O dată-n an

Azi   este ziua aceea,ziua in care am facut strudel cu visine din pom.Uitati aici reteta si  pozele,mi-a iesit exact la  fel ,numai ca acum ultima patura,fiindca nu mai aveam visine decat in pom,am umplut-o cu….cu ce credeti?Cu zmeura.Grozav de   buna placinta asta cu visine si cu zmeura. Si cu mere,de  asemenea.Altadata.

STRUDEL  CU VISINE  SI ZMEURA

Nu pierdeti visinile,faceti macar o singura data asa cum fac eu,imprastiind visinile pe   toata foaia si apoi impaturata nu rulata.

Erau 13 foi asa ca am facut 4 paturi.Asa:

Am luat cate trei foi deodata,le-am asezat pe  fata de masa speciala apoi am indoit jumatatile si am uns intre foi,nu mult doar 3-4 pensule cu ulei  pefiecare jumatate. Apoi am trecut la celelate jumatati.Si  pe ultima am uns-o iar apoi am presarat gris din acela fin pentru a absorbi zeama si dupa ce am imprastiat  visinile am risipit deasupra si 2 linguri cu varf de zahar tos.Le-am asezat in tava cu hartie de copt si unsa cu untura,le-am ridicat capetele ca sa nu curga zeama din ele si deasupra doua oua batute intregi si 2 linguri de smantana turnata pe deasupra si pensulata peste tot.In cuptorul incins la 220 de grade cam 35 de minute.

Dupa ce am scos-o din cuptor am presarat zahar pudra amestecat cu zahar vanilat,mult,mult de  tot .In prima patura– era ceva stire grotesca cu base – am uitat sa pun zahar.

Acest articol a fost publicat în Retetele mele, utile, zicerea Elisei și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la O dată-n an

  1. Pingback: Politia Comunitara Buhusi ucide caini din curti « Supravietuitor's Blog

  2. Pingback: Politia Comunitara Buhusi ucide caini din curti « my heart to your heart

  3. Draga Elisa, desi nu ma omor dupa visine fiindca sunt acre, mi-a lasat gura apa dupa strudelul facut de tine.
    Am mancat prajituri cu visine, dar strudel, niciodata.
    Incerc sa fac si eu o data cand am cu ce sa-mi cumpar tot ce e nevoie.sa-mi notez reteta.

  4. Elisa zice:

    Gabi,
    draga, uite ce tre’ sa cumperi
    un sul de foi de placinta Linco,
    visine iei un kilogram
    restul ai in casa…zahar,gris si tava de placinta,aa…si 2 oua si smantana 2 linguri. E atat de simpluuuu….
    Hai,fa-o . mie imi lasa gura apa tot timpul dela ea 🙂

  5. Manole zice:

    Suna bine cu visine…da’ imi plange pe tastatura…de la gandul unui strudel cu zmeura… 😀

  6. Diana Alzner zice:

    Elisa, aş mânca acel strudel cu mare poftă! 🙂 Eu nu mă încumet să fac strudel, n-am răbdare cu foile.
    Şi la mine în bucătărie merge televizorul, îl ascult tot timpul, mi s-a întâmplat să fac „greşeli” culinare din cauza „preşedintelui”. 🙂

  7. Elisa zice:

    Manole,
    te cred .Si mie tot timpul de cand am facut-o si asta fiindca-i dulce-acrisoara,gustul perfect. 🙂

    Diana Alzner,
    pai ,tu crezi ca eu am facut foile?Se gasesc la market cu cativa lei, gata facute,tu doar pui umplutura 🙂
    Calca-l-ar de „presedinte” ! 😀

  8. Pingback: Nimicnicia si absurdul vietii, Omar Khayam « my heart to your heart

  9. anca zice:

    buna dimineata!
    trai-ti-ar rosiile,mai intai 😀
    suna bine strudelul …ma satur cu impresiile tale.incerc sa evit dulciurile,mananc doar fructele acum 😉

  10. Elisa zice:

    Buna dimineata,dragii mei 🙂

    Anca,o data-n an?!!!! Merita,zau ca merita 😀
    Merci pentru rosii 😛

  11. Maryanne zice:

    dupa cum spui tu aici ,cred ca e tare,tare bun strudelul acesta.Sigur fac si eu.Auzi?merge cu visine de la congelator?sa fac si iarna.Acum mai am cateva in copac ,dar cand s-or termina as vrea sa fac,ca fiica-mea sigur va mai vrea.

  12. Elisa zice:

    Da,Maryanne,
    insa le lasi sa se dezghete,apoi le storci,oricum eu le storc in pumni si pe astea proaspete caci au multa apa 🙂

Lasă un răspuns

