Prognoză meteo până pe 12 septembrie

Vremea azi in Fagaras

acum: 17°C Ploaie Minim: 8°C Rasarit: AM Vant: dinspre NV 8 kph Maxim: 23°C Apus: PM
Ora: 9:00 10:00 11:00 12:00 13:00 14:00
Grade: 17°C 18°C 18°C 19°C 21°C 21°C

Prognoza meteo pentru urmatoarele 14 zile

Luni, 30 august

Minim:13°C

Maxim:23°C

Cer mai mult noros

Marti, 31 august

Minim:7°C

Maxim:19°C

Furtuna cu descarcari electrice

Miercuri, 01 septembrie

Minim:10°C

Maxim:19°C

Ploaie

Joi, 02 septembrie

Minim:8°C

Maxim:21°C

Soare, putin noros

Vineri, 03 septembrie

Minim:8°C

Maxim:24°C

Soare

Sambata, 04 septembrie

Minim:11°C

Maxim:26°C

Soare, putin noros

Duminica, 05 septembrie

Minim:13°C

Maxim:26°C

Soare

Luni, 06 septembrie

Minim:12°C

Maxim:27°C

Soare, putin noros

Marti, 07 septembrie

Minim:11°C

Maxim:29°C

Soare, putin noros

Miercuri, 08 septembrie

Minim:12°C

Maxim:29°C

Soare, putin noros

Joi, 09 septembrie

Minim:14°C

Maxim:28°C

Soare, putin noros

Vineri, 10 septembrie

Minim:11°C

Maxim:23°C

Soare, putin noros

Sambata, 11 septembrie

Minim:10°C

Maxim:23°C

Soare, putin noros

Duminica, 12 septembrie

Minim:4°C

Maxim:22°C

Soare  (Vremea.rol )

Acest articol a fost publicat în Prognoza meteo și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Prognoză meteo până pe 12 septembrie

  1. Manole zice:

    Tocmai facuram o constatare : afara 23 de grade…in casa 26…prin deductie logica cu geamul deschis: noi incalzim curtea…implicit si Bucurestiul…!
    Cam mari si bruste trecerile astea de la o temperatura la alta!

  2. Elisa zice:

    Ieri trecand din bucatarie in hol simteam cam 7 grade diferenta, era racoare bine-bine ,ma uit pe termometrul din hol si-s 22 de grade,oaauuu,zic, cat de relativ este sa iei temperatura cu …simturile !

  3. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Imagini altfel (II). Veneția, fotografii și nu numai…

  4. g1b2i3 zice:

    La noi s-a recorit de aseara.A si plouat putin, iar acum bate un vanticel destul de rece.
    O saptamana mai buna, Elisa!

  5. Dumi zice:

    Pe cand o sa dai si ora exacta?

  6. Elisa zice:

    Gabi,
    asa si aici,edeja frig-frigulet,ploua deaseara cu intermitente.Si tie,draga mea 🙂

    Dumi,
    chiar ora nu o dau dar ziua am dat-o ,only little attention and learn

  7. Pingback: Federico Barocci (1528–1612), pictor renascentist italian « my heart to your heart

  8. zincabeiu zice:

    Inteleg ca dupa 12 septembrie nu te mai intereseaza vremea din Fagaras numai in masura in care poate influenta reumatismele d-lui Costica.
    ! Si integritatea florilor din gradina.

  9. Elisa zice:

    Zinca,
    ma intereseaza,insa asa este data prognoza,pe 14 zile 🙂 Alta-i ziua insemnata 😉
    Costica,neee …ca este destul de zdravan,multumesc Lui Dumnezeu !
    Cred ca dupa racirea asta,cum la muntele nostru poate si ninge,cand se insenineaza poate sa brumeze,asta-i ce se poate intampla,dar am cam cules gradina si ce mai este culege el cand se anunta bruma.
    Ai vazut de cate ori am scris despre reteeta ta de gogosari in sos??Am facut mai multe borcane si osa mai fac inca,sunt teribil de gustosi ,merci frumos 🙂

  10. Pingback: Raţa – V | Ioan Usca

  11. zincabeiu zice:

    Ma bucur ca-ti plac gogosarii in sos.Vad ca a intral in lista ta obligatorie de muraturi. Si la mine la fel.In camara mea de la bloc stau bine borcanele de genul asta.In schimb, borcanele mari cu muraturi , pe care le tin pe balconul neinchis(intr-o biata lada!) cam ingheata. Ne descurcam…

  12. Elisa zice:

    Exact,Zinca,nu mai pun gogosari in otet ci doar in sos,asa-s de buni.In otet am multi castraveti si un butoi cu dovlecei pattison,din aceia ca florile.
    Imi place mai mult in borcane mici fiindca,desi se tin si-n cele mari dupa ce le deschid,totusi ,nu vrem mereu acelasi fel de muratura pana se termina borcanul.E mai bine in cele de 1,5 l sau mai mici.
    Si la noi in camara au inghetat unele intr-o iarna cu -30 grade C insa nu era izolata camara pe atunci,in pivnita stau cel mai bine.

  13. Pingback: Raluca Turcan nu vrea dar nu respinge « Hai ca se poate!

  14. g1b2i3 zice:

    Azi e si mai frig.deja mi-au inghetat picioarele. 🙂
    O saptamana mai buna!

  15. Pingback: Francis A. Silva (1835-1886), pictor american « my heart to your heart

  16. Pingback: Mirosul de tutun « World of Solitaire's Blog

  17. Pingback: Comentarii la Ieşirea – 18 | Ioan Sorin Usca

  18. Pingback: SAR: Ordonanţa 58 trebuie urgent abrogată « Supravietuitor's Blog

  19. Pingback: Prima mentiune documentara a Hunedoarei, 30 august 1265 « Supravietuitor's Blog

  20. Pingback: Patruzeci de ani | Caius

  21. Pingback: La naiba, cred ca o sa emigrez « Hai ca se poate!

  22. Elisa zice:

    Gabi,
    eu am crezut ca s-a racit definitiv insa nu,azi a fost iarasi cald,la maneca scurta,bluza de in topit 😀
    Spor la ce-ti doresti in saptamana asta !

  23. Pingback: Raţa – VI | Ioan Usca

  24. Pingback: Another year « Andi Bob

  25. gina zice:

    O saptamana frumoasa iti doresc. Cred ca a inceput numaratoarea inversa pana la plecare ? 🙂

  26. Elisa zice:

    Servus,Gina 🙂 Da,a inceput si desi zic ca nu mai am lucru in gradina ma insel,am cules acum capsuni,fasolea uscata, apoi mai tre’sa fac parjoale dovlecesti ca sa termin dovleceii Pattison si sa le pun la congelator penttru Costel, sa-i pun niste borcane cu carne in untura,sa-i fac sarmale,ma rog am si de cumparat maruntisuri si obosesc destul de repede.
    Azi am asteptat 3 ore la dr sa-mi dea adeverinta cu care pot trece medicamentele mele prin vama,am treaba insa aici la computer ma odihnesc,imi trag sufletul,cum se spune 🙂

  27. Pingback: A APARUT TANTARUL NEBUN « Hai ca se poate!

  28. CELLA zice:

    e biNE si-o sa fie VARA si la iarna cald 🙂

    […DĂRUIM cu toatăăă dragostea PREMIILE şi gîndurile noastre cele mai dragi TUTUROR PRIETENILOR NOŞTRI
    DRAGI
    DRAGI
    DRAGI…. şi DRAGE „ofcourse” ori „olinclusiv”:)))…]

    TANO & CAPI & SNEJINKU cu i.p.d.ul Cellei „subtilizat” 😉
    pupAT :)))

  29. Elisa zice:

    😛 😛
    SNEJNIKU &TANO & CAPI ,
    ma bucur de vizita voastra pisicesco-canina 😀 dar ce premii,unde,cand ,de ce???? In gradina la voi gasesc eu premii?Bine,multam’frumos 🙂
    Off,acum imi dau seama ca nu i-am mai mangaiat de o vreme pe Rex si pe Aschiuta…. si ce dor o sa-mi fie de ei….si acum ploua

Lasă un comentariu