Dragi prieteni

Va las sa va racoriti, pe seara si dimineata devreme, in gradina mea.Voi lipsi cateva zile.Daca miercuri nu dau semn e bai.Gradina are nevoie de mine,mai ales daca nu va ploua.

Pe curand si sa fiti sanatosi!

Acest articol a fost publicat în Calatorii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Dragi prieteni

  1. Lilick zice:

    Drum bun, Elisa! 🙂

  2. Elisa zice:

    Multumesc,draga Lilick 🙂 Duminica placuta sa ai !

  3. matilda zice:

    Să vii sănătoasă ! Te aşteptăm cu cafeaua în grădina ta minunată !

  4. CARMEN zice:

    Elisa draga,
    îi doresc sa petreci cele trei zile cât mai frumos! îngerii pazitori vor fi cu tine, dar câtiva vor ramâne si în minunata ta gradina! te pup 🙂

  5. victoria zice:

    Drum bun iti doresc si sa te intorci sanatoasa.Si repede ca iti voi simti lipsa 🙂

  6. Pingback: Parcul National Jiuzhaigou din China « my heart to your heart

  7. Pingback: Poftiti la inghetata si bauturi racoaritoare ! « Supravietuitor's Blog

  8. Fla zice:

    Drum bun, si sa vii repede!

  9. zincabeiu zice:

    Drum bun.Sa te intorci sanatoasa.

  10. ba_laura zice:

    Sa-ti mearga bine pe unde te duci!
    Si sa nu pierzi vremea brambura, ca noi te-asteptam fix miercuri dimineata.

  11. gina zice:

    Sa te intorci sanatoasa, sper sa fie mai racoare, saptamana viitoare si eu am nevoie de racoare…
    Sa ne „revedem” cu bine, draga mea.

  12. g1b2i3 zice:

    Draga Elisa, te asteptam la fel de mult ca si gradina ta de vis!
    Pe curand!

  13. Pingback: Apel catre parlamentarii din coalitia de guvernare « Hai ca se poate!

  14. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Muzica Enyei și Enya muzicii

  15. Elisa zice:

    M-am intors.Trenurile mele nu au deraiat,au deraiat insa cele in care caloatoresc impostorii cu diabolicu la carma.Si asta mai demult.
    Bucuria personala este tare umbrita de realitatea zilei de 15 iunie.
    Ma enerveaza si justiatiarii care bat apa-n piua zi si seara de seara.La ce bun?
    Jigodiile ranjesc,visam ranjete amenintatoare.Ei cred ca au castigat iar,ei si grotescul lor in aparitiile televizate….
    Omule….omule care intentionezi sa te sinucizi….nu o fa degeaba,fii altruist,omule!

  16. demeter antonia zice:

    bine ai venit in fiecare zi v-am asteptat doamna elisa.imi place foarte mult gradina dumneavoastra.urmaresc blogul dumneavoastra de ceva vreme si vreau sa ma alatur prietenilor (daca imi permiteti)dumneavoastra

  17. Elisa zice:

    demeter antonia,
    da,desigur,oricine este binevenit iar alaturarea se face in mod firesc fara vreo aprobare,pur si simplu comentand si interactionand cu ceilalti.Va doresc sa va faceti prieteni si pe blogul meu 🙂

    Gabi,
    am revenit si treaba a crescut exponential,mai ales dupa acele ploi….

    Gina,
    chiar ca m-am relaxat un pic desi a fost obositor,orice este mai putin obositor decat ceea ce fac eu acum cand toate au nevoie de mine 😦 Sanatate si tie,draga Gina 🙂

    Ba_Laura,
    fix marti seara eram acasa,cu toate rezolvate si dorinta de a dormi in patul meu din casa mea racoroasa 🙂

    Zinca,
    multam’frumos,asa a fost.Te pup 🙂

    Fla,
    mai repede nu se putea…doua zile pe drum si una cu treaba intre ele 🙂

    Victoria,
    trebuie sa treaca un pic sa-mi revin din starea de inconfort pe care mi-o dat-o situatia politica de ieri si azi si …poate si maine :(((((

    Carmen,
    am sa scriu despre cum a fost …pe sarite 🙂

    Matilda,
    multumesc si eu iti doresc putere sa poti depasi gustul amar al starii de fapte ….

    Lilick,
    drumul a fost destul de bun si datorita voua care mi-ati fost alaturi 🙂 Multumesc .

  18. Fla zice:

    Pe mine calatoriile ma streseaza, pt ca am rau de miscare.Ma bucur v-ati intors, in gradina de vis, mi-ati lipsit.

  19. Constantin zice:

    Elisa,bine(că)ai revenit! 🙂

  20. Elisa zice:

    Fla,
    eu am rau de stat 😀 chiar si de Stat 😆

    Constantin,

    pai,ce era sa fi facut?Intotdeauna revin 🙂 Am gasit mai multe flori si mai mult de lucru,dar iar ploua 😦

  21. stefan zice:

    am pierdut startul,drum bun ,si bine ai venit elisa,dar unde fusei/sper ca in concediu,eu nu prea am mai avut timp de comentari,munca si gradina,imi ocupa tot timpul,dar sunt multumit,am plantele foarte frumoase,o sati mai trimit ceva foto,elisa,daca ai timp sa le pui aici ok de nu, le vezi tu ,nui bai.

  22. Elisa zice:

    Stefan,
    eu deasemenea am multa treaba si mi s-a defectat aparatul de fotografiat asa ca nu mai pun poze ,o vreme.Dar,de ce nu-ti faci si tu blog sa-ti pui frumoasele tale poze pe el,ha?

Lasă un răspuns

