Pentru prima dată

Azi am cumparat 4  limbi,ha,ha,ha!  Nu  ,nu ma apuc sa le   folosesc corespunzator vremurilor ci vreau sa fac mancare din ele si nu stiu  cum sa le  prepar,nu facusem in viata mea limbi.Doar cand am taiat porc am fiert limba porcului impreuna cu toate maruntaiele si  barbiile si ficatul si urechile si inima si splina,ma rog,pentru a face caltabos si toba.

Astept de la voi sa-mi spuneti cum se prepara limbile de   porc,incepand cu curatitul,daca se curata inainte de a le  pune in oala.

As prefera un felul II  sau   antreu,ori   cina,deci ceva cald,sau rece,ceva bun,doar bun,nu si rau asa cum considera Esop ca-i limba,hahaha  ! Cu   ceva garnitura,cu ce va merge sa fie gustata limba?

Acest articol a fost publicat în Mancaruri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Pentru prima dată

  1. Victoria zice:

    eeeeee,pai stai asa……sa iti spun eu, ca eu mancam limba pe vremea raposatului.Tatal meu a lucrat atunci ani buni in abator si iti inchipui ca ce era mai bun,la noi pe masa venea.Pacat ca nu se gasesc de cumparat maduvioare si fudulii.Mmmmmmmm ce bune erau.dar sa revin :))
    Pui limba la fiert dupa ce o speli bine.Dupa ce a fiert aproape de tot(o incerci cu furculita),o scoti pe o farfurie sa se raceasca putin cat sa o poti manevra,si o cureti de pielita de pe ea.Apoi o tai bucati si o faci cu masline.Yamyyyyyyyyyyyyyyyy
    O bunatate.Sa aveti pofta 🙂

  2. Elisa zice:

    Victoria,
    asta cu „o faci cu masline „poti sa detaliezi?,haha…pai,da-mi reteta ,papusa mea 🙂

  3. irenadaiana zice:

    poti sa incerci o ciulama. Pentru limba cu masline trebuie sa intreb seful(adica Mada ca el le are cu mancarurile „sofisticate” ) ce-i drept si ciulamaua tot el o face.:)

  4. Draga Elisa, nu am gatit limbi, dar cred ca trebuie sa urmezi indicatiile Victoriei.E buna limba cu masline si cu sos, am mancat si eu.pe vremuri! 🙂

  5. Pingback: Un bărbat din Timişoara a donat 50.000 de euro asociaţiei “Inima Copiilor” « Supravietuitor's Blog

  6. Pingback: Panait Istrati, scriitor român(10 august 1884 — 16 aprilie 1935) « Supravietuitor's Blog

  7. Pingback: Mutaţii | Caius

  8. Elisa zice:

    IrenaDaiana,
    esti ofericita ca-ti face barbatul de mancare,macar din cand in cand… 😀 Peste mine nu a dat norocul asta,hahaha…
    Draga,am gasit pe net retete,imi trebuie masline,praz si vin alb caci restul am si fac mancarica cu piure de cartofi.Deja le-am fiert,acum fierb fasole pentru congelat siplec un pic sa dau o raita prin piata 🙂

    Gabi,
    dar sa stii ca este mai ieftina decat alta carne,daaa…si nici n-am cautat niciodata,insa ieri am cumparat o afumatura pentru ciorba,un ciolan pentru a-l coace la cuptor si vazand eu limbile alea acolo in galantar,care mai de care mai (ne)limbute,haha…am luat.La care sotul meu a facut:BLEAHHH Mai vedem noi cand i-oi pune-n farfurie 😀

  9. Adinuca zice:

    Draga Elisa, noi preparam limba in doua feluri: cu masline si cu maioneza.
    Pe rand:
    a. Cu masline: fierbem limba si o curatam dupa ce a fiert de pielita. Atentie se curata fierbinte (cat poti), altfel pielita se intareste si o cureti ca pe cartofi. Apoi prajim putina ceapa si adaugam suc de rosii, apoi putina faina (sau amidon ce-ti prieste la stomacel) sa facem sosul putin mai grosut, si maslinele ce au dat un clocot separat. Lasam sa fiarba putin maslinele, adaugam limba taiata bucati si sare, piper si foi de dafin. Sosul este ca cel de la chiftelutele marinate
    b. Cu maioneza. Partea cu fiertul limbii si curatatul ei se repeta. Se taie bucatele mici si fine se amesteca cu castraveciori murati (din aceea de vara, acriti la soare cu saramura rece) si cu ceva cartofior fiert daca vrei sa o mai inmultesti. Apoi adaugi o maioneza facuta mai tare si indoita cu smantana sa fie mai usoara. (Noi vara facem maioneza numai indoita cu smantana). Apoi adaugi usturoi pisat si marar tocat marunt.
    In plus de aici imaginatia ta isi va spune cuvantul, inlocuind sau adaugand ce vrei tu.
    Pofta buna dragilor!

  10. irenadaiana zice:

    da mai Elisa. Chestia e ca-i place , de multe ori imi spune ca asta i-ar placea sa faca , sa aiba un restaurant si sa faca mancare. Mie in schimb mi-ar placea o firma de constructii. Cand m-a intrebat o data ce mi-as dori de ziua mea am raspuns fara sa clipesc „o bormasina desteapta si un ferastrau pendular” Acum as plusa si-as cere si un circular. Mi-ai vazut copertina?

  11. Elisa zice:

    Adinuca,
    multumesc frumos,ramane pe altadata,fiindca…daaaa…limba este un deliciu daca stii sa o gatesti;si eu stiu,am dovedit azi,mi-a iesit o mancare fffff gustoasa desi praz nu am gasit pe piata iar de furat de la vecina…hahahah…nu am furat caci nu pot,nu vreau si …asa.
    Copiez retetele tale in file-ul meu cu retete 😀 Multam’ 🙂

    IrenaDaiana,
    hahahaha…asa..?la voi sunt invers pasiunile?Bravo!
    Eu,cand tot isi baga almeu nasul si-mi face observatii la bucatarie ii raspund prompt: ma vezi tu pe mine sa-mi var nasul in cuiele si menghina ta?????Lasa-maaaaa’n pace!!! hahahaha!
    Ce copertina?

  12. zincabeiu zice:

    Nu stiu , ca n-am gatit niciodata.Singura limba pe care o iubesc este…limba romana.Forever!

  13. Elisa zice:

    Buna,Zinca 🙂
    Te cred. Dar nu-i de mancare,desi cine-o gusta o consuma 😀

  14. Pingback: Inocentul – XXX « Ioan Usca

  15. irenadaiana zice:

    mi-am acoperit terasa.fa-mi o vizita

  16. Elisa zice:

    Da,am vazut,este facuta de tine?Excelent lucrata,zau ! Ce plante vrei sa se urce pe copertina,trandafiri sau vita de vie sau alteceva?

  17. irenadaiana zice:

    singura mai dezvoltata acum e vita de vie. Glicina mai are un metru de sfoara si ajunge sus iar trandafirii cataratori abia i-am pus deci mai au ceva de urcat. Nu tin neaparat la anume plante. Probabil ca va invinge glicina ca vad ca se catara voiniceste si se intinde repede. Cred ca am sa bag si nitica iedera pe unde se poate si caprifoi iar vita o s-o scurtez . N-as vrea bolta clasica cu struguri ca nici macar nu-i cine stie ce soi dar pana atunci merge. Vazand si facand…

  18. Elisa zice:

    Fain.Uitandu-ma, mai atent, am vazut ceva care s-a intins aproape de copertina 🙂
    Te-am trecut in blogroll,nici nu stiam, cand comentai ,ca ai gradina,zau…. 😀

  19. irenadaiana zice:

    Multumesc Elisa. Blogul meu exista datorita tie. 🙂

  20. Elisa zice:

    Ei,asta-i acuma?Cum asa?
    Ma bucur sa aud,deci sunt un fel de …moasa hahahaha!

  21. Elisa zice:

    Era bine de stiut linkul asta din prima zi,dar ma tem ca te-ai temut de mine 😦 asa par eu foarte drastica, insa sunt …painea Lu’Dumnezeu 😛

  22. irenadaiana zice:

    mi-a luat ceva vreme sa descopar tot ce pot face cu blog-ul asta. Meniurile m-au cam incurcat putin mai ales ca acces la net am doar in timpul orelor de lucru. deci , printre picaturi mai postez cate ceva. intr-o luna chiar mi-am depasit limita de trafic si m-au luat la intrebari. 😦
    Dar acum stii unde ma gasesti

Lasă un răspuns

