Miozotis si Lunaria

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Miozotis si Lunaria

  1. Pingback: Lista cu motivele plecarii va fi data publicitatii « Hai ca se poate!

  2. gabriela zice:

    foarte frumoase. Lalelele rosii imi inspira energie, iar combinatia cu miozotis e superba. Am incercat si eu o astfel de combinatie rosu-albastru cu muscate rosu aprins si lobelii. 🙂

  3. matilda zice:

    Arată superb ! Nici nu-mi vine să cred, mai ales că vremea nu prea le-a ajutat. Dar le-a ajutat dragostea ta ! Să fii sănătoasă, să te şi să ne bucuri !

  4. g1b2i3 zice:

    Minunate flori ai in gradina ta de vis!

  5. Pingback: Morse « my heart to your heart

  6. Elisa zice:

    Culorile astea sunt cele puternice si distincte.
    Ai facut poze cu combinatia asta? Gabriela…

  7. Elisa zice:

    Matilda,
    dupa ultima ploaie era torul verde si inflorit iar in timpul ploii eu am stat in casa…hahaha…asa ca m-am trezit ca in alta lume 🙂

    Gabi,
    sunt bienale si perene(trandafirii) asa ca nu am nicio…”vina” adica nu io-s di vina 😀

  8. Maryanne zice:

    superba lunaria,am si eu.Si tine atat de mult floarea!

  9. Elisa zice:

    Maryanne,
    este minunata in toate fazele ei pana se usuca si se foloseste la ornamente…

  10. ghiocel07 zice:

    Alea mici si albastre sunt Nu-ma-uita? Culorile mele preferate: albastru si rosu.

  11. Elisa zice:

    Da,ale multe ca un covor sunt nu ma uita.Doar asa covor sunt de efect 🙂

  12. Maryanne zice:

    asa este,deja la mine au aparut pastaile .

Lasă un răspuns

