Am înţeles

In   sfarsit am  inteles ce face duduia acolo la ministerul ei de  jucarie.Stiti-fac o paranteza-ca si eu am avut, anul trecut, o gradina de jucarie, in afara gardului care delimiteaza gradina mea  Dumneaei se joaca ,insa,in interiorul gardului gradinii  cu carpati. Deci inteleg joaca unui adult insa nu intelegeam de ce se joaca cu asa de multi bani,de ce ne  costa asa de  mult joaca dumneaei de-a Stefan Cel Mare Chinezesc  si de-a uite frunza,nu e frunza . Acum ,insa,stiu ca taie frunzele de  peste tot facand din ele un gunoi  imens,doar una si-o  pastreaza ca s-o brenduiasca pe  dumneaei in postura Evei. Dar,nu mai   bine ne reprezinta , pe   noi, romanii ,frunza de porumb? Foaie verde papusoi/noi suntem doar doi/eu ii cer tot  ce-mi doresc/romania  te iubesc.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata, Romania și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Am înţeles

  1. matilda zice:

    Elisa dragă, nu-mi dă pace o întrebare : ce va face noua Evă la toamnă, cînd se usucă frunza ?

  2. Alexandra zice:

    Taie frunza la caini sau freaca menta, ori ambele…

  3. Elisa zice:

    Matilda,
    la toamna ca la toamna dar la iarna ii ingheata fofoloanca,hahaha!

    Alexandra,
    da,mai,dar pe multi,multi bani cine n-ar face astea,ha? Restul lumii o face gratis 😛

  4. cammely zice:

    Ideea cu frunza cred ca a venit de la cantat/fluierat, dar cred ca intai ar fi trebuit sa exerseze cu o trompeta, sau poate a facut-o, numai sa nu fi suflat din capatul celalalt…

  5. cammely zice:

    uite asa ajungem tot noi sa fluieram… a paguba

  6. Putem , incă zâmbi, dar purcica este, de multă vreme , moartă in păpușoi.

    Elise, doar in in grădina ta, se poate visa frumos, dincolo de lumea asta nebună

  7. lehman25 zice:

    Dragut spatiu ! Felicitari !

  8. Pingback: În noua eră…, În guvernul Groza…, Boi-miniştri… de Păstorel Teodoreanu « Supravietuitor's Blog

  9. Elisa zice:

    Buna ziua dragii mei 🙂
    Cammely,
    macar sa ridiculizam daca alta putere nu avem,nu-i asa? Om vedea cine plange la urma….

    Gina,
    viata e frumoasa,asta-i cert,iar necazurile determinate de acesti impostori trebuiesc minimalizate,asa cum dam un click pe patratelul din coltul dept al paginii 😀
    Lehman 25,
    tie flicitari pentru tot ce faci si cat de tonic este sa deschid pagina ta…daca am o zi proasta imi trece cand vad cum ii ridiculizezi pe derbedei si c****.Mult succes si sper ca toate astea o sa aiba si un efect concret asupra lor,sa pice dracu’odata de acolo 🙂

  10. Pingback: Cand vor pleca pensionarii si taranii din tara « Hai ca se poate!

  11. g1b2i3 zice:

    Ea e tare verde…de bucurie ca e din nou in centrul atentiei.

  12. Pingback: Carl Blechen (29 iulie 1798 – 23 iulie 1840), pictor german « my heart to your heart

  13. Pingback: Inocentul – XIX « Ioan Usca

  14. zincabeiu zice:

    Ce jalnica a fost ! Ma simt umilita si mi-e rusine de cat suntem de cuminti.

  15. Elisa zice:

    Gabi,
    o toapa…lipsita de elementarul simt diplomatic ,macar atat sa fi invatat de cand face”””[politica

    Zinca,
    femeile o aleg pe udrea fiindca o plac,iti spun eu ca multe tate din Romania se vad reprezentate de ea si ar alege-o si presedinte de tara 😦

  16. Orry zice:

    frunza asta de Udrea mi-a dat dureri de cap. Domnule, suntem chiar atat de tampiti incat sa inghitim orice galusca?!
    850.000 de euro pe frunze …

  17. Elisa zice:

    Orry,
    asa e,suntem,alta concluzie nu rezulta oricat ne-am strofoca noi 😦
    Crede-ma, eu stiu cum au fost 85% dintre elevii de liceu si ei acum sunt de cate 40-50 de ani.Pai daca zic ca Soarele se invarte in juruil Pamantului….????si asta dupa ce au terminat o scoala cu studii medii?! Aiurea studii…cinci pe linie cat erau 10 clase obligatorii,cinci care de fapt insemna trei.Ziceam ca eu stiu cat de prosti sunt romanii,dar acum stie toata lumea de la televizor. Pana si udrea este o proasta incaltata 😀 Aminteste-ti raspunsurile ei date in emisiunea lui Turcescu cu presedintele Norvegiei si alte d’astea…
    Pai cand ai pretentia sa fii in functii inalte pui dracu mana si inveti zi si noapte,te informezi,daca la scolile pe care le-ai absolvit ai trecut cu zambete… 😦

Lasă un răspuns

