You Don’t Know Me,Michael Buble

Acest articol a fost publicat în Daruri din suflet și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la You Don’t Know Me,Michael Buble

  1. Elisa zice:

    Live,Concertul din LA,l-am revazut asta seara pe A2. 🙂

  2. paul zice:

    Pe aceste acorduri muzicale linistitoare,ce te imbie la dans:),ma retrag cu ganduri purtate spre Noul An ce se apropie incet si sigur,dorindu-ti sanatate, fericire,impliniri!
    An Nou Fericit si La Multi Ani,alaturi de cei dragi tie!

  3. floris zice:

    si cand muzica e insotita si de o coregrafie de exceptie……..
    un moment perfect

  4. Elisa zice:

    Paul,
    An Nou Fericit!Multumesc mult pentru ganduri bune si ai grija de tine. 🙂

  5. Elisa zice:

    Floris,
    nu,nu…prefer sa-l vad pe el decat pe …ele 😆 Coregrafie,doar pe muzica de balet…o sa caut Lacul Lebedelor,ca mi-i dor tare.. 😛

  6. salut , Elisa !
    eu is mai ” demodata „…raman cu Ray…. 🙂
    De cand l-am vazut cu parul alb si plin de viata ( nu stia ca mai are de trait doar doi ani ) nu l-am tradat :):)

    http://de.youtube.com/watch?v=mKMZ0eyzYtU

  7. ..asa l-am vazut !!!!
    am inchis ochii si am fost doar eu cu el , cantandu-mi dumnezeiste !

  8. Elisa zice:

    Windwhisperer,
    multumesc.Da,el este unicul,Ray Charles.
    De Michael Buble nici n-am stiut ca exista pana nu l-am vazut ,in acest concert,pe HBO,cu totul intamplator,acum ceva vreme,iar ieri,tot intamplator l-am vazut iar.Asa ca acum e aici,sa-l ascult cand mi-o fi dor de el 😆
    Te pup draga mea si iti doresc un sfarsit de an frumos si un inceput de An Nou Fericit! 🙂

Lasă un răspuns

