Iete drăcovenie…

2
https://elisagradinameadevis.wordpress.com/?s=de+cin+e+le+este+frica+la+randunele

Doua persoane stau pe blogul meu si se uita la linkul de mai sus care nu exista ,adica not found .In plus nu-mi amintesc sa am un astfel de titlu de postare,asa mi-a atras atentia.Poate cei de pe platforma ma lamuresc si pe   mine ce se intampla de fapt.

E adevarat ca un rau nu vine niciodata singur.Sper sa vina toate saptamana asta sa  ma lase -n pace mai apoi.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Iete drăcovenie…

  1. g1b2i3 zice:

    Nu inteleg ce-o fi, dar si mie mi s-a intamplat.
    Elisa, daca unii scriu ca sa jigneasca, trece-i pe lista neagra si vei scapa de ei.

  2. Pingback: Unei pisici, Jorge Luis Borges « my heart to your heart

  3. Pingback: Comentarii la Ieşirea – 15 | Ioan Sorin Usca

  4. Pingback: Bucurie | Caius

  5. Elisa zice:

    Gabi,
    m-am linistit 😀
    Nu de jigniri este vorba ci de neintelegerea lucrurilor,iar eu am obosit cu explicatiile a zecea oara la aceeasi poveste…crede-ma.
    Cred ca am o saptamana nefasta,adineauri mi-a dansat masina de spalat la stors,ceva de speriat,vai inima mea 🙂

  6. Pingback: Olguţa Vasilescu: Vom strânge semnături on-line pentru a elabora un Cod de conduită în mediul virtual « Supravietuitor's Blog

  7. Pingback: Legea salarizării « Supravietuitor's Blog

  8. Pingback: Raţa – II | Ioan Usca

  9. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » E încă vară! E august în Grădina botanică!

  10. Mirela zice:

    Elisa, îți dăruiesc trandafiri și nuferi din Grădina Botanică, noi i-am fotografiat, dacă îți place vreunul, poți să-l iei! O seară liniștită! 🙂

  11. Theodora zice:

    Nu imi dau seama ce este 😦

  12. Pingback: Primarul PD-L de la Rosia Montana nu este interesat de patrimoniul UNESCO « Hai ca se poate!

  13. Pingback: Comentarii la Ieşirea – 16 | Ioan Sorin Usca

  14. Pingback: Viitorul | Caius

  15. Elisa zice:

    Mirela,
    thank you very much 😀 me too

    Theodora,
    e o bazaconie 😆

  16. Pingback: Intelectualii lui Basescu sunt indignati « Hai ca se poate!

  17. Pingback: Raţa – III | Ioan Usca

Lasă un răspuns

