Trandafiri

din 2008

din 2009

din 2010

Azi  citim:

O veste buna si una proasta- perealitatea mea– via Mos Califar

la IOAN USCA  – Racila  -2

la Gabi-Supravietuitor’s Blog- Reuniune la varf in Toronto,25 iunie

la Gabi- Robert Henri:”Pictează ce simţi. Pictează ce vezi. Pictează ceea ce reprezintă adevărul pentru tine.”

la Lilick-Auftakt- „Am vrut dar nu s-a putut” un nou scenariu

Jurnal de bordura (3) -Renata- Gara pentru noi

Tema zilei (24 iunie)- la Varujan Vosganian

Hunedoara,ghid turistic–la Agnosticus-Skeptical  eye

Intalnirile de la Snagov si Vilele Lac cine leplateste- la Iosif Buble- Pe surse

Aflam de  laTheodora0303-Protest maine-25 iunie- la Cotroceni

Cine-s Calaii nostri- de la Gabi-Supravietuitor’s Blog

Libertatea de a fi jefuiti- de la AgnosticusSkeptical eye

Cornul abundentei de la Casa Nationala de Pensii- de la Iosif  Buble – Pe surse

Judecatorii au lasat pemaine decizia- dela Iosif Buble- Pe surse

Acest articol a fost publicat în flori, Gradina si gradinuta și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Trandafiri

  1. madalina zice:

    Pentru situaţia de un albastru incert, un roz cert şi etern din grădina Elisei ! Mulţumim !

  2. Pingback: Protest maine la Cotroceni « Hai ca se poate!

  3. victoria zice:

    superbi.
    Imi pare tare rau de camera ta foto.Pentru ca ma gandesc ca nu o sa mai pot sa iti admir frumoasa gradina pana in toamna :(((((((((
    Poate reusesti sa rezolvi cumva mai devreme,ca ma doare sufletul sa stiu ca nu ma voi mai plimba prin gradina ta
    Te pup cu drag

  4. Elisa zice:

    Madalina,
    cred ca „amanarea-i moarte sigura ” 😦

    Victoria,

    poate ma sponsorizeaza al meu,cine stie… 🙂

  5. CELLA zice:

    am luat-o ca pe o „provocare” şi am să aşez pe blogul copiilor, chiar dacă tu nu treci p-acolo niciodată, toţi trandafirii zilei
    ţi-i dedic :-p

  6. Elisa zice:

    CELLA,
    eu trec pela copiii vostri insa nu postez,zau ca trec 🙂
    Trandafirii zilei? Luati din toata lumea? 🙂
    Multumesc ,draga mea,multumesc….am mare nevoie dupa atata ploaie si amenintare cu alta 😦

  7. Fla zice:

    Sunt foarte frumosi.Ce soi sunt? Seamana cu Peter Frankenfeld(Kordes Germania).Au parfum?

  8. Maryanne zice:

    wow!!!trandafirii,adoratii mei!Foarte frumosi trandafiri ai Eliza!

  9. Manole zice:

    Frumosi mai sunt! 🙂
    Tema asta are un avantaj, vezi ca-i poti schimba, daca vrei, culoarea de fundal

  10. Pingback: Vulnerabilităţile în Strategia de Apărare si mass-media « Supravietuitor's Blog

  11. g1b2i3 zice:

    Elisa, i-am admirat pe toti trandafirii tai din gradina de vis.si i-am mirosit . 🙂
    Vad ca ti-ai schimbat lookul blogului, mi se pare mai potrivit pentru gradina ta minunata!
    O zi insorita!

  12. Pingback: Robert Henri:”Pictează ce simţi. Pictează ce vezi. Pictează ceea ce reprezintă adevărul pentru tine.” « my heart to your heart

  13. Elisa zice:

    Buna dimineata !
    Maryanne,

    astia sunt doar unii de aceasta culoare si aspect si nu stiu ce soi sunt dar nu prea se vad pe net astfel de exemplare.
    Alt soi pe care-l am sunt rosii catifelati si parfumati de trandafirata si dulceata.Apoi unul roz dar fiind la umbra…ma rog de canda crescut iar ciresul si a facut vecinul asa un gard opac nu le mai merge bine celor din fata casei asa ca laprimavara o sa-i mut de acolo petoti,cam 7….

    Fla,
    nustiu cum se numeste soiul acesta,eu ii zic degrade.Culorile sunt alba la baza petalelor si roz spre cyclam deschis lavarful petalelor.Sunt superbi,ce mai!

    Manole,
    multam fain 🙂
    am cautat sa vad cum se modifica culoare si nu am gasit insa acum m-am obisnuit si nu cred ca as mai schimba o vreme,pana cand iar nu voi avea ce face ,hahaha 😦 (nu mai am aparat fotografic :(((( ) asa ca asta-i…

    Gabi,
    trandafirul acesta din postarea asta nu miroase dar este deosebit de frumos.
    Imi aduc aminte ca in 88 erau tineri si mai multi,mai multe culori,erau si galbeni cu marginile rosii dar i-am pierdut.Ei,si in 88,cum ziceam,era fiul nostru la admitere la liceu si tot ce am facut eu ca sa-mi linistesc emotuiile a fost sa tai cam 21 de fire de trandafiri imbobociti de toate culorile si am facut un buchet minunat si m-am dus cu el la secretara de scoala,i l-am oferit cu drag(nu o stiam prea bine) zicandu-i ca asa frumos as vrea eu sa evolueze copilul in liceu ca si acesti trandafiri de la buniciil ui care l-au iubit in mod cu totul deosebit. Si asa a fost.La bacalaureat a luat 9:98 la teza corectata de cea mai exigenta si corecta profa de matematica.Daca ar fi tinut seama de ceva i-ar fi dat 10 ( atat a luat la analiza laadmitere la Timisoara unde subiecteleerau dureros de grele),insa nu,nu era genul care sa detecteze in timpul corectarii.Stii ce fericita am fost atunci????Enorm.Mai mult ca persoana este prietena mea.
    Am mai multe povesti cu trandafirii dar una tocmai am spus-o acum 🙂

  14. anca zice:

    buna dimineata, soare 😀
    este din belsug si un cer albastru superb si fara pata!
    f frumosi trandafirii,elisa si mi-a placut mult povestea ta. ma gandeam la ce spuneai de evolutia copilului tau in liceu: ce s-au schimbat vremurile! ce putin pret se pune acum pe invatatura si ce zapaceala e in licee!
    o zi frumoasa tuturor!

  15. Elisa zice:

    Anca,
    buna dimineata,draga mea 🙂
    La noi este granita aia intre galben si verde,acum cum ne-o fi norocul sa intram sau nu in partea galbena 🙂

    Deocamdata este soare cu nor
    Draga,eu cred ca incepand cu noul mileniu s-au stricat rau toate,dar toate,pe toate directiile.Anii 90 au fost ani buni comparativ cu ce este acum.
    Da,generatia copilului meu a studiat,am caietele lui de probleme de mate si fizica intr-un numar foarte mare,sunt acolo in camera lui,in dulapurile lui toate cate au fost,nimic nu am schimbat si aruncat,jucarii si jocuri caci la 13 ani ai lui ne-am mutat in casa asta.
    Nu,nu traiesc din trecut,sa nu crezi asta,insa acum,cu trandafirii,mi-am amintit o multime de lucruri dragi si asta imi incalzeste sufletul(caci gradina ma cam dezamageste de cand cu ploile ) 😆
    Iti doresc si eu o ziplacuta si cu bucurii 🙂

  16. siana zice:

    pacat ca sa stricat aparatul

  17. Elisa zice:

    Da,pacat,cica senzorii sunt de vina,deh….daca ma dau bine pe langa sotul meu o sa-mi ia altul(ca el este cu banul,eu i-am dat tot ce-am avut copilului ca sa depaseasca un inceput destul de greu in Au,unde acum au cheltuieli si mai mari.Doamne ajuta sa fie bine!)

  18. gina zice:

    Se pare ca rozul trandafiriu a fost de bun augur:) vestea ca pensiile nu se micsoreaza bucura pe multa lume. ca sa vezi ce s-a ajuns nu se mai bucura lumea ca le da, sunt bucurosi ca nu le ia; vom vedea cata vreme va tine bucuria asta, sigur gasesc ei metode sa adune banii tot de la sarmanii care traiesc de azi pe maine.

  19. Elisa zice:

    Gina,
    nu fii pesimista,va cadea guvernul,este prea mult deja,nu se mai poate cu acest guvern,o sa cada,o sa fie bine,abia a inceput 🙂
    Eram in gradina si doar acum am aflat laora 14….yeeeeessssss!!!!!!
    JOOOOOOS GUVERNUL DE INCOMPETENTI~!

  20. zincabeiu zice:

    Lucrurile incep sa se limpezeasca. Trebuie sa ne trezim din acest cosmar urgent. Acesti diavoli vor fi invinsi.

  21. Elisa zice:

    Zinca,
    draga mea,.ne trezim,unde sa ma duc,zi-mi ca ma duc 😀

  22. Pingback: Se pregateste planul B, urmeaza planurile C, D, E …..W « Hai ca se poate!

  23. Pingback: Racila – 3 « Ioan Usca

  24. Pingback: Simțul realității – Sânge balcanic (99) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  25. mo zice:

    Elisa,
    trandafirii de gradina sunt si preferatii mei. un sfat, daca nu te deranjeaza, focalizeaza pe floarea trandafirilui pentru o fotografie reusita…

  26. Elisa zice:

    mo,
    nu mai fotografiez.Deci atat m-a tinut aparatul asta,altul nu mai am asa ca astea-s toate pozele pe care, vreti nu vreti ,nu le voi sterge chiar daca nu-s clare.
    De cateva luni mi-a mai facut cineva observatii asemanatoare,am innebunit butonul de focalizare pana s-a dus dracu’ tot aparatul,deci am terminat si cu pozele si cu blogul.
    Tu,care nu ai citit tot n-ai de unde sa stii asta,de aceea ti-am spus.Stiu care poze sunt clare si care nu,insa…ma uit si eu pe site-uri cu poze si crede-ma si iarta-mi lipsa de modestie,rar am vazut cadre ingenioase,rar am vazut culorile naturale pe o poza,rar am vazut unghiuri sub care exponatul sa-si dea toata maretia naturii lui,asa ca….trage si tu concluzia.
    ps.
    nervii ii am de la vladescu care-l linge acum pe guran ca sa-l lase-n pace,deci scuze…tonul este iritat,da,nu ai nicio vina de aia ma scuz.

  27. Maryanne zice:

    Am gasit pe net un trandafir,care ,culmea ,seamana cu cel din prima poza si mai culmea se numeste Eliza.http://maryanne.sunphoto.ro/TRANDAFIRI-_pe_care_mi-i_doresc/pagina6.Daca vrei sa-l vezi.

  28. Elisa zice:

    Da,sunt aproape asa,fiindca nu au asa mult alb labaza petalelor,dar sunt minunati.Cine i-o fi numit asa,oare? ca nu apare pagina de pe care sunt luati,pagina initiala….Si ,nu sunt ai mei,asta-i sigur si dac-ar fi tot poti sa-i paginezi la tine 🙂

  29. Maryanne zice:

    Eliza,la mine pun numai ce imi apartine,in albumul trandafirii mei.Am mai facut un album cu trandafirii pe care mi-i doresc,se intelege ca nu-i am ,dar ,in timp,poate reusesc sa ii gasesc de cumparat.Daca vrei neaparat ,caut firma care vinde trandafirul Eliza.

  30. Elisa zice:

    Maryanne,
    cred ca este doar o coincidenta,insa sa stii ca pe trandafirul meu,de acest soi,de la postarea „La multi ani,Isabelle !” se poate vedea cum cineva si-a inscriptionat numele pe poza…Mihai Voicu parca scrie 😦 Deci,e posibil si asta,sa-mi ia pozele,sa le modifice si sa le repuna pe blog???Doaaaamneeee….unde s-a ajuns?!!!

  31. Maryanne zice:

    Da Eliza,e posibil.Ce tupeu si la ala!i-a placut un trandafir si si-a pus numele pe el.In ziua de azi e posibil orice.Ce ne mai miram?Oricum caut firma aia si iti trimit adresa .Voiam sa te intreb de ieri si am uitat.Ciresele tale au avut de suferit de pe urma ploilor?

  32. Elisa zice:

    Maryanne,
    depinde cu ce sa le compar,pe cirese 🙂 Daca ar fi sa le compar cu cele din alti ani,ei bine nu sunt asa de dulci,s-au stricat o parte din ele,cam 7 la suta,putregaiul,insa le-am luiat jos la timp pe masura ce culegeam si asa au ramas pana azi,inca mai sunt pe pom,dar nu,nu au facut viermi caci le-a stropit la timp.
    Stii,uneori vezi pe ciresele cat mazarea de mari niste impunsaturi cat acul .Acolo si-a depus musca oul si in conditii de ploi multe din oua ies viermii.Daca le stropesti cand sunt florile pe sfarsite si cand sunt cat mazarea atunci fluturii sau mustele,nu stiu ce specie depune oua,dar atunci le scapi de acest imens dezavantaj.Eu nu as manca o cireasa cu viermi,as face hepatita 😦

    Acum ma mai gandesc doar la rosii.Ieri am cumparat niste rosii frumoase foc si cu garantie de la o cunostinta si acasa vad cat de fad le este gustul,parca ar fi sapun care ti-a intrat in gura fara sa vrei ,la baie 😦
    Azi sper sa fie vreme buna sa le stropesc cu ceva,cu inca ceva…. :(((((

Lasă un răspuns

