(am un cont care se va termina odata si-odata 🙂 ).
    – sa selectezi cateva ,cele mai reprezentative si frumoase ,pe care vrei sa le public(caci nu voi putea pe toate).
    -daca poti sa scrii, cand salvezi poza ,ce reprezinta si data,deci cam asa: „ceapa si morcovi la 30 mai”
    Da,am vazut ce rosii ai dar si ale mele sunt mari si infloresc deja insa tu ai soiul acela cu frunze verde inchis si rosiile mici si multe,cred ca-i soi rezistent la mana.
    Deci cam asa .Am un comentariu care zicea rau ,ceva urat despre tine,presupun ca-i un om rau si nu i-am dat acceptul.Ai grija la oameni…poate te invidiaza cineva din satul tau ,de aici si vrea sa-ti faca rau 😦
    In rest,toate bune si spor la gradinarit 🙂

  29. ghiocel07 zice:

    Draga mea, lipseste omu o zi doua si ce-mi vad ochisorii? O minunatie de gradina. Acusica dau o fuguta sa le simt morosul diafan si sa le sorb din priviri.

  30. Elisa zice:

    Dar unde ai fost,nu zic…iti cam place sa pleci de acasa…te-ai facut musafir cand erai mica? Ce-mi place si mie sa plec!!!!

  31. Pingback: Cum sa nu-ti placa luna aprilie « Elisa-gradina mea de vis

Lasă un comentariu