Sub măr

Vedeti,pozele  mele au pixelii la  vedere.Sunt facute cu 5M.  Am M intre 1 si 6.In gradina neclaritatea este mult mai mare deci nu pot sa  pun poze cu rosii.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Sub măr

  1. Elise,

    Cu fiecare zi, ești mai cunoscătoare( mă refer la tehnică). In materie de grădinărit , mă uimești, de fiecare dayă.

  2. Maryanne zice:

    ce flori sunt acelea doua de sub mar?acelea movii sau roze.Par hortensii.

  3. Elisa zice:

    Gina,
    daca nu as avea simtul ridicolului as zice ca-ti razi de mine…eu si tehnica-baba si chi….de tabla,hahaha!

    Maryanne,
    sunt 2 din cele 3 hortensiip[e care iarnaleducem in pivnita.Cand stateau in pamant si iarna nu infloreau,acum facflori si ma bucur mult de ele 🙂 Au serii deflori,deci cand celemicivor fi roz cele marivor fi verzi…o splendoare 🙂

  4. Manole zice:

    Hortensiile sunt splendide!
    Eu am primit una anul trecut si am planta-o in gradina. Dupa iarna ce-a fost am crezut ca am pierdut-o. Nup. A inflorit in asa hal ca a trebuit sa-i proptesc crengutele… 🙂

  5. Elisa zice:

    Buna dimineata dragele mele 🙂

    Manole,le-am sprijinit si eu,au un cerc din sarma de jur imprejur ca sa nu atinga pamantul.
    E durere cu tot ce atinge pamantul…chiar acum infloresc calele,le-amasezat pelanga fundatie,lasoare si azi vad boboci de cale decupati silimaxi mici in coborare,ca e dimineata,hahaha…bata-i sa-i bata .Trebuie sa suspendam toate cele sau sa leasezam pe scaune,suporturi sa si asa ajung laele taratoarele astea 😦

  6. Maryanne zice:

    Am si eu o hortensia roz,anul acesta am pus-o in gradina.A inflorit deja,are flori mari,si le-am sustinut si eu sa nu atarne.Nu stiu ce sa fac?s-o las in gradina sau s-o pun in ghiveci la iarna?ce ma sfatuiesti?parca as pune-o in ghiveci,ca o mut unde imi place.

  7. Elisa zice:

    Maryanne,
    noi am avut mai multe,de cand am venit eu pe post,din 69 si atunci le-am primit pe toate de bun venit,le-am avut in ghivece,infloreau frumos,dar,cand ne-am facut casa le-am pus in pamant si de atunci au mai inflorit cate-o floare,doua si gata,doar frunze,fiindca a crescut si via deasupra lor.De cativa ani le-am scos si pun prin oalele si iarna in pivnita si crede-ma de atunci infloresc asa frumos,le soatem in martie cu boboci din pivnita.
    Stiu ca nu trebuie taiate ramurile primavara fiindca din varfurile lor apar florile si nu le-am taiat nici la cea care mai este in pamant si totusi aia nu face flori.La toamna o s-
    .0o scoatem si pe ea si o impartim in cateva ghivece,
    Tu fa cum crezi,eu ti-am spus cum am patit 🙂
    La noi este soare puternic acum si o zapuseala….am cules zmeura si am venit in casa lac 🙂
    A propos,este bine la voi,azi?
    si mai e ceva,PH-ul daca-i acid floarea e albastra si daca-i alcalin este roz si la sfarsit de tot,toamna se face verde,un verde frumos…asa-s astea ale mele 🙂

  8. Maryanne zice:

    oricum o s-o mut pe a mea,ca nu prea imi place unde sta.Am pus-o sub un gutui,dar,dupa amiaza are soare si se pleostesc florile.O s-o scot la toamna,cu toate ca nu mai am rabdare,si o pun intr-un ghiveci marisor.
    La noi ploua de aseara si e asa intunecat si sinistru,nici nu pot sa merg in gradina la ghiol sa vad cat a mai crescut apa.

  9. demeter antonia zice:

    ura au venit tot mai multe poze de la d-naELISA pacat ca al meu aparat nu mai merge deloc .As fi pus si eu ceva poze dar asa………… nu am cum,insa ma bucur de ale dv sa fim sanatosi si sa auzim de bine.

  10. Elisa zice:

    Demeter Antonia,
    pai am pus poza de sub mar ca sa vedeti ca nu-mi ies bine,nu de alta,asa scrisesem sub poza 🙂 Deci,nu pot regla aparatul,am incercat butoanele pe care le are,nu are multe si n-am cum face si m-am dus cu el la magazinul de unde l-am cumparat dar si la un tip care lucreaza la FOTO si amandoi mi-au zis ca-i terminat,ca-i dela senzori,bla,bla…cum zice omu cand nu se pricepe,hahaha!

    Maryanne,daaa,sa-i pui multa,multa apa chiar daca ploua,daca i se ofilesc florile inseamna ca n-are destula apa si la noi am patit asa si apoi le-am mutat sub mar unde nu prea e soare,nah…

  11. Theodora zice:

    Nu am hortensii, de fapt pot sa spun ca am prea putine flori in gradina. 😦
    Am narcise, gladiole, liliac, trandafiri si crizanteme.
    Cand eram mica imi puneam scaunelul si jucariile langa tufa de iasomie.
    Am avut o copilarie frumoasa.
    Am crescut printre flori, cu legume proaspete din curtea bunicilor, cu lapte proaspat muls de la vacuta vecinilor si cu foarte, foarte putina carne. Am fost un copil frumos si sanatos. Dupa ce m-au luat parintii la Bucuresti ca sa ma inscrie la scoala au inceput problemele de sanatate.
    O zi buna tuturor!

  12. Pingback: Daca Basescu ar fi fost primul si singurul presedinte al Romaniei dupa Revolutie « Hai ca se poate!

  13. Pingback: Sărutul morţii (Kriminalroman) – III « Ioan Usca

  14. Elisa zice:

    Theodora,
    imi pare rau sa aud ca esti bolnava de la 7 ani…Doamneee,incredibil!Incearca metode naturale si crede in ele si te vei face bine,dar si creierului sa-i spui ca sa ajute si el la vindecare,orice ar fi 🙂
    Multa sanatate draga Theodora 🙂

  15. Theodora zice:

    A nu … ca nu a fost chestii grave. Am facut otita de cateva ori si cred ca din acesta cauza mi-am pierdut partial auzul, pneumonie, amigdalite repetate si chestii din astea trecatoare. Dar ce este ciudat este ca nu scapam de una ca venea alta.
    La tara nu am avut nimic. Pur si simplu nu ma imbolnaveam deloc.
    Dupa 35 de ani au inceput problemele grave, rinichiul, hernia.
    DAR SUPRAVIETUIESC asta este important si LUPT atat cat pot cu greutatile vietii.
    O seara buna tuturor!

  16. Pingback: Ioan Usca – Ultimul Mitropolit – 47 « Caius

Lasă un răspuns

