Floriile

UPDATE PENTRU MATILDA

LA MULTI ANI DRAGA PRIETENA! ANI MULTI SI FRUMOSI!

SA TRAIESTI CUM DORESTI!SA FII FERICITA!

Anul acesta Floriile au picat foarte devreme,deci este normal sa nu avem inca flori inflorite prin pomi si prin gradinute.Este normal sa fie si frig fiindca este numai luna martie.Si este normal -si multumesc Lui Dumnezeu ca ploua…in sfarsit ploua si la noi si nu doar mizguie.

Deci,vreau sa spun ca ma prapadesc de ras(dar si de ciuda,fie vorba’ntre noi) cand pitipoancele de la meteo se stramba si par nefericite cand anunta vreme de ploaie,cica ele…vreme urata.Bai,pitipoanco,caci nu pot sa le zic altfel alora,cum ai vrea tu sa fie numai vreme frumoasa si sa mananci plastic?Nu va ajunge ca v-ati umplut buzele,tatele,coapsele si mai stiu eu ce cu plastice??Mai vreti sa si mancati plastic?Cum sa creasca iarba fara ploaie,cum sa fie flori fara ploaie?Nu va ganditi ca nici la robinet nu vine apa daca nu ploua?

La noi azi este o zi minunata,ploua.Este atat de frumos cand ploua dupa ce ai asteptat ploaia o luna de zile si a fost cald si vant!!

Veti vedea in poza urmatoare cum tinem noi galetile cu fundu’n sus.Stiu ca nu stiti si de aia va spun.Fapt verificat.Cine tine galeti si alte vase, pe afara prin curte ,cu gura in sus ,cand sunt goale, are saracie in casa si=n curte,nu le merge bine nici lor nici animalelor pe care le cresc.Asa fac de-o viata vecinii din aceeasi curte cu noi si dupa 2 generatii pe care eu le-am cunoscut,ba chiar si a treia,nimic nu s-a ales de munca lor.Dar prin curtea lor totul este gol si cu gura in sus.Au doar datorii,nu au facut nimic,tot ce au au mostenit si se distruge,nici reparatiile nu le ies,casa lor este pe dinafara neterminata de la renovare,curtea este plina de toate nimicurile stivuite aiurea,abia avem loc sa trecem cu bicicletele pe acolo,ma rog…asa sunt ei.Si eu stiu de ce.Tin galetile goale cu gura’n sus.

Eu stiu de la mama mea,draga de ea,multe m-a invatat mama mea,multe lectii pe care nu le gasesti nicaieri si eu am tinut seama de tot ce m-a’nvatat mama.Galetilele si oalele din curte,cand sunt goale ,se tin cu fundu’n sus.Vara,iarna,oricand.Altfel va bate saracia prin ele toata viata ta si cred ca nimeni nu vrea asta.Deci,luati aminte,v-am spus o vorba pe care nu o gasiti prin dictionare,o vorba de viata in care sa fii multumit de tine si ai tai si sa nu te uiti cu invidie peste gard ca de ce altii au si tu nu.

Bineinteles ca eu cred ca nu-i destul sa-ti pui toata ziua galetile intoarse si sa te uiti la ele.Mai este ceva,acel ceva care sfinteste locul,omul.

Ghiveciul ala mare este plin cu pamant.Nu m-am hotarat ce sa pun in el.

Ploua.Este minunat cand ploua.Iubesc ploaia de pe la noi unde nu a fost niciodata prea multa.

LA MULTI ANI DE FLORII!

Vania,Theodora0303,Gabi,Mirela,CELLA,Andi,Lilick,Matilda,Lucia Verona,Madalina,MesterulManole, Groparu,Nelinistitu’ , George Serban,Laura,Victoria,Ninu,Ghiocel07 au fost ,astazi ,nominalizati.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Floriile

  1. Ninu zice:

    La multi ani Elisa ! Eu merg pe considerentul ca toate femeile sint niste flori frumoase si gingase !
    Despre treaba cu galetile si eu sint de acord cu tine, este perfect adevarat, stie si vecina mea de asta, desi acu e bolnava saracutza… stii ca la noi pe strada se instaleaza canalizarea… si intr-o seara cind tocmai mergea ea pe strada a intilnit in drum o pisica neagra..ea cum vroia sa nu-si piarda norocul ( ca mergea la un alt vecin care e vaduv si putred de bogat) repede a dat 7 pasi inapoi…de fapt al saptelea era chiar gura de canal ramasa neastupata…norocul ei ca apucase sa-i faca pe toti sapte cind a cazut in hau..altfel putea avea ghinionul sa moara…Doamne fereste!!! ptiu, ptiu, si raminea si ea fara avere si bietu vecinu fara amanta 😦

  2. Andi zice:

    La mulți ani și floricelelor tale! 🙂
    Cu bine

  3. Pingback: La mulți ani, Florin! « Andi Bob

  4. Elisa zice:

    Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hah am hahait toata lecturarea,bravos m-ai distrat,ptiu,ptiu… 😛
    Nu zau,crede-ma ca nu-s superstitioasa si asta de-am zis-o io nu-i superstitie,parol!Dar sa nu ma intrebi ce e 😉

  5. Elisa zice:

    Andi,
    la multi ani si tie ! 🙂

  6. Manole zice:

    Chiar azi ma gandeam ca ploaia asta o sa faca minuni. Vegetatia o sa faca explozie. Ma gandeam sa fac o fotografie pe ploaia si una maine, poimaine. Este spectaculos cum renasc toate si cum se face verde .
    Aia cu vasele goale e buna de stiut. Multam.
    Ca si cu tinutul gentii pe jos ca si asta atrage saracia.
    O dupa amiaza de duminica de Florii linistita si cat mai placuta 🙂

  7. matilda zice:

    la mulţi ani, dragă Elisa ! M-ai surprins, ca de obicei. Astăzi chiar este ziua mea, împlinesc 62 de… primăveri ! Să fii sănătoasă şi fericită !

  8. Nea Costache zice:

    Da, nici la noi la tara nu se tin galetile goale cu gura in sus din aceleasi motive. In plus, exista superstitia sa nu se intre in vie la lucru, in zilele de vineri, din acelas motiv, al saraciei si al lipsei roadelor!
    La multi ani floricelelor si floriceilor!

  9. CRI zice:

    La multi ani de Florii pentru tine Elisa dar si pentru toate florile tale minunate !
    in calitate de mama a florilor stiu ca in fiecare zi sarbatoresti cu o asa explozie de culoare in jurul tau.
    nu stiam nici eu de obiceiul cu galeata sau alte vase tinutre cu fatza in sus goale si sper ca pe viitor sa imi amintesc sa nu las prin gradinitza blocului de sub balconul meu vreun vas de flaore cu fatza-n sus goala.
    sarum`mana scumpa doamna si te imbratisez cu drag !
    te pupa CRI-zuzu si iti doreste spor la treaba in aceasta saptamana incarcata dinaintea sarbatorii pascale !

  10. zincabeiu zice:

    Cand a facut ploaia, Dumnezeu stia bine ce face. Ploaia e o bucurie si tare-mi place sa ma plimb pe ploaie.Si sa dorm dupa-amiaza intr-o zi cu ploaie, cum am facut azi,ha,ha,ha.

  11. Pingback: Flori de Florii « my heart to your heart

  12. g1b2i3 zice:

    La multi ani si din partea mea!
    Iti multumesc,Elisa.

  13. Pingback: Mirozna văduvei vopsite – 25 « Ioan Usca

  14. ghiocel07 zice:

    Multumesc draga mea pentru urari. Iti doresc si tie sanatate multa si buna dispozitie. Vorba lui Ninu, toate femeile sunt flori oricum s-ar numi. Noi am fost la Arad sa facem aprovizionarea de Pasti pentru soacra mea, am pus cateva flori de primavara la mormintele bunicilor si socrului, ne-am plimbat prin oras. Iti doresc o saptamana frumoasa.

  15. Maryanne zice:

    Pe asta cu galetile nu am stiut-o dar tot restul veitii am s-o tin minte .La noi azi ploua si eu sunt la fel de fericita.E la fix ploaia asta asa marunta si constanta,tocmai buna pt sematurile mele.Ai dreptate cu pitipoancelele acelea de la meteo.Bine ca natura nu se ia dupa ele si ne aud noua rugaciunile .Eu chiar m-am rugat sambata sa vina ploaia.O saptamana frumoasa iti doresc!

  16. Elisa zice:

    Da,Manole,a facut deja minuni,acum soarele straluceste in atmosfera purificata si contururile sunt clare,verdele proaspat si nu obosit si e bine 🙂 Multumesc,draga mea,sa ai spor in ceea ce faci !

    Matilda,Matildaaaaa.…acuma-mi spui?vreau sa-ti daruiesc flori,florile pe care ti le-as darui sa nu te vezi de ele, in brate,dar pot doar sa-ti spun cu toata prietenia LA MULTI ANI,Matilda!
    Sa fii sanataoasa,sa te bucuri de anii tai si de familia ta!Te imbratisez 🙂

    Nea Costache,
    multumim pentru urare,la multi ani si inima buna in cea mai grea Saptamana!

    CRI,
    te pup si eu si ma bucur caci nu te mai gaseam,nu mai stiu ce e la Lia,nu va mai gasesc comentariile.Am intrebat acolo undeva de voi si cand am revenit nu am mai gasit nici comentariul meu,ca sa caut daca mi-ati raspuns.Sper ca Lia nu a patit nimic rau fiindca eu asa ma tem cand se rupe o omunicare.
    Spor la treaba si tie si o saptamana cu rost. Te mai astept 🙂

    Zinca,
    nu-i asa? Si ce mult praf era inainte,ma intreb daca ele umbla doar cu masinile si deloc pe jos de nu vad asta 😀

    Gabi,
    si eu iti ultumesc tie,te imbratisez si sper sa fii sanatoasa .Si sa nu exagerezi cu treaba ca ne trebuiesc puteri si pentru bucurii 🙂

    Ghiocel07,
    tu nu esti din Petrosani? ca asa am crezut de pe blogul tau…
    Draga mea,spor la treburi si inima usoara,spovedanie si impartasania sa te faca fericita 🙂

  17. CELLA zice:

    pupături şi îmbrăţişări
    pt.conf. FIICA PLOII 😀

  18. Victoria zice:

    Intr-adevar a fost foarte buna ploaia de ieri.A plouat si la mine de pe la 12.00 pana in dimineata asta pe la 8.00.Dupa ce,alaltaieri a venit omul cu tractorul si a discuit tot terenul.Acum astept sa se zvante pamantul putin si sa incep sa seman tot ce am.Sper ca saptamana asta sa termin.
    Iti doresc o zi frumoasa. 🙂
    Apropo,nu mai stiam treaba cu galetile,insa mi-am adus aminte ca,in copilarie,cand mergeam la bunici,o vedeam pe bunica punand mereu galetile goale cu gura in jos. 🙂 De-acum ,vorba Maryannei,nici ca mai uit.

  19. ba_laura zice:

    „…ma prapadesc de ras(dar si de ciuda,fie vorba’ntre noi) cand pitipoancele de la meteo se stramba si par nefericite cand anunta vreme de ploaie,cica ele…vreme urata.”

    eu fac crize de nervi.
    taranii plang cu ochii lipiti de cer, oficialitatile anunta ca se apropie starea de necesitate… iar ele, blonde si de neoprit, sunt fericite ca anunta, in continuare, vreme-frumoasa-numai-buna-pentru-plaja!
    si mai un ghimpe maaaaare … asta este o manifestare intalnita mai ales la pro tv…”maine vreme frumoasa! exceptie vor face maramures, crisana, transilvania, banat, nordul si centrul moldovei.in rest, cer senin in toata tara!”

  20. Elisa zice:

    Maryanne,
    sunt in pauza de curatit capsunii de uscaturi,e groaznica treaba asta fiindca trebuiesc si taiate lianele care-i leaga pe pe mama de copil,de stolon fiindca nu i-am rupt la timp,asa ca i-am lasat si sotului meu o portiune ca tare-i mai plac capsunii proaspeti…sa vada cum se fac ei asa cum am avut …:))))Apoi o sa ii sap cu coltul sapei ,adanc sau pe la cei batrani cu harletul,alta treaba grea.Ma rog,m-am tot gandit sa va spun ca este multa munca la o tarla de capsuni daca vrei sa fie bine.Ai si frunze din alea pistruiate cu rosu si acelea trebuiesc luate pentru a nu favoriza boala si multe altele.
    Off..abia azi ti-am vazut comentariul tau,nu te superi,da? Spor la treburi!

    CELLA,
    acuma stau si la pupat nu mai pot opune rezistenta,sunt fleasca de obosita 😆
    Draga me Mona si-a facut blog,ha? am vazut,e minunat .Cred ca si eu o sa va pacalesc cu florile de corcodus de anul trecut caci anul asta nu prea au flori 🙂

    Victoria,
    multa munca dar parca noi ziceam ca ne place,hahahaha! Vorba aia …daca-i musai,cu placere 😉

    Ba_Laura,
    da,asa-i „este ei” si restul tarii.Nici nu stii cat de mult ma bucur ca-s in restul tarii,ba m-as bucura sa fie si ex-Romania daca s-ar putea 😀

  21. Maryanne zice:

    Treaba asta cu capsunii nici mie nu-mi place sa stii.Si eu trebuie s-o fac si am tot amanat-o,dar cum sta ploaia si se zvanta intru si eu,ca tare sunt bune.Si asa frumos raman din urma curatate si numai cu frunze sanatoase!Si la mine e la fel ,ca vara trecuta m-au coplesit treburile ,ca in fiecare vara de fapt ,si nu am taiat la timp lujerii aceea.E bine ca ai ajutor.De suparat ,nu se pune problema.

  22. Elisa zice:

    Maryanne,
    am reusit sa-i terminam,urata treaba.Am mana stanga dureroasa fiindca cu …in dreapta aveam foarfecele de vie si taiam matele alea si cu stanga rupeam frunze si ce mai era….Noroc ca am spalat geamurile fiindca nu mai puteam face si treaba aia.Off,zilele astea ne-ar trebui cam 4 maini 😀 cel putin mie 🙂

  23. Pingback: Aninoasa primul oras intrat in faliment « Hai ca se poate!

  24. Dumi zice:

    La Multi Ani Elisa, si florilor tale, flori de flori.
    Da sa stii ca la noi e alta superstitie. Pe mine tata m-a invatat sa-mi tin galeata-n cui daca vreau sa-mi mearga bine in casa. Si mama a zis ca bine face da saptamana viitoare…

  25. Elisa zice:

    Dumi,
    Pasti Fericit si Bucuria Sarbatorii sa ne patrunda ! Multumesc pentru uraru 🙂

Lasă un comentariu