Grădina lui Ştefan în 2010

click pe poza pentru marire

Acest articol a fost publicat în gradini, gradini de legume și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Grădina lui Ştefan în 2010

  1. DianaEmma zice:

    Ce frumusete… imi place inventivitatea acelui suport de flori…

  2. Manole zice:

    Frumos! Gradina mare si foarte ingrijita 🙂
    N-am putut sa nu remarc bucatile de marmura despartitoare! Ca sa vezi, si lui i-au mai ramas ! 😀

  3. Elisa zice:

    Manole,
    pai…el lucreaza la marmora 😀

    DianaEmma,
    si eu l-am ochit,cred ca este special,din ceramica insa il intreb eu pe Stefan daca florile acelea au inflorit acolo sau le-a plantat in acel suport gata inflorite,fiindca nu prea vad soare 🙂

  4. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Armindeni

  5. Ninu zice:

    Superba gradina, si stilpul acela cu flori..nu mai zic de sticla de bere de pe banca din penultima poza..mi-a facut o pofta 🙂

  6. Elisa zice:

    Ninu,
    nici n-am observat-o pana nu ai zis tu..ca sa vezi!!!Stai linistit ca nu-i de bere,are gatul prea subtire,deci e de cola sau ceva asemanator 😀

  7. Pingback: Regina arkudă şi amuletele puterii « Ioan Usca

  8. stefan zice:

    salut pe toata lumea,sa va spun cum e cu tubul,nui de ceramica doar rotundul de jos e de travertin,tubul este o teava de plastic pt canalizari,binenteles din cele mari,am facut taeturi cu flexsul dupa am incalzit cu o lampa,si am facut acele buzunare,si lam cam afumat si am zis sai dau un pic cu flexsul,sa dispara acele negreli si dupa o sal vopsesc un pic,pt ca era portocaliu si esea prea mult in evidenta,dar cand lam polizat un pic,a prins acea culoare ,surprinzator culoarea teracotei,asa ca lam polizat tot,florile erau maricele cand le am plantat nu cu flori dar aproape,are un pic de soare dimineata,si il mai plimb si e u dupa soare cand vad ca nui mere bine ,are si rotite sub placa aia,asa cai simplu sal imping un pic,ninu e bere peroni,dar mie numi place,sunt prea mici sticlele,eu le zic fiole de algocalmin.dar ce sa faci ma chinui asa beau si eu cate doua trei,VA MULTUMESC,tuturor pt comentari

  9. Victoria zice:

    Foarte frumos.Se vede ca ii place ce face.
    Multumim Elisa ca ne-ai aratat si noua. 🙂

  10. Ninu zice:

    Multumesc mult Stefan, eram sigur ca e bere 🙂 ..mi-am luat si eu astazi un Bergenbier fara alcool (nu beau alcool…nici nu-l maninc ) 🙂 dar o sa o beau doar miine dimineata :)…imi place sa o privesc inainte si sa o incarc energetic cu privirea 🙂

  11. Pingback: Meditația de luni « Gabriela Savitsky

  12. fla zice:

    Am vazut si eu intr-o revista chestia aia cu tub-stalp din care curg flori….Am si eu niste bucati de teava ramase de la canalizare; dar habar nu aveam cum sa dau gaurile!! Daca nu am flex cu ce as putea sa fac niste gauri in teava?
    Eu vreau sa pun petunii curgatoare sa arate ca o cascada de flori!

  13. stefan zice:

    pai nu stiu,cred ca mere si cu un ferastrau,ideia e sa faci o taetura lunga,cam de zece centimetri,dupa ,o incalzesti ,pana devine flexsibila,si partea de sus o inpingi in iterior,si o ti presata pana se raceste o ajuti cu, un pic de apa ,asa nui nevoie sa o tii mult,e ar cealalta o tragi catre exsterior,cat de mult poti,nui usor mie mia trebuit ceva pana am reusit sal fac perfect,am facut un sablon din lemn,adica o pana de lemn,mai lunga,era foarte gros tubul,si a trebuit sal incalzesc mai mult ,si frigea nul puteam lucra cu mana,important este sal incalzesti si din interior si din exsterior.

  14. Pingback: Eroului necunoscut – Sange balcanic (75) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  15. stefan zice:

    manole,daca ti a ramas marmura,este vina meseriasilor,dar o sai gasesti tu locul,alea sunt deseuri,le am recuperat de la munca,avantajul aici,este ca..gasesti foarte multe,materiale aruncate,la gunoi,eu nu am cumparat mai nimic,totul e recuperat,am luat o motosapa de la,fier vechi,doar am curatato un pic,si o folosesc de doi ani,aproape toata instalatia de apa,pt udat cu picatura,am luato de la, insula,asa spun astea unde se recicleaza gunoiul,mergi acolo vb cu cineva,si te lasa sa ei ce iti trebuie,am cumparat asa un cot un rubinet,chesti de maruntis,

Lasă un răspuns

