Muscate curgatoare la schimb.

UPDATE  22 februarie: Era o chestie acolo..faptul ca http-ul era deja si prin copy-paste eu il mai treceam o data…de aceea nu-mi iesea.Mi-a atras atentia Manole .Thx.  🙂

s6303601-micas6303605-micas6303603-micas6303604-mica

Am pus 2 linkuri la postul precedent,acela despre browser si asa am constatat ca nu mai iese,ca ceva s-a schimbat,desi pun link cu copy-paste,deci nu gresesc,atunci ce se-ntampla??Am un post in asteptare care necesita link,neaparat,asa ca ,daca sunteti amabili spuneti-mi voi,de pe wordpress,cum reusiti?

Deasemenea,la comentarii nu am butoane,acolo cum se pune un link?

Uitati ce flori frumoase v-am aratat!!Hmm?  Ce ziceti??Imi spuneti  si mie cum se face?  😛

Sper ca ati realizat gluma din titlu….  😉

Acest articol a fost publicat în flori, Observatii curente din viata și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Muscate curgatoare la schimb.

  1. CELLA zice:

    glumiţă , neglumiţă da’ce le faci frate de-s AŞA !!!
    eu îs mai verde ca blogul tău că ( nici anul ăsta ) nu ne-au înflorit crăciniţele 😦
    şi da , nu le-am schimbat locul ; şi da , le-am pus îngrăşamînt … şi da etc . …
    eiiiiiiiiiiiiiiiii , aud ?

  2. Elisa zice:

    CELLA,acuma tu despre care intrebi,craciunite,craciunel sau muscate?
    La craciunel,acela care la mine e ciclam,am vazut neinflorite la semiintuneric.Deci,ii trebuie lumina,destul de multa si tot anul.Ingrasamant,deasemenea,din cand in cand.Ei…,cum e? 🙂

  3. Elisa zice:

    Ce simpatica esti!!Eu ziceam sa-mi dai ceva in schimb si tu imi iei ceva in schimb? 😉

  4. CELLA zice:

    nu iau , nu dau … sunt doar supărată
    au lumină multăăăăăă
    şi erau încărcate în alţi ani , fix de Crăciun ( alea ciclam ) 😦

  5. Elisa zice:

    Glumeam 🙂
    Poate ca le pui prea multa apa…nu le trebuie,nu-s ratuste 😉

  6. floris zice:

    Iti dai seama ca eu sunt afona in ceea ce intrebi tu,dar nu ma pot abtine sa nu iti admir florile.Si cand ma gandesc ca mi-am fotografiat muscatele sa le pun la mine.Asa ca un omagiu pentru tine.Acuma nu stiu daca le mai pun.Sunt frumoase si ale mele si nu sunt curgatoare.Da’ parca sunt mai modeste.

  7. Elisa, tu acolo stai pe un taram vrajit, unde toate fiintele vegetale se comporta altfel, extrem de benefic! Ai descoperit reteta sa le mentii longevitatea si sa le sporesti farmecul, iar noua, umililor tai oaspeti, sa ne uimesti cugetul si sa ne mangai sufletul 🙂
    Cum n-am cunostinte despre platforma wordpress care te gazduieste de putin timp, ii rog si eu alaturi de tine pe prietenii nostri in masura sa te ajute, s-o faca neintarziat si sa-ti astampere nelinistile, ostoindu-ti nedumeririle.
    Vei ajunge cumva la liman, vei vedea, energiile bune vor sosi spre tine!

  8. Laura zice:

    Ce frumoase muscatele tale acum de sarbatori! 🙂 Cum de sunt asa de inflorite, le dai ceva substante? 🙂

  9. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,nu prea inteleg eu ce zici acolo,dar poate ca o fi ceva de la ei.Cand vreau sa dau un link selectez linkul,dau click pe chestia aia care seamana cu un lant,apare o fereastra,dau paste,Ok si iese link-ul.
    Daca e alta intrebarea ta,nu stiu ce sa spun.
    In sfarsit am reusit sa te vizitez,ti-am admirat minunatiile de flori,acum vreau sa-ti urez An Nou fericit,sanatate,bucurii,sa fii iubita.
    Am ceva pentru tine,sper sa-ti placa. 🙂

    Ne vedem la anul!

  10. Elisa zice:

    Floris,
    m-am trezit si eu si cum zice vorba…credeam,speram,dar nici chiar asa!! 😉 😛
    Ai vazut ca m-am intors la vechea iubire…i-am plans pe umeri si…a trecut…,vorba ta..invata de la toate…
    Multumesc ca vii aici si ma sustii,te pup si nu te voi uita 😀

  11. Elisa zice:

    Cora,draga mea argintie,e destul ca mi-ai calcat pragul si mi-ai aratat ca esti alaturi de mine si la bine si la greu.Pentru asta te pretuiesc si te astept cu drag oricand.Cand o sa stim totul…nu o sa mai avem nevoie,deci e bine sa …mai fie nebuloase,macar in IT. Multumesc . 🙂

  12. Elisa zice:

    Laura,
    dar cine-a zis ca-s inflorite acum?Erau pe balcon,in plin soare si caldura,iar acum sunt niste bete de 3 metri,care se cer inmultite 🙂
    Oricum,sper ca nu mi-o luati in nume de rau ca nu vi le-am aratat atunci,ci acum.Avem nevoie de frumos si cand este burnita si ceata 🙂 Te pup.

  13. Elisa zice:

    Gabi,
    ai inteles perfect ce am zis,ca mi-ai raspuns.Asa fac si eu,dar in fereastra de link apare la TINTA-nesetat,iar la CLASA-nesetat si poate de acolo mi se trage.Eu nu am schimbat nimic prin madularele lui,ale blogului,nici la setari.In concluzie,nu mai pun linkuri in postari si am rezolvat,ce sa ma mai miorlai atat?!!
    Iti multumesc ca nu m-ai ocolit,te imbratisez si -ti transmit ganduri bune.
    Petrecere frumoasa de Revelion! 🙂 An nou fericit!

  14. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa,tiai schimbat lookul,au trecut sarbatorile.E frumos orice look ai alege pentru gradina ta de vis. :)sper ca ai avut un revelion minunat!Eu is cam obosita de cat am „calatorit” si a trebuit sa povestesc si sa aduc poze de pe unde am umblat! 🙂
    In ceea ce priveste TINTA si CLASA n-am vazut la mine sa scrie asa ceva.te vei descurca pana la urma.Succes!

  15. Elisa zice:

    Gabi,draga mea,gradina am lasat-o pe primul blog,aici lungesc vorba sa treaca timpul sa vina primavara si vara si…sa treaca viata 😆

    Legat de aplicarea link,in fereastra in care copiezi ,acolo sunt aceste insemne,dar Class,nu clasa,ma rog.Sunt sigura ca la fiecare apare aceeasi ferestruica.Te rog sa stai nitel si sa vezi tot ce ai in acea fereastra si sa-mi spui si mie.Altcineva de pe WP nu mi-a sarit in ajutor,asa ca in tine-mi este toata speranta ca ma vei lamuri,candva.Deci,ce scrie in dreptul optiunii Tinta,dar si Class???la mine scrie nesetat,iar optiunea setat nu exista.
    Multumesc Gabi 🙂

  16. g1b2i3 zice:

    Elisa,am vazut ce spui tu.Eu acolo nu ma bag,asa ca nu stiu ce rol au.Pun doar link-ul si dau click pe OK.Sa nu uiti sa selectezi link-ul din text inainte.Nu se poate sa nu-ti reuseasca. 🙂

  17. Elisa zice:

    Ba se poate…in fereastra mea nu este OK ci INSERT.
    Gabi,las-o balta,nu mai pun linkuri,asa imi trag spuza pe jarul meu,nu mai conteaza ca si altii au gandit acelasi lucru,macar sa se stie de ce nu pun eu linkuri…. 🙂
    Multam frumos.

  18. lozniceru claudia zice:

    frumoase muscate ,am si eu dar am si alte culori

  19. Elisa zice:

    Claudia,poate ca ni le si arati,ca sa te credem 😆
    Bine-ai venit in gradina mea de iarna! Te mai astept. 🙂

  20. Pingback: Muscatele si petuniile « Elisa-gradina mea de vis

  21. vrabiuta zice:

    buma.citesc cu drag discutia voastra dar nu inteleg mare lucru din link si clik poate imi explici tu elisa dar ma multumesc sa iti admir frumusetea de muscate si sa ma gandesc cum sa fac sa am si eu.am si eu multe flori dar nu muscate curgatoare.

  22. Elisa zice:

    Vrabiuta,
    mai,tu citesti comentarii din 2008???? Ha??? hahahaha!
    Erau niste discutii referitoare la tehnica postarii unui link pe blog,nu are relevanta pentru muscatele ce te intereseaza pe tine,deci….sa revenim la oile noastre,revenon a nous moutons,hahaha..cred ca am uitat sa scriu frantuzeste…
    Deci,rupi ramura de muscata…aa…nu stii de unde s-o rupi?Pai,de unde vezi,cere situ voie sa rupi o ramura,altfel de unde???Ai prieteni reali cu muscate curgatoare,te duci la ei cu un cadou si primesti,pai nu?
    Ca sa nu ma distrez eu de una singura asa ca-n postarea asta ai putea tu sa pui intrebari mai concrete,mai la obiect,mai gandite…altfel suporti consecintele,eu rad si tu te superi,hahaha!

  23. vrabiuta zice:

    daca m-as supara nu as mai continua sa scriu.Vezi tu Elisa eu sunt noua ia gradina ta si nu prea stiu ce sa intreb din moment ce eu nu am muscate asa frumoase ca ale tale.Eu nu ca nu stiu cum sa rup un lastar dar nu prea am de unde.Ti-m spus eu am altfel de muscate si sunt f. f.Astazi am primit un .altoi de muscata curgatoare dar nu stiu sa-l plantez poate ma ajuti tu.Multumesc.

  24. Elisa zice:

    Vrabiuta,
    il implanti in pamantul dintr-un ghiveci dupa ce uzi pamantul Sa fie un nod in pamant.
    Nuj de ce cateodata cand primesc astfel de intrebari mi se pare ca luati peste picior,zau asa….cum sa nu stii cum sa infigi o ramura in pamant?! Cum sa nu stii sa nu rupi florile de la rosii???Cum sa nu stii cum sa inmoi gainatul in apa,ma rog…astea-s exemple de intrebari pe care un copil de 10 ani nu le-ar pune,ar incerca sa faca dupa cum il taie capul.
    Iar,daca n-ai habar de cum arata o tomata de ce ai vrea sa-ti cresti in balcon?
    Pentru mine astea-s ciudatenii,d’aia zic ca poate ma ia cineva la misto si raspund mai ironic,deh…ma apar si eu cum stiu.

  25. vrabiuta zice:

    Imi cer scuze Eliza dar cred ca ai inteles gresit.Nu-mi pot permite sa iau peste picior o persoana pe care nu o cunosc.Cum se planteaza o floare stiu dar mi-am inchipuit ca muscatele curgatoare au o metoda speciala de plantare dupa cum au si de ingrijire de aceea sunt ale tale asa frumoase.Muscata pe care am puso s-a prins si i-a dat si o frunzulita din mijloc .Despre muscatele care cresc in sus nu dai sfaturi?As vrea sa te intreb cate ceva.

  26. Elisa zice:

    vrabiuta,
    buna! Este ca esti un tip care nu face nicio miscare daca nu este dupa prescriptii brevetate? 🙂
    Ei,cum sa am eu atata stiinta despre muscate,tocmai spuneam ca asta cu muscatele nu-mi iese,ca muscate obisnuite nu traiesc la mine,am incercat si nu stiu sa le trec iarna,astea de le vezi au fost puse de sotul meu in ghivece de iaurt(asta-i toata tehnica,hahaha! ) cand am fost eu plecata 5 luni de acasa si de aceea le avem.Oricum,cele roz,care-mi placeau cel mai mult, nu mai sunt,cele albe predomina si cateva rosii,deci asta ce vezi tu in poze este de domeniul trecutului.Voi nu va uitati la data postarii cand cititi o postare?
    Deci,concluzia cred ca este limpede,nu ma pricep la muscate,am scris doar experienta noastra in domeniu asa cum scriu orice,din experienta si trairi.Nu pot da sfaturi,nu dau sfaturi,spun doar cum am facut si fac eu asta neinsemnand ca si altora poate sa le iasa la fel,sunt prea multe variabile,deci….asta-i 😀
    Imi pare si rau sa te dezamagesc,sinceritatea deseori dezamageste interlocutorul,dar imi asum riscul.

  27. vrabiuta zice:

    Este adevarat sinceritatea dezamageste dar eu o consider ca o greseala a ta ,ELIZA, ca ne-i facut sa intelegem ca te pricepi la muscate iar noi iti ceream sfaturi,Dar nu e nimic -greseala recunoscuta e pe jumatate iertata-. Dar daca e vorba sa scriem fiecare din experienta cum ingrijim muscatele asta e alta treaba ,putemscrie si noi bla bla bla cate ceva din experienta noastra,poate vorbim si despre alte flori si uite asa mai invatam cate ceva.Pa ,ELIZA,pe curand sa ne auzim cu bine.

  28. Elisa zice:

    Vrabiuta,vrabiuta,inainte de a acuza vii dumneata aici cu text in ghilimele unde eu v-am facut sa intelegeti ca ma pricep la muscate.Chiar te rog frumos sa nu vorbesti fara acoperire,ia tu toate postarile si comentariile despre muscate si zi-mi partea din text in care eu am zis ca ma pricep,iar faptul ca tu ai inteles asa ceva… este alta problema,este problema ta si a fiecaruia ce intelege cand se uita la un film 😀
    Sa ne intelegem,eu nu am gresit si nici nu am recunoscut greseala mea (asa cum zici), legat de muscate,fireste ,caci nu generalizez,insa tu fabulezi rau de tot…aia cu bla,bla,bla…este o mare nerusinare din partea ta,fiindca,eu ceea ce spun pe blogul meu spun doar din propria experienta .Tot blogul este experienta mea,nu am diploma in gradinarit,nu am studii in horticultura si asta stie toata lumea ca eu nu dau sfaturi ci imi spun parerea daca sunt intrebata,parerea din propria-mi experienta.Adio,vrabioiule!Ori esti travesti ?,hahahaha!

  29. vrabiuta zice:

    In primul rand ca nu sunt vragioi ci vrabiuta imi plac f. m. florile si vreau sa vorbesc cu cineva despre ele .Daca te-am suparat imi cer scuze nu a fost cu intentie,dar eu asa am inteles din comentariul tau.Iti multumesc pentru ca ma-i primit in gradina ta ta doar si pentru un scurt timp-Adio.

Lasă un comentariu