Flori la Gabi

Fiindca mi-e  dor de  poze cu flori si gradini pe blogul meu,fiindca imi lipsesc tare mult florile de pe ecran,fiindca.

A…am uitat,tocmai am primit poze cu flori de  la Anca din Timisoara.Sper ca nu te superi ca le postez.

Acest articol a fost publicat în flori și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Flori la Gabi

  1. Mirela zice:

    Drage Elisa, poti sa vii pe la mine si sa iti alegi o floare, daca iti va placea una! Am cateva soiuri pe balcon si acum le-am postat. O zi frumoasa! 🙂

  2. Elisa zice:

    Mirela,
    toate-mi plac,o sa revin sa le mai vad,sunt minunate 🙂 Multumesc.

  3. Pingback: 11 trandafiri crem Flori online, livrari flori la domiciliu, livrari flori, Livrari de flori in bucuresti, Flowers in Romania

Lasă un răspuns

