Bună dimineaţa de luni !

Afara este  bună dimineaţa .   Deocamdata este soare,cald si ne-am obisnuit cu ploile de dupamasa   sau de noapte.Ne-am obisnuit si cu umezeala,adica stam mai mult in casa,ca iarna.

S-a incheiat un fenomen paralel cu politica ce ne mai extragea din cotidianul televizistic,asteptam seara sa ne castige echipa favorita. N-a fost sa fie,nici asta.Calitatea meciurilor de  fotbal de altadata,din finala , nu am regasit-o.Nici nume sonore ca Zinedine Zidane,Roberto Carlos, Ronaldo   nu vor mai fi memorabile. Suturile la  poarta erau parca destinate sa ajunga in Rai sau pe  langa.  O…daca mingiile din plasa ar  fi fost toate goluri!!!!

Pe ce  sa ne concentram in continuare atentia?Cum sa scapam de  mediocritatea cu care se conduce aceasta tara,cum sa scap eu de Cruella ,seara de seara, despre care aud si motivatia adulatiei pentru capetenie…verisoara cu Pora si vecina cu Sulfina.Ha??? Si cat de tonic era sa-mi intareasca parerile cineva autorizat !

De-acum trebuie s-„o luam la vale „din fata televizorului,dar unde? Daca plecam de acasa trebuie sa fie portofelul  plin. Majoritatea dintre voi veti merge in concediu.Va doresc concediu placut! Si o saptamana de  iulie mai  frumoasa!

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Bună dimineaţa de luni !

  1. demeter antonia zice:

    buna dimineata! ma tem ca anul asta vom petrece concediul prin gradina verificand daca s\au inbolnavit plantele caci criza e mare……………dar sa fim sanatosi toate vor trece.O saptamana frumoasa tuturor.

  2. Manole zice:

    Neata, Eli! O zi frumoasa iti doresc! 🙂

    Pe ce sa te concentrezi? Pe oamenii din jur si pe viata! Nu ma vezi ce vioaie mi-s?! 😀

  3. Elisa zice:

    Antonia,
    buna dimineatamlaamiaza !
    Trecem si noi odata cu timpul 😦 Si cu multe nemultumiri adunate 🙂

    Manole,
    am vazut la tine cat de virguanta esti (termen din Copsa Mica ) 😆

  4. Pingback: Eugène Boudin, pictor francez (12 iulie 1824 – 8 August 1898) « my heart to your heart

  5. Pingback: Amedeo Modigliani, pictor şi sculptor italian (12 iulie 1884 – 24 ianuarie 1920) « my heart to your heart

  6. g1b2i3 zice:

    Buna seara, Elisa!
    saptamana asta am inceput-o cu o canicula, iar dupa masa au fost semne de furtuna si putina ploaie.Totul s-a potolit si e cald de ma topesc.
    Am si iesit din casa cum fac foarte des, merg pe la mama.
    la televizor nu am chef sa ma uit fiindca nici rabdare nu am.
    Cu greu mai stau si pe blog, noroc ca de cate ori imi vine sa renunt, gasesc cate-un pictor si trebuie sa-i copiez picturile. 🙂
    o seara linistita!
    P.S.In concediu nu mer, nici macar la iarba verde.Cu ce?Cu frunze nu se poate.

  7. zincabeiu zice:

    Mama, ce m-as duce ta tratament, pe undeva, pe la Herculane…Dar,oasele mele sunt foarte intelegatoare: sarim si anu’ asta, fetelor?

  8. Elisa zice:

    Buna seara ,Gabi 🙂
    Mda,nu mi-ai spus nicio noutate,astea le stiu si eu,nu mai imi gasesc rostul ,nu am mai iesit din casa de nu stiu cand,trebuie sa ma duc la o prietena dupa cuva caci de 2 luni de cand i-am dat rasaduri e destul si i-am promis ca ma duc a doua zi 🙂 dar nici ea nu a sunat sa-mi spuna ca s-au prins rasadurile.Nu stiu ce-i cu noi,nu mai avem dorinta sa ne intalnim si sa povestim,cred ca stiu,ne este frica sa nu ajungem la politica 😦

  9. Elisa zice:

    Zinca,
    daca nu esti obisnuita cu baile las-o asa ca-i bine asa.Ca sa aiba efect pozitiv trebuie sa te fi dus din tinerete la bai.Eu nu-mi doresc la bai,imi doresc doar cheful de viata mea inapoi,sa nu-l mai stiu pe derbedeu acolo si pe analfabetul de boc tot acolo…asta ma indispune intr-o mare masura si-mi piere cheful de viata.

  10. Pingback: Ambasadorul R P Chineze a donat 5000 de dolari pentru victimile inundatiilor « Hai ca se poate!

  11. CARMEN zice:

    o saptamâna minunata îti doresc, Elisa draga 🙂

  12. Elisa zice:

    Noapte buna,Carmen 🙂 Si tie iti doresc tot asa,dar fara ploile de la noi 😀

  13. Manole zice:

    Eli, am primit de la Elite :
    http://elite-prietenievirtuala.blogspot.com/
    urmatorul mesaj:
    „Mestere daca intri la mine pe blog,am vorbit despre daruri pentru ca in final sa daruiesc simbolic prietenilor mei virtuali un…camp de flori.As fi dorit sa fac nominalizari dar nu stiu cum sa fac acest lucru(de ex vreau sa scriu numele tau si cand apas sa apara blogul tau).Ma meditezi?”

    Tu stii ca eu nu stiu nimic despre blogspot, insa tu ai avut blog pe blogspot, si te-as ruga sa ma ajuti si sa-i explici cum se face, intr-un comentariu direct la ea pe blog . Iti multumesc! 🙂

  14. anca zice:

    buna ziua!
    aici e o zi frumoasa,ceea ce va doresc si voua 🙂

  15. Elisa zice:

    E vorba de pus un link pe blogspot? Hai sa vedem daca mai stiu,ma uit acum la linkul Elitei…,Manole draga 🙂

    sa dai click pe poza si sa apara blogul care vrei…asta nu stiu nici pe wordpress si nici pe blogspot,la postari noi,insa in sidebar exista la imagini doua spatii unde se completeaza adress imagine copy intr-un loc si in alt loc din aceeasi fereastra se copiaza linkul,adica ce reprezinta poza.Stii ca Lucia Verona ti-a aratat cum se face cand am vrut sa pun un banner la mine,mai stii????acela cu INIMA DECOPIL 🙂

  16. Elisa zice:

    Multumim,Anca din Timisoara,multam’frumos de urare.Pana deseara asa este insa seara vine prapadul de fiecare data 😦

  17. Manole zice:

    Eu da, stiu.
    Ea vrea sa puna linkuri pe nume(sau diverse cuvinte), asta vrea, cum fac si eu, cum faci si tu cand scri un articol si vrei sa faci trimitere undeva, la un alt blog !
    Cum ai facut tu in articolul asta de sus.

  18. Manole zice:

    M-am uitat pe vechiul tau blog, da, exact asta vrea!!!
    Explica-i te rog frumos, la ea pe blog!
    Si da, am ras cu lacrimi cand am vazut exemplu :)))
    Sarut-mana! 🙂

  19. Elisa zice:

    Hahahahahahaha! Manole,mi-a venit o idee sa activez acel blog,o sa premiez si eu lumea mea draga numai ca nu prea am bani de carti 😆 asa ca spune-mi tu de unde sa iau pozele ,e vreun site cu poze din astea ca habar n-am 😛

  20. Manole zice:

    Cauta si tu pe google imagini 😀

Lasă un răspuns

