Flori in noapte

Noaptea ies pozele fiindca se declanseaza blitul.De asta cred ca nu ies ziua fiindca peste lumina naturala mai fulgera si blitul,deci nu se mai autoregleaza luminozitatea.Asta este doar o parere si doar unul din defecte ,fiindca mai face si careurile sau dungile alea din nu stiu ce cauze.

Insa florile din usa,cele ce  se numesc „nemtisori ” , sunt minunate.

Lobeliile sunt frumoase si multe.Doar pe cele  suspendate le  postez

Petuniile,multe si   lungi fiindca eu nu le   ciupesc,prefer sa se inalte si apoi sa vina in jos, de la sine.

Incepe  si verbina sa infloreasca,insa sunt inalte nu asa cum le  stiam eu pe la  florarii,tufe

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Flori in noapte

  1. Maryanne zice:

    Frumoase flori.Si eu ma minunez in fiecare zi de natura asta si ma gandesc ca vine iarna si nu o sa le mai vad,florile mele dragi .Ma refer la acestea de sezon,ca celelalte de interior vor fi si la iarna.Am pus si eu verbinele in gradina.Sa vad cum or sa mearga.A inflorit una roz si sunt curioasa cum sunt celelalte.Militienii tai nu sunt nemtisori?Lobeliile mele nu sunt asa mari ca ale tale.Unde le tii de au crescut asa frumoase?eu le tin agatate in foisor si au soare pana la ora 12.Sunt inflorite continuu ,dar nu asa de mari.

  2. demeter antonia zice:

    florile sunt superbe am o slabiciune mai ales cand vad astea de gradina. Am si eu din astea dar numai albastre si nu stium ca li se spune militieni iar lobelile sunt asa de faine imi plac foarte mult .Sa va traiasca si sa va bucurati de frumusetea si gingasia lor pana in toamna tarziu,aprop verbina sa o pastrati si dupa ce se usuca ca e f buna ca planta tamaduitoare

  3. Elisa zice:

    Maryanne,
    da,asa e,i-am incurcat,calcale-ar de denumiri tampe…nemtisori or fi dar am si militieni care inca nu au inflorit,hahahaha…voi corecta.
    Lobeliilele tin acolounde se vad,pesforile derufe si rufele se usuca pesuporturi asezate caci si asaploua mereu,deci au soare destul si apa de cate 2 ori pe zi,dar si ingrasamant din candin cand.

    Demeter Antonia,
    ce sa fac cu verbina uscata,ca nu stiu 😦
    Multumesc,asa sa fie,pana la…pana da bruma ramane pe al meu sa le salveze de inghet daca va avea timp fiindca eu mai am o luna pe aici si fac bagaje 🙂

  4. g1b2i3 zice:

    Ce frumoase sunt!Si frumos aranjate!Flori de vara care-mi plac mult.Hortensia imi lipseste, a ramas doar tufa fara flori anul acesta. 🙂
    O saptamana mai buna!

  5. Pingback: George Grosz (26 iulie 1893 – 6 iulie 1959), artist german « my heart to your heart

  6. Elisa zice:

    Buna dimineata,Gabi !
    si hortensiile au nevoie deingrasamant,eu le-am dat de cateva ori si vad ca apar boboci si acum pe cand primele flori se inverzesc deja,ca-s din aprilie.Si multa apa le trebuie,chiar daca a plouat eu le-am dat si apa in plus,ca-s in ghivece-oale,galeti 😀
    Draga mea,sa ai o saptamana cu bucurii si realizari .Eu am treburi la care depind de altii,de unii si ma cam tem.Un meserias ne tot minte si uite ca trece vara si ne-a lasat cu lucrarea inceputa,of,of,mai,mai 😦

  7. tasha zice:

    Minunate florile tale…ah! cat imi plac,aveam si eu la casa din NegrEsti o multime,acum insa ma multumesc doar cu cat pot cuprinde pe balcon si pe casa scarilor,asta e! 😦

  8. Victoria zice:

    Foarte frumoase flori.Eu am mutat petuniile din gradina in ghivece si s-au trecut toate florile 😦 .

  9. Alexandra zice:

    Parca ies mai bine noaptea pozele, e contrastul mai bun, plus ca da o nota aparte de romantism… Uite o idee, am sa fac si eu poze noaptea, sa vedem ce iese, chiar sunt curioasa. Nemtisorii, daaa, sunt tare frumosi, ii ai in jardiniera, sau nu vad eu bine? Sunt frumosi foc si se inmultesc ca nebunii din seminte, in gradina!

  10. Pingback: Protectiaanimalelor.org « Supravietuitor's Blog

  11. Pingback: Mi-am scos reteta de medicamente compensate « Supravietuitor's Blog

  12. Pingback: Unde a fost plecat PD-L Bucuresti? « Hai ca se poate!

  13. Elisa zice:

    Tasha,
    da,imi place in fiecare an sa am flori inedite pentru mine,desigur.De ex.anul; trecut am avut pentru prima oara impatiens,lobelia si clarkia,anul asta am mixandre,nemtisori,militieni si levantica am semanat insa doar 2 fire mi-au ramas si acelea cresc in ghiveci tare greu.
    Multam’ frumos de vizita 🙂

    Victoria,rupe-le pe cele uscate si daca au verde inca vor face iarasi flori 🙂

    Alexandra,
    eu n-as zice,doar asa de kiki ,insa la mine este caz de forta majora fiindca nu am alta solutie si mi-era dor de poze cu flori.Nemtisorii astia sunt intr-o jardiniera si le merge bine,pe cand celor din pamant,din gradinuta,nu fiindca ii mananca limaxii,nici nu stiu daca mai sunt pe langa cais,pe-acolo….

  14. ba_laura zice:

    ma tot uit la pozele tale, care mi-au tot lipsit pana acuma, si ma intreb: oare care e suprafata maxima neocupata de flori sau legume din curtea si gradina ta?

  15. Elisa zice:

    Laura,
    iti spun 😀 Trotuarele si gazonul din curte si cararuia de mers la caini.Iar in gradina este si cararea principala acoperita ca se lasa menta,cimbrul,florile si altele in carare si sotul meu calca pe ele..haha de aia nu prea intra el ca nu are ce face,de cules culeg eu pana intr-o zi, dupa care o sa fie singur si stapan sa culeaga si sa faca ce vrea.
    Sa stii ca am pozat si toata gradina de la capat la altul si nu-mi da bine,nuj de ce.Tre’sa ma duc la noapte si pe nimerite sa incerc niste pozitii,dar nu se mai vede pamant deloc si toate-s asa de inalte,crezi ca-i padure de rosii si va trebui sa le leg ca si cumatra cu un brau peste fuste ca acum nu le mai copilesc si-s tufe in partea de sus.Eh,pacat ca n-am aparat…am mai avut intr-un an pocile incarcate de mai mare dragul sa le privesti si la o furtuna s-au rupt de greutatea patlagelelor,dar le-am ridicat si reancorat cu alti araci si imi mai amintesc ca la varfuri am infasurat sarme si le-am legat intre ele sa se intinda de la una la alta.
    Da,Laura,am amintiri frumoase cu gradina asta,poze pe hartie cu sora mea si rosiile erau mai inalte decat noi si foarte stufoase,aveau frunze mari si verzi si parca nu era atata mana si alte boli.Tot in acelan aveam opoce de fasole in mijlocul parcelei deardei si cum le dadeam ingrasamant ardeilor s-a facut fasolea de culegeam o galeata de 10litri deodata,ceva de vis….
    Avem si acum destule .

  16. Pingback: Inocentul – XV « Ioan Usca

  17. demeter antonia zice:

    BUNA !verbina trebuie rupta dupa ce se termina floarea si tupinile rupte puteti sa le uscati pt ceai care are un rol important in organism.Ceaiul de verbina are prop tonice ,digestive,e bun pt febra ,migrene si impotriva stresului.

  18. demeter antonia zice:

    ERA SA UIT NOI CE FACEM CAT TIMP SUNTETI PLECATA CE MAI CITIM CUM MAI COMUNICAM?

  19. Ninu zice:

    Tare frumos arata florile tale fotografiate noaptea. pina acum nu am prea vazut asemenea poze..dar subiectul e mult mai vizibil deoarece imaginea de fundal dispare, vezi doar ce trebuie sa vezi..si anume esentialul.

  20. Elisa zice:

    Demeter Antonia,
    de cules ierburi noi tot culegem si uscam,dar problema este ca zac acolo toata iarna si nu le folosim,mai ales ceva nou.Mai bem noi ceai asortat din galbenele,busuioc si altele..menta,etc dar multe ierburi mi-a cules si nu le-am folosit.Doamne ajuta sa nu trebuiasca!
    Cat priveste cetitul”””vrei o lista cu lecturi particulare? hahaha….glumesc,ma intelegi,da? Insa nu pot sa promit nimic,vedem atunci,depinde de timp si daca am timp o sa mai scriu asa mai rar,insa nu ma duc acolo ca sa stau pe net,cred ca-ti dai seama 😆

    Ninu,
    da,ai perfecta dreptate sunt cel putin interesante daca nu chiar stresante pentru unii 😀 Dar,ce sa fac si eu,almeu ma roaga(vorba vine) sa merg sa-mi ia camera si eu nu si nu,ca mai bine mai incolo sa fie pentru drum si asa…mai amanam.
    De fapt nici nu stiu de care sa cumparam de data asta,, asa pana in 550 lei(atat era un cannon mai bun) ,am fost sa ne interesam insa vanzatoarea habar n-avea sa-mi arate ce o intrebam si eu din cartea aparatului…nu mai pot,sunt enorm de multe informatii acolo,iar daca o iei pe parti nu scrie clar ce si cum se face ci zice doar ca se face.Traducerea o fi proasta,habar n-am,insa eu nu mai am nervi si pentru asta.

  21. anca zice:

    f frumoase florile! si petuniile mele au tot inflorit de atunci.sunt o minune de privit…nu vreau sa vina iarna,m-am obisnuit cu ele 😉

  22. Elisa zice:

    Acuma….si tu 😦 Chiar iarna nu o sa vina insa petuniile tin pana da bruma si dupa aia .
    Da,a mea cea de cumparat e in balcon si arata excelent.Am tot carat-o din curte in balcon cand venea vremea de furtuna si ploaie sa o feresc de ferfenite si la un moment dat am lasat-o acolo,o vad dimineata cand ma scol si merg la ea s-o ud.Am si muscate acolo ,craciuneii toti cresc frunze noi acolo leplace in balconul-sera si 2 ghivece de Crasula,adica arborele de jad,desi trebuia sa le scot afara nu a mai fost timp cu ploile alea de o luna.

  23. Ninu zice:

    Elisa eu am un Nikon si 3 luni a durat pina am reusit sa invat sa lucrez cu el bine 😦 acu eu sint si cam prost si nu-i de mirare…dar totusi e foarte greu recunosc sa inveti sa lucrezi cu el la capacitate maxima in doar citeva zile.

  24. Elisa zice:

    Ninu,
    merci,am retinut apropoul, totusi,daca aceste informatii din prospect ar fi clare si explicite pentru oamenii neprofesionisti as fi incantata sa citesc,sa-mi iau notite,haha si sa purced la aplicatii.Insa,cred si nu numai eu,ca ele,idicatiile,sunt pentru profesionisti.
    Eu nici 3 luni si nici 3 zile nu pot sa invat sa-l folosesc,fiindca tocmai d’asta l-am palit peasta incercand toate butoanele.

    Anca,

    o fi si cum zici tu insa la mine nu se pune.Tocmai am zis ca eu l-am stricat umbland la butoane,exersand de zeci de ori pentru o poza si daca-mi iau unul nou nu vreau decat sa functioneze pe AUTO, eu doar sa-i dau in plus specificul ,adica daca-i detaliu,daca-i peisaj,daca-i portret,daca-…orice 🙂

Lasă un răspuns

