Toamna lui Constantin-primăvară în blogosferă

Ce minunata este toamna lui!Proaspatul blogger,Constantin din Iasi,prietenul meu,unul dintre multii mei prieteni din blogosfera si-a facut blog.

Ii urez cale lunga si frumoasa! 7 coline !

Iată-mă în faţa unei noi provocări,cu un spaţiu de 3 Gb la dispoziţie şi cu o mare dorinţă de a vă face părtaşi la micile sau marile mele bucurii şi realizări.Acestea izvorăsc din pasiunea mea pentru fotografie,pentru flori şi grădinărit şi din lucrurile pe care le pot face singur pentru casă şi grădină.Nu sunt mare editor,şi nici vreun hâtru povestitor,dar voi încerca să suplinesc acest lucru cu fotografiile mele cele mai bune dar care rămân totuşi doar nişte fotografii de amator […]

Acest articol a fost publicat în Blog nou, blogerim, bloggerind, fotografie, gradini și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Toamna lui Constantin-primăvară în blogosferă

  1. Pingback: Basescu este liderul clanului mafiot care conduce tara spune Emil Constantinescu « Dum spiro, spero

  2. Pingback: Emil Constantinescu – O ţară care aşteaptă ca preşedintele să afle nu are viitor democratic « Hai ca se poate!

  3. Pingback: Solidari cu invatatoarea Cristina Anghel « Supravietuitor's Blog

  4. Pingback: Remus Cernea candideaza la Hunedoara « Supravietuitor's Blog

  5. Theodora zice:

    Daca este prietenul tau atunci o sa il adaug in blogroll si o sa il citesc.
    O sa ii spun si prietenei mele Tanya 🙂 care si ea si-a deschis de curand blogul – Dum spiro, spero si are blogul http://haicasepoate.wordpress.com/ sa il treaca si ea in blogroll.
    Chiar acum ma duc sa il adaug ca sa nu cumva sa uit.
    De la un timp sunt cam uituca…. de…. varsta 🙂

  6. Constantin zice:

    Sărut mâna,Elisa si multumesc pentru tot ce faci pentru mine.Vezi ca am raspuns si la mine pe blog.Multumesc pe aceasta cale si prietenilor tai care vor dori sa viziteze cele sapte coline si daca o sa le placa poate vor reveni.Eu asa sper.O duminica linistita sa aveti.

  7. Pingback: Olenka | Nataşa

  8. Pingback: Adela | Caius

  9. Pingback: Marie-Françoise Prager (n.1929) – Vreau să mimez « Orfiv

  10. Pingback: Povestea cu flăcăul cel năzdrăvan – I | Ioan Usca

  11. Elisa zice:

    Theodora,
    multumesc,draga mea 🙂
    Eu la fel fac cu Tanya si ii dau pingurile „inapoi”,haha!
    De la Constantin am invatat unele lucruri pe cand nu stiam despre el si pasiunea lui pentru fotografie si flori,peisaje,natura.

    Constantin,
    cu mare drag si nu am facut mare lucru,nu cere efort sa faci asta,doar un pic de recunostinta 😀
    Duminica placuta si tie caci pe mine,cangurii m-au extenuat de-am cazut franta la intoarcere 😛

  12. ghiocel07 zice:

    Succes in bloogosfera!

  13. Pingback: ARGOU POLITIC « Madi şi Onu Blog

  14. Elisa zice:

    Ghiocel07,
    asa sa fie 🙂

Lasă un răspuns

