Lumea mă caută pentru mâncare

Zarzavat,zacusca,gogosari,ghiveci,muraturi,otet,ardei iuti si din cand in cand muscate curgatoare,orhidee si o luam de la-nceput.Pai ce sunt eu,un blog culinar?Hmm,imi place tare.Primavara rasaduri,vinete,ardei si rosii,calendarul lucrarilor in gradina mea se cauta vara,iar la iarna,flori.Pai,nu-i frumos asa?

Nu,nu mai trec 3000 de vizitatori p[e zi ,s-au injumatatit dar tot ma bucur sa fiu utila,tot ma bucur ca ma apropii de un milion cand blogul se apropie de 2 ani.Bravo voua ca ma cautati sau ca nimeriti aici.

Multumesc lui Vania,Gabitei,Theodorei,lui Caius,lui ONU si celorlati care ma saluta zilnic cu cate un pingback,sunt bucuroasa de asta,inseamna ca nu am disparut de tot din peisaj.

Si prietenilor fara bloguri le multumesc , Zincai,Ginei,Maryannei,care la fiecare postare imi trimit un feedback,ma bucur de asta.Iar celor cu bloguri …pe ei ii rog sa ma ierte ca nu prea comentez,insa ma uit,da,aproape tot ce-i in blogrollul meu si al Matildei vad zilnic.Sunt la curent cu furaciunea votului din camera,cu…cam atat,restul nu ma intereseaza,am citit si am uitat,doar nu credeati ca voi tine minte ceva despre udrea,ha?

O toamna fericita,prieteni,sa va fie casa parfumata de mireasma fructelor rezistente peste iarna si tinute in boluri peste tot,sa va fie camara plina de borcane si sticle pline,dulceata sa va faca diminetile mai frumoase,soarele de toamna sa va dezmierde florile din glastra,copiii sa vina de la scoala aruncand ghiozdanul de la intrare si curgand in bucatarie sa vada ce este sub capacele cratitelor de pe aragaz.Sa va bucurati de viata si sa nu va necajiti din te miri ce.Va imbratisez si va trimit caldura de 26 de grade la umbra si 34 de grade la soare dn curte.

O toamna frumoasa !

Acest articol a fost publicat în Calatorii și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Lumea mă caută pentru mâncare

  1. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Doi copii, niște pisici, multe flori și zâne mici

  2. Ninu zice:

    Deci inca mai ai timp sa scrii ?..Pfuaii si eu credeam ca alergi toata ziua dupa canguri, dai mincare la Dingo si te joci cu ursuletii Coala 🙂

  3. Elisa zice:

    😛 😛
    Nu uita ca aici ziua se mareste,este primavara,am timp destul,copilul este bun,nu plange,e liniste si frumos.
    Scriu si citesc ca sa nu ma sclerozez hahaha sa-mi ung si sa mearga rotitele creierului,iar voi sunteti lubrifiantul 😆 si fiindca-mi place 🙂

  4. Lulutza zice:

    Ne-am cam mutat mai toti pe facebook si asta ne ocupa tot timpul! 😀 Cind ne imprietenim pe acolo? Numele meu e in adresa de email. Bucura-te de copii, de Australia si sa ne „revedem” cu bine in gradinuta!

  5. Elisa zice:

    Lulutza,
    trimitem invitatie ca eu raspund,doar asa stiu.Drept sa-ti spun eu nu gasesc pe nimeni pe acolo,doar faptul ca apare si acolo ce este si pe bloguri,inceput de postari.Comentarii si discutii in dialog eu nu am vazut pe FB.
    Ne revedem,da…trece timpul repejor 🙂

  6. petaedi zice:

    Hello! Salutari din Bucuresti!

  7. maryanne zice:

    Sa stii ca fiica-mea chiar asa face.Arunca ghiozdanul cat colo si ma intreaba:azi ce ai facut de mancare?

  8. Alexandra zice:

    Aaaa, Elisa, nu cumva ti-e un pic dor de toamna de acasa? De toamna in general?Recunoaste! Nu-i asa ca e ciudat ca dupa vara sa vina iar vara, in locul toamnei?

  9. gina zice:

    Draga mea, mai bine incearca sa nu fii la curent cu ce se intampla pe aici 🙂 fa o cura de dezintoxicare, care sper sa-ti prinda bine macar cat stai acolo cu riscul ca atunci cant te vei intoarce socul sa fie prea mare:) si nu ma gandesc la cel termic:)
    Crestere usoara nepotelei tale. Pentru tine cred ca e izvor de tinerete sa stai cu nepotii cu atat mai mult cu cat viata ta s-a derulat in preajma copiilor.

  10. Dan zice:

    Este adevarat ca dna Udrea este murdarita prin presa peste tot.

  11. Elisa,
    La tine-n grădină, e tare bine ;cu atâtea vitamine,
    Nepoţica ta va arăta, ca-n basme, cum se spune.
    Şi eu, discret, m-aş cuibări, prin ale tale culturi,
    Riscând chiar…, să ajung, în murături

  12. ghiocel07 zice:

    Draga mea si la noi inca este timp frumos. O toamna cu mult soare si caldura la orele de amiaza. Dimineata este racoare dar peste zi trebuie sa dai jos haina. Nici nu sti cum sa te imbraci. De-ar tine cat mai mult vremea buna! Cu toate acestea frunzele pomilor au inceput sa ingalbeneasca iar berzele au plecat de mult. Poate acum sunt pe la voi cu vesti bune din tara nimanui…. Eu ma pregatesc de nunta, am emotii si am strans o galeata de lacrimi. Pupici pentru buburuza cumintica.

  13. Elisa zice:

    Dan,
    poti s-o iei la tine acasa,daca-ti place,s-o inchizi cu 10 zavoare si s-o tii acolo pana cand in Romania nu se va mai auzi de pedelei si alte specimene ca ei???!!!!Pleaaaaase!
    Ia uite de ce n-aviu io somn in dmineata asta…cotrobaia udrea prin computerul meu,hahahaha!

  14. Elisa zice:

    Petaedi,
    Hi!Hello!

    Maryanne,
    asa si trebuie,fata stie ce mancare buna gatesti tu 🙂

    Alexa,
    sincer,nu,de toamna si frig si vant si cer innourat si urat afara nu,nu mi-e dor.Insa am si eu suflet si mi-e dor de cate ceva/cineva 😀

    Gina,
    asa am crezut si eu ca ma voi rupe si nu ma va mai interesa nimic de acolo.Aici constat ca treaba o fac masinile,oamenii doar le manuiesc,deci nu-i ca la mine acasa,este complet altfel si astfel imi ramane timp cat nu aveam acasa.Bebelina doarme mai tot timpul,nu-i de plimbat pe afara,am scos-o ieri 15 minute in curte si ii trebuiau ochelari de soare(ii tineam mana streasina sa poata deschde ochii, fiind lumina puternica aici si in umbra 🙂
    Altfel,ma mai prapadesc cu firea caci,nah…ma doare orice,e atat de mica si fragila si plange sufletul in mine cateodata.O sa vezi si tu ce inseamna sa ai o grija mare pentru o micuta asa de mica.

    ONU,
    ai nimerit-o ca nuca-n perete:tu si muratura? 😆
    multumesc ,ma incanta trilurile tale.

    Ghiocel07,
    atunci spor la pregatiri si sa va mearga toate struna!Te pup.

  15. g1b2i3 zice:

    Elisa, cum sa te uitam?In plus, vrem sa vedem ce ne mai povestesti de la capatul lumii.
    O primavar frumoasa tie si australienilor, iar noua o toamna linistita si sa scapam de portocaliii astia ticalosi!

  16. Pingback: Charles Leickert(22 septembrie 1816 – 5 decembrie 1907), pictor belgian « my heart to your heart

  17. spor la treaba

    Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

  18. scorpio72 zice:

    Elisa..nici o sansa,te citim..asa ca nu scapi de noi usor..
    Asteptam impresii despre bebelina..

  19. Elisa,
    Mandru-m-is, de-a ta certare
    Ca o lauda imi pare,
    Iar zambetul din final,
    Ma suie pe creasta-n val.

    Trilurile, pentru mine,
    Sunt concizie-n vorbire,
    Spre mai multa izvodire.

    Pe curand, la revenire!
    Onu

  20. Pingback: 22 septembrie, Ziua Europeană fără Mașini (World Car Free Day) « Supravietuitor's Blog

  21. Pingback: Stiri din iadul in care traim « Supravietuitor's Blog

  22. Maria Ionescu zice:

    Da Elisa,ne bucuram de toamna asta frumoasa ,dar am momente cand vreau sa se duca mai repede,ca prea mult am avut de muncit in gradina.Am avut iarba mai multa ca niciodata,e adevarat si recolta a fost buna ,multe rosii fasole verde, castraveti,ardei si muuuuulte fructe c-am inebunit conservandu-le, in toate felurile.Am uscat, am confiat am magiunit,ajunge.As vrea sa mai si stau ,sa citesc si sa visez,sa pot pleca cand vreau oriunde,nu sa ma gandesc ca florile nu vor fi udate la timp,cateii ma vor astepta la poarta,dezamagiti ca nu vin si uite asa o gramada de probleme la care nu m-am gandit,cand am ales sa stau la curte cu gradina de 4000 m.Am zis ca se poate,acum e din ce in ce mai dificil,dar nu cred ca mai e loc de intors……Te saluta,Maria de pe malul Dunarii,numai bine.

  23. Elisa zice:

    Gabi,
    multumesc,da aici tufele,arbustii si copacii ornamentali sunt imbobociti si infloriti,am vazut un fel de forsytia
    O toamna frumoasa va doresc tuturor 🙂

    Scorpio72,
    mai,tu esti cu un an mai mare ca fiul meu?72? 😛
    Bebelina,azi,la o saptamana a ei de viata,mi-a zambit.Stai,nu te ambala…in somn,in timp ce eu ii cantam Ingerasul.Si,inca ceva nou,am fost prima data cu ea la plimbare cu caruciorul si dormea.De fapt doarme mai tot timpul.Inca ceva nou,azi eram mai departe de ea si numai ce aud ingi,ingi,gangurea,era treaza,maica-sa o dadea luta si ea conversa 😛

    ONU,
    🙂 🙂 🙂

  24. Elisa zice:

    Maria Ionescu,
    pai,pune draga gazon,adica seamana iarba pe margii plantezi arbusti si te-ai scos.Lasi gradina de legume si cartofi doar cat va trebuie voua,nu?Simplu.Eu asa as face dar….

  25. scorpio72 zice:

    elisa,imi cer scuze,acum am vazut comentariul tau…se pare ca da,sunt mai mare cu un an…si mai harnicael are o bebelina mica,eu un flacau care se apropie de 18 in curand..
    sanatate multa!

Lasă un răspuns

