Duminică frumoasă

Fiindca nu multi dintre voi va uitati pe paginaCalendarul lucrarilor in gradina  mea am facut un post din ceea ce am scris acolo.

22 august

ieri am fiert rosiile,cele mari caci cele mici de America si cherry le voi aseza in borcane si fierbe in bain marie .

-au iesit 23 de sticle de jumatate de litru.Intre timp am mai mancat 10-15 kg din ele,cele mai frumoase.Acum in gradina este iarasi rosu .

-ieri dimineata m-a vizitat un fost coleg sa-i arat rosiile mele asa ca mi-am luat cafeaua cu el si nu la computer.I-a placut ce-a vazut,m-am bucurat sa-i dau din fiecare sa vada si nevasta lui.Cele mari de Timisoara sunt ,de fapt,cele mai bune si frumoase,perfect rotunde ,mari si gustoase .

VA DORESC DUMINICA PLACUTA SI

BUCURIA VIETII SA NU VA PARASEASCA,

ESTE FRUMOS IN TOATE CELE!

Si fiindca ieri nu am stat la computer decat in fuga si am aflat ca a fost ziua de nastere a Victoriei vreau sa-i spun

LA MULTI ANI,DRAGA MEA VICTORIA !

Multa sanatate si familiei tale,bucurii de la copii si ce-ti doresti sa se implineasca!

Acest articol a fost publicat în Gradina si gradinuta, Sarbatorim și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

29 de răspunsuri la Duminică frumoasă

  1. Victoria zice:

    Multumesc frumos Elisa 🙂 >:d<

  2. Maryanne zice:

    buna ideea cu semintele de rosii.Nu multi s-ar fi gandit la asta.

  3. Pingback: În Concediu !!! « World of Solitaire's Blog

  4. corina ioana zice:

    ce trebuie sa fac pentru cateva seminte de rosii…. ale mele abia acum se inrosesc. am din rasaduri proprii inima boului si ieri am mancat prima rosie. ce-i drept la mine pe dealuri timpul e mai tarziu……
    felicitari pentru intentie. si la mai multe ideii „umane”

  5. Elisa,
    Mulţumim! Ştii, că eşti o figură aparte/specială?
    Şi ţie, toate cele mai bune!

  6. Elisa zice:

    Victoria,
    sa fii sanatoasa !

    Maryanne,
    nu avem de unde sti 🙂

    Corina Ioana,
    nu trebuie sa faci nimic,deocamdata.Sa te mai interesezi pe blog cum evolueaza lucrurile .Rosiile se seamana incepand de la 1 martie,cu cat mai devreme cu atat mananci, la vara viitoare, mai devreme,insa trebuie sa aveti unde sa le semanati ,la caldura si lumina sa nu patiti ca Victoria si sa le pierdeti.O sa scriu o postare despre cum se pot obtine rasadurile de rosii pentru cei care vor sa-si faca.Daca nu ai conditii de crescut rasaduri nu se prea poate,doar direct in gradina semanate sub peturi,dar asta dupa ce nu mai nunge si nu mai ingheata noptile.
    Eu am spus ca le ofer celor care vor veni dupa capsunii deja comandati fiindca ,crede-ma,nu as putea onora sute de cereri si sa le trimit eu in plic.Stiu ca multa lume ar vrea,eu o sa strang seminte de fiecare data cand prepar bulion .Asta nu inseamna ca se conditioneaza cu capsunii fiindca sunt deja inscrisi destul de multi,deci,draga mea,daca ai conditii pentru rasaduri vom comunica .Bine?

  7. Elisa zice:

    World of Solitaire,
    eu multumesc 🙂
    Fiecare suntem aparte si speciali,poate doar pentru cei care ne cunosc 🙂 …mai putin 😛 😛
    Concediu placut !

  8. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Viena (jurnal de vacanță III)

  9. Pingback: Rosia Montana Gold Corporation plimba jurnalisti in Noua Zeelanda « Hai ca se poate!

  10. Pingback: Nostalghia | Ioan Usca

  11. Pingback: In atentia liderilor, membrilor si simpatizantilor PSD, PNL si PC – Cum se cumpara o comuna se poate cumpara si o tara « Hai ca se poate!

  12. g1b2i3 zice:

    Multumim pentru urareChiar am avut un weekend destul de frumos, insa presarat si cu intamplari mai putin placute.
    Spor la facutul de bulion!

  13. Pingback: Hyperrealistic Sculptures « my heart to your heart

  14. Pingback: Frederic Soulacroix, pictor francez (1858-1933) « my heart to your heart

  15. Pingback: Evenimente ale zilei de 23 august « Supravietuitor's Blog

  16. Pingback: Gabriel Garcia Marquez, despre jurnalism « Supravietuitor's Blog

  17. Andi zice:

    Imi place mult noua înfățișare a blogului! Felicitări 🙂

  18. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Fotografii altfel. Din vacanță…

  19. Pingback: Crima perfectă – I | Ioan Usca

  20. Pingback: Alternative | Caius

  21. Pingback: Modificarile la Codul Fiscal au trecut de Senat « Hai ca se poate!

  22. Pingback: Crima perfectă – II | Ioan Usca

  23. Pingback: Din gradina Theodorei « Hai ca se poate!

  24. Manole zice:

    La multi ani, Victoria! 🙂

  25. Theodora zice:

    Am scris un articol cu poze din gradina mea.
    As vrea sa le pun aici pe blogul tau dar nu stiu daca se poate.
    O zi buna tuturor!

  26. Pingback: Obezul, elefantul, sturionii si balaurii « Hai ca se poate!

  27. Elisa zice:

    Draga Theodora,eu am postat la categoria „gradini”poze trimise de prieteni care nu au blog.Daca vrei sa fie acolo ar fi bine sa faci mai multe cu toata gradina,asa ca o descriere a spatiului si culturilor avute.Asa ma gandesc eu,fiindca intri la concurenta cui Stefan din Italia ,hahahaha!

  28. Pingback: Expediții cu pirați, chit că ne mai ascundem lacrimile… « Andi Bob

  29. Elisa zice:

    Andi,
    bine-ai revenit,oriunde ai fost 🙂
    Mai schimb din cand in cand mai ales acum ca nu am postat poze .Iti place verdele asta spre vernil?

Lasă un răspuns

