Întâmplare

Cand ajung la  etaj si ma uit in directia usii, de la camera de langa balconul cu rasaduri ,care era deschisa pentru curent,dar la noi usile deschise nu stau singure la 90 de grade ci doar la 45 de grade,asa ca vad prin fanta o coada maronie stufoasa ca de vulpe  care dispare spre  balcon.”Ingrozita”,desi nu mi-e frica de animale,ingrozita fiindca nu ma asteptam la asta (niciodata in casa noastra nu intrase vre-un animal de cand Tachi,un catel alb si adorabil era crescut in casa prin anii 80 imediat dupa ce ne-am mutat)  ma intorc si ii spun sotului meu ca avem o pisica,cred ca a vecinei, in casa,la etaj. Mergem sa o cautam.Ii spun ca isi cauta loc pentru a face puii fiindca-i gestanta si stiu, de cand eram copil ,cum cauta pisicile locuri sigure pentru asta.Al meu se cam enerveaza,pisica este in balcon,se sperie de noi si iese insa, cum toate usile de la camere stau deschise  vara, ea coboara pe  scari si intra in sufragerie.Kiti-kiti,kity-kity insa ea nu vine decat speriata din nou si iese din sufragerie si intra in camera de zi unde mobilele au picioare.

Inchid usa la sufragerie,pisica iese intr-un sfarsit dar se duce iar pe  scari in balcon.Si uite asa am alergat o mata birmaneza,frumoasa foc si cu burta mare pana ,intr-un sfarsit, a gasit gaurile  prin care sa treaca,adica usile spre iesire.

Si eu tocmai ziceam ieri ca parca prea multe insecte ne intra in casa desi am stropit cu insecticid.

O  pisica birmaneza din vecini a vrut sa puieze la mine-n casa.Ha!E de bine,nu? O fi semn ca trebuie in sfarsit sa-mi iau un pui de  pisica sa-l cresc?Neee,nu acum ,caci plec peste 2 luni si al meu nu se are cu astea,dar va veni o zi sa am si  eu pisicul meu.

Acest articol a fost publicat în Observatii curente din viata și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Întâmplare

  1. Mirela zice:

    E de bine! Un pui e numai de bine, inseamna ca a simtit ca esti om bun si ca iti doresti p pisica. Dar, daca pleci, nu ar fi bine, pisica pe tine te cauta, sa stii! Va mai face puiuti si vei lua unul cand vei reveni acasa. Sigur a simtit ca vrei un pui, au un instinct rarisim! Weekend frumos! 🙂

  2. Elisa zice:

    Mirela,
    asa? as imtit?Drept este ca o tot chemam cand o vedeam prin curtea mea si pe acoperisul din vecini si niciodata nu am alungat-o fiindca ea nu face rele pel a mine,deci chiar o plac.
    Multam’de comentariu, eu iti doresc la fel 🙂

  3. g1b2i3 zice:

    Elisa, cred ca nu e tarziu sa iei puiutul cand te intorci acasa.
    Pacat ca sotul tau nu-si doreste un pisoias, l-ar lua sa-ti faca o surpriza. 🙂

  4. Pingback: Carolus-Duran (4 iulie 1837 – 17 februarie 1917), pictor francez « my heart to your heart

  5. Manole zice:

    Hahahaha! Patesti si tu ca mine, cu pisici din vecini :)))
    La cat ii de dragastoasa si de cuminte, zau daca imi pare rau!
    Si g1g2i3 are dreptate, pana te intorce e taman cat trebuie de crescut! 😀

  6. Pingback: 4 iulie, Ziua Independentei SUA « Supravietuitor's Blog

  7. Pingback: Gangul « Ioan Usca

  8. Elisa zice:

    Buna dimineata,prieteni dragi ! 🙂

    Gabi,
    puiutul trebuie crescut aici de mine ca sa stea altfel….Deci,mai asteptam pana-n primavara,sa-l iau de la sanul mamei si sa-l dezmierd eu.Sotul meu va avea atatea pe caaaap…pe baselu,peboc….sa-i mai dau si alte treburi???ha,ha,ha,ha,ha!

    Manole,
    intr-o zi voi avea si eu
    pisicul meu
    si-l voi iubi neincetat
    ca pe-un ….era sa spun baiat,asa-i rima ,hahaha!

  9. Fla zice:

    Buna! Acum o luna am gasit pe strada o pisica suuuperba! Gri-albastru culoarea blanitei, ochii galben,verzui, destul de lunga blana.Miorlaia , da’ mai mult plangea.Mi s-a facut mila si am luat-o in masina.Am tot intrebat in cartier.Nimeni n-a revendicat-o.Am dus-o la veterinar.E pisica din rasa Siberiana, a zis vet.Surpriza e ca era gestanta si in 26 iunie a fatat trei puiuti;azi am vazut ca deschid ochisorii. Eu zic, ca pisica simte omul bun,de aceea vrea sa-si faca acolo culcus.

  10. Elisa zice:

    Hello,Fla 🙂
    Ce intamplare!Cum de-o fi plecat acea pisica de la stapan?

  11. Fla zice:

    Habar n-am, cum a plecat.Am pus si anunt in ziar, online,si n-a revendicat-o nimeni.Treaba nu e simpla deloc;pt. ca eu am 4 caini mari si unul mic.Nu pot sa o las in curte. In acest moment pisica, pe care am numit-o BLUE, sta intr-o camera, in birou.Am luat covorul, am cumparat nisip pt pisici;e f curata si se vede ca a trait in interior.Face doar la tavita.Trebuie sa incerc sa gasesc stapani pt pui; ca pe ea am de gand sa o sterilizez si sa o tin.

  12. Fla zice:

    Intamplarea are si ceva sinistru, in ea. Luni seara, a murit soacra mea(50 ani), D-zeu sa o ierte!!(Atac de cord, pe fond de hipertensiune) care avea cei mai fumosi ochi albastrii din lume.Toata dupa amiaza BLUE a miorlait jalnic.Soacra nu a vazut pisica niciodata, da’ ma gandesc ca a fost un semn pt. noi..(Doamne iarta-ma!)

  13. Elisa zice:

    Fla,
    condoleante! Imi pare rau,atat de rau 😦
    50 de ani!!!Doamneee,ce pacat!
    Dumnezeu s-o odihneasca pesoacra ta!

  14. Pingback: Cuvântul dat « Ioan Usca

Lasă un răspuns

