Perete colorat

galben,albastru,rosu,verde,indigo,violet

pentru Ciupercutza a carei ziua de nastere a fost ieri si alaltaieri si nu am stiut pana aseara.

LA MULTI ANI,CIUPERCUTZA DRAGA!

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet, flori și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Perete colorat

  1. matilda zice:

    Dragă Elisa, mi-a fost imposibil să „intru” la comentarii, timp de două zile. Chiar de Cuv. Elisabeta ! Astăzi, pentru că, în sfîrşit, te-am „prins” îţi doresc multă sănătate, să ţi se împlinească tot ce-ţi doreşti, toate bucuriile din lume. Cu drag

  2. Elisa zice:

    Matilda,cu imbratisari multumesc 🙂 si-ti doresc la fel .

  3. g1b2i3 zice:

    Draga elisa, la multi ani si din partea mea, Ciupercutzei!
    Si multumesc pentru florile cele mai frumoase!

  4. Pingback: Caricatura de Mihai Matei « my heart to your heart

  5. Diana Alzner zice:

    A fost o problemă cu blogul. 😦
    La mulţi ani, Elisa! Să fie viaţa ta plină de flori şi soare. 🙂
    Mulţumim pentru frumuseţea pe care ne-o împărtăşeşti! 🙂

  6. CARMEN zice:

    Posterul tau de perete este minunat Elisa draga! Flori superbe la tine în gradina!…ca într-o gradina de vis!
    te pup si-ti doresc o duminica frumoasa!

  7. Elisa zice:

    Diana Alzner,
    la postarea de ieri am oprit eu comentariile,ca m-a invatat Manole cum se face,haha!
    La multi ani si Ciupercutzei si tie si la toata lumea ! Multumesc.

    Carmen,
    asa e,sunt superbe,acum sunt in forma maxima lalelele,apoi urmeaza trandafirii si etc 😀
    si la tine e minunat,nu mai tre’sa plecati nicaieri daca aveti asa o curte faina 🙂

  8. Sibilla zice:

    La Multi Ani, Ciupercutzei !
    Tie, drugarica, cu mult drag :

    Duminica zambet !

  9. Ciupercutza zice:

    Vaaaaaaai ce surpriza frumoasa mi-ai facut!!!! Iti multumesc muuuuult mult de tot, Elisa!
    Sa fii sanatoasa si inconjurata mereu de oameni dragi!
    Te imbratisez cu mult drag :-*

  10. Pingback: Salvati mocanita Hunedoara-Govajdie! « Supravietuitor's Blog

  11. Pingback: Rabindranath Tagore (1861 – 1941) – În ziua-n care Moartea… « Orfiv

  12. Elisa zice:

    La multi ani,Ciupercutza!!Si mult noroc in viata! Te pup.

  13. Elisa zice:

    Multumesc, Sibilla,pentru urari si pentru dedicatie 🙂 Sa fii sanatoasa ,la multi ani si tie!

  14. Vania zice:

    Din enumerare, lipseşte o culoare! Aia, când amesteci galben cu roşu…

  15. Elisa zice:

    Vania,
    nu pot nici s-o pronunt,cat timp este arestata ,acea culoare din spectrul luminii albe ,pot s-o ignor? 😀

  16. gina zice:

    La multi ani draga mea! Recunosc, am uitat sambata ca e Cuv. Elisabeta totusi s-a intamplat ceva care trebuie sa-ti povestesc. Ne-am plimbat prin centru Iasului si am admirat minunatele lalele plantate in fata Primariei, in parcul din fata Teatrului si la Fundatie ( la statuia lui Eminescu). O nebunie de culori si forme (cred ca sunt aduse din Olanda), unele parca erau pictate, iar printre ele erau plantate panselute. Mi-a parut rau ca nu aveam la mine un aparat de fotografiat (telefonul meu nu face asta) ca tare as fi vrut sa ti le trimit, ca doar la tine ma gandeam cand le admiram ; poate reusesc saptamana asta daca mai rezista sa le imortalizez 🙂

  17. DianaEmma zice:

    Cata culoare… gradina ta m-a fermecat…

  18. Mica zice:

    Nici eu nu am putut intra chiar de Sf. Elisabeta
    sa-ti urez un sincer LA MULTI ANI!
    Asa ca o fac acum din toata inima ,vorba
    proverbului „mai bine mai tarziu decat niciodata „

  19. Elisa zice:

    Mica,
    la acea postare am oprit comentariile,nu asa scria?comantarii oprite?Deci,sa ne intelegem,exista varianta sa nu doresti comentarii si sa le opresti,eu am facut-o acum pentru prima oara,aveam sa-i cert pe cei care ma suparasera,aveam de spus ceva care nu necesita dialog,de aia am oprit comentariile,doar la acel post si asa….

    Diana,Alzner,
    da,este frumos acum la mine4 in curte,este chiar superb,bazaie albinele in florile de mar 🙂

    Gina,
    mi-ai amintit ca si eu mi-am propus sa ma duc in centru ca sa pozez lalele fiindca este prima oara ca avem lalele olandeze,de toate culorile 🙂
    Daca nu ai pozat tu precis Constantin din Iasi le va poza si mi le va trimite,fiindca stiu ca nu-l lasa inima sa n-o faca 🙂

    Am glumit cu la multianiul fiindca la mama nu se sarbatorea nicio Elisabeta si oricum numele meu este putin altfel insa odata un coleg reformat(si la ei este ) m-a fellicitat si de atunci glumim si noi ca cica-i ziua mea.Am folosit prilejul pentru a-i certa cu postarea aia pe cei care fac comentarii suparatoare,ei…de ziua mea,hahahaha…mi-am permis,asa ca un cadou ce mi-l facusem singura 😀

  20. Pingback: A facut Piedone joc dublu? « Hai ca se poate!

  21. fla zice:

    Minunat!! ai niste lalele superbe! o incantare …

  22. Pingback: Citate importante « Nataşa

  23. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Primăvara în munți

  24. Elisa zice:

    Asa e,sunt faine.

  25. Toni zice:

    Înţeleg că a fost o onomastică… La mulţi ani! Să fii iubită, cum şi tu iubeşti… Cel puţin florile, asta se vede…
    Şi să ştii, culorile nu merită să fie oropsite…
    Alfel, n-am mai avea în spectrul agreat nici verde, nici roşu, nici brun, nici negru…
    Să nu lăsăm bestiile politicii să întineze lumea culorilor… Cu atât mai puţin a florilor!
    Permite-i grădinii tale lumina spectrului vizibil, toată! Toate cele şapte lungimi de undă…
    Nu i-o filtra… Florile tale, nu merită asta! Nici o floare nu merită…

  26. Mica zice:

    Consider ca la acea postare era prilejul oferit
    sa te felicit si daca te-au suparat altii ,eu sper ca nu .
    Simt printre randuri un pic de ironie in ultimele
    tale raspunsuri la comentarii.

  27. Elisa zice:

    Toni,
    buna dimineata!
    Sa stii ca ,intamplator sau nu,nu am nicio floare portocalie,dar niciuna si ,in primul rand,de aia nu am amintit portocaliu/orange.
    Asa este,si trandafirii mi i-au luat,eu nu simpatizez nici cu trei trandafiri…hahaha…si totusi ii iubesc(pe trandafiri )

    Mica,
    mai,mai…la colt cu tine…ce-am spus eu sa nu-mi mai spunetii voi ce si cum sa-mi scriu postarile…?ha? Esti pedepsita sa mai citesti acea postare de cate ori e nevoie ca sa intelegi.Si,te rog sa ma lasi cu polemizarea,nu-mi place sa polemizez si nici sa ma contrazica cineva in actiunile mele.Fac ce si cum vreau,iar cei care simt sa-mi dea mie sfaturi referitor la aceste aspecte….sorry,nu admit.
    In schimb accept si chiar v-am rugat intotdeauna ,de m-am plictisit, sa-mi dati sfaturi si idei legate de gradinarit,de cum faceti voi,de ce fel de rezultate aveti in atatea probleme pe care eu nu le-am rezolvat inca,cum este cu daunatorii plantelor si florilor.Intelegi?Despre asta va rog eu sa-mi spuneti si nu ce si cum sa scriu sau inchei postarile.Sper ca am fost clara( si da, adesea sunt ironica,asa ma relaxez eu,sunt si sarcastica…”ma rad” de necaz (cand imi dati ocazia) cum stiu eu,ceeee…n-am voie?
    Pe cuvantul meu ca nu am mai vazut asta,chestia asta pe alte bloguri…ce faci,Mica???vrei sa ma pui tu pe mine la punct???Pe blogul meu??Fii amabila si nu ma mai provoca.
    In legatura cu felicitarea…las-o balta! Ai facut-o deja,mi-ai deschis o dimineata…..superba hahaha!

  28. Pingback: Pedagogie « Ioan Usca

  29. Elisa zice:

    Am deschis o noua pagina,cautati in antet”Pentru cei care se intreaba dar nu intreaba,asa se numeste.Cu drag… 🙂

  30. Pingback: O dimineață la Dinar « Gabriela Savitsky

  31. zincabeiu zice:

    La multi ani, Elisa.Unei femei curajoase, unei luptatoare…

  32. Elisa zice:

    La multi ani Ciupercutzei! Multumesc ,Zinca draga 🙂

Lasă un comentariu