Brrrr….

Zicea cineva ,de curand ,ca am dezamagit-o,ea credea ca am suflet frumos si cand colo eu zic de baselu si de boc.Hmm,ce sa fac si eu pe frigul asta?Nu sunt planta.Doar ele rezista la tot ce li se’ntampla fara a zice nimic.Sau noi nu auzim ce zic ele dar eu le inteleg.S-au saturat de frigul asta care-a dat peste ele,vor sa creasca si frigul nu le lasa,vor sa le fie bine si frigul le face rau,vor sa fie frumoase si frigul le urateste.Ca si pe sufletul meu.Dar nici nu cred ca mai am suflet.Atunci cand via invie.

Acest articol a fost publicat în flori, pomi și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Brrrr….

  1. Pingback: Pedalarea de Primavara,Timişoara « Supravietuitor's Blog

  2. Lilick zice:

    Ce dor mi-era de gradina ta inflorita.. 🙂

  3. ghiocel07 zice:

    Draga inepuizabila Elisa, primele trei foto nu se vad clar. Deduc totusi ca sunt niste muguri. Sufletul tau chiar este frumos indiferent ce ai spune, totusi nu merita sa-l murdaresti cu cuvinte proprii precum cele care incep cu b… si b… M-ai inteles, nu? O seara frumoasa iti doresc.

  4. madalina zice:

    Şi aici e un brrrrr. Dar parcă aş vrea să bag în buzunar vremea asta pentru iulie, august, septeeeembrie şi acele coduri roşii ce vor veni :)) !

  5. Mica zice:

    Si pe plaiuri oltenesti este frig , ploua iar bietele
    plantute plapande sufera ca nu pot sa-si ridice
    capul semet catre cer.

  6. Draga Elisa , nu stiu cum de ai flori asa de frumoase.Tot timpul.
    Imi place inceputul postarii tale.sa inteleg ca daca-i criticam pe cei doi nu suntem oameni buni?
    Ce face politica portocalie din unii…
    Un weekend minunat!Fara frig!

  7. Pingback: Si totusi Grecia are un mare avantaj « Hai ca se poate!

  8. zincabeiu zice:

    Doamne, cum ne pierdem ! Adica cum, sa ma prefac ca nu exista aceste personaje ? Cand de ele depinde viata noastra ? Adica, asa,. o disimulare generala care sa ne puna, aparent, la caldurica de orice responsabilitate morata fata de noi insine, fata de viitorul copiilor nostri. Hai, cans ai ceva banuti pusi deoparte, sa te operezi la Viena, daca e cazul, mai zic sa nu te intereseze nimic din tara asta.Dar cand oamenii mor cu zile in spitale, cand farmaciile spitalelor sunt goane, cand gandacii si bacteriile zburda in toate instituriile care apartin statului, poti sa te mai prefaci? Banii sunt directionati dupa bunul plac al acestor nevolnici, nu acolo unde arde.Eu, draga mea, mai sunt inca un om viu, care nu si-a pierdut respectul de sine si voi ramane treaza.Uite, chiar maine ma duc la vot in colegiul 19…ha,ha,ha.

  9. zincabeiu zice:

    Si, daca ma supar, ma inscriu la liberali, ha,ha,ha.

  10. Elisa zice:

    Lilick,draga mea,dar unde-ai fost pana acuma ca am avut zile cu flori mult mai bune,zile,nu flori 😆

    Ghiocel07,
    citeste ce zice Zinca si nu ma supara si tu,bine?Nu ma fa sa injur caci…io cand vreau sa’njur…injur!

    Madalona,
    mda,cum o da tot nu e bine…la vrem,e ma refer 😀

    Mica,
    da,bietele plante….si FERICITII DE NOI!! Ha,ha,ha!

    Gabi,
    pai,sunt aceleasi flori doar ca in alta faza,in alta zi mai innourata si friguroasa si am facut poze din casa haha!

    Zinca,
    o sa public tot spamul sa vezi si tu la ce-am rezistat…si da,ma inscriu si eu la liberali si mai mult decat atat o sa scriu despre Crin zilnic sa vad daca ma mai dojenesc „prietenii” 😆

  11. zincabeiu zice:

    Plus ca acolo este si un prozator exceptional: Varujan Vosganian, ha,ha,ha.

  12. Pingback: Hi5 « Ioan Usca

  13. Vania zice:

    Din motive oranj, am eliminat circa 30 de nume din blogroll. Unii s-au mirat: Doar pentru atâta? Evident, nu le-am mai spus că portocaliul este ca şi ereticul, ca şi filo-americanul, ca şi acela făcut în solitudine şi aruncat în locul necuvenit, ca şi piercingul în mijlocul feţei, ca şi…

  14. Elisa zice:

    Vania,
    eu nu ma duc la ei,nci ei sa nu vina la mine,nu avem nimic in comun cu portocalii,asa sa stie!
    Este mai rau decat in 90.Fiindca am avut o speranta si ei,nemernicii,ne-au luat-o si nu-i legitim,ne-au furat-o,de aceea e mai rau decat atunci.

  15. Vania zice:

    Măcar, în 90 mai aveai cu cine ieşi la un miting… Acum, nici măcar un miting „pro” nu mai poţi face. Azi mi-au defilat pe sub fereastră ecologiştii pe biciclete. În loc să zbiere „jos derbedeul!”, lor le arde de mers pe bicicletă!

  16. Elisa zice:

    Vania,tu glumesti ca sa-mi treaca mie supararea,stiu 🙂 Tk’s 😛 😛

  17. theodora0303 zice:

    De la bun inceput nu am avut nici un portcaliu in blogroll.
    Sunt cativa comentatori care ma sacaie pe care probabil o sa ii banez.
    Eu nu scriu pentru portocalii care sunt platiti sa comenteze pe bloguri. Eu scriu pentru mine, pentru prieteni, pentru PSD-isti si PNL-siti si pentru nehotarati.
    Bataia se da pe nehotarati.
    Ma doare ca in ultima perioada nu prea mai am timp sa imi citesc toti prietenii din blogroll.
    Daca reusesc sa ii citrsc nu mai reusesc sa imi fac timp pentru comentarii pe blogul lor.
    Nu stiu cum faceam acum cateva luni cand reuseam sa le fac pe toate.
    O seara buna!

  18. Elisa zice:

    Buna dimineata 🙂
    eu cred ca cei care comenteaza la mine, cateodata ,la astfel de postari, sunt doar simpatizanti si ii aduleaza pe conducatori,dupa modelul adulatiei care se vede cand base se duce prin multime,zici ca-i vreun sfant asa se inchina lumea la el…
    Lumea,o mare parte din lumea asta simte nevoia sa fie umila sa aiba un chip cioplit si …ma rog,este si lume direct interesata,cei care au cumparat pamanturi,cei care au facut afaceri cu statul in vremurile astea,cei carora le merge struna intr-o tara unde faradelegea este lege….ei,bine…acestia sunt ceilalti,cei diferiti de noi,cei interesati sa adune cat mai multe pe acest pamant si cat mai putine in cer.
    Theodora0303,sa ai o duminica frumoasa!

  19. ghiocel07 zice:

    Buna dimineata
    Am citit tot si m-am conformat. Nu vreau sa te supar si mai ales sa te superi pe mine. Nu-mi plac „portocalele”, dar iubesc „crinii”. Sper sa nu ma certi din nou!

  20. Elisa zice:

    Ghiocel07,
    nu ma supar pe nimeni doar ma intristez 🙂
    Poti fi si portocalie,nu ma deranjeaza decat ca ei sau simpatizantii lor sa-mi dea mie lectii.Atat. 🙂

  21. gina zice:

    Evit sa vorbesc pe acest subiect, ma straduiesc dar nu-mi reuseste intodeauna 😦 Atat le spun adoratorilor celor doi de B sa si-i ia acasa la ei si sa-i pupe cat or vrea, ca peste 2 respectiv 4 ani (Doamne fereste sa fie atat) va fi prea tarziu, s-ar putea sa nu-i mai iubeasca asa de mult.

  22. Elisa zice:

    Gina,
    ‘neatza draga mea !

    eu vad ca adoratia pentru ei creste,trebuie sa ne obisnuim ,timpul vietii noastre va fi basit,din pacate.Se da din gura(impotriva) si nu se face nimic.Este evident ca trebuie sa ne obisnuim fiindca altfel ne vom imbolnavi de”io nu mai pot cu astia 😦 ” si ne mancam si sanatatea,cel mai de pret ceea ce avem 🙂

  23. Pingback: Dimineți într-un tablou de Cehov « Andi Bob

  24. gina zice:

    asa e, ai dreptate, dar parca ne-am mai obisnuit noi vreo 25 de ani…e drept eram mai sanatosi sin vigurosi hahaha, Doamne fereste de mai rau, ca mai rau intodeauna se poate…

  25. Elisa zice:

    Gina,
    n-avem incotro,revolta inabusita in tine este distructiva , actioneaza ca un bumerang in loc de sageata 😦 O sa incep sa-i injur si eu la televizor ,ma descarc si …mai vedem 😀

Lasă un răspuns

