Sfântu’Gheorghe după brumă

M-am trezit cu doua sentimente foarte diferite,unu de bucurie ca sa fiu alaturi de sarbatoritii de azi sa gasesc florile „intregi” ca sa le pot oferi proaspete si altul de teama,de teama ca bruma a afectat florile pomilor.

LA MULTI ANI,GINA,DRAGA MEA GINA!

LA MULTI ANI,GINA,GINA-INCERTITUDINI!

LA MULTI ANI,GEORGE !

LA MULTI ANI, GHEORGHE, GHITA ,GEORGETA,

GETA !

LA MULTI ANI GEORGE DIN TARGOVISTE!

LA MULTI ANI CELOR SARBATORITI ASTAZI!

SA FITI SANATOSI SI NOROCOSI !

Acest articol a fost publicat în Sarbatorim și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Sfântu’Gheorghe după brumă

  1. Pingback: William Shakespeare.Citate « Supravietuitor's Blog

  2. La multi ani si din partea mea tuturor sarbatoritilor de astazi!

  3. Multumesc, Elisa pentru urare si imensul 🙂 buchet de flori pe care il voi imparti cu ceilalti sarbatoriti.

  4. Victoria zice:

    La multi ani si din parte mea!!!

  5. Pingback: Asasini în serie « Ioan Usca

  6. zincabeiu zice:

    La multi ani tuturor !

  7. Elisa zice:

    La multi ani si tie,Gabi!Multumesc frumos 🙂

    Victoria,la multi ani! 🙂

    Zinca,la multi ani si multumesc 🙂

  8. Elisa zice:

    George Serban,
    sa fii sanatos si tot ce iti doresti !La multi ani !

  9. Manole zice:

    La multi ani Gina, George, la multi tuturor!

  10. Pingback: Planuri de călătorie « Gabriela Savitsky

  11. Pingback: Cateva cuvinte despre Videanu sau cand ipocrizia nu are limite « Hai ca se poate!

  12. Diana Alzner zice:

    Brumă?! Sper că florile tale nu au fost afectate. Arată nemaipomenit. 🙂 La mulţi ani sărbătoriţilor, iar ţie Elisa un sfârşit de săptămână tihnit.

  13. Elisa zice:

    Manole,la multi ani si tie!

    Diana, da,bruma,am avut bruma dar aici pe langa casa a tinut casa scuteala si parca si-au revenit lalelele insa era bruma pe frunze la ora 7.
    Mumtumesc si tie la fel 🙂

  14. Mica zice:

    Iti admir zilnic ravna si pasiunea cu care iti
    ingrijesti gradina si din orasul in care patronul
    spiritual este Sf. Gheorghe ,iti transmit atmosfera
    sarbatoreasca scaldata in abundenta de razele
    binefacatoare ale soarelui.

  15. Elisa zice:

    Mica,
    ravna??chiar nu am facut nimic la ce se vede,totul a crescut fara aprobarea mea,au inflorit pe rand si vor mai inflori insa ce se vede acum in gradinuta mea nu are de-a face cu munca.Doar cele din ghivece sunt tributare unei munci…minime, desigur,insa n-am cum sa va explic mai bine,voi asa credeti ca eu fac ceva pentru a fi asa curtea…nici pomii nu am apucat sa-i varuim 😦
    Deci,nu-mi mai atribuiti merite inexistente.Toate cate se vad in gradinuta sunt perene sau bianuale,nu am nicio contributie.
    Desigur ca multi spun asta si ca o scuza ca ei nu au asa ceva,ca necesita multa munca si ei nu au timp.Fals.N-am muncit in gradinuta deloc anul acesta.
    Multumesc insa de atmosfera sarbatoreasca,asta da,asta lipseste aici fiindca nu am pe nimeni Gheorghe 🙂

  16. gina zice:

    Multumesc mult Elisa draga pentru urari atat tie cat si vizitatorilor tai 🙂 sin eu va doresc numai bine
    Nu stiu daca ti-am mai spus-o dar tu ai 2 gradini de care ai grija: una e cea de pe langa casa/si din casa cu flori, copaci legume animalute si pasari si alta e cea din blog cu noi toti cei care te iubim si de care ai grija ca si de florile tale si ne acorzi atentie si bunatate. 🙂

  17. Elisa zice:

    La multi ani,Gina ! Petrecere frumoasa si tot ce iti doresti! Te pup.

  18. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Shakespeare

  19. Pingback: Repere « Ioan Usca

  20. Pingback: Timpuri noi « Nataşa

Lasă un comentariu