Suprarealism

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Suprarealism

  1. g1b2i3 zice:

    Imi place galeria ta de arta suprarealista! 🙂

  2. Victoria zice:

    superbe.Deci asa trebuia sa arate petuniile mele 🙂
    in penultima poza ce e, ca e tare frumoasa?

  3. Pingback: Claude Joseph Vernet, pictor francez (14 august 1714-3 decembrie 1789) « my heart to your heart

  4. CELLA zice:

    SUPRAREALISTA ŞEFĂ e AICI !!! te-a „notat” şi-ţi zice BUN VENIT ! :)))

  5. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Riviera venețiană. Bibione și noi

  6. Elisa zice:

    Gabi,
    este supra postul precedent..d’aia-i suprarealist,desi prima poza mi-a inspirat titlul 🙂

    CELLA,
    s’traiti SEFA! Ce trebuie sa fac in continuare?Sa ma apuc sa studiez suprarealismul,clar 😀

    Victoria,
    in penultima este PHLOXUL pe care l-am cumparat din piata si nu stiam ce este si pana la urma tot Constantin m-a luminat,deci PHLOX,erau roz si visiniu insa s-au cam terminat fiindca nu le-am rupt,am lasat semintele sa se coaca si astfel nu s-au regenerat 🙂

  7. Mă uimești, de fiecare dată!!!

  8. Elisa zice:

    Gina,
    sper ca e de bine 🙂

    Balaura,
    tu crezi ca gradina este la strada?! Hmm,sigur ca ai recunoaste-o dar din pozitia din care se vede.Eh,acuma cred ca nu o mai recunoaste nimeni asa cum este acum 🙂
    Nu-ti spun cat ma canonesc acuma ca nu m-am gandit sa-i dau capsuni remontanti-plante,dulceata si gem,ba chiar un borcan de zarzavat cu reteta lui…Doamneee,ce de-am uitat!!!!!

  9. Mirela zice:

    Felicitari pentru c-ai reusit sa mentii petuniile, pe nebunia asta de vreme!

  10. Elisa zice:

    Da,Mirela,la noi nu au fost 40 C ci 31-32 cel mult,poate de aceea 🙂 Si le dau apa de 2 ori pe zi,au nevoie de multa apa.

Lasă un răspuns

